Waarom doen ze dat he? De mijne deed het gisteren, die hebben we maar eens de hele dag niet binnen gelaten. Vanochtend was het opgedroogd en kon ik het eruit borstelen. Wat een stankquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:55 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn dag begon met het wassen van een hond die ergens in de poep had liggen rollen![]()
![]()
Voor straf heb ik hem gewassen met een lekker geurend shampootje, dus hij baalt nu verschriikkelijk
Het is echt zo goor en ik weet dat de mijne een voorkeur heeft voor mensenpoep, veel vissers hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat he? De mijne deed het gisteren, die hebben we maar eens de hele dag niet binnen gelaten. Vanochtend was het opgedroogd en kon ik het eruit borstelen. Wat een stank
Dadelijk even wassen idd want ze stinkt nog steeds.
Gefeliciteerd Linniequote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Er is iemand jarig vandaag
Linnieeeeeeee![]()
![]()
Vliegtuigmodus staat ook gewoon uit? Hier doet tmobile het.. En ik ben niet heel ver weg van jou :pquote:
Jup vliegtuigmodus uit, mobiele data en 3g aan.. hmpfquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vliegtuigmodus staat ook gewoon uit? Hier doet tmobile het.. En ik ben niet heel ver weg van jou :p
Ik ben bij tmobile in de buurt, wil best voor je vragen, maar denk dat ze telefoon nodig hebben..quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup vliegtuigmodus uit, mobiele data en 3g aan.. hmpf
Patserquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb mijn nagels maar eens gelakt met DS Glamour
Ik vind mijn haar ook mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Linnie, gefeliciteerd!
Ren, wel begrijpelijk maar toch ook wel zonde dat er zoveel afgaat hoor, ik vind het wel erg mooi! Maarja, ik kan me he-le-maal voorstellen dat je de klitten en ellende spuugzat bent....
Dus dan moet je je oude abo nog gebruiken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Okee mijn abonnement zou pas op 12 oktober in gaan?Althans, eigenlijk zou dat pas op 9 januari 2011 gaan gebeuren dus de meneer aan de telefoon heeft het voor mij allemaal even een beetje sneller opgelost
Dat weet je toch of niet danquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Okee mijn abonnement zou pas op 12 oktober in gaan?Althans, eigenlijk zou dat pas op 9 januari 2011 gaan gebeuren dus de meneer aan de telefoon heeft het voor mij allemaal even een beetje sneller opgelost
Heb geen tijd om terug te lezen maar zit je bij tmobile? Ik had dat ook.. Abo besteld met ingangsdatum 28 mei, deed ie het steeds niet. Ik bellen, zeiden ze dat ie pas in augustus inging. Na ons gesprek moest mn telefoon even uit en voila, het abonnement was ingegaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Daph_ het volgende:
je lijkt op een 80's glamrocker! Mijn haar is zwaar dus aan de bovenkant niet zo breed haha!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
Zoh is het nu. Hopen dat de kapper de afspraak niet vergeet
[ afbeelding ]
Hopen dat je niet teveel moet bijbetalen ervoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Daph_ het volgende:
kakquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef Lindytje het volgende:![]()
Moring! (ja, schandalig..... ik heb heullllllll lang geslapen)
Linnie: gefeliciteerd!!![]()
Mensen die nog eens naar de beautycompany willen: volgende week 25% korting op alle China Glaze en 60% op sommige China glaze
Ja, ik moest meteen aan jullie denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kakgoedemorgen ook hier en happy birfday to linnie!
Haha dat vind ik zo tof staan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
Zoh is het nu. Hopen dat de kapper de afspraak niet vergeet
[ afbeelding ]
Haha, thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dat vind ik zo tof staan!
Dat heeft toch een langere sluitertijd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, thanksIk ben benieuwd wat hij gaat doen.
Hoe heet het ookalweer dat je op een foto op de achtergrond alle lichten in bollen ziet? Soms alle kleuren van de regenboog? Ben het kwijt
http://29.media.tumblr.com/tumblr_l5kmpvmjJE1qbyovoo1_400.jpg
dit!
Dat lijkt me zo'n vreemd iets... dat laat toch los aan de randjes??quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
bokeh?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe heet het ookalweer dat je op een foto op de achtergrond alle lichten in bollen ziet? Soms alle kleuren van de regenboog? Ben het kwijt
dit!
Het schap lag al klaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
Joaaaah!quote:
Geen idee waar het aan ligt. Ben niet zo'n fotograafquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heeft toch een langere sluitertijd?
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.quote:
Jaaa, maar dat is wat die bokeh doet, die maakt lichtbronnen. Een bolletje. En vaag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.
ja, maar dit is een gevolg van de bokehquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij als er een ding op de foto heel duidelijk is te zien en de achtergrond heel onscherp. Als ik me niet vergis.
Op die fiets!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dit is een gevolg van de bokeh
dat heet bokehquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dit!
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dit is een gevolg van de bokeh
Tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe sneakers
Ik voel me echt niet te oud voor Vans![]()
![]()
[ afbeelding ]
jahquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Wilde Daan ook d'r voet even showen?
Ik heb ze van de week gehaald. Ze zijn leuk, maar blijven niet goed bij randjes zittenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was 1 van de weinige dingen die ik juist leuk vond op de middelbare school. Makkelijk en nooit huiswerk of leerwerkquote:
Ze zijn leueueueueukkkk!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe sneakers
Ik voel me echt niet te oud voor Vans![]()
![]()
[ afbeelding ]
mwehehheequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en bij Aphrodite (parfumerie) een lekker luchtje gehaald voor
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
HEEFT U DIE OOK IN 10 LITER EMMERS??
stomme dunne trut
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en bij Aphrodite (parfumerie) een lekker luchtje gehaald voor
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
HEEFT U DIE OOK IN 10 LITER EMMERS??
stomme dunne trut
Jammer dat zo'n lens zo duur is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |