Truste en suc6 met slapen dan maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry maar over overleden familie kan ik nu echt even niet aan. Ben al paar dagen dik depri vanwege mn eigen verdriet. Tot morgen de mensen die naar de meet gaan en de rest tot ooit
Guess so. En dat ben ik normaal nooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ik ergens zenuwachtig voor ben slaap ik ook beroerd....
Zenuwachtig voor de meet morgen
Ik zie je morgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Guess so. En dat ben ik normaal nooit
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm nou naar Symphhoor het dan nog wel
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel
Ik zou er een niet zo fijn boek over kunnen schrijven
quote:
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zittenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huppel, waarom die borsten trouwens
Ik heb ook niet zo'n chagrijnige kop als mijn avaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zitten
Doet moet je vooral doen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit er werkelijk al een tijdje over te denken om er een boel over te schrijven.
Het heeft wel een plaatsje, maar ik wil het eigenlijk wel uit mijn hoofd schrijven....
ja ik ook! hahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die van Huppel er ook tussen zitten
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapensquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n chagrijnige kop als mijn ava
Owwwww dat is zo verschrikkelijk zonde..quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet moet je vooral doen!
Ik houd een dagboek bijsinds ik 20 ben nog hetzelfde dagboek. Zo grappig om te lezen hoe ik toen over dingen dacht en toen ook echt van mezelf vond dat ik alles wel wist. Toen ik laatst op vakantie ging had ik mijn dagboek mee en is er eenfles gaan lekken in mijn koffer. Aangezien ik altijd met een vulpen schrijf kan ik 70% niet meer lezen
Die is ook leuker en weer terugquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapens
Nee, het is toch je eigen verhaal, je eigen woorden. Gewoon doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwwww dat is zo verschrikkelijk zonde..
Ik wil er ook best aan beginnen, moet alleen nog bedenken in welke vorm ik het wil gieten.
Ben bang dat het een beetje uitdraait op Kluun...
jaaaaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ook leuker en weer terug
Dit is gewoon een passagiersvliegtuig......quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond je vliegtuig wel leuker. Zelfs al vind ik het moordwapens
Koentje, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Koen66 het volgende:
ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen
die mogen het pas lezen als ze minimaal 21 zijn.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het is toch je eigen verhaal, je eigen woorden. Gewoon doenAl is het voor jezelf en misschien ook wel je dochters
ja, dus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een passagiersvliegtuig......
Nou dan is het voorlopig voor jezelf, toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die mogen het pas lezen als ze minimaal 21 zijn.....
vliegen is ook niet mijn hobby, maar geen angst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, dus?![]()
Ik sta doodsangsten uit
hips.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat?
Oh, ik heb echt een wijntje te veel gehad
Oh god ja. Nou ik boek gewoon maar zodra ik in hetvliegtuig zit...drama!quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vliegen is ook niet mijn hobby, maar geen angst.
In de herfstvakantie vlieg ik weer naar mijn moeder.
Ben een paar keer met de auto geweest, maar 2400 km is te ver voor een week
Als ik het schrijf wil ik het uitgeven ook, omdat er best wel een belangrijke boodschap in zit. (hoe dichter je bij zit hoe blinder je wordt, dus open je ogen). Het enige verschil met Kluun is, dat ik er geen zelfverwijt in hoef te stoppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan is het voorlopig voor jezelf, toch?
Er is te weinig zuurstof in een vliegtuig, en mijn oren knallen bij de landing...quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god ja. Nou ik boek gewoon maar zodra ik in hetvliegtuig zit...drama!
Al heb ik me dit jaar naar Engeland en Spanje rustig gehouden. Het voelt zo onnatuurlijk
Ja ook dat! Ik moest zo lachen om een vriending met wie ik in het vliegtuig zat "Ik ben blij als we uit deze maxicosi zijn." En toen zag ik idd hoe krap het was en dan die gordeltjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er is te weinig zuurstof in een vliegtuig, en mijn oren knallen bij de landing...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
Heeee daar heb je mijn nachtmerrie in KLB
is hij zo vreselijk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee daar heb je mijn nachtmerrie in KLB
af en toe, maar dat gaat wel.quote:
nou vooral ballerina;s de laatste tijd. Ik probeer niet boven die 1,69 uit te komenquote:
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe, maar dat gaat wel.
Erger is hoe de kudde hem in bijna ieder topic naar voren schuift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Hahaha, tsja, meestal begin ik niet over treinen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
af en toe, maar dat gaat wel.
Erger is hoe de kudde hem in bijna ieder topic naar voren schuift
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
nou vooral ballerina;s de laatste tijd. Ik probeer niet boven die 1,69 uit te komen
als er een onderwerp maar even op een trein lijkt posten er zeker 30 heldere lichten:quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?![]()
Ik moet toch eens in KLB gaan kijken...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik lees zijn notes terug en Socios is echt een rampWaar zie je dat je notes hebt eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik lees zijn notes terug en Socios is echt een rampLol, zitten ook wel wat onterechte notes tussen in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, weet niet of ik ze aan kan aankaarten.![]()
Bij ´abonnementen´ kun je het aantal zien. Maar om de inhoud te lezen heb je een FOK!abonnement nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
Waar zie je dat je notes hebt eigenlijk?
I know, maar ja, je weet bijna als geen ander hoe KLB in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Hahaha, tsja, meestal begin ik niet over treinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
jij hebt er geenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zie je dat je notes hebt eigenlijk?
o ja, best wel, hoewel een note een moment opname is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, zitten ook wel wat onterechte notes tussen in mijn ogen.
Maar ja, weet niet of ik ze aan kan aankaarten.
ik nietquote:
tnxquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:45 schreef -Miauw- het volgende:
Heren, slaap lekker![]()
Symph, veel plezier morgen!
Ik heb alles gelezen, haha. Maar ben (momenteel) te lui om uitgebreid te reageren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef Symphonic het volgende:
en lees mijn posts nog eens terug morgen
Uhm waarom nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huppel, waarom die borsten trouwens
Ben je nog gebeld?quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:48 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ga ook gelijk weer, doeiii
fijne dag iedereen!!
Ik ook niet, nu durf ik tenminste te posten in KLBquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet
Weet je, voor een klein groepje was dat leuk, maar 99,7% van de users had KLB uit de At geflikkerd.
Natuurlijk, zo'n periode van grappig doen is even leuk, maar uiteindelijk groei je er overheen.
En ik zit nu 11 jaar op FOK1, en ik heb ontiegelijk veel plezier gehad zonder die KLB 1.0 meuk.
En als een topic volledig offtopic is, maar ik moet wel de koffie van mijn scherm schrapen, ben ik de laatste die hem sluit
Vertraging van 1 week en dan ook tot op de seconde precies 1 week hequote:Op zaterdag 11 september 2010 07:49 schreef PatriQue89 het volgende:
O M G
Ik heb een derde note te pakkenMaar hij staat er nog niet tussen
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu durf ik tenminste te posten in KLB
quote:
Dat dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kan je het op een zuipen zetten
Ik bodiel mijn eigen auto. En die auto rijd morgen pas weer terug. Ik kan het dus inderdaad op een zuipen zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet drinkt kan je misschien nog wat verdienenquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bodiel mijn eigen auto. En die auto rijd morgen pas weer terug. Ik kan het dus inderdaad op een zuipen zetten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LIEF!!!!!!![]()
Nu even janken en in bad dus
Ik heb heulemaal speciaal vrij gevraagd, dan ga ik niet aan een sapje zitten lurken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:45 schreef crv het volgende:
[..]
Als je niet drinkt kan je misschien nog wat verdienen
Slotjequote:
Baguettequote:
Volgens mij ben ik nog niets vergeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo gebadderd. Nu verder auto inpakken![]()
Ik ga heus wel dingen vergeten
Mn auto is volquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog niets vergeten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn auto is vol![]()
Ik heb bij me:
spongebob tostiijzer
quote:
Die was van ezechielk maar is hij een keer vergeten toen we hier een meet hadden.quote:
En Mono bind zijn zooi maar op het dak?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn auto is vol![]()
Ik heb bij me:
2 tenten
3 stoeltjes
luchtbed
fatboy
kleding voor morgen
kussen
deken
spongebob tostiijzer
sapjes
passoa
Die heeft niet veel bij en dat past nog welquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En Mono bind zijn zooi maar op het dak?
Mogguhquote:
Ja heel veelquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie er al zin in meeters?![]()
Mooi!quote:
Mogguhtjesquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het weer is helemaal goed vandaag toch? Hier schijnt het zonnetje al
Hier ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het weer is helemaal goed vandaag toch? Hier schijnt het zonnetje al
Wat goedmaken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe symp het gaat goedmaken
Vooral morgenochtend ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:31 schreef crv het volgende:
Alvast aan Alle meeters eenfijne dag toegewenst en sterkte morgenochtend[ afbeelding ]
Tegen de katerquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral morgenochtend ja.
Daar heb ik nu al geen zin in, gelukkig is het voor mij maar een half uurtje rijden. Kan ik gelijk doorschuiven naar de bank met een pak sinasappelsap. ;')
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral morgenochtend ja.
Daar heb ik nu al geen zin in, gelukkig is het voor mij maar een half uurtje rijden. Kan ik gelijk doorschuiven naar de bank met een pak sinasappelsap. ;')
Vers baguettequote:
Omdat ze doordeweeks moeten werken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef crv het volgende:
Waarom moeten al die ouwe lijken altijd in het weekend boodschappen doen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze doordeweeks moeten werken?
Oh wacht..
Ik heb een kitten, na gisteravondquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral veel drinken de dag erna. Voldoende ervaring mee.
Dat is schattig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een kitten, na gisteravond
quote:
Llquote:
Een halve tot een hele liter water voor het slapen gaan kan ook geen kwaad andersquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral veel drinken de dag erna. Voldoende ervaring mee.
Lach er maar omquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze doordeweeks moeten werken?
Oh wacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |