quote:
Nee maar Edith is heilig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Alle ander artiesten werden wel recht toegedaan wou je zeggen?
Jaquote:
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Kennen jullie die reclame van Diacure ofzo..
Zie je een vrouw op straat lopend, zuchtend en alles gaat mis, hoor je een voice-over:
Het leven is soms al zwaa genoeg, daar wil je geen diarree bovenop.
Is er dan écht nie-mand die eerst heeft geluisterd hoe dat overkomt
Die had ik geblockt in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
Kennen jullie die reclame van Diacure ofzo..
Zie je een vrouw op straat lopend, zuchtend en alles gaat mis, hoor je een voice-over:
Het leven is soms al zwaa genoeg, daar wil je geen diarree bovenop.
Is er dan écht nie-mand die eerst heeft geluisterd hoe dat overkomt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenvan.
Zelfde met een andere, iets van: ''Je laat je dag toch niet verpesten door anale ongemakjes?''
Kan zo in één rijtje met Schimpie de ingegroeide kalk-teennagel ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel en ik kreeg er ook een beetje eenvan.
Zelfde met een andere, iets van: ''Je laat je dag toch niet verpesten door anale ongemakjes?''
Beter dan Amerika, daar hebben ze het niet eens over je vagina of menstruatie, maar dat ''belangrijke plekje'' en ''die tijd van de maand''.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ja echt zó fout!
En meteen daarna een reclame over inlegkruisjes
Oja, dat monsterlijke dingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan zo in één rijtje met Schimpie de ingegroeide kalk-teennagel ofzo.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter dan Amerika, daar hebben ze het niet eens over je vagina of menstruatie, maar dat ''belangrijke plekje'' en ''die tijd van de maand''.
Jawel.quote:
En we klagen hier over de reclame, maar daar word je er helemaal niet goed van. Echt elke 5 minuten, vreselijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel.Maar wel bloederige films om 13:00 airen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |