Conexxion had altijd wel iets voor korte ritjes, maar die 2-strippen kaart, was dan niet een hele dag geldig meen ik. Waarom huur je geen (ov) fiets bij die fietsenstalling voor het station? Ben je een stuk flexibeler.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er in Dv een soort dagkaart voor de bus te krijgen bijvoorbeeld? Ik heb echt het idee dat ik een dag kris kras door de stad moet gaan crossen om ook maar te zien wat er allemaal is overalEn wat dan waar zit en zo
Het is inderdaad alleen Deventer, gemeente Deventer. Kwamen ook een aantal gedeeltes Diepenveen voorbij en vast ook nog wel andere plekken, maar ik herkende wel alles. Echt een mooi filmpje, alleen ik vind wel (ik begrijp het volkomen, dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef daftme het volgende:
Van het kanaal DeventerStad, maar geen idee of dat van de gemeente Deventer zelf is. Lijkt me haast wel.
Ook dat inhammetje met waar ze zo'n kanopolo (?) wedstrijd hielden? Wist helemaal niet dat dat er was.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is inderdaad alleen Deventer, gemeente Deventer. Kwamen ook een aantal gedeeltes Diepenveen voorbij en vast ook nog wel andere plekken, maar ik herkende wel alles. Echt een mooi filmpje, alleen ik vind wel (ik begrijp het volkomen, dat zeg ik niet) dat ze echt hun best gedaan hebben om alleen het -aller-mooiste van Deventer laten zien.
Echt een leuk filmpje, poster bedankt
Ja, dat zit bij de sluis. Als je vanaf het centrum komt en dan richting de snelweg gaat (McDonaldsquote:Op zondag 12 juni 2011 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook dat inhammetje met waar ze zo'n kanopolo (?) wedstrijd hielden? Wist helemaal niet dat dat er was.En had het anders bij de jachthaven verwacht.
Wat is nu de reden? Geen zin om 10 pagina's door te spitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Zie deze post v Danny: Ik zie geen advertenties meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef daftme het volgende:
[..]
Wat is nu de reden? Geen zin om 10 pagina's door te spitten.
Even oud als ik. Heb jij/zit je toevallig op het vlier(gezeten)?quote:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=126850quote:Net voor een spoorwegovergang tussen Bathmen en Colmschate zijn rond half zes twee auto's op elkaar gebotst.
Door de kop-staartbotsing belandde de eerste auto op het spoor. Deze werd geraakt door een aankomende trein. Er zijn geen gewonden gevallen. Er rijden tijdelijk geen treinen tussen Deventer en Rijssen. De vertraging kan oplopen tot meer dan een uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |