abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90087405
Die mensen krijgen volgens mij een andere woning in Deventer aangeboden in dezelfde prijsklasse. Maar die wijk moest toch echt een keer aangepakt worden of niet? Die appartementen op keizerlanden gaan ook naar de vlakte, want die zijn ook niet veel soeps meer.

Wat moeten ze anders doen dan volgens jou? Meer winkelcentra en wijkgebouwen neerzetten in een wijk wat eigenlijk al op het eind van zijn latijn is? Dat zou pas zonde zijn :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zondag 19 december 2010 @ 08:35:17 #102
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_90113593
Die wijk moest inderdaad eens aangepakt worden. Maar door een probleem te verplaatsen naar andere wijken die al aangepakt moesten worden, los je dit probleem nog niet op...

In plaats van andere wijken extra te belasten met deze mensen, kunnen ze beter er voor zorgen dat deze mensen meer kansen krijgen. Zorg dat ze werk krijgen (ook al is het op een sociale werkplaats, bij de groendienst of vrijwilligerswerk), dan zullen ze ook niet meer zo veel tijd hebben om ongein uit te halen. Zet straatcoaches in (net als in andere grote steden, zoals rotterdam) om de jeugd op straat aan te pakken en te zorgen dat ze naar school gaan. En zo zijn er vast nog wel meer oplossingen te bedenken!

De appartementen op keizerslanden gaan al eeuwen tegen de vlakte... Ik moet het eerst nog maar zien gebeuren. Volgens mij staan er zelfs nog een stel te koop daarzo :?
pi_90120449
Ik woon zelf sinds deze zomer op Keizerslanden en het schijnt dat er op zijn vroegst over 5 jaar iets duidelijk zal worden over de nieuwe bestemming van mijn straatje. Mijn zusje woont anti-kraak om de hoek, en ook daar wordt de sloopdatum telkens weer een half jaar opgeschoven. 't Gaat niet zo snel allemaal. Maar ik woon hier heerlijk, dus 't kan mij niet lang genoeg duren.
pi_90131099
Er zijn al wat flatjes naar de grond gegaan naast het oude Revius. Maar het gaat inderdaad erg traag. Kameraad woont tegen het platsoentje aan en hij kan daar ook nog een aantal jaar blijven.

Boofer haalt er hele andere dingen bij terwijl die niet zozeer de reden zijn van de renovatie van die wijken. Alhoewel hij wel een punt heeft :P
pi_90152546
Hier in dit deel Rivierenwijk is er helemaal niks bekend over verdere sloop.. De andere kant hoor ik wel veel over maar er lijkt inderdaad weinig te gebeuren..

Ach ja, wij hebben nu een mooi huisje in wat men noemt de 'aso' buurt maar het is hier heerlijk rustig elke dag en erg gezellig met de buren :) Ze hebben net 3 weken werk gehad om de badkamer, wc en keuken helemaal op te knappen dus ik ben blij!

Met bewoners die weg zouden moeten komt het inderdaad vast wel goed maar kan me voorstellen dat ze niet zomaar weg willen!

Nu binnenkort dan maar een extra Lidl erbij ;)

Zijn er hier nog mensen naar het Dickens gebeuren geweest?!
Altijd blijven lachen... :)
pi_90156783
Beetje in een de rij gaan staan om door de walstraat te lopen. Daar was het niet echt weer voor.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_90168483
Ik ben nog nooit naar Dickens geweest, ik laat me altijd weer afschrikken door de drukte...

Ik vind een Lidl ipv een Plus op Keizerslanden wel een verbetering voor mij en mijn vriend als arme studentjes. De combi AH en Plus vond ik niet zo spannend, voegt niet echt iets toe..
pi_90174267
Nog meer rivierenwijkers die al een tijdje last hebben van energie colporteurs? Die gasten komen nu bijna elke dag wel langs, en elke keer weer voor een ander :/
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_90179089
Ik (Keizerslanden) heb tot nu toe alleen Eneco aan de deur gehad.
pi_90269499
Nee geen last van energie-mensen!
pi_91095156
Afgelopen Maandag is bij onze buren de bovenverdieping uitgebrand!
Wat een schrik!

Helaas bij ons ook de nodige schade die ze op dit moment druk aan het reinigen en verhelpen zijn. Voor de buren helemaal erg, geen verzekering (niet eigen fout btw) en daar sta je dan!
Inmiddels hebben ze een andere woning tot hun woning weer bewoonbaar is maar dat zal naar schatting een jaar kunnen duren!
pi_91095215
He jakkes, geen gewonden?
pi_91160929
Ik zag net tijdens de lunchpauze dat ze de coupures gingen sluiten, en dat er zandzakken gedistribueerd werden op de wellekade. En de Tobbe zijn ze ook druk aan het waterdicht maken. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91202292
ja, donderdag verdrinken we allemaal!
pi_91202362
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef mmmkai het volgende:
ja, donderdag verdrinken we allemaal!
Bij Lobith is de stand nu 15.02, dus dan krijgen wij tzt sowieso een beetje water op de Welle. Maar goed, we hebben het zo ingericht dat de dijk aan de Gelderlandse kant nét iets lager is, dus Twello gaat eerst. >:)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91260140
Zal er om spannen.

Gisteren van een paar mensen gehoord dat het IJsselhotel gewoon op volle toeren draait. De werknemers gaan met het pondje naar de overkant :). De parkeerplaats bij het IJsselhotel staat logischerwijs helemaal blank, en zelf het tunneltje bij Stenenkamer loopt onder.
pi_91262181
nog 6 cm, en dat is maar zooo weinig. :D

Tussen het voegwerk van het kademuurtje sijpelt al wat water door, dus het kan niet lang meer duren.
pi_91264141
Gaat harder dan ik dacht :P
pi_91266601
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef daftme het volgende:
Gaat harder dan ik dacht :P
De laatste 1 uur is er weer 1 cm bij gekomen, dus het stijgt nog steeds wel iets. Maar voor as maandag voorspellen ze 16m +NAP bij Lobith, en nou ken ik die modellen niet, maar 15m +NAP daar is ~6.25 +NAP in Deventer nu, dus dan kan het na het weekend wel eens echt gek gaan.
pi_91303408
Ik snap het niet, de site van de gemeente zegt dat de Wellekade pas bij 6.50+ NAP overstroomt, maar het muurtje is 6.30. :? En die foto van mij gisteren bij 6.24 +NAP laat toch zien dat het water er bijna tot aan de rand staat. (zeg 6 cm, dus die 6.30 klinkt wel logisch) Met de huidige stand van 6.38+ NAP zou de boel toch nat aan het worden moeten zijn?
pi_91306617
nee, Hansje steekt daar een stokje vingertje voor

Het water loopt er nu al overheen. Ik denk trouwens dat bij 6.50 de huizen aan de overkant van de straat nat worden.
pi_91307193
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef fruityloop het volgende:
Ik snap het niet, de site van de gemeente zegt dat de Wellekade pas bij 6.50+ NAP overstroomt, maar het muurtje is 6.30. :? En die foto van mij gisteren bij 6.24 +NAP laat toch zien dat het water er bijna tot aan de rand staat. (zeg 6 cm, dus die 6.30 klinkt wel logisch) Met de huidige stand van 6.38+ NAP zou de boel toch nat aan het worden moeten zijn?
Volgens De Stentor kan vanaf 6.30 het water door golfslag al over het muurtje spoelen, pas vanaf 6.50 komt het er écht overheen. De bigbags die er geplaatst zijn zouden voldoende moeten zijn tot aan een stand van 6.80.

Zie ook: http://www.destentor.nl/r(...)en-op-extra-golf.ece
/edit: verderop staat dan wel weer dat de Welle vanaf 6.30m +NAP overstroomt. Duidelijker wordt het er ook niet van zo. :?
pi_91307298
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:59 schreef mmmkai het volgende:
nee, Hansje steekt daar een stokje vingertje voor
[ afbeelding ]

Het water loopt er nu al overheen. Ik denk trouwens dat bij 6.50 de huizen aan de overkant van de straat nat worden.

We hebben nu wel iets meer Hansjes nodig :')
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_91310331
Doe maar een bootje..

pi_91317337
Tering :o
pi_91323973
En nu moet het keihard gaan vriezen, kan je schaatsen op de Welle :P
pi_91425875
ik moest vandaag in de binnenstad zijn...maar tering wat veel volk. Hele brug vol, kade vol ..oooh hoog he, ja echt hoog dat water.... :{
  zondag 16 januari 2011 @ 20:26:00 #130
330834 EmreFCB
ju wait tafelkleed
pi_91427640
Okeoke
pi_91428971
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef mmmkai het volgende:
ik moest vandaag in de binnenstad zijn...maar tering wat veel volk. Hele brug vol, kade vol ..oooh hoog he, ja echt hoog dat water.... :{
Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water. :P
pi_91429926
Het is wel een erg sociale happening dat hoge water.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_91445595
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:

[..]

Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water. :P
Ik moet nog even gaan kijken, en dan ga ik dat ook denken!
pi_91450921
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:

[..]

Mijn lief *; is 's morgens een kwartier langer onderweg om vanaf de Zandweerd naar Apeldoorn te komen. Wat haar betreft mag die kade wel weer open.

Maar we hebben zaterdag een Irish Coffee in de Tobbe gedronken, best wel grappig als het water totaan je voeten staat. :P Ze hadden alleen nog even die zonwering omhoog moeten halen toen het nog droog was, het is nu wel wat donker binnen.
pi_91591021
Afgelopen zondag was het inderdaad heul druk op de brug...
Wat een beetje water al niet kan doen ;):P
Komt Deventer weer eens op de kaart...

Weet niet wie het vroeg (sorry!) maar er zijn bij de brand bij onze buren gelukkig geen gewonden gevallen.. Alleen veel overleden inboedel!
pi_91593267
Ik vroeg dat :). Gelukkig maar, maar materiële schade bij een brand lijkt me ook afschuwelijk. Niet eens vanwege de dure spullen, maar meer vanwege de foto's en andere persoonlijke herinneringen. Alles zal maar weggevaagd worden, bah.
pi_91607548
6 maart is 't weer tijd voor het DOP *O*
Wie doet er mee? :@
pi_91648323
Sosha, ja dat lijkt mij ook het ergste. Onze buren hebben van de 2 bovenverdiepingen niks meer. Kleding, bedden, speelgoed alles weg! Gelukkig zijn er vele lieve mensen geweest die ze heel erg veel hebben gegeven dus ze zitten nu in een tijdelijke woning met spullen!
Wij hadden roetschade, onze inboedel is meegenomen door het schoonmaakbedrijf en word daar hopelijk gereinigd. Door alle roet hebben we 1,5 week niet in ons huis mogen wonen en dat is ook een naar gevoel!
Nu nog een andere voordeur en dan zijn we blij! Zolder is ondetussen alweer helemaal vernieuwd en geschilderd. De voordeur kan vanaf nu nog 3 weken duren PFF!

uuh DOP?! Even google-en.. Ben nog niet ingeburgerd ;)
pi_91648381
Leuk! Heb er weleens van gehoord volgens mij..

Wie weet gaan we nog een kijkje nemen want tussen die amateurs zitten vaak goede talenten!!
pi_91648454
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Leuk! Heb er weleens van gehoord volgens mij..

Wie weet gaan we nog een kijkje nemen want tussen die amateurs zitten vaak goede talenten!!
We hebben net de belastingkrant weer gehad, en met dat in het achterhoofd heb ik liever dat ze die 40k subsidie van het DOP gebruiken voor gladheidsbestrijding en bijvoorbeeld de reparatie van het wegdek op de zwolseweg. Schade daar tot nu toe is 1 lekke band van de fiets, en een splintertje glas uit de voorruit van de auto. }:|
pi_91890322
Voor ieder ding een potje dus gaat m vast niet worden...
pi_93093157
nou nou poeh poeh
pi_93124199
zo zo nou nou
pi_93149374
ja ja t is wat
pi_93149977
Wat is die toren mooi geworden he. :P
pi_93150116
Hij stond mooi in het zonnetje zonet. Heb nog drie touristen er mee op de foto gezet ook.. _O-
pi_93150284
Alleen vind ik de belichting 's avonds niet zo. De 'koepel' of hoe je dat ook noemt heeft een andere kleur belichting dan de toren zelf zeg maar.

Belicht de hele toren dan met dezelfde wit-achtige belichting als dat van de Bergkerk en de Waag.
pi_93188917
Ben benieuwd, ik heb me door de site v/d gemeente geworsteld om melding te maken van dat losliggende grit op de van Vlotenlaan en Zwolseweg. Wat een draak van een procedure is dat, 5 pagina's, tig keer op ok drukken etc etc. :X

Heb me gelijk er nog een keer doorheen geworsteld en gevraagd waarom ze niet gebruik maken van de buitenbeter app voor smartphones, dan kan je als inwoner met een druk op de knop een melding doen, compleet met coordinaten en foto vanaf je mobieltje.
pi_93193550
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef fruityloop het volgende:
Ben benieuwd, ik heb me door de site v/d gemeente geworsteld om melding te maken van dat losliggende grit op de van Vlotenlaan en Zwolseweg. Wat een draak van een procedure is dat, 5 pagina's, tig keer op ok drukken etc etc. :X

Heb me gelijk er nog een keer doorheen geworsteld en gevraagd waarom ze niet gebruik maken van de buitenbeter app voor smartphones, dan kan je als inwoner met een druk op de knop een melding doen, compleet met coordinaten en foto vanaf je mobieltje.
Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaan :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_93203450
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaan :')
Ik heb al een reactie, en ze zijn het met me eens. ;) Ze gaan die procedure en het aantal pagina's bekijken, en ze zijn ook al bezig met die apps, maar daarvan zijn er meerdere, en die sluiten niet allemaal makkelijk aan op hun systemen. Voor dat laatste heeft de rijksoverheid het stelsel van basisregistraties in het leven geroepen, en dat hele project loopt nog, dus daar moeten zij als gemeente ook mee in de pas blijven lopen.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:24:20 #151
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_93392322
Hihi, ik heb een nieuwe andere auto. Hij is snellerder dan mijn vorige, dus pas maar op Deventer
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_93505276
Afgelopen week de belastingaanslag gehad van Deventer, beetje jammer dat ik alleen hetzelfde aan rioolrecht en afvalstofheffingen moet betalen als een 4-persoonshuishouden :X
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_93540505
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Afgelopen week de belastingaanslag gehad van Deventer, beetje jammer dat ik alleen hetzelfde aan rioolrecht en afvalstofheffingen moet betalen als een 4-persoonshuishouden :X
binnenstad?
pi_93540558
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Yup, ik ook. 400 fucking euro. Jezus maria, in Groningen was het 200 ofzo.
pi_93540710
Wij hebben net de WOZ beschikking 2011 gehad, kletsboem 700 euro. Als ze die @#$E@$C van Vlotenlaan nou eens gravel-vrij maken en dat conservatieve strooibeleid nou eens wat progressiever maken zou ik van zo'n aanslag niet zo'n rare smaak in de mond krijgen. }:|
pi_93580931
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Haijo het volgende:

[..]

Yup, ik ook. 400 fucking euro. Jezus maria, in Groningen was het 200 ofzo.
Hier is het wel zo dat het waterschap een complete rivier in toom moet houden, daar hebben ze in Groningen weer wat minder last van natuurlijk. Dat verklaard weer (deels) de hogere waterschaps- en rioolrechten. ;)
pi_93581667
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef mmmkai het volgende:

[..]

binnenstad?
Nee helaas, rivierenwijk.. Wel op een goede plek in de wijk ;)
pi_93582077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:12 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hier is het wel zo dat het waterschap een complete rivier in toom moet houden, daar hebben ze in Groningen weer wat minder last van natuurlijk. Dat verklaard weer (deels) de hogere waterschaps- en rioolrechten. ;)
True maar 200 euro per inwoner is wel 200 X 100.000 =20.000.000. Zoveel kost dat nu ook weer niet lijkt me.
pi_93587217
Wat vinden jullie trouwens van de naam van de ''Immer Weiterbrug''. Ik vind m persoonlijk wel leuk gekozen.
pi_93587226
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

Nee helaas, rivierenwijk.. Wel op een goede plek in de wijk ;)
naast de snackbar? :+
pi_93590182
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:01 schreef Haijo het volgende:

[..]

True maar 200 euro per inwoner is wel 200 X 100.000 =20.000.000. Zoveel kost dat nu ook weer niet lijkt me.
De extra projecten uit de meerjarenbegroting 2010-2014 hebben alleen al ~75 miljoen nodig in 4 jaar, en daar vallen de lopende kosten voor oa de waterzuiveringen en de kosten voor het landelijke "ruimte voor water" project nog niet eens (compleet) onder. Tenminste, dat is wat ik zo uit de begroting 2010 en de meerjarenbegroting 2010-2014 van het waterschap haal. :@

Die hebben veel geld nodig om onze voeten droog te houden. ;)
pi_93590289
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef mmmkai het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de naam van de ''Immer Weiterbrug''. Ik vind m persoonlijk wel leuk gekozen.
Wél als je de reden ervoor kent (komt van de naam van de oudste fietsclub van NL, "Deventer Vélocipède Club Immer Weiter"), maar die zullen veel mensen niet kennen gok ik. Ik had voor een andere naam gekozen als ik eerlijk ben.
pi_93591630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De extra projecten uit de meerjarenbegroting 2010-2014 hebben alleen al ~75 miljoen nodig in 4 jaar, en daar vallen de lopende kosten voor oa de waterzuiveringen en de kosten voor het landelijke "ruimte voor water" project nog niet eens (compleet) onder. Tenminste, dat is wat ik zo uit de begroting 2010 en de meerjarenbegroting 2010-2014 van het waterschap haal. :@

Die hebben veel geld nodig om onze voeten droog te houden. ;)
Dammit.

Ok, laat ik het anders zeggen. Ik wil minder betalen. :(
pi_93592243
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wél als je de reden ervoor kent (komt van de naam van de oudste fietsclub van NL, "Deventer Vélocipède Club Immer Weiter"), maar die zullen veel mensen niet kennen gok ik. Ik had voor een andere naam gekozen als ik eerlijk ben.
Deventer Vélocipède Club Immer Weiterbrug zou inderdaad een duidelijkere naam zijn, maar dat past zo moeilijk op een bordje.
pi_93592978
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Haha nee gelukkig niet, aan het water, en zo goed als op de rand van de wijk. Heerlijk rustige flat, op mn onder buurman na :X :%
pi_93594218
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:01 schreef Feyenoord_Epe het volgende:

[..]

Haha nee gelukkig niet, aan het water, en zo goed als op de rand van de wijk. Heerlijk rustige flat, op mn onder buurman na :X :%
Ah ja de welbekende onderburen. Heb ook paar jaar in een rivierenwijkflatje gewoond en echt altijd hoorde je de onderburen.. Schreeuwende kuttokkies + matig isolatie = |:(
pi_93594804
woon gelukkig op de bovenste etage en van al mn overige buren totaal geen last. Alleen hij heeft maar 1 stand op zn stereo en dat is voluit... Gelukkig is het de laatste tijd wat minder na tussenkomst van de politie.

Had het liever onderling op gelost maar hij is contact gestoord en doet de deur niet open als ik aan bel :r ;(
pi_93597989
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dammit.

Ok, laat ik het anders zeggen. Ik wil minder betalen. :(
Ik ook, maar met die hoge waterstand van laatst, en een kijkje bij de dijk ~150m van ons huis op de Zandweerd, zijn die sentimenten wel wat afgezwakt. Ten tijde van de hoogste stand stond ik met mijn tenen in het water, en kwam mijn hoofd ruim boven de dijk uit, dus er was nog (maar) een metertje over. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:08:21 #169
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93624200
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar recht tegenover die snackbar gewoond. Viel op zich reuze mee, eigenlijk :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93627511
Ik ben ooit voor een kamer wezen kijken in de Rivierenwijk, dat was niet best. Ik kon voor 400 gulden de middelste kamer krijgen in een 3 kamer flat. Links van me zaten 2 Turkse broers, en rechts van me een Somalisch stel met kind, en dan moesten we de keuken en badkamer delen. :X Ben blij dat ik toen voor iets meer via een groter verhuurbedrijf ben gaan huren. :Y
pi_93629665
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:08 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar recht tegenover die snackbar gewoond. Viel op zich reuze mee, eigenlijk :P
ik ook, in die flat die er haaks op staat ^O^
pi_93629731
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben ooit voor een kamer wezen kijken in de Rivierenwijk, dat was niet best. Ik kon voor 400 gulden de middelste kamer krijgen in een 3 kamer flat. Links van me zaten 2 Turkse broers, en rechts van me een Somalisch stel met kind, en dan moesten we de keuken en badkamer delen. :X Ben blij dat ik toen voor iets meer via een groter verhuurbedrijf ben gaan huren. :Y
dat moet je niet hebben nee. Best leuk voor 2 personen, maar om zon flat nou met een half asielzoekerscentrum te delen, dan zou ik ook afhaken :)
pi_93629876
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef mmmkai het volgende:

[..]

dat moet je niet hebben nee. Best leuk voor 2 personen, maar om zon flat nou met een half asielzoekerscentrum te delen, dan zou ik ook afhaken :)
Ik was wel redelijk wanhopig, ik kwam toen al 4 maanden elke dag met de trein vanuit Leeuwarden naar Deventer voor mijn werk, en dat gaat ook wel aan je vreten op een gegeven moment. Maar gelukkig kwam er al vrij vlot een 1 kamer appartementje op de boutensgaarde op mijn pad, en daar zat ik mooi.
pi_93631132
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik was wel redelijk wanhopig, ik kwam toen al 4 maanden elke dag met de trein vanuit Leeuwarden naar Deventer voor mijn werk, en dat gaat ook wel aan je vreten op een gegeven moment. Maar gelukkig kwam er al vrij vlot een 1 kamer appartementje op de boutensgaarde op mijn pad, en daar zat ik mooi.
Boutensgaarde, is dat daar bij Borgele? Maar goed, ik zou liever elke dag paar uur reizen dan in zon hok in de rivierenwijk wonen ;)
pi_93631163
oeps
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:56:39 #176
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93634323
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef mmmkai het volgende:

[..]

ik ook, in die flat die er haaks op staat ^O^
In deze? :o

http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,29.17,,0,3.9
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93636028
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef pussywillow het volgende:

[..]

In deze? :o

http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,29.17,,0,3.9
nee, die daar rechts van :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:00:38 #178
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93636806
Ah! In dat straatje met de afvalcontainer. :Y

Het zijn best gare appartementen (helemaal als je, zoals wij, een cheape huisbaas hebt waarbij het allemaal niks mag kosten :P), maar ik heb verder nooit zo begrepen wat iedereen nou tegen de Rivierenwijk heeft. Nu woonden wij ook wel in een redelijk "goede" flat waar verder alleen wat oude Chinese mensen en een paar studenten woonden, de flat ernaast vond ik bijv. alweer een vrij hoog Tokkie-gehalte hebben.
pi_93639826
yep daar woonde ik. Weet niet hoe t nu is in die flat, maar toen ik er woonde (ongeveer 7 jaar geleden) was t echt een tokkieflat. Ken best veel mensen in de rivierenwijk, maar t varieert erg sterk per flat of er normale mensen of tuig wonen.

http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv

Zij woonden toen onder mij... wat heb ik 'alles of niets' vaak langs horen komen |:( Die moeder was me ook een alcoholist, niet te zuinig. :')
pi_93645607
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef mmmkai het volgende:

[..]

Boutensgaarde, is dat daar bij Borgele? Maar goed, ik zou liever elke dag paar uur reizen dan in zon hok in de rivierenwijk wonen ;)
Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.
pi_93646674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.
ah naast t fietspaadje
  zondag 6 maart 2011 @ 18:53:30 #182
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_93735634
Ik had vannacht nog ruzie met een golf 5. Kon het niet hebben dat ik hem in wilde halen :'). Een van jullie misschien :7?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_93745889
rij gelukkig niet in een golf :9
pi_93759921
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef mmmkai het volgende:

[..]

ah naast t fietspaadje
Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden? :D Dat was best wel een spektakel als je in zo'n bus zat. _O-
pi_93770900
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden? :D Dat was best wel een spektakel als je in zo'n bus zat. _O-
haha ja dat zal best
pi_93814165
BREAKING NEWS
Er zijn eeuwenoude lijken gevonden op het Grote Kerkhof!

verrassend he :o
pi_93814329
Heel apart. De naam doet anders vermoeden :P.
pi_93952945
En we gaan van 44 naar 10 raampjes aan de Bokkingshang. Moeten die 10 hoeren aardig overwerken lijkt me zo :P
pi_93954688
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef daftme het volgende:
En we gaan van 44 naar 10 raampjes aan de Bokkingshang. Moeten die 10 hoeren aardig overwerken lijkt me zo :P
Dat hebben ze zo te lezen te danken aan de exploitant die de gegevens tbv de vergunning niet kan/wil leveren?
pi_93954791
owww ik hoop wel dat die ouwe taart blijft :9~
pi_93954924
Straks heb ik mijn cursus Pools en Oekraïns voor hoerenlopers helemaal voor niks gevolgd. :X
pi_93955188
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef mmmkai het volgende:
owww ik hoop wel dat die ouwe taart blijft :9~
Inderdaad. Pittig dingetje nog hoor :) Wel benieuwd wel deel ze nu sluiten. De ouwe taarten/dikke negerinnen afdeling of de strakke afdeling :P
pi_94004684
Kun je trouwens een beetje leuk stappen in Deventer op een vrijdagavond? O-)

Ben nog nooit in Deventer uit geweest en dat moet er maar is van komen denk ik zo :P
pi_94009607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:38 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Kun je trouwens een beetje leuk stappen in Deventer op een vrijdagavond? O-)

Ben nog nooit in Deventer uit geweest en dat moet er maar is van komen denk ik zo :P
Tja, wat zoek je..

Deventer heeft niet zoveel "bijzonders" meer nu het studentenstad af is, ben je meer een club persoon dan is Club Moskou een optie, hou je meer van studentikoze kutmuziek met dj's die om de 30 seconden van liedje wisselen dan is de Joffer je ding, hou je meer van metal dan kun je terecht in Midtown, ben je meer into dubstep dan is elke 2e vrijdag van de maand een dubstep avond in de Elegast, anders kun je daar terecht voor alternatieve muziek. Burgerweeshuis heeft ook elk weekend wel wat te doen, en anders heb je nog een skihut etc.
pi_94011037
Ghehe ja das wel makkelijk om te vermelden..

Opzich vind ik veel goed, beetje de muziek van nu afgewisseld met goude oude :+
Metal en alleen maar nederlandstalig dat vind ik helemaal niks en dubstep zegt me ff zo niks :P
pi_94012198
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Ghehe ja das wel makkelijk om te vermelden..

Opzich vind ik veel goed, beetje de muziek van nu afgewisseld met goude oude :+
Metal en alleen maar nederlandstalig dat vind ik helemaal niks en dubstep zegt me ff zo niks :P
Probeer dan de Elegast en op zaterdagavond burgerweeshuis (met all-times parties etc)
pi_94083367
@#!#EC@, loop ik vanmorgen de deur uit, heeft een aso zijn hond precies voor ons hekje laten schijten. }:|
pi_94414974
Waar kun je beetje lekker en goedkoop eten in Deventer?
Enne.. is ook op maandag (vandaag) open?!
pi_94415689
Wij hebben vrijdag in het kader van de restaurantweek bij de Keizerskroon gegeten, en dat vonden wij relatief goedkoop voor ~80 euro. Maar de Keizer is in de binnenstad wel een leuk ding voor een plate of goede hamburger, en bij La Sardegna kan je altijd terecht voor een lekkere en betaalbare pizza. Overigens is Mattie's Trattoria ook een leuke outsider, en is de La Place van V&D soms ook niet gek.
pi_94415779
Ik vond het eten bij Hotel Royal op de Brink de keren dat ik er geweest ben erg lekker! En niet zo duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')