Klopt...toch verdient hij een kans in het Nederlands elftal...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:30 schreef Type-R het volgende:
Die Drenthe is niet echte de slimste speler
Dat inzoomen op zijn hoofd blijft masterquote:
Girl, You'll Be a Woman Soonquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet waar Danny Vera mee opende?
Girl, You'll Be A Woman Soon.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet waar Danny Vera mee opende?
We gaan zeiken omdat we wel de kwaliteiten hebben om EN goed, en MOOI te spelen. En met mooi bedoel ik gewoon een hoge balsnelheid, goed positiespel en wisselingen, en altijd de drang naar voren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuke aflevering, helemaal met Johan eens; Nederland moet resultaat EN schoonheidsprijs anders gaat iedereen zeiken
Stierenschijt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We gaan zeiken omdat we wel de kwaliteiten hebben om EN goed, en MOOI te spelen. En met mooi bedoel ik gewoon een hoge balsnelheid, goed positiespel en wisselingen, en altijd de drang naar voren.
Dat is geen onredelijke 'eis' trouwens, want GOED voetbal IS MOOI voetbal.
Ik heb het niet over het WK, maar gewoon over het algemeen. Daarnaast zie je mij nergens zeggen dat er iets mis is met de bal de tribune inrossen wanneer dat nodig is. Dat heeft helemaal NIKS te maken met waar we het nu over hebben, en daar zul je weinig mensen over horen klagen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Stierenschijt.
GOED voetbal is ook als het er om gaat de bal een gigantische zeperd het stadion uit geven. Of op het juiste moment de tegenstander neerhalen. Overigens ben ik het wel met je eens dat ´we´ mooier hadden kunnen spelen en daar ook de kwaliteiten voor hadden gedurende het toernooi, op een enkele wedstrijd en zeker tegen Spanje na.
Maaruh, gaan we het nou echt weer over het WK hebben? Pff.....
Helemaal mee eensquote:
yesssquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef planethugo het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ligt er puur aan of er veel boeiends/grappigs inzit. Soms 0, soms 1, maar dat kunnen er ook 3 worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:22 schreef planethugo het volgende:
om nu van elk fragment een nieuwsbericht te maken gaat toch wat ver
Ah joh.. die kleine tering aap.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef pberends het volgende:
De grootste bazenopmerking kwam weer van Van der Gijp gisteren: "Die waren drie jaar geleden blij met een gouden tand, die hebben nou al een gouden credit card"
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah joh.. die kleine tering aap.
Nee, maar Derksen heeft al geen recht van spreken meer nadat hij jarenlang als sprekende marionet van Cruijff zijn "linkspoot columns" maakte en desondanks doet hij 20 jaar later nog steeds zijn mond open.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:55 schreef Adelante het volgende:
Heeft Johan nog recht van spreken na weer winst van Excelsior?
nederlandse journalistenquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Stierenschijt.
GOED voetbal is ook als het er om gaat de bal een gigantische zeperd het stadion uit geven. Of op het juiste moment de tegenstander neerhalen. Overigens ben ik het wel met je eens dat ´we´ mooier hadden kunnen spelen en daar ook de kwaliteiten voor hadden gedurende het toernooi, op een enkele wedstrijd en zeker tegen Spanje na.
Maaruh, gaan we het nou echt weer over het WK hebben? Pff.....
Dat zou magistraal zijn, maar is dit niet een dom gerucht, of waar heb je dit vandaan?quote:Op zondag 12 september 2010 07:14 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik het onlangs nog goed dat Hugo Borst wellicht van Studio Voetbal naar VI verhuist ?![]()
zou wel geweldig zijn samen met Johan en Rene aan tafel
Helemaal mee eens. Ach ja, sommige mensen verliezen liever van Rusland nadat ze Frankrijk en Italië hebben opgerold.quote:
Ik hoorde het op Radio 1quote:Op zondag 12 september 2010 16:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou magistraal zijn, maar is dit niet een dom gerucht, of waar heb je dit vandaan?
Onzin. In Nederland probeert bijna ieder team 'totaal-voetbal' te spelen en van eigen krachten uit te gaan. daarnaast zie je vaak gewoon dat jonge spelers de kans krijgen en het redelijk goed doen. Ten slotte hebben we de laatste jaren ook een vrij brede subtop, terwijl in landen als Italie en Spanje het al snel redelijk RUK is onder de bovenste 2-3 teams.quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Derksen heeft Excelsior niet onderschat, maar het niveau van de Eredivisie overschat. Als Excelsior niet degradeert hebben we definitief te maken met een Mickey Mouse league.
Clubs uit Oostenrijk, Griekenland en Portugal zijn inderdaad veel sterker dan de Nederlandsequote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof nederland behalve Oranje uberhaupt nog wat voorstelt.......elke europese topclub lacht in zn vuistje als ze een nederlandse club loten en middenmoters uit oostenrijk griekenland of portugal rekenen zich tegenwoordig ook al rijk als ajax uit de koker komt....en terecht, blijkens de resultaten en uitschakelingen van de afgelopen jaren dus tja.....
vertel dat maar in Thessalonikiquote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef HaagsPietje het volgende:
alsof nederland behalve Oranje uberhaupt nog wat voorstelt.......elke europese topclub lacht in zn vuistje als ze een nederlandse club loten en middenmoters uit oostenrijk griekenland of portugal rekenen zich tegenwoordig ook al rijk als ajax uit de koker komt....en terecht, blijkens de resultaten en uitschakelingen van de afgelopen jaren dus tja.....
Zucht.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef msnk het volgende:
Iemand zei een paar dagen terug dat jakhals Erik er weer zou zijn
Ik zie het ja. Eindelijk gescoord bij Ajax 2 zeker, helemaal van slag die jongen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zal wel wat minder lollig worden nu Evander Sno mogelijk is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |