Leer van mijn fouten, zodiakk.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hieruit blijkt dat je vroeger heel makkelijk te versieren was, of juist heel moeilijk.
Dank voor de tip! Als de dienst het toelaat zal ik even langslopen,quote:Op maandag 13 september 2010 07:28 schreef mane het volgende:
Galerij Prins Willem V is weer open! (Iets voor de lunchpauze zodiakk!).
http://www.mauritshuis.nl/index.aspx?ChapterID=8732&ContentID=
[ afbeelding ]
Haha, nee eigenlijk niet. Dat komt ook omdat ik inmiddels niet meer in de financiële functie zit.quote:Op maandag 13 september 2010 09:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voel je de hete adem van de begrotingen al in je nek?
Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er loopt hier trouwens sinds vandaag een Rijkstrainee rond. Van VROM. Maar hij heeft nog geen koffie gehaald voor me.
Ik vrees 'geen van beiden', maar het valt altijd te proberen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat usance, I.R., dat de nieuweling de gevestigde orde van koffie voorziet, of heb je hem daarom nadrukkelijk gevraagd?
Verbinden!quote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?
Flirten? Dat valt best wel mee. De baby's zijn veel nadrukkelijker aanwezig hier.quote:Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef zodiakk het volgende:
Overigens heb je gelijk, ik ben momenteel natuurlijk wat gepikeerd dat ik nu niet meer vrijblijvend met Thisbe kan flirten, zonder dat iedereen 'get a room!' roept.
Ben ik helemaal voor, zolang je drankzucht en vooral ranzigheid maar in een kunstzinnig perspectief zietquote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij de TTK-LPTmeet is er niet over kunst gepraat, maar wel over genante, ranzige, dubbelzinnige en drankzuchtige zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |