quote:
Nee maar Edith is heilig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Alle ander artiesten werden wel recht toegedaan wou je zeggen?
Jaquote:
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Kennen jullie die reclame van Diacure ofzo..
Zie je een vrouw op straat lopend, zuchtend en alles gaat mis, hoor je een voice-over:
Het leven is soms al zwaa genoeg, daar wil je geen diarree bovenop.
Is er dan écht nie-mand die eerst heeft geluisterd hoe dat overkomt
Die had ik geblockt in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Kennen jullie die reclame van Diacure ofzo..
Zie je een vrouw op straat lopend, zuchtend en alles gaat mis, hoor je een voice-over:
Het leven is soms al zwaa genoeg, daar wil je geen diarree bovenop.
Is er dan écht nie-mand die eerst heeft geluisterd hoe dat overkomt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenvan.
Zelfde met een andere, iets van: ''Je laat je dag toch niet verpesten door anale ongemakjes?''
Kan zo in één rijtje met Schimpie de ingegroeide kalk-teennagel ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenvan.
Zelfde met een andere, iets van: ''Je laat je dag toch niet verpesten door anale ongemakjes?''
Beter dan Amerika, daar hebben ze het niet eens over je vagina of menstruatie, maar dat ''belangrijke plekje'' en ''die tijd van de maand''.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ja echt zó fout!
En meteen daarna een reclame over inlegkruisjes
Oja, dat monsterlijke dingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan zo in één rijtje met Schimpie de ingegroeide kalk-teennagel ofzo.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter dan Amerika, daar hebben ze het niet eens over je vagina of menstruatie, maar dat ''belangrijke plekje'' en ''die tijd van de maand''.
Jawel.quote:
En we klagen hier over de reclame, maar daar word je er helemaal niet goed van. Echt elke 5 minuten, vreselijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel.Maar wel bloederige films om 13:00 airen.
typischquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen bloot op tv, maar de grootste pron businessquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Oprah: ''We''ll be right back. We'll be right back''quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
En we klagen hier over de reclame, maar daar word je er helemaal niet goed van. Echt elke 5 minuten, vreselijk.
Aftakeling ingezet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
WAAROM moeten die vrouwen van over de 30 nou altijd zo semi verleidelijk over de grond gaan rollen?
Ze willen gewoon nog graag geil zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
WAAROM moeten die vrouwen van over de 30 nou altijd zo semi verleidelijk over de grond gaan rollen?
Die ogen he!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mireille lijkt op die Sabine(?) uit Big Brother 1 maar dan met een bruine haarspoeling
O moet dat zo dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze willen gewoon nog graag geil zijn.
quote:
nog geen wodka?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog maar wat wijn, heb toch vakantie
Een popster ben je niet alleen omdat je een goede stem hebt, Piskes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gelul zeg, als zij goed zingt doet het er niet toe wat ze aan heeft, jezus
Dan moeten ze zeggen "hey meid je bent te oud en we vinden je uiterlijk niet leuk" dat zit niet in de kledingquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een popster ben je niet alleen omdat je een goede stem hebt, Piskes.
Volgens mij zou dat nog best gezellig kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil echt met MM een wijntje drinken op een terras zitten en lekker beppen.
Moet je naar Amstelveen komen, hij zit daar weleens wat te drinken bij het winkelcentrum.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil echt met MM een wijntje drinken op een terras zitten en lekker beppen.
Wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je naar Amstelveen komen, hij zit daar weleens wat te drinken bij het winkelcentrum.
Het kroeshaar van HJ ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom vallen al die negerinnen op Henk-Jan ?
omdat hij ook HOT isquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die zonnebril in zijn haar is tantoe geil.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Herkenning bij de wiefkes dan zekerquote:
Figures.quote:
BOKS Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zonnebril in zijn haar is tantoe geil.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herkenning bij de wiefkes dan zeker
Weet ik.quote:
Joah, diejequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Natasja, euh, Bedfield. Die wittewel.
Ja, ik vond haar best leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Jammer dat je er niks meer van hoort.
Ja lekkere nummersquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Van d'r broer hoor je ook niets meer trouwensquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Dat vond ik niet zo ergquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Van d'r broer hoor je ook niets meer trouwens
quote:
Jij plaatst toch altijd swingende soul oldies? Of ben ik nou in de war met iemand anders in TAL?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, die vriendin hoeft zich geen zorgen te maken om fans denk ik
Ik postte die toen ja, maar ik kreeg het soulnummer even niet meequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij plaatst toch altijd swingende soul oldies? Of ben ik nou in de war met iemand anders in TAL?
Er kwam zo'n mega swingend soft soul liedje voorbij
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, die vriendin hoeft zich geen zorgen te maken om fans denk ik
misschien was ze die vergeten en kwam ze er pas achter toen ze haar laarzen net aan hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Heeft ze nou een onderbroek over haar spijkerbroek aan?
Ja, idd, doe dan Stevie Wonder ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
At last![]()
waarom altijd dit lied? Bel, hier had ik het vanmiddag toch nog over?
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
At last![]()
waarom altijd dit lied? Bel, hier had ik het vanmiddag toch nog over?
De meeste denken dat ze met een slow nummer hun stem beter kunnen laten uitkomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik hoor nou nooit eens een keertje iemand met een leuk vrolijk nummer.
Heb je even voor mijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik hoor nou nooit eens een keertje iemand met een leuk vrolijk nummer.
Ja, beetje jammer. Dan moet je namelijk echt een goede stem hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
De meeste denken dat ze met een slow nummer hun stem beter kunnen laten uitkomen
Is 'dat' jouw smaak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Shit wat een lekker ding uit Den Haag
Mercedes Benz dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO vrolijk hoeft nou ook weer niet.
Nee, maar ik word zo depri dat er na 8 weken geen lekkere kerels zijn geweest dat ik het maar positief probeer te brengenquote:
Hij was denk ik wel de leukste van die 8 weken, kun je nagaan...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo depri dat er na 8 weken geen lekkere kerels zijn geweest dat ik het maar positief probeer te brengen
Van die 29-jarige snor werd je ook niet vrolijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo depri dat er na 8 weken geen lekkere kerels zijn geweest dat ik het maar positief probeer te brengen
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was denk ik wel de leukste van die 8 weken, kun je nagaan...
Jaaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.
Of die jongen met dat lange haar die niet kon zingen, hij was met zijn zus geloof ik. X-factor?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.
Ja, ik was even bang dat hij was vergeten wat hij daar kwam doenquote:
Kindewen voow Kindewenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, dat weet ik![]()
maar hij zingt het als KvK
Zo van, o fuck ik moest van ons mam naar de Aldi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik was even bang dat hij was vergeten wat hij daar kwam doen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo van, o fuck ik moest van ons mam naar de Aldi!
Dat was toch ook hier bij POP?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon vlekkeloos echt top. En ze was nog zwanger ook.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog nooit gezien/gehoord![]()
Hahaha die vuvuzela
Volgend jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon vlekkeloos echt top. En ze was nog zwanger ook.
Mwah nog even afzien.quote:
eigenlijk welquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef D. het volgende:
Ze klinkt wel bijna net zo brak als Janis
Echt nietquote:
Nopequote:
Dat zei ik net al, tragequote:
Suri's.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
Bella, ik heb nog wel een neefje voor je
Kun je dan niet beter opblijven om de telefoon op te nemen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ga naar bed, want ik word vanacht nog gebeld..
xxx
'Slaap' lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
xxx
Nee, hij belt me wakkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter opblijven om de telefoon op te nemen?
Trusten KnuffelPatriquequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
xxx
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
xxx
Waar komt dat nou weer vandaan.quote:
Die reclame met Mr. Bigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan.
O ja maar daarom is de super toch niet erg.quote:
Ja, stom wijf die Tineke Schouten. Ga daarom ook nooit bij de C1000 winkelen.quote:
Ik ben wel de kekke vriendin die je de hemel in prijst.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook meedoen met popstars of xfactor. Wie doet er mee?
Ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben wel de kekke vriendin die je de hemel in prijst.
Alleen de frikandellenbroodjes zijn zo lekker!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, stom wijf die Tineke Schouten. Ga daarom ook nooit bij de C1000 winkelen.![]()
Heb je ook niet eens in Utrecht trouwens.
Ben bang dat ie niet zo nog eens langs komtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel een leuk vrolijk nummer
In Amsterdam ook bijna niet meer, wel jammer, fijne winkelquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, stom wijf die Tineke Schouten. Ga daarom ook nooit bij de C1000 winkelen.![]()
Heb je ook niet eens in Utrecht trouwens.
Nou! Wilde het net zeggen!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Marlies Dekkers beha's op die leeftijd
Geboren in 1996 dus he. Toen ging ik verdomme naar de brugklas.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Je krijgt ook een lekker setje kuiten en dijen en middel bijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef Silenus het volgende:
Vroeger in Gymnasium2b hadden mijn klasgenootjes niet zulke fikse jetsers als deze hoor.
Zo oneerlijk.
Amsterdam Noord zit een redelijk grote.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In Amsterdam ook bijna niet meer, wel jammer, fijne winkel
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
En in Zuidoost maar das zo ver weg. Alleen maar AH's hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam Noord zit een redelijk grote.
Zoals velen, maar ik kende er een paar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Toen ik 14 was zag ik er toch heel anders uit
In de wc?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Jongens ik haak af, krijg ook last van mijn blaas geloof ik dus ik duik erin
Lekker slapen peop.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
Beterschap meisquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Dat zo op een rijtje zingen vind ik altijd wel leuk.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik geef het ook nog een kansquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |