quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en bij Aphrodite (parfumerie) een lekker luchtje gehaald voor
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
HEEFT U DIE OOK IN 10 LITER EMMERS??
stomme dunne trut
Jammer dat zo'n lens zo duur is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'
Hahahahahah!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
ik heb ook een setje liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
in Uden hadden ze helemaal geen zak van Essence behalve de standaard shitquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier hadden ze ze nog heul niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Er is iemand jarig vandaag
Linnieeeeeeee![]()
![]()
Jouw Adidas kicks zijn anders ook echt tof! Ik heb pas mijn oude Adidas (classics) na 10 jaar trouwe dienst weggegooid. Vandaar dat er iets nieuws moest komen, en ik had al BIJNA weer hetzelfde model gekocht. Tot ik zag dat ze ook Vans verkochten....quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hippe stappers! Beter dan je crocs
Ja Linnie!! Heppie Birfdeej!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Zit nu lekker thuis voor de bank met
Heerlijk geen verjaardag vieren, ik ben er zo het type niet voor. Dat gezellige verplichte gedoemensen die je een heel jaar niet ziet, maar dan ineens wel langs willen komen...
Ik heb enooorm veel geluk gehad met eze kapper, mijn moeder heeft heel veel kennissen enzo, en een daarvan zei dat ze een goede kapper had die bij haar thuis komt die ook heel goedkoop is. En hij is ook echt goed, komt na zijn normale kappersbaan waarbij hij 65 vraagt per knipbeurt even hier langs, knipt het voor 20 euro, doet er wat leuks mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh Ren wat zit het mooi! Heerlijk dat vers geknipte haar!
Ik verzamel nog steeds moed om ook weer te gaanMaar dat zal nog wel even duren allemaal ben ik bang... Waarom hebben we hier toch geen thuiskapsters, pffff.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
M'N DAMONE'TJE IS DOOD. Zo lomp door de TNT door de bus gedouwd dat de hals is gebroken
. Eikels. Verdomme.
Sorry dat ik zo binnenval. MAAR VERDOMME M'N DAMONE. TNT
.
Het ergste is dat ze 'm wel als pakketpost behandeld hebben want er zit een barcode op. PROP 'M ER DAN NIET DOOR, LULquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Ze gaan soms zo onvoorzichtig en onverantwoord met spullen om emn doen niet aan vergoedingen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze 'm wel als pakketpost behandeld hebben want er zit een barcode op. PROP 'M ER DAN NIET DOOR, LUL,
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
M'N DAMONE'TJE IS DOOD. Zo lomp door de TNT door de bus gedouwd dat de hals is gebroken
. Eikels. Verdomme.
.
OPI Damone Roberts, een limited edition die nu voor 30 dollar op eBay staat en al 4 maanden onderweg was.quote:
Was er niks meer van de lak te redden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OPI Damone Roberts, een limited edition die nu voor 30 dollar op eBay staat en al 4 maanden onderweg was.
De hele bubbelenvelop is glibberig groen van binnen.. en heb geen lege flesjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Was er niks meer van de lak te redden?
Hihi een kapot Danoontjequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ooooh wat klote zeg! Dat is echt onbeschrijflijk.... Ik las steeds Danone en had al het idee dat ik iets misteNee, kan helemaal begrijpen dat je hier echt woest om bent!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Aw deb! Weet je wat? Je mag deelvoogdij over mijn potje
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ren, toffe haarsIk heb net een appeltaart in de oven geduwd voor morgen. En ach, die verplichte gezelligheid is meestal uiteindelijk ook wel echt heel gezellig. En gratis bier, want ik zei tegen het kassameisje van dat ik 3 bakken bavaria op m'n kar had staan. Ze zei okee, en sloeg iets aan. Kijk ik thuis op de bon: geen bier aangeslagen
Dat. Is echt veel verlies voor zequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ren, toffe haarsIk heb net een appeltaart in de oven geduwd voor morgen. En ach, die verplichte gezelligheid is meestal uiteindelijk ook wel echt heel gezellig. En gratis bier, want ik zei tegen het kassameisje van dat ik 3 bakken bavaria op m'n kar had staan. Ze zei okee, en sloeg iets aan. Kijk ik thuis op de bon: geen bier aangeslagen
N'aw.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef Debsterr het volgende:
Ja, Ren is nog knapper zo met de getemde haardos.
[..]domme kassameisjes.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
En het stomme is dat het vaker gebeurt. Er wordt geklaagd dat er zoveel bier verdwijnt / gestolen wordt, maar ik snap onderhand wel hoe dat komt
Je bent gewoon heul schattigquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
N'aw.Nou maak je me verlegen.
Dan hoef je het ook niet te weten toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
Ohja, heb ik nog wat gemist? Geen zin om terug te lezen
Ik dacht dat je het al gevierd had! Mijn hoofd is echt een grote goo-ball.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaen ren, ik ben morgen jarig. M'n laatste jaar jeugd
geeft niksquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al gevierd had! Mijn hoofd is echt een grote goo-ball.
Iets met een 3 enzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaen ren, ik ben morgen jarig. M'n laatste jaar jeugd
verse appeltaartquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
De geur van verse warme appeltaart
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergiequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
verse appeltaartwarme appeltaart
![]()
Ga je lekker met de voorbereidingen voor morgen?
Wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergie). Er komt alleen familie en de buren, loopt wel los
Nooooooooooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
. Eikels. Verdomme.
.
Ja! Heb gelijk een klacht ingediend. De bubbels waren bijna niet kapot, envelop ook niet, dus gewoon keilomp en op 't verkeerde punt erin gedouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NooooooooooooWtf?! Stelletje debielen!! Weet je hoe hard ze dan hebben moeten douwen?
Er zat ook goede bubbels omheen! Gaaaah *nadenkt en kijkt of ze ergens een beetje damone in kan doen voor Debsterr*
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dagquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:27 schreef Daph_ het volgende:
En whooptiedoo, er is wéér een feestje ergensDit keer met livemuziek
Oh het is inderdaad zondag nu, gefeliciteerd SQquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
GEFELICITEERDquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
quote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oud wijfquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef Daph_ het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
[ afbeelding ]
Stomme damesquote:Op zondag 12 september 2010 03:44 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeeeeerd SQ!!![]()
De jassendames in de kroeg zijn net mijn sjaal kwijt geraakt. Ik stond met een brok in mn keel want ik heb hem op vakantie gekocht en was er zo blij mee, nu issie wegen dan betaal je ze ook nog om op je spullen te letten
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!quote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Debss: ik denk dat het door de aceton komt. Je haalt toch niet alles in 1 keer eraf en dat komt dan ook op je handen. Flink wassen is geen oplossing?
mjah, de aceton verdunt de lak en dan trekt het in je huid. Wellullig tho smurfenvingersquote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!
Smurfnagelsquote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg al wel wat weggeboend maar denk idd dat door het weken het er ook wat ingetrokken is. Typisch wel!
Ja maar niet op m'n vingers zelf, alleen m'n nagels!quote:Op zondag 12 september 2010 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mjah, de aceton verdunt de lak en dan trekt het in je huid. Wellullig tho smurfenvingers
Ik ga vandaag maar weer eens inventariseren, misschien wat nieuwe lakjes op een wiel klappen en stahfoto's maken
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezoquote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Al 2 lakjes verneukt met Frankenhet was mooi tot ik er glitters bij deed
I like to live dangerouslyquote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Probeer je het niet eerst op een papiertje ofzo? Zo doe ik frankenen.. Papiertje, drupje van die lak, drupje van die lak, mengen met een prikkertje tot ik een leuke heb en pas dan ga ik lakkies overgieten endezo
Daar hebben wij optimaal an geprofiteerd. Eerst ff de gebruikelijke boodschappenshit, maar daarna lekker geshopt, BBQ-tje aan en tot een uur of 2 in de jacuzziquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
had je een tuinfeest in gedachten dan? of te veel verwend met die ene dag mooi weer gister
het klinkt stom maar het is al jaren achtereen mooi weer op 12 septemberquote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
had je een tuinfeest in gedachten dan? of te veel verwend met die ene dag mooi weer gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |