Truste en suc6 met slapen dan maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry maar over overleden familie kan ik nu echt even niet aan. Ben al paar dagen dik depri vanwege mn eigen verdriet. Tot morgen de mensen die naar de meet gaan en de rest tot ooit
Guess so. En dat ben ik normaal nooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ik ergens zenuwachtig voor ben slaap ik ook beroerd....
Zenuwachtig voor de meet morgen
Ik zie je morgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Guess so. En dat ben ik normaal nooit
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm nou naar Symphhoor het dan nog wel
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel
Ik zou er een niet zo fijn boek over kunnen schrijven
quote:
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zittenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huppel, waarom die borsten trouwens
Ik heb ook niet zo'n chagrijnige kop als mijn avaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zitten
Doet moet je vooral doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er werkelijk al een tijdje over te denken om er een boel over te schrijven.
Het heeft wel een plaatsje, maar ik wil het eigenlijk wel uit mijn hoofd schrijven....
ja ik ook! hahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zitten
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapensquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n chagrijnige kop als mijn ava
Owwwww dat is zo verschrikkelijk zonde..quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet moet je vooral doen!
Ik houd een dagboek bijsinds ik 20 ben nog hetzelfde dagboek. Zo grappig om te lezen hoe ik toen over dingen dacht en toen ook echt van mezelf vond dat ik alles wel wist. Toen ik laatst op vakantie ging had ik mijn dagboek mee en is er eenfles gaan lekken in mijn koffer. Aangezien ik altijd met een vulpen schrijf kan ik 70% niet meer lezen
Die is ook leuker en weer terugquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapens
Nee, het is toch je eigen verhaal, je eigen woorden. Gewoon doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwwww dat is zo verschrikkelijk zonde..
Ik wil er ook best aan beginnen, moet alleen nog bedenken in welke vorm ik het wil gieten.
Ben bang dat het een beetje uitdraait op Kluun...
jaaaaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ook leuker en weer terug
Dit is gewoon een passagiersvliegtuig......quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapens
Koentje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen
die mogen het pas lezen als ze minimaal 21 zijn.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het is toch je eigen verhaal, je eigen woorden. Gewoon doenAl is het voor jezelf en misschien ook wel je dochters
ja, dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een passagiersvliegtuig......
Nou dan is het voorlopig voor jezelf, toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die mogen het pas lezen als ze minimaal 21 zijn.....
vliegen is ook niet mijn hobby, maar geen angst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, dus?![]()
Ik sta doodsangsten uit
hips.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat?
Oh, ik heb echt een wijntje te veel gehad
Oh god ja. Nou ik boek gewoon maar zodra ik in hetvliegtuig zit...drama!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vliegen is ook niet mijn hobby, maar geen angst.
In de herfstvakantie vlieg ik weer naar mijn moeder.
Ben een paar keer met de auto geweest, maar 2400 km is te ver voor een week
Als ik het schrijf wil ik het uitgeven ook, omdat er best wel een belangrijke boodschap in zit. (hoe dichter je bij zit hoe blinder je wordt, dus open je ogen). Het enige verschil met Kluun is, dat ik er geen zelfverwijt in hoef te stoppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan is het voorlopig voor jezelf, toch?
Er is te weinig zuurstof in een vliegtuig, en mijn oren knallen bij de landing...quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god ja. Nou ik boek gewoon maar zodra ik in hetvliegtuig zit...drama!
Al heb ik me dit jaar naar Engeland en Spanje rustig gehouden. Het voelt zo onnatuurlijk
Ja ook dat! Ik moest zo lachen om een vriending met wie ik in het vliegtuig zat "Ik ben blij als we uit deze maxicosi zijn." En toen zag ik idd hoe krap het was en dan die gordeltjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is te weinig zuurstof in een vliegtuig, en mijn oren knallen bij de landing...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
Heeee daar heb je mijn nachtmerrie in KLB
is hij zo vreselijk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee daar heb je mijn nachtmerrie in KLB
af en toe, maar dat gaat wel.quote:
nou vooral ballerina;s de laatste tijd. Ik probeer niet boven die 1,69 uit te komenquote:
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe, maar dat gaat wel.
Erger is hoe de kudde hem in bijna ieder topic naar voren schuift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Hahaha, tsja, meestal begin ik niet over treinen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
af en toe, maar dat gaat wel.
Erger is hoe de kudde hem in bijna ieder topic naar voren schuift
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
nou vooral ballerina;s de laatste tijd. Ik probeer niet boven die 1,69 uit te komen
als er een onderwerp maar even op een trein lijkt posten er zeker 30 heldere lichten:quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Ik moet toch eens in KLB gaan kijken...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik lees zijn notes terug en Socios is echt een rampWaar zie je dat je notes hebt eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik lees zijn notes terug en Socios is echt een rampLol, zitten ook wel wat onterechte notes tussen in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, weet niet of ik ze aan kan aankaarten.![]()
Bij ´abonnementen´ kun je het aantal zien. Maar om de inhoud te lezen heb je een FOK!abonnement nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
Waar zie je dat je notes hebt eigenlijk?
I know, maar ja, je weet bijna als geen ander hoe KLB in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Hahaha, tsja, meestal begin ik niet over treinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
jij hebt er geenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zie je dat je notes hebt eigenlijk?
o ja, best wel, hoewel een note een moment opname is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, zitten ook wel wat onterechte notes tussen in mijn ogen.
Maar ja, weet niet of ik ze aan kan aankaarten.
ik nietquote:
tnxquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:45 schreef -Miauw- het volgende:
Heren, slaap lekker![]()
Symph, veel plezier morgen!
Ik heb alles gelezen, haha. Maar ben (momenteel) te lui om uitgebreid te reageren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef Symphonic het volgende:
en lees mijn posts nog eens terug morgen
Uhm waarom nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huppel, waarom die borsten trouwens
Ben je nog gebeld?quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:48 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ga ook gelijk weer, doeiii
fijne dag iedereen!!
Ik ook niet, nu durf ik tenminste te posten in KLBquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet
Weet je, voor een klein groepje was dat leuk, maar 99,7% van de users had KLB uit de At geflikkerd.
Natuurlijk, zo'n periode van grappig doen is even leuk, maar uiteindelijk groei je er overheen.
En ik zit nu 11 jaar op FOK1, en ik heb ontiegelijk veel plezier gehad zonder die KLB 1.0 meuk.
En als een topic volledig offtopic is, maar ik moet wel de koffie van mijn scherm schrapen, ben ik de laatste die hem sluit
Vertraging van 1 week en dan ook tot op de seconde precies 1 week hequote:Op zaterdag 11 september 2010 07:49 schreef PatriQue89 het volgende:
O M G
Ik heb een derde note te pakkenMaar hij staat er nog niet tussen
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu durf ik tenminste te posten in KLB
quote:
Dat dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kan je het op een zuipen zetten
Ik bodiel mijn eigen auto. En die auto rijd morgen pas weer terug. Ik kan het dus inderdaad op een zuipen zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet drinkt kan je misschien nog wat verdienenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bodiel mijn eigen auto. En die auto rijd morgen pas weer terug. Ik kan het dus inderdaad op een zuipen zetten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LIEF!!!!!!![]()
Nu even janken en in bad dus
Ik heb heulemaal speciaal vrij gevraagd, dan ga ik niet aan een sapje zitten lurken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:45 schreef crv het volgende:
[..]
Als je niet drinkt kan je misschien nog wat verdienen
Slotjequote:
Baguettequote:
Volgens mij ben ik nog niets vergeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo gebadderd. Nu verder auto inpakken![]()
Ik ga heus wel dingen vergeten
Mn auto is volquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog niets vergeten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn auto is vol![]()
Ik heb bij me:
spongebob tostiijzer
quote:
Die was van ezechielk maar is hij een keer vergeten toen we hier een meet hadden.quote:
En Mono bind zijn zooi maar op het dak?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn auto is vol![]()
Ik heb bij me:
2 tenten
3 stoeltjes
luchtbed
fatboy
kleding voor morgen
kussen
deken
spongebob tostiijzer
sapjes
passoa
Die heeft niet veel bij en dat past nog welquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En Mono bind zijn zooi maar op het dak?
Mogguhquote:
Ja heel veelquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie er al zin in meeters?![]()
Mooi!quote:
Mogguhtjesquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het weer is helemaal goed vandaag toch? Hier schijnt het zonnetje al
Hier ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het weer is helemaal goed vandaag toch? Hier schijnt het zonnetje al
Wat goedmaken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe symp het gaat goedmaken
Vooral morgenochtend ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:31 schreef crv het volgende:
Alvast aan Alle meeters eenfijne dag toegewenst en sterkte morgenochtend[ afbeelding ]
Tegen de katerquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral morgenochtend ja.
Daar heb ik nu al geen zin in, gelukkig is het voor mij maar een half uurtje rijden. Kan ik gelijk doorschuiven naar de bank met een pak sinasappelsap. ;')
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral morgenochtend ja.
Daar heb ik nu al geen zin in, gelukkig is het voor mij maar een half uurtje rijden. Kan ik gelijk doorschuiven naar de bank met een pak sinasappelsap. ;')
Vers baguettequote:
Omdat ze doordeweeks moeten werken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef crv het volgende:
Waarom moeten al die ouwe lijken altijd in het weekend boodschappen doen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze doordeweeks moeten werken?
Oh wacht..
Ik heb een kitten, na gisteravondquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral veel drinken de dag erna. Voldoende ervaring mee.
Dat is schattig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een kitten, na gisteravond
quote:
Llquote:
Een halve tot een hele liter water voor het slapen gaan kan ook geen kwaad andersquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral veel drinken de dag erna. Voldoende ervaring mee.
Lach er maar omquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze doordeweeks moeten werken?
Oh wacht..
Nou, daar heb ik niet zo'n heel goede ervaring meequote:Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een halve tot een hele liter water voor het slapen gaan kan ook geen kwaad anders
Picsquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik niet zo'n heel goede ervaring mee![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo eendje van me [ afbeelding ]
Heb bij het boodschappen even getwijfeld wat ik morgen ging eten. Was bijna eendeborst geworden
FOTOOOOquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik niet zo'n heel goede ervaring mee![]()
Mogguhquote:
En snel ook.quote:
Nou met kitten bedoelde ik eigenlijk een kater die niet zo heel sterk isquote:
Niet meer neequote:Op zaterdag 11 september 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HahaDat is iig geen kuikentje
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou met kitten bedoelde ik eigenlijk een kater die niet zo heel sterk isik voel me een beetej brak maar niet brak genoeg om te zeggen dat ik een kater heb.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef Kally het volgende:
Morgen, ik heb een hamsterwang mijn klier is helemaal opgezet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, je hebt "veel drinken" en je hebt "veel te veel drinken"
Hmm ja, nou ja, het is dat ik niet van foto's houd anders had ik er nu een gemaakt om 'schattig' te ontkrachtenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Dat is ook wel een beetje schattig.
Ja zo stond ik ook vanmorgenquote:
Oh bahquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef Kally het volgende:
Ff langs dokter dan of niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo stond ik ook vanmorgen![]()
Aan 1 kant ook heel raar
Mogge Kallyquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef Kally het volgende:
ACHT flessen met z'n tweeën is wel redelijk over de lijn jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
de volgende morgen hebben we ons pas gerealiseerd wat we weggedronken hadden.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:48 schreef Kally het volgende:
Nou ja het doet geen pijn, voel me beter dan gisteren dus ik kijk het wel ff aanquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff langs dokter dan of niet?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou met kitten bedoelde ik eigenlijk een kater die niet zo heel sterk isik voel me een beetej brak maar niet brak genoeg om te zeggen dat ik een kater heb.
Heb je nou al een taxi gebeld?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
ok op die fiets. Als je het maar naar je zin had gisteravond
Sterkte dan maar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het doet geen pijn, voel me beter dan gisteren dus ik kijk het wel ff aan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sterkte dan maar.(zachtjes op de andere wang)
De witte waren liters ja, en gemiddeld wat wijn is rond de 13-14%quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ACHT flessen met z'n tweeën is wel redelijk over de lijn jaLiterflessen? Hoe sterk was dat spul?
Mijn thee en jus waren ook lekker heurquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
De witte waren liters ja, en gemiddeld wat wijn is rond de 13-14%
haha dat welquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
ok op die fiets. Als je het maar naar je zin had gisteravond
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou al een taxi gebeld?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:52 schreef crv het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens zin in, maar moet mijn auto nog steeds ophalen op de zaak. Dus ik denk dat ik toch maar even op de fiets stap
Oh dat is fijn want blaasontstekingquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Kally het volgende:
Maar blaas is niet doorgezet dankzij de cranberry thee
Ja het zeurde gisteren dus meteen aan de cranberry thee gegaan (tis wel vies maar het helpt wel)quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is fijn want blaasontsteking
Jaja pak die fiets nu maarquote:
Gelukkig maar Kally, blaasontsteking is zo...quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het zeurde gisteren dus meteen aan de cranberry thee gegaan (tis wel vies maar het helpt wel)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn thee en jus waren ook lekker heur
volgens mij heb ik toch nog naweeen, moest 3 keer edittenquote:
ja ik ben maar afgehaakt, want ik merkte dat ik niet tactisch verantwoord bezig was en kon reageren,quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar Kally, blaasontsteking is zo...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ff naar de supermarkt.
Wedden dat ik fossielen tegen kom
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef crv het volgende:
Wat zijn je cokeplannen voor het weekend Pisces
Ik moet zo ook nog ff door de de super voor een kissie bier en wat fris.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Een collega van mij drinkt puur cranberrysap, hij werd gek van die zure smaakquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het zeurde gisteren dus meteen aan de cranberry thee gegaan (tis wel vies maar het helpt wel)
ja maar ik heb zo het vermoeden dat jouw definitie van fossielen heel ruim isquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Nee het smaakt niet echt top, maar ik heb minder smaak nu dus dat scheeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een collega van mij drinkt puur cranberrysap, hij werd gek van die zure smaak![]()
Als thee lijkt het me ook niets. Maar het is niet doorgezet, dat is het belangrijkste
Sterkte en doe stootkussens omquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Dan was ik toch wat eerder afgehaakt denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
De witte waren liters ja, en gemiddeld wat wijn is rond de 13-14%
Geen, ik laat voor me kokenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef crv het volgende:
Wat zijn je kookplannen voor het weekend Pisces
quote:
Beschuitje slappe thee dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen, ik laat voor me kokenIk ben al 6 dagen hondsberoerd van de griep
Neuh eet gewoon goed, anders ben ik helemaal zo slap als een vaatdoekquote:
Kan er hier ook wat gebracht wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, ik heb echt voedsel nodig, nou ja de energie ervan denk ik, als ik geen trek heb dwing ik mezelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh eet gewoon goed, anders ben ik helemaal zo slap als een vaatdoek
Ik had voor tijdens het eten wat betere wijnen op temperatuur gezet en na het eten zijn we overgegaan op een rode die we samen geselecteerd hadden eerder dat jaar (hij is ook liefhebber en enigzins kenner).quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan was ik toch wat eerder afgehaakt denk ik
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan er hier ook wat gebracht worden![]()
Ik heb kant en klare lasagna net gehaald moest toch ff wat boodschappen doen pffff zweet gutste van me af
Oh dan is het goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een batterij dat de klok rond moet eten, met of zonder griep, I need fooooooooodquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, ik heb echt voedsel nodig, nou ja de energie ervan denk ik, als ik geen trek heb dwing ik mezelf
Kippesoep nemen danquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welverdiend ook dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de hele week nog met koorts staan koken en (lopend) de boodschappen gedaan, ik stond met soepogen in de Appie
![]()
Vanavond heb ik weekend
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een batterij dat de klok rond moet eten, met of zonder griep, I need foooooooood
Ik ook en als ik ziek ben vaak het liefst zo veel en vet mogelijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een batterij dat de klok rond moet eten, met of zonder griep, I need foooooooood
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef crv het volgende:
[..]
Kippesoep nemen dan![]()
Knuffel En Sterkte dan [ afbeelding ]
Snelle stofwisselingquote:
Hehequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook en als ik ziek ben vaak het liefst zo veel en vet mogelijk![]()
Raar lijf heb ik hoor
Mja, het zal zo zijn, wijn heb ik niet zo veel ervaring mee. Maar 4 liter x 13 % is 520 ml alcohol. Dat is net zo veel als anderhalf krat bierquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had voor tijdens het eten wat betere wijnen op temperatuur gezet en na het eten zijn we overgegaan op een rode die we samen geselecteerd hadden eerder dat jaar (hij is ook liefhebber en enigzins kenner).
En dan merk je het verschil wel. want het ging gewoon ongemerkt. Terwijl je bij de supermarktwijnen (die ik ook gewoon drink overigens) eerder aangeschoten raakt. Althans das mijn ervaring
Ik ben er meestal 2 weken van de lech af, tja wat wil je als je nog gewoon staat te sjouwen en doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan is het goedMaar met 6 dagen mag de griep ook wel weer over zijn hoor
Verrassing voor je gister 12 halve litersquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het zal zo zijn, wijn heb ik niet zo veel ervaring mee. Maar 4 liter x 13 % is 520 ml alcohol. Dat is net zo veel als anderhalf krat bier
Shoarma, met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik lust best een patatje oorlog
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
Verrassing voor je gister 12 halve liters
Mag ik daar ook wat van.quote:
Het ging er overigens ook net zo snel uit als erinquote:
Wat is flammenkuchen? Klinkt pittigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef crv het volgende:
[..]
Mag ik daar ook wat van.![]()
Overigens dacht ik vanavond Flammenkuchen te gaan eten en morgen ovenaardappels, Broccoli, champignons en garnalen
Zou best wel eens goed voor je wangzak kunnen zijn misschien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Shoarma, met veel knoflooksaus![]()
Maar dan proef ik tenminste wat
Wangzakquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
Zou best wel eens goed voor je wangzak kunnen zijn misschien.
Als je het zelfmaakt tenminste. Verse Knoflook is erg goed voor veel dingen.
Da's een stuk minderquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
Verrassing voor je gister 12 halve liters
Voor je wangzakquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
Zou best wel eens goed voor je wangzak kunnen zijn misschien.
Als je het zelfmaakt tenminste. Verse Knoflook is erg goed voor veel dingen.
Is niet pittig, is Elsässichquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is flammenkuchen? Klinkt pittig
Jij ook al ziekquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
de tijd was ook een stuk korterquote:
Oh dat heb ik ook wel een aantal keren zien langskomen jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Is niet pittig, is Elsässich
Een hele dunne Pizzabodem, daarover Smeltkaas en dan beleggen met bijv. Spek (), sterk smakende ham (schwarzwalderschinken bijv) champignons, uitjes en knoflook en evt. wat verse kruiden
In de hete oven een paar minuutjes en klaar![]()
Zoiets. Belangrijk is de flinterdunnen bodem, je ziet ook pizzavarianten maar dan is het gewoon pizza en smaakt het anders
[ afbeelding ]
Das een flinke ploatquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Een hele dunne Pizzabodem, daarover Smeltkaas en dan beleggen met bijv. Spek (), sterk smakende ham (schwarzwalderschinken bijv) champignons, uitjes en knoflook en evt. wat verse kruiden
Zoiets. Belangrijk is de flinterdunnen bodem, je ziet ook pizzavarianten maar dan is het gewoon pizza en smaakt het anders
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo cake staat in de oven, ramen voor gezeemd. Wachten tot het zonnetje achter weg is, dan ramen achter zemen
Nog een cake bakken. Huiskamer opruimen en party maar!!
Maandag is hij jarig toch? Le husband?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo cake staat in de oven, ramen voor gezeemd. Wachten tot het zonnetje achter weg is, dan ramen achter zemen
Nog een cake bakken. Huiskamer opruimen en party maar!!
Ow en natuurlijk een lekkere lokale Pinot Gris/Riesling erbijquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen wel hopen dat party niet lang duurtben nog steeds moe.
Net wel heerlijk ontbeten bij de delifrance
Niet gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Woensdag is hij jarig
Maar dan zitten we in het vliegtuig, dus vieren we het vandaag
Ik heb niet teruggelezen, maar is Benny hier nog geweest ?
Die auto blijft daar gewoon staanquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ow en natuurlijk een lekkere lokale Pinot Gris/Riesling erbij![]()
Maak wel weer foto's vanavond
Jah!quote:
Lekker hequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel een aantal keren zien langskomen ja
"je mannie"quote:
Dat zijn de goeie Zaterdagen, weinig doen en genietenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef vandaag eigenlijk alleen maar de afwas te doen![]()
en te genieten van het mooie weer, moet eigenlijk ook wel
Heb je nog een beetje gehosseld? LL-style?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
Weer terug
Pak melk gehaald en een vers stokbrood voor vanavond.
Geen last van fossielenn gehad, maar wel leuke zaterdaghulpweekendkassabijvulmeisjes gezien
Niet even gevraagd of ze konden "helpen" met inpakkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
Weer terug
Pak melk gehaald en een vers stokbrood voor vanavond.
Geen last van fossielenn gehad, maar wel leuke zaterdaghulpweekendkassabijvulmeisjes gezien
Lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zit je ^nou over die autoquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die auto blijft daar gewoon staan
yepquote:
Meestal zijn mensen met een snelle stofwisseling ook wel ijverige types.quote:
Bij de slijterij vraag ik altijd of ze het inpaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
Niet even gevraagd of ze konden "helpen" met inpakken
Jij begon gisterenquote:
Hubbie is erg maar "mannie"quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
Ik neem even wat paracetamolletjes en ga weer even plat, ben er straks wel weer
Ik ook niet maar mijn lichaam zou wel een snellere stofwisseling kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen met een snelle stofwisseling ook wel ijverige types.
Ik ben ook niet zo'n stilzitterLiever lui dan moe ken ik dan ook écht niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Beterschapquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
Maar zorgt wel voor reactiesquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hubbie is erg maar "mannie"![]()
![]()
"Mijn lief" is ook wat maar dat haalt het er net bij.
Vind je Mijn hubbie of mannie erger of minder erg?quote:
Mijn lief vind ik wel liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hubbie is erg maar "mannie"![]()
![]()
"Mijn lief" is ook wat maar dat haalt het er net bij.
Misschien moet je af en toe ook de tussenliggende posts lezenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij begon gisterenEn als ik hoor dat je vanavond weer aan die Flammkuchen gaat met allerhande geneugten erbij, dan wordt het weer een taxi, denk ik dan
![]()
Of eet je vanavond gewoon thuis?![]()
Maar inderdaad, wat kan mij het ook schelen
Nee ik vind het allemaal vreselijk eigenlijk. Al die verklein/vertroetelwoordjes die je hier over het algemeen voorbij ziet komen. Wat is er gewoon mis met 'mijn man / vrouw / vriend / vriendin'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je Mijn hubbie of mannie erger of minder erg?
Netjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
http://plixi.com/p/44482010
Shit hij doet het niet. Maar dit zijn dus me nieuwe tuintegels
plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Gaat maar weer eens de website onderhouden.
En mijn eigen bureaublad opruimen, advertenties neerzetten, vaatwas opruimen, etc.
Succes!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Gaat maar weer eens de website onderhouden.
En mijn eigen bureaublad opruimen, advertenties neerzetten, vaatwas opruimen, etc.
Vechtgenootquote:
"Mijn vriendjûh"quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik vind het allemaal vreselijk eigenlijk. Al die verklein/vertroetelwoordjes die je hier over het algemeen voorbij ziet komen. Wat is er gewoon mis met 'mijn man / vrouw / vriend / vriendin'.
En natuurlijk 'die van mij'
ik noem de mijne altijd "sjef"quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Mijn vriendjûh"![]()
En idd gewoon man/vriend/die van mij/jou/die ene, die kunnen wel
Teruglezen in een Turbochat als deze, waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe ook de tussenliggende posts lezen![]()
Die Auto staat dus allang thuis. ben vanmorgen op de fiets gegaan en gelijk boodschappen.
Vanavond ga ik dus FlammenKüche maken en die Lokale wijn die staat gewoon in mijn wijnkelder.
Bedankt voor de herinnering. die gaan we nu even koel zetten
Dat klinkt niet amicaal, dus dat is altijd goedquote:
zo hard gaat ie niet hoor vandaagquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teruglezen in een Turbochat als deze, waar zie je me voor aan?
blijf je toch lekker hierquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet amicaal, dus dat is altijd goed
Nou ben ik hier toch bezigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het zijn wel dingen die moeten gebeuren
das altijd de pest inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het zijn wel dingen die moeten gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |