iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Het was een inderdaad loodzwaar proces Claudia. Ik zou het nu niet meer op kunnen brengen.
Ja, het resultaat mag er zijn! Daar kijk ik ook met niets minder dan dankbaarheid op terug.quote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.
Ik eet eigenlijk nauwelijks varkensvlees omdat ik bang ben voor parasieten. Ik laat het daarom ook veel te lang bakken. Rundvlees en kip is een stuk makkelijker wat dat betreftquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
Waarom dan nog dat gaye bakken, beder?
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is k_man en mij vanmiddag trouwens bijna een trouwlocatie aangesmeerd.. Of we belangstelling hadden voor de trouwzaal in het Stadhuis.
Locatie geregeld, jurk komt in orde... nu hoef ik alleen nog maar aan m'n scharrel te vragen of trouwen uitgesloten is van onze afspraak om niet met anderen te daten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.
Misschien kun je te zijner tijd samen met Thisbe een trouwjurk uit gaan zoeken. Zij heeft daar kijk op, begreep ik.
Mijn moeder zegt het zo: we gaven je een bananenprak te voeren en tien minuten later kwam dat 'r aan de andere kant onverteerd weer uit.quote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Ik had twee jaar geleden salmonellavergiftiging. Ik kan met zekerheid stellen dat ik nog nooit zó ziek ben geweest.
Mijn twee neefjes kwamen aanwaaien vandaag (jaar of 5 en 3, dus ze woeien onder begeleiding).quote:Op zondag 12 september 2010 22:24 schreef Gellius het volgende:
Ja maar goed: dat geleuter over afspraakjes en varkensvleesrecepten encreatief schrijven
en sappige infecties is gewoon nergens goed voor, mensen. Zullen we het weer gezellig over babies hebben?
Wanneer kan ik het beste iemand bezwangeren, schematechnisch?quote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef Gellius het volgende:
Je hebt nog een maand pre-bevallingsgekneuter voor de boeg, Ringo. Maar dan begint het pas echt natuurlijk. Tegen de tijd dat ik er zelf wel weer flauw van, ben bevalt Claudia èn krijgen we Broer in de ring.
Ik heb eigenlijk wel een beetje te doen met jullie hoor. Het wordt een lang, lang jaar.
Tof! Ik heb vandaag zelfs 1640kcal verbruikt bij het hardlopen. Ik heb inmiddels een immense berg spaghetti met champignons, paprika's en uien naar binnen gewerkt. Dat heb ik vervolgens weer afgetopt met kwak en een appel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mijn horloge heb ik net 1315 kcal verbruikt bij hard hardlopen. Daarom bak ik nu een ei met spek. Dat u het even weet.
Ik vraag me af of hieruit blijkt dat je vroeger heel makkelijk te versieren was, of juist heel moeilijk.quote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen jullie dit moeizame geflirt niet overslaan? Maak gewoon een afspraakje.
Gelul zoodje. Ik provide. Weke wederhelften staan met hun vrienden aan de toog te klagen terwijl hun vrouwen ze thuis effe nodig hebben.quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, jij wakkert de oestrogeenwalmen wel behoorlijk aan. Ik denk dat ik me voortaan alleen maar ga toeleggen op het maken van innuendo's over de fysieke gesteldheid van zwangere vrouwen en hun weke wederhelften.
Ik kan me herinneren dat je onlangs juichend van vreugde meedeelde dat je teerbeminde even een avond weg was en dat je 'het rijk alleen had'. Je moet een manspace maken, Gellius.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Gellius het volgende:
Gelul zoodje. Ik provide. Weke wederhelften staan met hun vrienden aan de toog te klagen terwijl hun vrouwen ze thuis effe nodig hebben.
Wat is er mis met lolcats,quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef Gellius het volgende:
Dat was ook fijn, natuurlijk. Moet alles hier dan ineens volkomen ééndimensionaal? Dit is mijn leutertopic. Iedereen zijn leutertopic. Dus leutert wat mij betreft iedereen over zijn of haar leuter. Of de tuin, of de kcal, of de japanse kutjes, of de reisjes, of de mannen, of de drank, of de inrichting, of de hipste electronische muziek. Mij hoor je nooit klagen hoor - behalve over de locats van Frollo natuurlijk. Dat kan ècht niet.
Baas boven baas.quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Tof! Ik heb vandaag zelfs 1640kcal verbruikt bij het hardlopen. Ik heb inmiddels een immense berg spaghetti met champignons, paprika's en uien naar binnen gewerkt. Dat heb ik vervolgens weer afgetopt met kwak en een appel.
Nou ja, het is alweer goed hoor. Vooruit dan maar.quote:Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat is er mis met lolcats,.
Overigens heb je gelijk, ik ben momenteel natuurlijk wat gepikeerd dat ik nu niet meer vrijblijvend met Thisbe kan flirten, zonder dat iedereen 'get a room!' roept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |