Ik zei al dat ik met dat huwelijk nooit zo bezig ben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Thisbe het volgende:
Míts geen bezwaar tegen een potje seks. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen!
Ringo gaat daar niet zomaar, en plein public, over uitwijden. En je weet inmiddels, hij is bescheiden, dus je zult hem moeten PM'en,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Thisbe het volgende:
Míts geen bezwaar tegen een potje seks. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik met dat huwelijk nooit zo bezig ben.
Ik ben te pruimen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Thisbe het volgende:
Handig, zo'n huwelijksmarkt. En jij Zodiakk, ben jij een beetje te pruimen?
Het is geen interessant gespreksonderwerp. Ik heb het nooit over seks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Ringo het volgende:
Maar over seks mag best gesproken worden.
Allemaal op één dag of een dag per persoon?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Thisbe het volgende:
Mag ik jullie een dagje uitproberen?
Jij had toch die design sokken uit Londen laten overvliegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef k_man het volgende:
Lief en bescheiden. Hmm. Dat ben ik ook wel hoor.
Maar ja, ik rook niet.
Minpunten!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef beeer het volgende:
Jij had toch die design sokken uit Londen laten overvliegen
Je bedoelt die Paul Smith-sokken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef beeer het volgende:
[..]
Is dit ideaal iets wat je zelf ambieert?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Thisbe het volgende:
Niet zeuren Zodiakk. De ideale vrouw is oplossingsgericht, onzichtbaar en kan goed koken.
Ik ben dol op wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef Ringo het volgende:
Ik heb een hekel aan wedstrijdjes, trouwens. Dan ga ik de boel saboteren. Of ik peer 'm gewoon.
Lief, bescheiden en materialistisch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef Thisbe het volgende:
Overigens zou ik graag wat beschaafder overkomen, en beter willen kunnen koken.
Ik dacht: het is zo'n hype in de LPT, daar móet ik gewoon aan meedoen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:16 schreef Claudia_x het volgende:
Allemaal leuk en aardig, mensen, maar lees ik nu dat broer vader wordt?
Van harte, broer! Hoe lang nog?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht: het is zo'n hype in de LPT, daar móet ik gewoon aan meedoen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil broer graag feliciteren, en ik vind het erg te prijzen dat ie er zo discreet mee omgaat. Ga zo voort! (wel even een berichtje bij de bevalling, dat mag dan weer wel)
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef Claudia_x het volgende:
En dat zeg je nu pas! Het is 2 weken later dan hier!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik vind het erg te prijzen dat ie er zo discreet mee omgaat.
Daar gaat mijn imago.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik stel me Thisbe zo voor als een heel beschaafd meisje met een mantelpakje of drie in haar kledingkast en wat guitige trekjes als je d'r beter leert kennen.
Ik geef de voorkeur aan die foto waarop hij met ontbloot bovenlijf met dat kindje ergens in zee loopt. Ik kan 'm alleen niet vinden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef Claudia_x het volgende:
Leuke man met kind van de dag:
[ afbeelding ]
En nu naar bed.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan die foto waarop hij met ontbloot bovenlijf met dat kindje ergens in zee loopt. Ik kan 'm alleen niet vinden.
't Is inderdaad een lieve foto, maar doe mij toch Gabriel maar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het maar een gladjakker, trouwens. Maar dat kindje is wel erg mooi.
Oh, en deze foto vind ik zo lief:
[ afbeelding ]
Maar daar vrolijk ik jouw dag vast niet mee op.
Alleen maar enthousiaste reacties, IR.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey d, hoe is het afgelopen met je experiment om je haar te laten groeien, of is dat nog bezig?
Broer is vast aantekeningen aan het maken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
Dit is toch het ouderskneuteruurtje in TTKLPT? Ik wil niemand voor het hoofd stoten natuurlijk.
Een kind maken is in een wip gebeurd DaD!quote:
Ja, dat gedeelte zou nog wel lukken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een kind maken is in een wip gebeurd DaD!
De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Gellius het volgende:
Dàt! En nog meer van dat soort spul. Het ziet er allemaal heel handig uit. Op zich hou ik daar wel van. Het zijn gadgets, maar dan anders. Van stof enzo.
Dat wordt wel een beetje lastig zo langzamerhand. Ik heb het gevoel dat we met de huidige uitzet zo drie, vier kinderen door het eerste kwartaal heen kunnen slepen, maar dat het daarna allemaal wat lastiger gaat worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Anyhow, laat het me weten als je nog kraamcadeau-ideeen nodig hebt.
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.
Ik kan je een date met zodiakk warm aanbevelen. Da's een prima exemplaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Hahaha Claudia, je hebt iedereen weggejaagd! Alle mannen, en ik moet er nog een vangen!
Als je baby de speen accepteert dan zul je merken dat hij of zij die tientallen keren per nacht kwijtraakt waardoor je alsnog telkens je bed uit moet. Daar hebben ze iets op bedacht, namelijk een knuffelpopje dat de speen 'vasthoudt' voor de baby. (Zo'n knuffelpopje is veilig, maar een speenkoord mag niet in bed.) Alleen werkt het dus niet. Niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?
Ligt aan de context...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik het onderwerp 'kinderen' van de gespreksonderwerpenlijst schrappen?
Kan je er ook de politieportofoons mee afluisteren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Thisbe het volgende:
En in het kader van: wat hebben we vandaag gedaan?
Ik heb vandaag getracht om vreemde software te laden op mijn chip, waarna mijn firewall dit met grof geweld voorkwam. Ik zat vastgenageld aan mijn stoel door de klap.
Ik ben echt een robot geworden.
Nee, wel een vliegtuig ermee laten neerstorten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kan je er ook de politieportofoons mee afluisteren?
Was jij in Eindhoven?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, wel een vliegtuig ermee laten neerstorten.
Draagdoek heb ik óók. Drie stuks zelfs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef Ringo het volgende:
Ja, hoor, door dit soort ouderlijk gekneut ben ik langzaam maar zeker aan het radicaliseren. Godverdomme, stelletje tot op het bot gedecadeerde materialisten, in Afrika doen ze het met een lemen hut, een draagzak en een kookpot. En daar worden de mannen heel bewust buiten dit soort moederlijke muizenissen gehouden. MET EEN REDEN! JA?
Het is toch Japan week of zoiets JAM?quote:Op zondag 12 september 2010 01:25 schreef JAM het volgende:
Van al het bovenstaande vond ik dat geoudehoer van Mainport over de vriendin van z'n broer nog het interessantste. Daar vond ik eigenlijk ook geen hol aan maar dat had nog énige charme omdat er een meisje in voorkwam waarvan ik me voorstal dat ze een beetje spleetoogjes heeft; dit alles om te zeggen: 'Wat een geoudehoer toch weer,.'
Is dat dat trage 'meesterwerk'? Ik heb dat ooit gedownload omdat het hoog in een pitchforklijstje stond en ik het niet kende, maar daar werd ik niet zo gelukkig van.quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Ringo het volgende:
Dat herinnert me eraan dat ik die ene cd van Talk Talk, mij ooit aangeraden door DO2, nog altijd niet gevonden heb.
Da's vast B. geweest. Die heeft mij ook Roxy Music aangesmeerd.quote:Op zondag 12 september 2010 11:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ooit kreeg ik van iemand in #filosofie (ik denk Batuwu of Gelluis) het mp3tje van If there is something van roxy music. Gisteren heb ik voor 5 euro een livealbum van ze gekocht bij Fame.
Zo ziet u, niets is voor niets.
Sonic Youth heb ik een jaar of vier geleden ontdekt en die ontdekking sloeg in als een bom. Van The Fall ken ik maar heel weinig, wat wel heel goed is. Kun je mij een album aanraden?quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dat dat trage 'meesterwerk'? Ik heb dat ooit gedownload omdat het hoog in een pitchforklijstje stond en ik het niet kende, maar daar werd ik niet zo gelukkig van.
In de categorie 'hoog in pitchfork en bij downloaden heel tof gebleken': sonic youth en the fall. In de categorie 'hoog in pitchfork maar ik wist al dat het heel tof was': pavement.
Tsja, ik heb nog maar heel weinig gehoord eigenlijk (gisteren wel een 5cd-bootleg bij de Fame gekocht, ik was er toch), maar This nation's saving grace was eigenlijk vanaf de eerste keer luisteren al heel goed, en werd daarna nog wat beter.quote:Op zondag 12 september 2010 12:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sonic Youth heb ik een jaar of vier geleden ontdekt en die ontdekking sloeg in als een bom. Van The Fall ken ik maar heel weinig, wat wel heel goed is. Kun je mij een album aanraden?
Pavement, of course.
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik jouw boek wel ga uitlezen, I.R., het ligt hier nu alweer 'n tijdje op de plank. Zeg jij van: "maar SL, dan mis je iets briljants!" ?
Sterker nog. We kunnen een eigen schooltje beginnen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef Gellius het volgende:
Nog even en er is een heel LPT-klasje voor Mane om privégeschiedenisonderwijs te geven.
Ik heb N&T gedaan, ooit, dus ik wil wel statistiek verzorgen.quote:
Alles wat ik ooit aan natuur- en scheikunde heb geleerd, ben ik inmiddels toch vergeten.quote:
Werken onder Gellius? Geen haar op mijn hoofd!quote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef mane het volgende:
Neeeee, Gellius wordt de rector. Thisbe is dan de conrector, en zij doet alle leidinggevende klussen waar Gellius geen zin in heeft.
WELJAquote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef Gellius het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de beoordelingsgesprekken, Thisbe.
Jij hebt de dankbare taak gekregen gymleraar te zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat ik geen deel uitmaak van de collectieve psychose die zich hier zojuist heeft voltrokken.
Je zou het goed doen als gymleraar.quote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat ik geen deel uitmaak van de collectieve psychose die zich hier zojuist heeft voltrokken.
Hij is de ideale baas: in naam verantwoordelijk maar in de praktijk afwezig als gezagvoerder. Je kunt gewoon je gang gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Werken onder Gellius? Geen haar op mijn hoofd!
quote:Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef sigme het volgende:
Oeh, ik heb ook een rolletje gekregen! Biologie! Daar zou ik zelf nooit op gekomen zijn. Maar 't lijkt me wel goed. Veel praktijkles. En dat ik dan die rare hippiejuf ben met modderlaarzen. En dan moeten ze verplicht een schooltuintje.
Precies de reden waarom ik niet met k_man in het openbaar gezien wil wordenquote:Op zondag 12 september 2010 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is k_man en mij vanmiddag trouwens bijna een trouwlocatie aangesmeerd.. Of we belangstelling hadden voor de trouwzaal in het Stadhuis.
Op aanraden van Claudia ga ik voortaan met Zodiakk.quote:
Ik loop een weekje achter,quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef herzberg het volgende:
bij mijn weten is de volgende aflevering vanavond om 10 uur us time. je gaat me toch niet vertellen dat je die nu al gezien hebt he?
Dat is niet precies wat ze aanraadde. Voor een juriste vind ik je opvallend onzorgvuldig.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef Thisbe het volgende:
Op aanraden van Claudia ga ik voortaan met Zodiakk.
Een juriste wil ook wel eens wat.quote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is niet precies wat ze aanraadde. Voor een juriste vind ik je opvallend onzorgvuldig.
Nee ik vreet ze zo. Geen franse nichterij in mijn keukenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Ringo het volgende:
Heb je ze gemarineerd met mosterd en peper?
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Het was een inderdaad loodzwaar proces Claudia. Ik zou het nu niet meer op kunnen brengen.
Ja, het resultaat mag er zijn! Daar kijk ik ook met niets minder dan dankbaarheid op terug.quote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.
Ik eet eigenlijk nauwelijks varkensvlees omdat ik bang ben voor parasieten. Ik laat het daarom ook veel te lang bakken. Rundvlees en kip is een stuk makkelijker wat dat betreftquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
Waarom dan nog dat gaye bakken, beder?
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is k_man en mij vanmiddag trouwens bijna een trouwlocatie aangesmeerd.. Of we belangstelling hadden voor de trouwzaal in het Stadhuis.
Locatie geregeld, jurk komt in orde... nu hoef ik alleen nog maar aan m'n scharrel te vragen of trouwen uitgesloten is van onze afspraak om niet met anderen te daten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.
Misschien kun je te zijner tijd samen met Thisbe een trouwjurk uit gaan zoeken. Zij heeft daar kijk op, begreep ik.
Mijn moeder zegt het zo: we gaven je een bananenprak te voeren en tien minuten later kwam dat 'r aan de andere kant onverteerd weer uit.quote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik had twee jaar geleden salmonellavergiftiging. Ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit zó ziek ben geweest.
Mijn twee neefjes kwamen aanwaaien vandaag (jaar of 5 en 3, dus ze woeien onder begeleiding).quote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Gellius het volgende:
Ja maar goed: dat geleuter over afspraakjes en varkensvleesrecepten encreatief schrijven
en sappige infecties is gewoon nergens goed voor, mensen. Zullen we het weer gezellig over babies hebben?
Wanneer kan ik het beste iemand bezwangeren, schematechnisch?quote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Gellius het volgende:
Je hebt nog een maand pre-bevallingsgekneuter voor de boeg, Ringo. Maar dan begint het pas echt natuurlijk. Tegen de tijd dat ik er zelf wel weer flauw van, ben bevalt Claudia èn krijgen we Broer in de ring.
Ik heb eigenlijk wel een beetje te doen met jullie hoor. Het wordt een lang, lang jaar.
Tof! Ik heb vandaag zelfs 1640kcal verbruikt bij het hardlopen. Ik heb inmiddels een immense berg spaghetti met champignons, paprika's en uien naar binnen gewerkt. Dat heb ik vervolgens weer afgetopt met kwak en een appel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mijn horloge heb ik net 1315 kcal verbruikt bij hard hardlopen. Daarom bak ik nu een ei met spek. Dat u het even weet.
Ik vraag me af of hieruit blijkt dat je vroeger heel makkelijk te versieren was, of juist heel moeilijk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen jullie dit moeizame geflirt niet overslaan? Maak gewoon een afspraakje.
Gelul zoodje. Ik provide. Weke wederhelften staan met hun vrienden aan de toog te klagen terwijl hun vrouwen ze thuis effe nodig hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, jij wakkert de oestrogeenwalmen wel behoorlijk aan. Ik denk dat ik me voortaan alleen maar ga toeleggen op het maken van innuendo's over de fysieke gesteldheid van zwangere vrouwen en hun weke wederhelften.
Ik kan me herinneren dat je onlangs juichend van vreugde meedeelde dat je teerbeminde even een avond weg was en dat je 'het rijk alleen had'. Je moet een manspace maken, Gellius.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Gellius het volgende:
Gelul zoodje. Ik provide. Weke wederhelften staan met hun vrienden aan de toog te klagen terwijl hun vrouwen ze thuis effe nodig hebben.
Wat is er mis met lolcats,quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef Gellius het volgende:
Dat was ook fijn, natuurlijk. Moet alles hier dan ineens volkomen ééndimensionaal? Dit is mijn leutertopic. Iedereen zijn leutertopic. Dus leutert wat mij betreft iedereen over zijn of haar leuter. Of de tuin, of de kcal, of de japanse kutjes, of de reisjes, of de mannen, of de drank, of de inrichting, of de hipste electronische muziek. Mij hoor je nooit klagen hoor - behalve over de locats van Frollo natuurlijk. Dat kan ècht niet.
Baas boven baas.quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Tof! Ik heb vandaag zelfs 1640kcal verbruikt bij het hardlopen. Ik heb inmiddels een immense berg spaghetti met champignons, paprika's en uien naar binnen gewerkt. Dat heb ik vervolgens weer afgetopt met kwak en een appel.
Nou ja, het is alweer goed hoor. Vooruit dan maar.quote:Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat is er mis met lolcats,.
Overigens heb je gelijk, ik ben momenteel natuurlijk wat gepikeerd dat ik nu niet meer vrijblijvend met Thisbe kan flirten, zonder dat iedereen 'get a room!' roept.
Leer van mijn fouten, zodiakk.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hieruit blijkt dat je vroeger heel makkelijk te versieren was, of juist heel moeilijk.
Dank voor de tip! Als de dienst het toelaat zal ik even langslopen,quote:Op maandag 13 september 2010 07:28 schreef mane het volgende:
Galerij Prins Willem V is weer open! (Iets voor de lunchpauze zodiakk!).
http://www.mauritshuis.nl/index.aspx?ChapterID=8732&ContentID=
[ afbeelding ]
Haha, nee eigenlijk niet. Dat komt ook omdat ik inmiddels niet meer in de financiële functie zit.quote:Op maandag 13 september 2010 09:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voel je de hete adem van de begrotingen al in je nek?
Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er loopt hier trouwens sinds vandaag een Rijkstrainee rond. Van VROM. Maar hij heeft nog geen koffie gehaald voor me.
Ik vrees 'geen van beiden', maar het valt altijd te proberen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat usance, I.R., dat de nieuweling de gevestigde orde van koffie voorziet, of heb je hem daarom nadrukkelijk gevraagd?
Verbinden!quote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?
Flirten? Dat valt best wel mee. De baby's zijn veel nadrukkelijker aanwezig hier.quote:Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef zodiakk het volgende:
Overigens heb je gelijk, ik ben momenteel natuurlijk wat gepikeerd dat ik nu niet meer vrijblijvend met Thisbe kan flirten, zonder dat iedereen 'get a room!' roept.
Ben ik helemaal voor, zolang je drankzucht en vooral ranzigheid maar in een kunstzinnig perspectief zietquote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij de TTK-LPTmeet is er niet over kunst gepraat, maar wel over genante, ranzige, dubbelzinnige en drankzuchtige zaken.
Daarvoor moet je bij JAM zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor, zolang je drankzucht en vooral ranzigheid maar in een kunstzinnig perspectief ziet
Doe je die werving zelf, of heb je daar je mensen voor? Laat me maar weten als er wat te marketingteksten valt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef JAM het volgende:
Ik hoop dat script voor woensdag helemaal tip-top in orde te hebben, daarna moeten er centjes opgehaald worden. Nu, er is al wat voorzichtig contact met de gemeente Bergen op Zoom - waar er sowieso gefilmd gaat worden - om te kijken of die ook nog wat bij kunnen dragen.
En die zij waarschijnlijk van Hans Teeuwen hebben overgenomen. Was een titel van een voorstelling.quote:Op maandag 13 september 2010 17:20 schreef Ringo het volgende:
Een gevleugelde uitdrukking onder mijn oud-collega's, die ik eertijds nogal flauw vond maar allengs van hen heb overgenomen. Dat dan weer wel.
Dat klopt. Maar we kunnen Claudia natuurlijk niks kwalijk nemen: die denkt momenteel alleen maar aan voortplanten.quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Flirten? Dat valt best wel mee. De baby's zijn veel nadrukkelijker aanwezig hier.
Hoe bedoel je? Nou, een keurig zakelijk ensemble dat rust en vertrouwen uitstraalt naar de cliënt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef zodiakk het volgende:
Maar even serieus: wat heb je nu aan?
Oh, er valt écht wel wat te marketingteksten hoor, maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe je die werving zelf, of heb je daar je mensen voor? Laat me maar weten als er wat te marketingteksten valt.
quote:
*zucht*quote:Nou, een keurig zakelijk ensemble dat rust en vertrouwen uitstraalt naar de cliënt.
Ja, dat geloof ik dus écht niet, hè!quote:Pardon:
ik draag een net iets te kort rokje, met mijn fuck you killerheels en een bloesje met uitzicht op mijn Marlies Dekkerbh.
Deprimerend met een ontroerende ondertoon. Geen idee hoe ik het moet uitleggen. Lees het nou gewoon!quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef mane het volgende:
Dat boek lijkt me zo deprimerend, dwerg. Of valt 't mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |