Dat lijkt me zo'n vreemd iets... dat laat toch los aan de randjes??quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
bokeh?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, thanksIk ben benieuwd wat hij gaat doen.
Hoe heet het ookalweer dat je op een foto op de achtergrond alle lichten in bollen ziet? Soms alle kleuren van de regenboog? Ben het kwijt
http://29.media.tumblr.com/tumblr_l5kmpvmjJE1qbyovoo1_400.jpg
dit!
Het schap lag al klaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
Joaaaah!quote:
Geen idee waar het aan ligt. Ben niet zo'n fotograafquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heeft toch een langere sluitertijd?
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.quote:
Jaaa, maar dat is wat die bokeh doet, die maakt lichtbronnen. Een bolletje. En vaag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.
ja, maar dit is een gevolg van de bokehquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.
Op die fiets!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dit is een gevolg van de bokeh
dat heet bokehquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, thanksIk ben benieuwd wat hij gaat doen.
Hoe heet het ookalweer dat je op een foto op de achtergrond alle lichten in bollen ziet? Soms alle kleuren van de regenboog? Ben het kwijt
http://29.media.tumblr.com/tumblr_l5kmpvmjJE1qbyovoo1_400.jpg
dit!
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dit is een gevolg van de bokeh
Tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe sneakers
Ik voel me echt niet te oud voor Vans![]()
![]()
[ afbeelding ]
jahquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Wilde Daan ook d'r voet even showen?
Ik heb ze van de week gehaald. Ze zijn leuk, maar blijven niet goed bij randjes zittenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was 1 van de weinige dingen die ik juist leuk vond op de middelbare school. Makkelijk en nooit huiswerk of leerwerkquote:
Ze zijn leueueueueukkkk!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe sneakers
Ik voel me echt niet te oud voor Vans![]()
![]()
[ afbeelding ]
mwehehheequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en bij Aphrodite (parfumerie) een lekker luchtje gehaald voor
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
HEEFT U DIE OOK IN 10 LITER EMMERS??
stomme dunne trut
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
Jammer dat zo'n lens zo duur is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'
Hahahahahah!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
ik heb ook een setje liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
in Uden hadden ze helemaal geen zak van Essence behalve de standaard shitquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier hadden ze ze nog heul niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Er is iemand jarig vandaag
Linnieeeeeeee![]()
![]()
Jouw Adidas kicks zijn anders ook echt tof! Ik heb pas mijn oude Adidas (classics) na 10 jaar trouwe dienst weggegooid. Vandaar dat er iets nieuws moest komen, en ik had al BIJNA weer hetzelfde model gekocht. Tot ik zag dat ze ook Vans verkochten....quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hippe stappers! Beter dan je crocs
Ja Linnie!! Heppie Birfdeej!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Zit nu lekker thuis voor de bank met
Heerlijk geen verjaardag vieren, ik ben er zo het type niet voor. Dat gezellige verplichte gedoemensen die je een heel jaar niet ziet, maar dan ineens wel langs willen komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |