quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik welze staan in d'r fobo. Mooie platen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze wel weer weg als je dit niet leuk vind hoor Debs
disclaimer
quote:Op zondag 12 september 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik welDie foto's zijn juist 1 van mijn mooiste setsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze wel weer weg als je dit niet leuk vind hoor Debs. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik ben ook nog steeds erg blij met de foto's. Ik zal het nooit vergeten dat die kerel er ook ineens stond!quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist 1 van mijn mooiste sets. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
Zie mijn ondertitel. ik heb er veel aan moeten shoppen hoorquote:Op zondag 12 september 2010 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Inderdaad erg mooi Debsterr!!! The camera loves you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ohja, krijg je dat natuurlijk....quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
oh, ik wilde net iets dergelijks komen meldenquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
ziek is ziek hoor als je echt ziek bentquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Hebben ze nog steeds die baan waar je met zo'n band door heen gaat?quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag gezwommen in Sportiom in Den Bosch. En nu zit er nog steeds water in m'n oor
quote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Oh Noesquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap voor jullie allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |