Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neeik ga ze weer mailen en anders bestel ik er weer 1 voor je mee was ik de laatste keer vergeten
Klinkt helemaal niet stom!! Snap wat je bedoelt. Mijn dochter moest dit jaar voor het eerst een lange broek aan op haar verjaardag en daar was mevrouw niet blij mee.quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt stom maar het is al jaren achtereen mooi weer op 12 septemberik vier mijn verjaardag al 10 jaar in de tuin. Ik ben dit niet gewend
Goed spul is datquote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ik nog doen, krullenactivator in mijn haar jetsen
Sowieso... maar hoe krampachtiger ik probeer 1 hand niet te gebruiken, hoe vaker ik ´m per ongeluk toch gebruik.quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Met 1 hand afdrogen.. dat zou me echt nooit lukken
Gave foto´s!!quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist 1 van mijn mooiste sets. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
Wij hebben ook een fruitvliegjeskerkhof thuisquote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ter afleidingsmanouvre een lege fles wijn in de keuken gezet. Gaan ze zich daar maar op vergeilen
Cute iddquote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en als dat niet gaat ff photoshoppen
oh en ik vind die broekjes zó leuk!!
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?
Dat komt omdat je haar gewend is aan sulfaten, sulfaten maken je haren schoon.quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben he-le-maal gaar.
Mijn haar zit wel leuk, ook met mijn eigen krullen. Maar niet als ik het alleen was met conditioner. Dat ziet er dus gewoon niet uit.
Hoe is het hier?
Ik heb het ook met conditioner gedaan. Leave-in en geen shampooquote:Op zondag 12 september 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haar gewend is aan sulfaten, sulfaten maken je haren schoon.
Je kunt ook je haar insmeren met conditioner, en dan je hoofdhuid met shampoo wassen, dan is het vette weg
Het is even door een vette rot periode heen
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaamquote:Op zondag 12 september 2010 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het ook met conditioner gedaan. Leave-in en geen shampooEn het was niet vet.
En ik moet blijven feunen. Want mijn haar heeft aan 1 kant grotere krullen dan aan de andere kant, dat ziet er ook niet uit
Als ik met een diffuser fohn dan zit mn haar daarin vast.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaam)
Ik ben krulloos
Ja, altijd eigenlijk. En dan zet ik het op mijn hoofd. Want er is nu te weinig om mijn haar in te hangen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fohn je met diffuser? (of hoe schrijf je dat in godsnaam)
Ik ben krulloos
Dat denk ikquote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik met een diffuser fohn dan zit mn haar daarin vast.
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij en niet aan de diffuser
Ik draai hem rond op mn hoofd, hoort dat niet dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, altijd eigenlijk. En dan zet ik het op mijn hoofd. Want er is nu te weinig om mijn haar in te hangen.Ik ben heel krullerig.
[..]
Dat denk ikGebeurt me nooit
Ik doe hem gewoon stil op mijn hoofd. En dan woei.
quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik draai hem rond op mn hoofd, hoort dat niet dan?
Dat is prutsquote:Op zondag 12 september 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere, houdt office er mee op(geen legale versie, dus ja...)
Even crackenquote:Op zondag 12 september 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere, houdt office er mee op(geen legale versie, dus ja...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |