Nu heb ik wel een mooie gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezo
ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit zietquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een mooie gemaakt.
2/3 Catrice Don't Feed The Birds en 1/3 Catrice The Devil Wears Red (denk ik, de kleur is zo donker dat ik het amper kon lezen) Geeft een hele mooie bordeaux met een geel/gouden shimmer. Lastig te fotograferen tho...
ik ook! Oh, en vier lagen flakies verwijderenquote:Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet
Wat deed je ook alweer voor studie? En ik zou willen dat ik huiswerk moest makenquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Lindytje het volgende:
En dan zo weer: huiswerk maken![]()
*geen zin heeft*
Communicatie en informatiewetenschappenquote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer voor studie? En ik zou willen dat ik huiswerk moest maken.
Wachten is stom ja..quote:
oh ja, dat kan ik nog doen, krullenactivator in mijn haar jetsenquote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef Joysa het volgende:
Oh ik ga mn haar wel steilen. Heb ik wat te doen
quote:Op zondag 12 september 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom net uit bad. Ik had voordat ik in bad ging nog ff een laagje CG Golden Enchantment over mijn Franken gedaan. Maar die zooi droogt zó langzaam dat ik de hele tijd mijn linkerhand (rechts is nog naakt) boven water moest houden. Met 1 hand afdrogen is ook een hele toer
Ik ben dan ook in badjas nu zodat ik wat verder op kan drogenquote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Met 1 hand afdrogen.. dat zou me echt nooit lukken
Ik vind krullen eigenlijk ook wel leuker, maar dit is zoveel makkelijkerquote:Op zondag 12 september 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet het niet, ik denk dat ik krullen toch leuker vind
alleen als je haar van zichzelf steil is, anders is het nog een flink karwei, en als het regent ben je weer terug bij afquote:Op zondag 12 september 2010 13:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind krullen eigenlijk ook wel leuker, maar dit is zoveel makkelijker
Krullenquote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als je haar van zichzelf steil is, anders is het nog een flink karwei, en als het regent ben je weer terug bij afMaar steil staat jou zeker wel leuker dan mij. Ik krijg er echt een lijzige kop van
quote:Op zondag 12 september 2010 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krullen. Stom steil haar
.
edit: niet bij Joysa dus, dat van mij.
Ik welquote:Op zondag 12 september 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij bent zo smal, dat past er wel goed bij
Ik kan me ook niks voorstellen bij debster met krullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze wel weer weg als je dit niet leuk vind hoor Debs
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik welze staan in d'r fobo. Mooie platen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze wel weer weg als je dit niet leuk vind hoor Debs
disclaimer
quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik welDie foto's zijn juist 1 van mijn mooiste setsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze wel weer weg als je dit niet leuk vind hoor Debs. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik ben ook nog steeds erg blij met de foto's. Ik zal het nooit vergeten dat die kerel er ook ineens stond!quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist 1 van mijn mooiste sets. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
Zie mijn ondertitel. ik heb er veel aan moeten shoppen hoorquote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Inderdaad erg mooi Debsterr!!! The camera loves you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ohja, krijg je dat natuurlijk....quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
oh, ik wilde net iets dergelijks komen meldenquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
ziek is ziek hoor als je echt ziek bentquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Hebben ze nog steeds die baan waar je met zo'n band door heen gaat?quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag gezwommen in Sportiom in Den Bosch. En nu zit er nog steeds water in m'n oor
quote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Oh Noesquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap voor jullie allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Jep, kan je met z'n tweetjes in enzulks. Dramabandenquote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die baan waar je met zo'n band door heen gaat?
En een BleiBlei die angstvallig zijn Lego in de gaten houdt?quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
Leg ook uit wanneer zulke opzettelijke overtredingen zullen leiden tot, bijvoorbeeld, liegen, door voorwaarden te bespreken waaraan voldaan moet worden voor 'flouting' om het geschikte of gewenste effect over te brengenquote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier een lopende NL zin van kan maken? Ik kom er niet zo goed uit![]()
Also explain when such deliberate violations do lead, for example, to lying, by discussing some conditions that must be met for 'flouting' to render the appropriate or intended effect.
('flouting' mag in het ENG blijven staan...)
Verklaar ook wanneer zulke opzettelijke gewelddadigheden overtredingen leiden tot, bijvoorbeeld, liegen. Doe dit door enkele voorwaarden uiteen te zetten waaraan moet worden voldaan voor 'flouting', om het geschikte of bedoelde effect te behalen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier een lopende NL zin van kan maken? Ik kom er niet zo goed uit![]()
Also explain when such deliberate violations do lead, for example, to lying, by discussing some conditions that must be met for 'flouting' to render the appropriate or intended effect.
('flouting' mag in het ENG blijven staan...)
Iemand toevallig die heel goed is in engels en hier een vertaling van heeft? Ik snap de strekking wel, maar we moeten de vragen eerst vertalen en dan in het NL antwoorden en ik krijg geen goed lopende NL zin..
quote:
Deze klopt indd niet echtquote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Thanx ladies!! Hier kan ik denk ik al wel wat mee!!![]()
En het is idd een kutzin.
Ik had dit:
Leg ook uit wanneer zulke opzettelijke schendingen, bijvoorbeeld, leiden tot liegen, en bespreek daarbij condities die gebruikt moeten worden voor 'flouting' om het gewenste of bedoelde effect te bereiken.
Jaa!quote:Op zondag 12 september 2010 18:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha Princess-a, we komen aardig op hetzelfde uit
dat doet PIJNquote:
quote:
Hier ook al dagenquote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt echt he-le-maal GEK van de fruitvliegjeswaar komen ze vandaan, waar komen ze op af? en waarom vliegt er een hele zwerm om me heen terwijl ik mijn nagels doe???
we hebben nog niet eens eten ergens staan (fruitschaal oid) de vuilnisbak staat buiten....
quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ter afleidingsmanouvre een lege fles wijn in de keuken gezet. Gaan ze zich daar maar op vergeilen
Charming.quote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Tuk dan ff je rugvetje ook in zeg
[ afbeelding ]
Pff en ze is gewoon hartstikke slank, zonde van haar figuur en het corsetquote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
en als dat niet gaat ff photoshoppenquote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat van TD gehoord?
Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neeik ga ze weer mailen en anders bestel ik er weer 1 voor je mee was ik de laatste keer vergeten
Klinkt helemaal niet stom!! Snap wat je bedoelt. Mijn dochter moest dit jaar voor het eerst een lange broek aan op haar verjaardag en daar was mevrouw niet blij mee.quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt stom maar het is al jaren achtereen mooi weer op 12 septemberik vier mijn verjaardag al 10 jaar in de tuin. Ik ben dit niet gewend
Goed spul is datquote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ik nog doen, krullenactivator in mijn haar jetsen
Sowieso... maar hoe krampachtiger ik probeer 1 hand niet te gebruiken, hoe vaker ik ´m per ongeluk toch gebruik.quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Met 1 hand afdrogen.. dat zou me echt nooit lukken
Gave foto´s!!quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist 1 van mijn mooiste sets. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben ook een fruitvliegjeskerkhof thuisquote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ter afleidingsmanouvre een lege fles wijn in de keuken gezet. Gaan ze zich daar maar op vergeilen
Cute iddquote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en als dat niet gaat ff photoshoppen
oh en ik vind die broekjes zó leuk!!
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?
Dat komt omdat je haar gewend is aan sulfaten, sulfaten maken je haren schoon.quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben he-le-maal gaar.
Mijn haar zit wel leuk, ook met mijn eigen krullen. Maar niet als ik het alleen was met conditioner. Dat ziet er dus gewoon niet uit.
Hoe is het hier?
Ik heb het ook met conditioner gedaan. Leave-in en geen shampooquote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haar gewend is aan sulfaten, sulfaten maken je haren schoon.
Je kunt ook je haar insmeren met conditioner, en dan je hoofdhuid met shampoo wassen, dan is het vette weg
Het is even door een vette rot periode heen
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaamquote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het ook met conditioner gedaan. Leave-in en geen shampooEn het was niet vet.
En ik moet blijven feunen. Want mijn haar heeft aan 1 kant grotere krullen dan aan de andere kant, dat ziet er ook niet uit
Als ik met een diffuser fohn dan zit mn haar daarin vast.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaam)
Ik ben krulloos
Ja, altijd eigenlijk. En dan zet ik het op mijn hoofd. Want er is nu te weinig om mijn haar in te hangen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaam)
Ik ben krulloos
Dat denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik met een diffuser fohn dan zit mn haar daarin vast.
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij en niet aan de diffuser
Ik draai hem rond op mn hoofd, hoort dat niet dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, altijd eigenlijk. En dan zet ik het op mijn hoofd. Want er is nu te weinig om mijn haar in te hangen.Ik ben heel krullerig.
[..]
Dat denk ikGebeurt me nooit
Ik doe hem gewoon stil op mijn hoofd. En dan woei.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik draai hem rond op mn hoofd, hoort dat niet dan?
Dat is prutsquote:Op zondag 12 september 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere, houdt office er mee op(geen legale versie, dus ja...)
Even crackenquote:Op zondag 12 september 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere, houdt office er mee op(geen legale versie, dus ja...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |