Kan me dat echt niet voorstellen. Dat is toch een beetje het visitekaartje van Deventer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef daftme het volgende:
Het schijnt dat Deventer hele grote windtunnels wil plaatsen die het zicht bederven vanaf de A1 op de Deventer skyline. Geen idee hoe dit eruit moet komen te zien maar er is al een petitie gaande.
De Stentor gaat er aandacht aan besteden en ik denk dat de meeste Deventenaren er ook tegen zijn.
Er zal ook een website komen met informatie.
De Sjampetter? Is ook wel gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef _MejIk het volgende:
Heb uiteindelijk gegeten bij eeh.. iets met een S op brink. Een eetcafe.
Niet heul bijzonder, maar moeders wilde snel ergens eten en zodat ze niet te laat naar huis ging...
Nog even terugkomend op het uitgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Tja, wat zoek je..
Deventer heeft niet zoveel "bijzonders" meer nu het studentenstad af is, ben je meer een club persoon dan is Club Moskou een optie, hou je meer van studentikoze kutmuziek met dj's die om de 30 seconden van liedje wisselen dan is de Joffer je ding, hou je meer van metal dan kun je terecht in Midtown, ben je meer into dubstep dan is elke 2e vrijdag van de maand een dubstep avond in de Elegast, anders kun je daar terecht voor alternatieve muziek. Burgerweeshuis heeft ook elk weekend wel wat te doen, en anders heb je nog een skihut etc.
In de regel 16+ tenzij anders aangegeven. Het burgerweeshuis hanteert per avond een andere leeftijdscategorie, Boemel is 21+ geloof ik, De Heks hanteert heul geen leeftijdscategorie. Wat wil je doen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op het uitgaan![]()
Wat is eigenijk de mnimumleeftijd van de kroegen Deventer?
Ook als je het er wel mee eens bent?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Er is dus een website gekomen. Ik zou zeggen laat wat achter in het gastenboek.
http://windmolensdeventer.webklik.nl
Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Lol!
Ik had vrijdagavond vrienden op bezoek, die waren er met de auto langsgereden vlak voor de onthulling. Toen hing er dus nog een wit doek overheen, en hun omschrijving was dat het een beetje op een enorme penis leek
t was volgens mij een cadeautje van t een of anderquote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.
2 doden? Jakkes, dat had ik niet begrepen uit de eerste berichten. Maar goed, het blijft toch knap dat ze zo'n busje over de vangrail tegen een pijler aan krijgen, op een weg waar alles is ingericht op simpelweg rechtdoor rijden. Mijn lief moest zoals altijd uit Apeldoorn komen van haar werk, en die is binnendoor gegaan, met nog een paar duizend andere automobilisten. Dus die stond voor Twello ook al vast. Hoog tijd voor nog een brug over de IJssel dacht ik zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:10 schreef nijnja het volgende:
Lekker ongeluk gisteren weer... 2 doden...
En zo blijkt ook maar weer dat als d'r op de snelweg wat gebeurd heel Deventer ook gelijk vast staat...
Volgens mij liggen er al jaren (3 jaar geleden kreeg ik het mee) plannen voor een 2e brug. Die zou dan moeten komen op de plek waar de Roland Holstlaan en de Rembrandtkade aan elkaar sluiten (vanuit die bocht rechtdoor getrokken). Heb er alleen niets meer van vernomen dus denk niet dat dat hem wordt (zou ook niet weten waarom, daar aan de overkant is 'niets').quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Jester65 het volgende:
Nog een brug? Het zou me verbazen als die er ooit komt. Verdere vebreding van de A1 lijkt me belangrijker.
Er moet haast iets met de bestuurder of autot gebeurd zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat het zo mis gaat.
[ afbeelding ]
Er is fysiek niet meer ruimte op de huidige brug om de A1 breder te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:16 schreef Jester65 het volgende:
Nog een brug? Het zou me verbazen als die er ooit komt. Verdere vebreding van de A1 lijkt me belangrijker.
Er moet haast iets met de bestuurder of auto gebeurd zijn, anders kan ik me niet voorstellen dat het zo mis gaat.
[ afbeelding ]
Dan zou die brug waarschijnlijk aangesloten worden op de N792, dus dat je via Terwolde bij Vaassen de A50 op kan komen? En dat je Deventer west (zandweerd/platvoet) via de N344 vanuit Twello kan bereiken. Dat zou de huidige brug en achterliggende rotonde bij de boreel zeker een stuk ontlasten. Heb ik liever dan een superdeluxe gemeentehuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er al jaren (3 jaar geleden kreeg ik het mee) plannen voor een 2e brug. Die zou dan moeten komen op de plek waar de Roland Holstlaan en de Rembrandtkade aan elkaar sluiten (vanuit die bocht rechtdoor getrokken). Heb er alleen niets meer van vernomen dus denk niet dat dat hem wordt (zou ook niet weten waarom, daar aan de overkant is 'niets').
Als je vanuit Apeldoorn moet komen kan je bijna beter nog over Zutphen gaan, Zutphen Bathmen, Oude Molen, Lettele, Schalkhaar. Dan ben je waarschijnlijk nog sneller ook
Dat zijn natuurlijk ook deels invoegstroken, niet 3 volle banen die rechtuit gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Jester65 het volgende:
De brug over de A1 heeft al drie banen, het probleem doet zich eerder voor op de plaatsen waar de A1 teruggaat naar 2 banen. En hoe vaak komen extreme situaties als gisteren voor, moet je daar een extra brug over de IJssel voor bouwen?
Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik hoef bijna nooit op drukke tijden de A1 op.
Aan al het verkeer tussen Twello en Deventer te zien gisteren, is ze niet de enige..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Jester65 het volgende:
Maar om nu voor jouw lief (hoe lief ze ook is) een extra brug te gaan bouwen...
Helaas laten de functie en gezondheid van mijn lief dat niet toe, maar inderdaad, daar is ook niks mis mee. Een collega van me komt elke dag uit Hoenderlo op de fiets trouwens, en eentje heeft het voor de gein es gedaan vanuit Amsterdam, maar dat koste hem toch teveel tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gewoon gaan fietsen! Zo ver weg is Apeldoorn nou ook weer niet
Is ieder jaar. 'Kado' van de exploitanten aan de stad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef _MejIk het volgende:
[..]
Echt? Sluiten ze hier kermis af met vuurwerk?
Welkom.quote:
Welkom, mag ik je dit filmpje aanradenquote:
Verder dan Bussloo ga ik echt niet fietsen. Ga gewoon met de trein naar A'doorn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gewoon gaan fietsen! Zo ver weg is Apeldoorn nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |