Alleen maar enthousiaste reacties, IR.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey d, hoe is het afgelopen met je experiment om je haar te laten groeien, of is dat nog bezig?
Broer is vast aantekeningen aan het maken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
Dit is toch het ouderskneuteruurtje in TTKLPT? Ik wil niemand voor het hoofd stoten natuurlijk.
Een kind maken is in een wip gebeurd DaD!quote:
Ja, dat gedeelte zou nog wel lukken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een kind maken is in een wip gebeurd DaD!
De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Gellius het volgende:
Dàt! En nog meer van dat soort spul. Het ziet er allemaal heel handig uit. Op zich hou ik daar wel van. Het zijn gadgets, maar dan anders. Van stof enzo.
Dat wordt wel een beetje lastig zo langzamerhand. Ik heb het gevoel dat we met de huidige uitzet zo drie, vier kinderen door het eerste kwartaal heen kunnen slepen, maar dat het daarna allemaal wat lastiger gaat worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Anyhow, laat het me weten als je nog kraamcadeau-ideeen nodig hebt.
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De speenhouder werkt niet. Dat je het weet.
Ik kan je een date met zodiakk warm aanbevelen. Da's een prima exemplaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Thisbe het volgende:
Hahaha Claudia, je hebt iedereen weggejaagd! Alle mannen, en ik moet er nog een vangen!
Als je baby de speen accepteert dan zul je merken dat hij of zij die tientallen keren per nacht kwijtraakt waardoor je alsnog telkens je bed uit moet. Daar hebben ze iets op bedacht, namelijk een knuffelpopje dat de speen 'vasthoudt' voor de baby. (Zo'n knuffelpopje is veilig, maar een speenkoord mag niet in bed.) Alleen werkt het dus niet. Niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die hebben we nog niet. Wat is het precies?
Ligt aan de context...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik het onderwerp 'kinderen' van de gespreksonderwerpenlijst schrappen?
Kan je er ook de politieportofoons mee afluisteren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:02 schreef Thisbe het volgende:
En in het kader van: wat hebben we vandaag gedaan?
Ik heb vandaag getracht om vreemde software te laden op mijn chip, waarna mijn firewall dit met grof geweld voorkwam. Ik zat vastgenageld aan mijn stoel door de klap.
Ik ben echt een robot geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |