quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en bij Aphrodite (parfumerie) een lekker luchtje gehaald voor
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
HEEFT U DIE OOK IN 10 LITER EMMERS??
stomme dunne trut
Jammer dat zo'n lens zo duur is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is bokeh een gevolg van een kleine scherptediepte en een camera met veel lamellen. Hoe meer lamellen, hoe ronder je 'lichtjes'
Hahahahahah!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
ik heb ook een setje liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net ook op twitter dat iemand die essence studio nails (die zelfklevende nagellak met printjes) al heeft gekocht :/
en wat krijg ik erbij?
Bodyshaping creme!!![]()
stomme dunne trut
in Uden hadden ze helemaal geen zak van Essence behalve de standaard shitquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier hadden ze ze nog heul niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor.
[ afbeelding ]
Na
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Er is iemand jarig vandaag
Linnieeeeeeee![]()
![]()
Jouw Adidas kicks zijn anders ook echt tof! Ik heb pas mijn oude Adidas (classics) na 10 jaar trouwe dienst weggegooid. Vandaar dat er iets nieuws moest komen, en ik had al BIJNA weer hetzelfde model gekocht. Tot ik zag dat ze ook Vans verkochten....quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hippe stappers! Beter dan je crocs
Ja Linnie!! Heppie Birfdeej!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Zit nu lekker thuis voor de bank met
Heerlijk geen verjaardag vieren, ik ben er zo het type niet voor. Dat gezellige verplichte gedoemensen die je een heel jaar niet ziet, maar dan ineens wel langs willen komen...
Ik heb enooorm veel geluk gehad met eze kapper, mijn moeder heeft heel veel kennissen enzo, en een daarvan zei dat ze een goede kapper had die bij haar thuis komt die ook heel goedkoop is. En hij is ook echt goed, komt na zijn normale kappersbaan waarbij hij 65 vraagt per knipbeurt even hier langs, knipt het voor 20 euro, doet er wat leuks mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh Ren wat zit het mooi! Heerlijk dat vers geknipte haar!
Ik verzamel nog steeds moed om ook weer te gaanMaar dat zal nog wel even duren allemaal ben ik bang... Waarom hebben we hier toch geen thuiskapsters, pffff.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
M'N DAMONE'TJE IS DOOD. Zo lomp door de TNT door de bus gedouwd dat de hals is gebroken
. Eikels. Verdomme.
Sorry dat ik zo binnenval. MAAR VERDOMME M'N DAMONE. TNT
.
Het ergste is dat ze 'm wel als pakketpost behandeld hebben want er zit een barcode op. PROP 'M ER DAN NIET DOOR, LULquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Ze gaan soms zo onvoorzichtig en onverantwoord met spullen om emn doen niet aan vergoedingen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze 'm wel als pakketpost behandeld hebben want er zit een barcode op. PROP 'M ER DAN NIET DOOR, LUL,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |