Nee ik vreet ze zo. Geen franse nichterij in mijn keukenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Ringo het volgende:
Heb je ze gemarineerd met mosterd en peper?
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Het was een inderdaad loodzwaar proces Claudia. Ik zou het nu niet meer op kunnen brengen.
Ja, het resultaat mag er zijn! Daar kijk ik ook met niets minder dan dankbaarheid op terug.quote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.
Ik eet eigenlijk nauwelijks varkensvlees omdat ik bang ben voor parasieten. Ik laat het daarom ook veel te lang bakken. Rundvlees en kip is een stuk makkelijker wat dat betreftquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Gellius het volgende:
Waarom dan nog dat gaye bakken, beder?
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is k_man en mij vanmiddag trouwens bijna een trouwlocatie aangesmeerd.. Of we belangstelling hadden voor de trouwzaal in het Stadhuis.
Locatie geregeld, jurk komt in orde... nu hoef ik alleen nog maar aan m'n scharrel te vragen of trouwen uitgesloten is van onze afspraak om niet met anderen te daten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Als iemand die ons voor het eerst samen ziet al meteen veronderstelt dat wij een trouwlustig stelletje zijn, lijkt me dat een duidelijk teken. We moeten die optie maar eens gaan onderzoeken.
Misschien kun je te zijner tijd samen met Thisbe een trouwjurk uit gaan zoeken. Zij heeft daar kijk op, begreep ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |