Ohja, krijg je dat natuurlijk....quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
oh, ik wilde net iets dergelijks komen meldenquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
ziek is ziek hoor als je echt ziek bentquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Hebben ze nog steeds die baan waar je met zo'n band door heen gaat?quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag gezwommen in Sportiom in Den Bosch. En nu zit er nog steeds water in m'n oor
quote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Oh Noesquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:Ik ben gewoon hartstikke ziek geworden.... Gister al snipverkouden, maar ben nu ook echt beroerd, net weer een uurtje op bed gelegen... Ugh, moet wel opknappen, moet morgen echt naar mn werk...
Beterschap voor jullie allebeiquote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik wilde net iets dergelijks komen melden
ik ben nu weer eventjes uit bed, maar lig veel plat.
keelpijn, en een algeheel belabberd gevoel
beterschap!
Jep, kan je met z'n tweetjes in enzulks. Dramabandenquote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die baan waar je met zo'n band door heen gaat?
En een BleiBlei die angstvallig zijn Lego in de gaten houdt?quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ben je ineens op de leeftijd dat op je verjaardag de vloer vol lego, barbies en hysterische kleuters ligt
Leg ook uit wanneer zulke opzettelijke overtredingen zullen leiden tot, bijvoorbeeld, liegen, door voorwaarden te bespreken waaraan voldaan moet worden voor 'flouting' om het geschikte of gewenste effect over te brengenquote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier een lopende NL zin van kan maken? Ik kom er niet zo goed uit![]()
Also explain when such deliberate violations do lead, for example, to lying, by discussing some conditions that must be met for 'flouting' to render the appropriate or intended effect.
('flouting' mag in het ENG blijven staan...)
Verklaar ook wanneer zulke opzettelijke gewelddadigheden overtredingen leiden tot, bijvoorbeeld, liegen. Doe dit door enkele voorwaarden uiteen te zetten waaraan moet worden voldaan voor 'flouting', om het geschikte of bedoelde effect te behalen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier een lopende NL zin van kan maken? Ik kom er niet zo goed uit![]()
Also explain when such deliberate violations do lead, for example, to lying, by discussing some conditions that must be met for 'flouting' to render the appropriate or intended effect.
('flouting' mag in het ENG blijven staan...)
Iemand toevallig die heel goed is in engels en hier een vertaling van heeft? Ik snap de strekking wel, maar we moeten de vragen eerst vertalen en dan in het NL antwoorden en ik krijg geen goed lopende NL zin..
quote:
Deze klopt indd niet echtquote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Thanx ladies!! Hier kan ik denk ik al wel wat mee!!![]()
En het is idd een kutzin.
Ik had dit:
Leg ook uit wanneer zulke opzettelijke schendingen, bijvoorbeeld, leiden tot liegen, en bespreek daarbij condities die gebruikt moeten worden voor 'flouting' om het gewenste of bedoelde effect te bereiken.
Jaa!quote:Op zondag 12 september 2010 18:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha Princess-a, we komen aardig op hetzelfde uit
dat doet PIJNquote:
quote:
Hier ook al dagenquote:Op zondag 12 september 2010 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt echt he-le-maal GEK van de fruitvliegjeswaar komen ze vandaan, waar komen ze op af? en waarom vliegt er een hele zwerm om me heen terwijl ik mijn nagels doe???
we hebben nog niet eens eten ergens staan (fruitschaal oid) de vuilnisbak staat buiten....
quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ter afleidingsmanouvre een lege fles wijn in de keuken gezet. Gaan ze zich daar maar op vergeilen
Charming.quote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Tuk dan ff je rugvetje ook in zeg
[ afbeelding ]
Pff en ze is gewoon hartstikke slank, zonde van haar figuur en het corsetquote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
en als dat niet gaat ff photoshoppenquote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat van TD gehoord?
Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neeik ga ze weer mailen en anders bestel ik er weer 1 voor je mee was ik de laatste keer vergeten
Klinkt helemaal niet stom!! Snap wat je bedoelt. Mijn dochter moest dit jaar voor het eerst een lange broek aan op haar verjaardag en daar was mevrouw niet blij mee.quote:Op zondag 12 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt stom maar het is al jaren achtereen mooi weer op 12 septemberik vier mijn verjaardag al 10 jaar in de tuin. Ik ben dit niet gewend
Goed spul is datquote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ik nog doen, krullenactivator in mijn haar jetsen
Sowieso... maar hoe krampachtiger ik probeer 1 hand niet te gebruiken, hoe vaker ik ´m per ongeluk toch gebruik.quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Met 1 hand afdrogen.. dat zou me echt nooit lukken
Gave foto´s!!quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die foto's zijn juist 1 van mijn mooiste sets. Krullen! Rood haar! Beetje gekke setting
.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben ook een fruitvliegjeskerkhof thuisquote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb al ter afleidingsmanouvre een lege fles wijn in de keuken gezet. Gaan ze zich daar maar op vergeilen
Cute iddquote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en als dat niet gaat ff photoshoppen
oh en ik vind die broekjes zó leuk!!
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pfff, sukkels! Ga je binnenkort weer bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |