You are so right!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef Debsterr het volgende:
Hoi! Iets met mannen en spinnen, doen beide nooit wat je wilt!
Wel naar Noorwegen trouwens? Ik heb een vriend die daar woontquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een of andere zweedse site die niet verzend naar NL.
Ik moet ze inscannenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
You are so right!
Heb je al dolfijnen foto's?![]()
Haha hij geeft spellingsuggesties en als je die niet wegklikt, dan zet ie zijn eigen spellingsuggestie neerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohw, dat doet mijne niet, mja 3gs
Hahah wat moet je ook met een 3/1 combinatie. We moeten samenwerken, die van mij print alleen niet, maar kopieert en scant als een mallequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet ze inscannenen natuurlijk werkt 2/3 van onze printer niet. Oftewel inscannen en kopiÃĢren.
ge-wel-dig! jammer dat ze niet zilver zijnquote:
Hahaha bah! En dat op Zaterdagquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ge-wel-dig! jammer dat ze niet zilver zijn
Ik werd om 8 uur wakker.. zit opgemaakt en aangekleed klaar.Ga alleen niets doen LOL
Ik heb swype helemaal ontdekt. Zaaaaaaaaaalig!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa, ik ken hetVooral het smsen vond ik wennen in het begin, ik drukte 3 letters tegelijk in
Heb je het mss per ongeluk uitgezet? Weet niet hoe het bij een iPhone zit maar bij een BB kan dat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:43 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh
Ik heb al sinds gisteravond laat geen bereik meer op mijn iPhone
Doet mijn toestel ook en ook alleen Engelse suggesties, als ik niet oplet stuur ik de meest bizarre smsjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha hij geeft spellingsuggesties en als je die niet wegklikt, dan zet ie zijn eigen spellingsuggestie neerEn dat moet heul niet!!
Nou ik heb bij alle mogelijke internet instellingen gekeken en alles staat gewoon aan.. Hij zegt gewoon 'geen service' en als ik handmatig netwerken zoek en op t-mobile klikt zegt ie dat het bereik van t-mobile zeer zwak isquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:54 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je het mss per ongeluk uitgezet? Weet niet hoe het bij een iPhone zit maar bij een BB kan dat.
Ligt dus aan tmobile, misschien is er een storing?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik heb bij alle mogelijke internet instellingen gekeken en alles staat gewoon aan.. Hij zegt gewoon 'geen service' en als ik handmatig netwerken zoek en op t-mobile klikt zegt ie dat het bereik van t-mobile zeer zwak is
Kan er niks over vindenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ligt dus aan tmobile, misschien is er een storing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |