Hij was denk ik wel de leukste van die 8 weken, kun je nagaan...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo depri dat er na 8 weken geen lekkere kerels zijn geweest dat ik het maar positief probeer te brengen
Van die 29-jarige snor werd je ook niet vrolijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik word zo depri dat er na 8 weken geen lekkere kerels zijn geweest dat ik het maar positief probeer te brengen
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was denk ik wel de leukste van die 8 weken, kun je nagaan...
Jaaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.
Of die jongen met dat lange haar die niet kon zingen, hij was met zijn zus geloof ik. X-factor?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan liever die broer van die gast die ooit bij Eksfektor Robbie Williams deed, met die tattoos.
Ja, ik was even bang dat hij was vergeten wat hij daar kwam doenquote:
Kindewen voow Kindewenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, dat weet ik![]()
maar hij zingt het als KvK
Zo van, o fuck ik moest van ons mam naar de Aldi!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik was even bang dat hij was vergeten wat hij daar kwam doen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo van, o fuck ik moest van ons mam naar de Aldi!
Dat was toch ook hier bij POP?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |