verse appeltaartquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
De geur van verse warme appeltaart
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergiequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
verse appeltaartwarme appeltaart
![]()
Ga je lekker met de voorbereidingen voor morgen?
Wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergie). Er komt alleen familie en de buren, loopt wel los
Nooooooooooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
M'N DAMONE'TJE IS DOOD. Zo lomp door de TNT door de bus gedouwd dat de hals is gebroken
. Eikels. Verdomme.
Sorry dat ik zo binnenval. MAAR VERDOMME M'N DAMONE. TNT
.
Ja! Heb gelijk een klacht ingediend. De bubbels waren bijna niet kapot, envelop ook niet, dus gewoon keilomp en op 't verkeerde punt erin gedouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NooooooooooooWtf?! Stelletje debielen!! Weet je hoe hard ze dan hebben moeten douwen?
Er zat ook goede bubbels omheen! Gaaaah *nadenkt en kijkt of ze ergens een beetje damone in kan doen voor Debsterr*
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dagquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:27 schreef Daph_ het volgende:
En whooptiedoo, er is wéér een feestje ergensDit keer met livemuziek
Oh het is inderdaad zondag nu, gefeliciteerd SQquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
GEFELICITEERDquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
quote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oud wijfquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef Daph_ het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
[ afbeelding ]
Stomme damesquote:Op zondag 12 september 2010 03:44 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeeeeerd SQ!!![]()
De jassendames in de kroeg zijn net mijn sjaal kwijt geraakt. Ik stond met een brok in mn keel want ik heb hem op vakantie gekocht en was er zo blij mee, nu issie wegen dan betaal je ze ook nog om op je spullen te letten
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!quote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Debss: ik denk dat het door de aceton komt. Je haalt toch niet alles in 1 keer eraf en dat komt dan ook op je handen. Flink wassen is geen oplossing?
mjah, de aceton verdunt de lak en dan trekt het in je huid. Wellullig tho smurfenvingersquote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!
Smurfnagelsquote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!
Ja maar niet op m'n vingers zelf, alleen m'n nagels!quote:Op zondag 12 september 2010 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mjah, de aceton verdunt de lak en dan trekt het in je huid. Wellullig tho smurfenvingers
Ik ga vandaag maar weer eens inventariseren, misschien wat nieuwe lakjes op een wiel klappen en stahfoto's maken
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezoquote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Al 2 lakjes verneukt met Frankenhet was mooi tot ik er glitters bij deed
I like to live dangerouslyquote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezo
Daar hebben wij optimaal an geprofiteerd. Eerst ff de gebruikelijke boodschappenshit, maar daarna lekker geshopt, BBQ-tje aan en tot een uur of 2 in de jacuzziquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
had je een tuinfeest in gedachten dan? of te veel verwend met die ene dag mooi weer gister
het klinkt stom maar het is al jaren achtereen mooi weer op 12 septemberquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
had je een tuinfeest in gedachten dan? of te veel verwend met die ene dag mooi weer gister
Nu heb ik wel een mooie gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezo
ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit zietquote:Op zondag 12 september 2010 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een mooie gemaakt.
2/3 Catrice Don't Feed The Birds en 1/3 Catrice The Devil Wears Red (denk ik, de kleur is zo donker dat ik het amper kon lezen) Geeft een hele mooie bordeaux met een geel/gouden shimmer. Lastig te fotograferen tho...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |