abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 15:24:20 #151
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_93392322
Hihi, ik heb een nieuwe andere auto. Hij is snellerder dan mijn vorige, dus pas maar op Deventer
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_93505276
Afgelopen week de belastingaanslag gehad van Deventer, beetje jammer dat ik alleen hetzelfde aan rioolrecht en afvalstofheffingen moet betalen als een 4-persoonshuishouden :X
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_93540505
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Afgelopen week de belastingaanslag gehad van Deventer, beetje jammer dat ik alleen hetzelfde aan rioolrecht en afvalstofheffingen moet betalen als een 4-persoonshuishouden :X
binnenstad?
pi_93540558
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Yup, ik ook. 400 fucking euro. Jezus maria, in Groningen was het 200 ofzo.
pi_93540710
Wij hebben net de WOZ beschikking 2011 gehad, kletsboem 700 euro. Als ze die @#$E@$C van Vlotenlaan nou eens gravel-vrij maken en dat conservatieve strooibeleid nou eens wat progressiever maken zou ik van zo'n aanslag niet zo'n rare smaak in de mond krijgen. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93580931
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Haijo het volgende:

[..]

Yup, ik ook. 400 fucking euro. Jezus maria, in Groningen was het 200 ofzo.
Hier is het wel zo dat het waterschap een complete rivier in toom moet houden, daar hebben ze in Groningen weer wat minder last van natuurlijk. Dat verklaard weer (deels) de hogere waterschaps- en rioolrechten. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93581667
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef mmmkai het volgende:

[..]

binnenstad?
Nee helaas, rivierenwijk.. Wel op een goede plek in de wijk ;)
pi_93582077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:12 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hier is het wel zo dat het waterschap een complete rivier in toom moet houden, daar hebben ze in Groningen weer wat minder last van natuurlijk. Dat verklaard weer (deels) de hogere waterschaps- en rioolrechten. ;)
True maar 200 euro per inwoner is wel 200 X 100.000 =20.000.000. Zoveel kost dat nu ook weer niet lijkt me.
pi_93587217
Wat vinden jullie trouwens van de naam van de ''Immer Weiterbrug''. Ik vind m persoonlijk wel leuk gekozen.
pi_93587226
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

Nee helaas, rivierenwijk.. Wel op een goede plek in de wijk ;)
naast de snackbar? :+
pi_93590182
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:01 schreef Haijo het volgende:

[..]

True maar 200 euro per inwoner is wel 200 X 100.000 =20.000.000. Zoveel kost dat nu ook weer niet lijkt me.
De extra projecten uit de meerjarenbegroting 2010-2014 hebben alleen al ~75 miljoen nodig in 4 jaar, en daar vallen de lopende kosten voor oa de waterzuiveringen en de kosten voor het landelijke "ruimte voor water" project nog niet eens (compleet) onder. Tenminste, dat is wat ik zo uit de begroting 2010 en de meerjarenbegroting 2010-2014 van het waterschap haal. :@

Die hebben veel geld nodig om onze voeten droog te houden. ;)
pi_93590289
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef mmmkai het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de naam van de ''Immer Weiterbrug''. Ik vind m persoonlijk wel leuk gekozen.
Wél als je de reden ervoor kent (komt van de naam van de oudste fietsclub van NL, "Deventer Vélocipède Club Immer Weiter"), maar die zullen veel mensen niet kennen gok ik. Ik had voor een andere naam gekozen als ik eerlijk ben.
pi_93591630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De extra projecten uit de meerjarenbegroting 2010-2014 hebben alleen al ~75 miljoen nodig in 4 jaar, en daar vallen de lopende kosten voor oa de waterzuiveringen en de kosten voor het landelijke "ruimte voor water" project nog niet eens (compleet) onder. Tenminste, dat is wat ik zo uit de begroting 2010 en de meerjarenbegroting 2010-2014 van het waterschap haal. :@

Die hebben veel geld nodig om onze voeten droog te houden. ;)
Dammit.

Ok, laat ik het anders zeggen. Ik wil minder betalen. :(
pi_93592243
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wél als je de reden ervoor kent (komt van de naam van de oudste fietsclub van NL, "Deventer Vélocipède Club Immer Weiter"), maar die zullen veel mensen niet kennen gok ik. Ik had voor een andere naam gekozen als ik eerlijk ben.
Deventer Vélocipède Club Immer Weiterbrug zou inderdaad een duidelijkere naam zijn, maar dat past zo moeilijk op een bordje.
pi_93592978
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Haha nee gelukkig niet, aan het water, en zo goed als op de rand van de wijk. Heerlijk rustige flat, op mn onder buurman na :X :%
pi_93594218
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:01 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

Haha nee gelukkig niet, aan het water, en zo goed als op de rand van de wijk. Heerlijk rustige flat, op mn onder buurman na :X :%
Ah ja de welbekende onderburen. Heb ook paar jaar in een rivierenwijkflatje gewoond en echt altijd hoorde je de onderburen.. Schreeuwende kuttokkies + matig isolatie = |:(
pi_93594804
woon gelukkig op de bovenste etage en van al mn overige buren totaal geen last. Alleen hij heeft maar 1 stand op zn stereo en dat is voluit... Gelukkig is het de laatste tijd wat minder na tussenkomst van de politie.

Had het liever onderling op gelost maar hij is contact gestoord en doet de deur niet open als ik aan bel :r ;(
pi_93597989
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dammit.

Ok, laat ik het anders zeggen. Ik wil minder betalen. :(
Ik ook, maar met die hoge waterstand van laatst, en een kijkje bij de dijk ~150m van ons huis op de Zandweerd, zijn die sentimenten wel wat afgezwakt. Ten tijde van de hoogste stand stond ik met mijn tenen in het water, en kwam mijn hoofd ruim boven de dijk uit, dus er was nog (maar) een metertje over. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:08:21 #169
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93624200
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar recht tegenover die snackbar gewoond. Viel op zich reuze mee, eigenlijk :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93627511
Ik ben ooit voor een kamer wezen kijken in de Rivierenwijk, dat was niet best. Ik kon voor 400 gulden de middelste kamer krijgen in een 3 kamer flat. Links van me zaten 2 Turkse broers, en rechts van me een Somalisch stel met kind, en dan moesten we de keuken en badkamer delen. :X Ben blij dat ik toen voor iets meer via een groter verhuurbedrijf ben gaan huren. :Y
pi_93629665
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:08 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar recht tegenover die snackbar gewoond. Viel op zich reuze mee, eigenlijk :P
ik ook, in die flat die er haaks op staat ^O^
pi_93629731
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben ooit voor een kamer wezen kijken in de Rivierenwijk, dat was niet best. Ik kon voor 400 gulden de middelste kamer krijgen in een 3 kamer flat. Links van me zaten 2 Turkse broers, en rechts van me een Somalisch stel met kind, en dan moesten we de keuken en badkamer delen. :X Ben blij dat ik toen voor iets meer via een groter verhuurbedrijf ben gaan huren. :Y
dat moet je niet hebben nee. Best leuk voor 2 personen, maar om zon flat nou met een half asielzoekerscentrum te delen, dan zou ik ook afhaken :)
pi_93629876
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef mmmkai het volgende:

[..]

dat moet je niet hebben nee. Best leuk voor 2 personen, maar om zon flat nou met een half asielzoekerscentrum te delen, dan zou ik ook afhaken :)
Ik was wel redelijk wanhopig, ik kwam toen al 4 maanden elke dag met de trein vanuit Leeuwarden naar Deventer voor mijn werk, en dat gaat ook wel aan je vreten op een gegeven moment. Maar gelukkig kwam er al vrij vlot een 1 kamer appartementje op de boutensgaarde op mijn pad, en daar zat ik mooi.
pi_93631132
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik was wel redelijk wanhopig, ik kwam toen al 4 maanden elke dag met de trein vanuit Leeuwarden naar Deventer voor mijn werk, en dat gaat ook wel aan je vreten op een gegeven moment. Maar gelukkig kwam er al vrij vlot een 1 kamer appartementje op de boutensgaarde op mijn pad, en daar zat ik mooi.
Boutensgaarde, is dat daar bij Borgele? Maar goed, ik zou liever elke dag paar uur reizen dan in zon hok in de rivierenwijk wonen ;)
pi_93631163
oeps
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:56:39 #176
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93634323
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef mmmkai het volgende:

[..]

ik ook, in die flat die er haaks op staat ^O^
In deze? :o

http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,29.17,,0,3.9
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93636028
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef pussywillow het volgende:

[..]

In deze? :o

http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,29.17,,0,3.9
nee, die daar rechts van :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:00:38 #178
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93636806
Ah! In dat straatje met de afvalcontainer. :Y

Het zijn best gare appartementen (helemaal als je, zoals wij, een cheape huisbaas hebt waarbij het allemaal niks mag kosten :P), maar ik heb verder nooit zo begrepen wat iedereen nou tegen de Rivierenwijk heeft. Nu woonden wij ook wel in een redelijk "goede" flat waar verder alleen wat oude Chinese mensen en een paar studenten woonden, de flat ernaast vond ik bijv. alweer een vrij hoog Tokkie-gehalte hebben.
pi_93639826
yep daar woonde ik. Weet niet hoe t nu is in die flat, maar toen ik er woonde (ongeveer 7 jaar geleden) was t echt een tokkieflat. Ken best veel mensen in de rivierenwijk, maar t varieert erg sterk per flat of er normale mensen of tuig wonen.

http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv

Zij woonden toen onder mij... wat heb ik 'alles of niets' vaak langs horen komen |:( Die moeder was me ook een alcoholist, niet te zuinig. :')
pi_93645607
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Boutensgaarde, is dat daar bij Borgele? Maar goed, ik zou liever elke dag paar uur reizen dan in zon hok in de rivierenwijk wonen ;)
Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.
pi_93646674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.
ah naast t fietspaadje
  zondag 6 maart 2011 @ 18:53:30 #182
164018 nijnja
pi_93735634
Ik had vannacht nog ruzie met een golf 5. Kon het niet hebben dat ik hem in wilde halen :'). Een van jullie misschien :7?
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_93745889
rij gelukkig niet in een golf :9
pi_93759921
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef mmmkai het volgende:

[..]

ah naast t fietspaadje
Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden? :D Dat was best wel een spektakel als je in zo'n bus zat. _O-
pi_93770900
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden? :D Dat was best wel een spektakel als je in zo'n bus zat. _O-
haha ja dat zal best
pi_93814165
BREAKING NEWS
Er zijn eeuwenoude lijken gevonden op het Grote Kerkhof!

verrassend he :o
pi_93814329
Heel apart. De naam doet anders vermoeden :P.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_93952945
En we gaan van 44 naar 10 raampjes aan de Bokkingshang. Moeten die 10 hoeren aardig overwerken lijkt me zo :P
pi_93954688
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef daftme het volgende:
En we gaan van 44 naar 10 raampjes aan de Bokkingshang. Moeten die 10 hoeren aardig overwerken lijkt me zo :P
Dat hebben ze zo te lezen te danken aan de exploitant die de gegevens tbv de vergunning niet kan/wil leveren?
pi_93954791
owww ik hoop wel dat die ouwe taart blijft :9~
pi_93954924
Straks heb ik mijn cursus Pools en Oekraïns voor hoerenlopers helemaal voor niks gevolgd. :X
pi_93955188
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef mmmkai het volgende:
owww ik hoop wel dat die ouwe taart blijft :9~
Inderdaad. Pittig dingetje nog hoor :) Wel benieuwd wel deel ze nu sluiten. De ouwe taarten/dikke negerinnen afdeling of de strakke afdeling :P
pi_94004684
Kun je trouwens een beetje leuk stappen in Deventer op een vrijdagavond? O-)

Ben nog nooit in Deventer uit geweest en dat moet er maar is van komen denk ik zo :P
pi_94009607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:38 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Kun je trouwens een beetje leuk stappen in Deventer op een vrijdagavond? O-)

Ben nog nooit in Deventer uit geweest en dat moet er maar is van komen denk ik zo :P
Tja, wat zoek je..

Deventer heeft niet zoveel "bijzonders" meer nu het studentenstad af is, ben je meer een club persoon dan is Club Moskou een optie, hou je meer van studentikoze kutmuziek met dj's die om de 30 seconden van liedje wisselen dan is de Joffer je ding, hou je meer van metal dan kun je terecht in Midtown, ben je meer into dubstep dan is elke 2e vrijdag van de maand een dubstep avond in de Elegast, anders kun je daar terecht voor alternatieve muziek. Burgerweeshuis heeft ook elk weekend wel wat te doen, en anders heb je nog een skihut etc.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_94011037
Ghehe ja das wel makkelijk om te vermelden..

Opzich vind ik veel goed, beetje de muziek van nu afgewisseld met goude oude :+
Metal en alleen maar nederlandstalig dat vind ik helemaal niks en dubstep zegt me ff zo niks :P
pi_94012198
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Ghehe ja das wel makkelijk om te vermelden..

Opzich vind ik veel goed, beetje de muziek van nu afgewisseld met goude oude :+
Metal en alleen maar nederlandstalig dat vind ik helemaal niks en dubstep zegt me ff zo niks :P
Probeer dan de Elegast en op zaterdagavond burgerweeshuis (met all-times parties etc)
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_94083367
@#!#EC@, loop ik vanmorgen de deur uit, heeft een aso zijn hond precies voor ons hekje laten schijten. }:|
pi_94414974
Waar kun je beetje lekker en goedkoop eten in Deventer?
Enne.. is ook op maandag (vandaag) open?!
pi_94415689
Wij hebben vrijdag in het kader van de restaurantweek bij de Keizerskroon gegeten, en dat vonden wij relatief goedkoop voor ~80 euro. Maar de Keizer is in de binnenstad wel een leuk ding voor een plate of goede hamburger, en bij La Sardegna kan je altijd terecht voor een lekkere en betaalbare pizza. Overigens is Mattie's Trattoria ook een leuke outsider, en is de La Place van V&D soms ook niet gek.
pi_94415779
Ik vond het eten bij Hotel Royal op de Brink de keren dat ik er geweest ben erg lekker! En niet zo duur.
pi_94416892
Hotel Royal viel mij ook honderd procent mee, helemaal als je kijkt wat je betaald. Zelf vind ik El Popo altijd wel gezellig druk. Bij La Sardegna kun je wel leuk achter zitten, maar voor afhalen zou ik toch kiezen voor La Cantina op ongeveer 50 meter lopen. :Y) Neem dan wel even de tijd, want zelfs als je belt en afspreekt dat je t met 20 min komt ophalen, gaan ze waarschijnlijk pas beginnen als je dr bent.

hmm pizzza, tijd voor lunch :9~
pi_94425707
De Griek Sirtaki op de brink is ook heerlijk. Daar ben ik in ieder geval vaste klant :)
pi_94449148
de Daltons is ook van hun, daar wil ik nog wel eens een steakje eten.
pi_94457235
Sirtaki is ook niet slecht voor een "hollandse" griek inderdaad, daar zal je je geen buil aan vallen. Maar volgens mij zijn dat geen echte grieken, toen mijn vader ooit tegen ze in het grieks begon, keken ze hem vreemd aan.. _O-
pi_94473551
Klopt, de eigenaar is niet Grieks. Wat hij wel is weet ik niet, maar de meeste werknemers zijn wel van Grieks komaf. De jongeren kunnen daar natuurlijk de taal niet spreken. Dat zijn gewoon Hollanders :P

En waar Daltons eerder zat hadden ze de Delphi. Ook een Grieks restaurant. Dat was eerder ons vast restaurantje, maar door de gigantische rioollucht, waar die hele zijde van de Brink in het verleden mee te kampen heeft gehad, zijn we naar Sirtaki verhuist :P
pi_94474208
Heb uiteindelijk gegeten bij eeh.. iets met een S op brink. Een eetcafe.

Niet heul bijzonder, maar moeders wilde snel ergens eten en zodat ze niet te laat naar huis ging...
pi_94561155
Het schijnt dat Deventer hele grote windtunnels wil plaatsen die het zicht bederven vanaf de A1 op de Deventer skyline. Geen idee hoe dit eruit moet komen te zien maar er is al een petitie gaande.

De Stentor gaat er aandacht aan besteden en ik denk dat de meeste Deventenaren er ook tegen zijn.

Er zal ook een website komen met informatie.
pi_94561613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef daftme het volgende:
Het schijnt dat Deventer hele grote windtunnels wil plaatsen die het zicht bederven vanaf de A1 op de Deventer skyline. Geen idee hoe dit eruit moet komen te zien maar er is al een petitie gaande.

De Stentor gaat er aandacht aan besteden en ik denk dat de meeste Deventenaren er ook tegen zijn.

Er zal ook een website komen met informatie.
Kan me dat echt niet voorstellen. Dat is toch een beetje het visitekaartje van Deventer?
pi_94561707
Tja, dacht precies hetzelfde. Hoor er vanavond meer over.
pi_94562441
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef _MejIk het volgende:
Heb uiteindelijk gegeten bij eeh.. iets met een S op brink. Een eetcafe.

Niet heul bijzonder, maar moeders wilde snel ergens eten en zodat ze niet te laat naar huis ging...
De Sjampetter? Is ook wel gezellig :)
pi_94563787
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 18:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Tja, wat zoek je..

Deventer heeft niet zoveel "bijzonders" meer nu het studentenstad af is, ben je meer een club persoon dan is Club Moskou een optie, hou je meer van studentikoze kutmuziek met dj's die om de 30 seconden van liedje wisselen dan is de Joffer je ding, hou je meer van metal dan kun je terecht in Midtown, ben je meer into dubstep dan is elke 2e vrijdag van de maand een dubstep avond in de Elegast, anders kun je daar terecht voor alternatieve muziek. Burgerweeshuis heeft ook elk weekend wel wat te doen, en anders heb je nog een skihut etc.
Nog even terugkomend op het uitgaan O-)

Wat is eigenijk de mnimumleeftijd van de kroegen Deventer?
pi_94589813
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

Nog even terugkomend op het uitgaan O-)

Wat is eigenijk de mnimumleeftijd van de kroegen Deventer?
In de regel 16+ tenzij anders aangegeven. Het burgerweeshuis hanteert per avond een andere leeftijdscategorie, Boemel is 21+ geloof ik, De Heks hanteert heul geen leeftijdscategorie. Wat wil je doen dan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_94608771
Naja ik heb een vriendin die 16 is en eventueel mee wil stappen in Deventer, en dan is het ook een beetje jammer dat ze missschien niet binnen zou komen vandaar. :)
pi_94771022
Er is dus een website gekomen. Ik zou zeggen laat wat achter in het gastenboek.

http://windmolensdeventer.webklik.nl
pi_94797301
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Er is dus een website gekomen. Ik zou zeggen laat wat achter in het gastenboek.

http://windmolensdeventer.webklik.nl
Ook als je het er wel mee eens bent?
pi_94861471
Als je ook je motivaties er even bijzet.

Maar ben je voor dan?
pi_96079591
Hmm, vanmorgen was de afslag naar de Handelskade vanaf het Churchillplein afgezet, en stond halverwege een ambulance. Weet iemand toevallig wat daar gebeurd is?
pi_97454272
Ok, we hebben een nieuw beeld op de gerenoveerde Pothoofdkade.. de Visman :')

Niet mijn smaak zeg maar...
pi_97454874
Lol!

Ik had vrijdagavond vrienden op bezoek, die waren er met de auto langsgereden vlak voor de onthulling. Toen hing er dus nog een wit doek overheen, en hun omschrijving was dat het een beetje op een enorme penis leek :o
pi_97467610
Wisten jullie ookal dat er a.s. woensdag een boom onthulling is? De mooiste boom van deventer word onthuldt met levende muziek, levende standebelden en een levende bank. Vlakbij de spoorbrug aan de ijssel....
pi_97490078
quote:
10s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Lol!

Ik had vrijdagavond vrienden op bezoek, die waren er met de auto langsgereden vlak voor de onthulling. Toen hing er dus nog een wit doek overheen, en hun omschrijving was dat het een beetje op een enorme penis leek :o
Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.
  maandag 30 mei 2011 @ 12:03:03 #223
318507 Jester65
Stay frosty
pi_97490897
Ach, ik vind het niet onaardig. Over een jaar of 5 is iedereen er wel aan gewend. Als het niet voor die tijd vernield of gestolen is.
pi_97495400
Het beeld zelf is niet zo denderend, maar het geeft wel de geschiedenis van de stad weer. Het zal inderdaad wennen worden.
pi_97501865
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.
t was volgens mij een cadeautje van t een of ander
  dinsdag 7 juni 2011 @ 06:10:42 #226
164018 nijnja
pi_97827462
Lekker ongeluk gisteren weer... 2 doden -O-...

En zo blijkt ook maar weer dat als d'r op de snelweg wat gebeurd heel Deventer ook gelijk vast staat...
pi_97828420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 06:10 schreef nijnja het volgende:
Lekker ongeluk gisteren weer... 2 doden -O-...

En zo blijkt ook maar weer dat als d'r op de snelweg wat gebeurd heel Deventer ook gelijk vast staat...
2 doden? Jakkes, dat had ik niet begrepen uit de eerste berichten. Maar goed, het blijft toch knap dat ze zo'n busje over de vangrail tegen een pijler aan krijgen, op een weg waar alles is ingericht op simpelweg rechtdoor rijden. Mijn lief moest zoals altijd uit Apeldoorn komen van haar werk, en die is binnendoor gegaan, met nog een paar duizend andere automobilisten. Dus die stond voor Twello ook al vast. Hoog tijd voor nog een brug over de IJssel dacht ik zo?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:16:19 #228
318507 Jester65
Stay frosty
pi_97829041
Nog een brug? Het zou me verbazen als die er ooit komt. Verdere vebreding van de A1 lijkt me belangrijker.

Er moet haast iets met de bestuurder of auto gebeurd zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat het zo mis gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jester65 op 07-06-2011 10:31:43 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:54:38 #229
164018 nijnja
pi_97829889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Jester65 het volgende:
Nog een brug? Het zou me verbazen als die er ooit komt. Verdere vebreding van de A1 lijkt me belangrijker.

Er moet haast iets met de bestuurder of autot gebeurd zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat het zo mis gaat.

[ afbeelding ]
Volgens mij liggen er al jaren (3 jaar geleden kreeg ik het mee) plannen voor een 2e brug. Die zou dan moeten komen op de plek waar de Roland Holstlaan en de Rembrandtkade aan elkaar sluiten (vanuit die bocht rechtdoor getrokken). Heb er alleen niets meer van vernomen dus denk niet dat dat hem wordt (zou ook niet weten waarom, daar aan de overkant is 'niets').

Als je vanuit Apeldoorn moet komen kan je bijna beter nog over Zutphen gaan, Zutphen Bathmen, Oude Molen, Lettele, Schalkhaar. Dan ben je waarschijnlijk nog sneller ook :')
pi_97831646
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Jester65 het volgende:

Er moet haast iets met de bestuurder of auto gebeurd zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat het zo mis gaat.

[ afbeelding ]
Er is fysiek niet meer ruimte op de huidige brug om de A1 breder te maken. ;)
pi_97831806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:54 schreef nijnja het volgende:

[..]

Volgens mij liggen er al jaren (3 jaar geleden kreeg ik het mee) plannen voor een 2e brug. Die zou dan moeten komen op de plek waar de Roland Holstlaan en de Rembrandtkade aan elkaar sluiten (vanuit die bocht rechtdoor getrokken). Heb er alleen niets meer van vernomen dus denk niet dat dat hem wordt (zou ook niet weten waarom, daar aan de overkant is 'niets').

Als je vanuit Apeldoorn moet komen kan je bijna beter nog over Zutphen gaan, Zutphen Bathmen, Oude Molen, Lettele, Schalkhaar. Dan ben je waarschijnlijk nog sneller ook :')
Dan zou die brug waarschijnlijk aangesloten worden op de N792, dus dat je via Terwolde bij Vaassen de A50 op kan komen? En dat je Deventer west (zandweerd/platvoet) via de N344 vanuit Twello kan bereiken. Dat zou de huidige brug en achterliggende rotonde bij de boreel zeker een stuk ontlasten. Heb ik liever dan een superdeluxe gemeentehuis. :Y
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:23:28 #232
318507 Jester65
Stay frosty
pi_97832244
De brug over de A1 heeft al drie banen, het probleem doet zich eerder voor op de plaatsen waar de A1 teruggaat naar 2 banen. En hoe vaak komen extreme situaties als gisteren voor, moet je daar een extra brug over de IJssel voor bouwen?

Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik hoef bijna nooit op drukke tijden de A1 op. ;)
pi_97833735
Ook allemaal nieuwe verlichting op de Welle, de kade en de brug aangebracht. Vooral die lantaarnpaaltjes zijn wel lachen.

Fotootje
http://www.nufoto.nl/foto(...)chting-deventer.html
pi_97840135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Jester65 het volgende:
De brug over de A1 heeft al drie banen, het probleem doet zich eerder voor op de plaatsen waar de A1 teruggaat naar 2 banen. En hoe vaak komen extreme situaties als gisteren voor, moet je daar een extra brug over de IJssel voor bouwen?

Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik hoef bijna nooit op drukke tijden de A1 op. ;)
Dat zijn natuurlijk ook deels invoegstroken, niet 3 volle banen die rechtuit gaan. ;) Verder zijn het vooral de op- en afritten die golfbewegingen veroorzaken in de spits, en dus uiteindelijk voor files en langzaamrijdend verkeer. Mijn lief *; reed vrijdag in 17 minuten van huis (Deventer, Zandweerd) naar werk (Apeldoorn, kanaal-zuid) en met een reguliere spits kost dat haar ~35 minuten, het dubbele dus. Met files is het zomaar een vol uur als het wat tegen zit. En dat is best wel vervelend 5x heen, en 5x terug in 1 week. Die zou die extra brug echt toejuichen,
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:44:55 #235
318507 Jester65
Stay frosty
pi_97843916
Maar om nu voor jouw lief (hoe lief ze ook is :P ) een extra brug te gaan bouwen...
pi_97844877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Jester65 het volgende:
Maar om nu voor jouw lief (hoe lief ze ook is :P ) een extra brug te gaan bouwen...
Aan al het verkeer tussen Twello en Deventer te zien gisteren, is ze niet de enige.. ;) Maar inderdaad, het is wel serieus geld waar we het over hebben.
pi_97844924
Gewoon gaan fietsen! Zo ver weg is Apeldoorn nou ook weer niet :P
pi_97845069
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Helaas laten de functie en gezondheid van mijn lief dat niet toe, maar inderdaad, daar is ook niks mis mee. Een collega van me komt elke dag uit Hoenderlo op de fiets trouwens, en eentje heeft het voor de gein es gedaan vanuit Amsterdam, maar dat koste hem toch teveel tijd.
pi_98007111
Gelukkig nieuwjaar iedereen?

Mooi vuurwerk trouwens, iemand enig idee waarom? Als bewoner die er nog geen jaar woont was het een raar tijdstip
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:34:58 #240
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98007262
Dat is voor de kermis, denk ik.
pi_98007660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Jester65 het volgende:
Dat is voor de kermis, denk ik.
Echt? Sluiten ze hier kermis af met vuurwerk?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:46:46 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_98011222
Hallo aanstaande stadsgenoten :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_98016723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef _MejIk het volgende:

[..]

Echt? Sluiten ze hier kermis af met vuurwerk?
Is ieder jaar. 'Kado' van de exploitanten aan de stad.
Kermis loopt trouwens nog door t/m de 13e: http://www.zomerkermisdeventer.nl/
Daarna kun je weer met vrij zicht op de Brink en Grote Kerkhof zitten. :) Dit weekend is het nog kermisbezoekers kijken (kan een attracctie op zich zijn :')).

Trouwens mocht je vanmiddag en vanavond een gedreun uit de verte horen: het harde dancefestival Ground Zero is vandaag op Bussloo. Voor het eerst overdag (tot 23u, mogelijk dan afsluiting met weer vuurwerk? ;) + bonus vertiefde feestgangers op de terugweg naar huis of 'afterend' op/bij Bussloo 'kijken :')). Je kunt er nog heen, kaartje 45 euro en deurverkoop is er nog. Als je niet naar binnen wilt: buiten het festival terrein om zijn de stranden van Bussloo gewoon open.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:08:19 #244
164018 nijnja
pi_98018067
Hoi dr fles!
pi_98019376
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom. ^O^
pi_98030575
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom, mag ik je dit filmpje aanraden :)?

zaterdag 11 juni 2011 @ 17:55:28 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_98031602
Geinig filmpje zeg :) Waar is dat van?
pi_98034930
Van het kanaal DeventerStad, maar geen idee of dat van de gemeente Deventer zelf is. Lijkt me haast wel.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:39:17 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_98035501
Het is in ieder geval niet van de VVV lijkt me, maar echt gemaakt om mensen over te halen er te komen wonen. Nou, dan had ik dat dus niet echt nodig :+
pi_98040826
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Verder dan Bussloo ga ik echt niet fietsen. Ga gewoon met de trein naar A'doorn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:48:49 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_98047079
Is er in Dv een soort dagkaart voor de bus te krijgen bijvoorbeeld? Ik heb echt het idee dat ik een dag kris kras door de stad moet gaan crossen om ook maar te zien wat er allemaal is overal :D En wat dan waar zit en zo :)
pi_98058869
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er in Dv een soort dagkaart voor de bus te krijgen bijvoorbeeld? Ik heb echt het idee dat ik een dag kris kras door de stad moet gaan crossen om ook maar te zien wat er allemaal is overal :D En wat dan waar zit en zo :)
Conexxion had altijd wel iets voor korte ritjes, maar die 2-strippen kaart, was dan niet een hele dag geldig meen ik. Waarom huur je geen (ov) fiets bij die fietsenstalling voor het station? Ben je een stuk flexibeler.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:08:39 #253
164018 nijnja
pi_98060512
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef daftme het volgende:
Van het kanaal DeventerStad, maar geen idee of dat van de gemeente Deventer zelf is. Lijkt me haast wel.
Het is inderdaad alleen Deventer, gemeente Deventer. Kwamen ook een aantal gedeeltes Diepenveen voorbij en vast ook nog wel andere plekken, maar ik herkende wel alles. Echt een mooi filmpje, alleen ik vind wel (ik begrijp het volkomen, dat zeg ik niet ;) ) dat ze echt hun best gedaan hebben om alleen het -aller-mooiste van Deventer laten zien.

Echt een leuk filmpje, poster bedankt ^O^
  zondag 12 juni 2011 @ 13:09:37 #254
164018 nijnja
pi_98060550
Dr Flash, ik zou inderdaad niet de bus pakken. Dan zie je eigenlijk alleen maar de hoofdwegen en als je niet echt weet waar je heen moet ben je met de fiets toch een stuk sneller dan lopend. De weg vragen kan natuurlijk altijd maar ik zou je (zeker als het mooi weer is) de fiets aanraden ^O^
pi_98075166
leuk filmpje
  zondag 12 juni 2011 @ 19:25:59 #256
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98075755
Inderdaad een mooi filmpje, goed gemaakt.
pi_98076804
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef nijnja het volgende:

[..]

Het is inderdaad alleen Deventer, gemeente Deventer. Kwamen ook een aantal gedeeltes Diepenveen voorbij en vast ook nog wel andere plekken, maar ik herkende wel alles. Echt een mooi filmpje, alleen ik vind wel (ik begrijp het volkomen, dat zeg ik niet ;) ) dat ze echt hun best gedaan hebben om alleen het -aller-mooiste van Deventer laten zien.

Echt een leuk filmpje, poster bedankt ^O^
Ook dat inhammetje met waar ze zo'n kanopolo (?) wedstrijd hielden? Wist helemaal niet dat dat er was. :P En had het anders bij de jachthaven verwacht.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:43:28 #258
164018 nijnja
pi_98079650
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Ook dat inhammetje met waar ze zo'n kanopolo (?) wedstrijd hielden? Wist helemaal niet dat dat er was. :P En had het anders bij de jachthaven verwacht.
Ja, dat zit bij de sluis. Als je vanaf het centrum komt en dan richting de snelweg gaat (McDonalds :P) kom je over de sluis, waarna je direct naar links gaat (met de weg mee). Als je daar in de bocht naar rechts ('rechtdoor') gaat kom je bij dat inhammetje. Daar zitten ook de zeeverkenners geloof ik :P

Edit: Zo te zien is dit hun veld ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 23:30:11 #259
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98091608
Zo leer je nog eens wat, ik heb er laatst in de buurt geparkeerd, en toen vond ik al dat er veel 'leven' was voor een doordeweekse avond, maar dit verklaart het.
pi_98146577
Goedemorgen stadsgenoten :W
Twiddel
pi_98147784
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:19 schreef summer2bird het volgende:
mogge :O
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:53:04 #262
164018 nijnja
pi_98147992
:W
pi_98149014
Zit zoals altijd al sinds 07.40 op kantoor, maar het wil maar niet op gang komen bij me. Moet eerst nog wat meer koffie hebben vrees ik.. :X
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:12:28 #264
164018 nijnja
pi_98149775
0600-0930 gewerkt, nu 1130 - 1830 weer werken :O

Stiekem overleef ik het wel O+
pi_98149856
Dat soort tijden doet me denken aan mijn tijd bij AH als vakkenvuller. Alhoewel mijn baantje daarvoor erger was, dan werkte ik soms van 06.00 tot 21.00.
pi_98191230
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:29:36 #267
164018 nijnja
pi_98204150
Mooie foto mmmkai _O_
pi_98330776
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_98333818
quote:
Wat is nu de reden? Geen zin om 10 pagina's door te spitten.
pi_98339444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef daftme het volgende:

[..]

Wat is nu de reden? Geen zin om 10 pagina's door te spitten.
Zie deze post v Danny: Ik zie geen advertenties meer
pi_98339630
Ah bedankt :) Laten we vanaf nu elke tepel in een spoiler tag zetten :P
pi_98344973
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:19 schreef summer2bird het volgende:
Even oud als ik. Heb jij/zit je toevallig op het vlier(gezeten)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 12:58:44 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 19:25:21 #273
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98597504
quote:
Net voor een spoorwegovergang tussen Bathmen en Colmschate zijn rond half zes twee auto's op elkaar gebotst.

Door de kop-staartbotsing belandde de eerste auto op het spoor. Deze werd geraakt door een aankomende trein. Er zijn geen gewonden gevallen. Er rijden tijdelijk geen treinen tussen Deventer en Rijssen. De vertraging kan oplopen tot meer dan een uur.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=126850

Iemand nog iets van gemerkt?
pi_98600271
JAzeker! Hele treinverkeer lag weer eens plat! Iedereen dacht aanrijding met een persoon..

Heel station stond weer eens vol, ik kwam er half 6 en het zou nog tot zeker half 10 duren.
pi_98607773
Ik woon op Colmschate en hoorde een stoer aan sirenes langskomen. Af en aan.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:20:09 #277
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98696599
quote:
Ernstig ongeluk tijdens oldtimerrace Deventer
zondag 26 juni 2011 | 14:18 | Laatst bijgewerkt op: zondag 26 juni 2011 | 21:01

De bestuurder van de gele bolide zit totaal verslagen aan de rand van de Welle, nadat zijn auto een ongeluk veroorzaakte waar 5 gewonden bij gevallen zijn. Foto Paul Klein Schiphorst

DEVENTER - Op de Welle in Deventer is zondagmiddag een ernstig ongeluk gebeurd tijdens de Brouwers Boulevard Sprint met oldtimers. Er zijn vijf gewonden te betreuren. De sprintsessie is na het incident afgeblazen.

Het ongeluk gebeurde op de start- en finishlijn van de Brouwers Boulevard Race. De achterkant van een gele bolide - een De Tomaso Pantera (zie video onder dit artikel) - brak uit waardoor de wagen scheef over de lijn schoof. Vermoedelijk heeft de bestuurder van de wagen te hard geremd. De oud-coureur Gijs van Lennep had eerder op de middag nog tegen de verslaggever van de Stentor gezegd dat remmen het belangrijkste onderdeel is van de sprint, waarbij zeer hoge snelheden worden gehaald.

Voor zo ver bekend vielen vier gewonden doordat ze door de schuivende auto werden geraakt. Een toeschouwer werd onwel door de gebeurtenissen. Op de baan werden de speaker , Oud-Diepenvener Bert van den Dool, een official en een fotograaf geraakt. De verwondingen van de uit Haarlem afkomstige vrouwelijke official lijken het ernstigst. Een van beide andere slachtoffers is eveneens zwaargewond volgens de politie. Wie het vijfde slachtoffer is, is nog onbekend.

Een traumahelicopter is geland aan de overkant van de IJssel. De medische crew is naar de overkant gevaren om daar assistentie te verlenen.

Bert Bosman van lokale omroep DTV zag het allemaal gebeuren. ,,Het was een nare aanblik. Met name de vrouwelijke official die met een vlag bij de finish stond vloog zeker 15 tot 20 meter door de lucht'', zo vertelt hij.

Een vrouw van middelbare leeftijd stond eveneens dichtbij. Ze heeft de tranen in de ogen, maar zegt geen slachtofferhulp nodig te hebben. ,,Ik stond zo dichtbij dat ik de doodsangst in de ogen van de presentator kon zien'', zo vertelt ze. Bert van den Dool werkt ook voor motorsportprogramma van RTL.

Op de Brink in Deventer bleef het nog tot lang na het ongeluk erg druk. De terrassen zaten vol en de wagens van de coureurs trokken veel bekijks. Het nieuws van het ongeluk drong maar langzaam door. Onder de deelnemers en de mensen van de organisatie - die De Waag als uitvalsbasis gebruiken - was de verslagenheid groot. Slachtofferhulp is ingeschakeld om hen waar nodig bij te staan.
www.destentor.nl
pi_98706261
Wat een drama weer. Maar om nou die hele race meteen af te schaffen. Ik bedoel die hekken staan er niet voor niks....
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_98709368
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 02:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat een drama weer. Maar om nou die hele race meteen af te schaffen. Ik bedoel die hekken staan er niet voor niks....
"op de baan" klinkt inderdaad aan de verkeerde kant van die vangrail? Wij zijn er gisteravond nog langs gefiets toen we tapas gingen eten (bij Cava Andalusië, erg lekker), en dat zag er allemaal goed beveiligd uit?
pi_98713276
In het NWS topic hierover staat een youtube filmpje, en zo te zien ging het mis op het stuk ná die vangrail en de hekken. Tsja, dan is het wel te begrijpen dat hij die mensen raakte.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:06:19 #281
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98715801
Op andere filmpjes is te zien dat ze net achter de finishboog staan. En als er dan iets mis gaat kun je geen kant op. Ze hadden daar nooit mogen staan, maar goed, dat is achteraf (makkelijk) praten.

pi_98716557
Las zojuist op Stentor dat de vrouw is overleden aan de verwondingen. zie alleen geen vrouw op de foto..

Heb die auto overigens nog zien rijden. Ze reden ook door mijn straat heen allemaal. Was al bang dat ik niet meer naar huis kon komen vanaf het werk..

OW, en voor alle fans van de Restauratie op het station: het gaat aankomende zondag sluiten. Dan is het finito, over en uit.
pi_98717302
Volgens mij is die persoon met t rode shirt achter die springende man met t rode shirt de vrouw waar t om gaat.
  maandag 27 juni 2011 @ 13:54:05 #284
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98717612
De springende man rechts is Bert van den Dool (vroeger BMW-dealer in Deventer, presentator van RTL autoprogramma's), de vrouw daar links van zal inderdaad het slachtoffer zijn.
pi_98757214
Ik zie jullie allemaal zaterdag bij de mediamarkt. Gerard Joling presenteert zn nieuwe singel!
*O* w/ *O* w/ *; *O*

http://www.destentor.nl/r(...)esenteert-single.ece
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:22:33 #286
164018 nijnja
pi_98766061
:')
pi_98767549
Tyfushitte :r
En dat boeken inleveren op het roc hier was ook niets :')
Doen ze dat in een fietsenkelder :')
Ik weet dus echt niet waar zo'n kelder zit en hoe je er komt als buitenstaander.

En dan komen die lui ook nog 15 minuten te laat, sta je daar te wachten met een plastic tas met 20 schoolboeken op je arm, in die tyfushitte :r
Twiddel
pi_98768732
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef mmmkai het volgende:
Ik zie jullie allemaal zaterdag bij de mediamarkt. Gerard Joling presenteert zn nieuwe singel!
*O* w/ *O* w/ *; *O*

http://www.destentor.nl/r(...)esenteert-single.ece
Heb ik de kracht niet meer voor :')
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_98770655
Ik heb net voor het eerste de burgermeester gezien! :D

Hij stond op de parkeerplaats bij de v twickelostraat. Zal wel iets van pers-iets gedaan hebben over de race.

Ben ik nu een echte deventernaar?
pi_98770718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef _MejIk het volgende:
Ik heb net voor het eerste de burgermeester gezien! :D

Hij stond op de parkeerplaats bij de v twickelostraat. Zal wel iets van pers-iets gedaan hebben over de race.

Ben ik nu een echte deventernaar?
Ik ook, maar ik zag 'm toen hij mijn werkgever een zilveren penning gaf.
Twiddel
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:37:22 #291
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_98772586
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef _MejIk het volgende:
OW, en voor alle fans van de Restauratie op het station: het gaat aankomende zondag sluiten. Dan is het finito, over en uit.
Bestaan daar fans van? Smerige meuk die ze daar verkochten :r
pi_98772984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Bestaan daar fans van? Smerige meuk die ze daar verkochten :r
Vele fans ja, teminste mensen die daar vast komen. Ik werk er ;). Voor nu dan nog..

Wat was er ranzig dan..? :P
pi_98773235
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef _MejIk het volgende:

-O-
Jammer
Twiddel
pi_98827863
Deventer :D
Maar als ik ga studeren ga ik wel weg uit deventer :@
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_98828658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef _MejIk het volgende:

[..]

Vele fans ja, teminste mensen die daar vast komen. Ik werk er ;). Voor nu dan nog..

Wat was er ranzig dan..? :P
Ik had daar een keer appeltaart, dat was niet bepaald om over naar huis te schrijven :P En dan bestel je een Spa Rood, krijg je een plastic flesje Spa Marie Henriëtte :?

Misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen hoor, kan ook :P
pi_98829097
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ik had daar een keer appeltaart, dat was niet bepaald om over naar huis te schrijven :P En dan bestel je een Spa Rood, krijg je een plastic flesje Spa Marie Henriëtte :?

Misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen hoor, kan ook :P
Appeltaart te koud? Ik vind m nogal lekker namelijk!
Ow, en we hebben nooit geen spa rood gehad ;). En we hebben geen glazen, alleen flesjes. Je kan wel een glas er bij krijgen, tis luxe restaurant, vandaar dat je ook aan de counter moet bestellen ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:07:34 #297
164018 nijnja
pi_98831477
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:37 schreef AppleBite het volgende:
Deventer :D
Maar als ik ga studeren ga ik wel weg uit deventer :@
Want dan ga je naar ...?
pi_98832651
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef nijnja het volgende:

[..]

Want dan ga je naar ...?
Waarschijnlijk de RUG in groningen :@, maar dat duurt nog 2 jaartjes :@
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:02:56 #299
164018 nijnja
pi_98856976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef AppleBite het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de RUG in groningen :@, maar dat duurt nog 2 jaartjes :@
Ah kijk, heel mooi :P. Succes nog even dan *O*
pi_98925656
Over 1 post stopt dit topic!

Fijne comic sans dag allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')