Vind hem niet beroemd en niet berucht ..wat ik van hem vind Jaaa laat ik dat hier maar niet zeggen ..niet goed voor zijn rikketik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef san39 het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon he de een vind em beroemd de ander berucht![]()
![]()
![]()
Och, och, och, het is zover hoor, de inruil van een eens zwarte ziel, voor een wit voetje, de knieval voor de macht van de knopjes! Verraad aan HET Gilde! Ergens buigt de God van Rel en Onrust deemoedig het hoofd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef TjetMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het onvermijdelijke is gebeurd... SeSeSeS is mod geworden
Krijg de kolere!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, och, och, het is zover hoor, de inruil van een eens zwarte ziel, voor een wit voetje, de knieval voor de macht van de knopjes! Verraad aan HET Gilde! Ergens buigt de God van Rel en Onrust deemoedig het hoofd!
Triest
zal wel een zeikstijve zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef SeSeSeS het volgende:
OhhGod Ik kreig ân steife roept Opa toen 'ie zijn ellûfde Topic zag...![]()
[ link | afbeelding ]
haha net een eigen film chanel lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ja hoe? dat is de vraag. Is hij gezwicht voor aardse goederen, heeft hij daarmee zijn ziel aan de duivel verkocht, wie het weet? Het vlees is zwak.....
![]()
Jaaa, terwijl er van deze man toch werd gedacht en verwacht dat hij stevig in zijn schoenen stond en alle verleidingen zou kunnen weerstaan. Wat was het dan dat hem deze keuze liet maken....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef san39 het volgende:
[..]
haha net een eigen film chanel lol
Nahh.. dach 't niet hé? Ik heb óók m'n trots...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
SeSeSeSE is modwordt het toch nog gezellig daar op die chat
jaja ses nu ga je net als ik ook met hartjes chatten jajaquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nahh.. dach 't niet hé? Ik heb óók m'n trots...
Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:19 schreef san39 het volgende:
[..]
jaja ses nu ga je net als ik ook met hartjes chatten jaja![]()
je wordt een watje net als ikkes
Val me wel tegen dat je Beequeen niet ff unbant heb nu je de kans had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...
Mij ook..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Val me wel tegen dat je Beequeen niet ff unbant heb nu je de kans had.
Slotje?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik heb de OP ook maar ff gevuld.
De Opa-chat is streamgerelateerd en maakt integraal deel uit van wat Opa op zijn stream meemaakt, dus óprotten met zuur commentaar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat hier over de stream, en dit wordt geen chat-feedback-topic ofzo.
jarennnnnnnnnquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:22 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kolere (zucht) dit gaat weken kosten...
Joh.....ga lekker MODderen op die chat...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
De Opa-chat is streamgerelatreerd en maakt integraal deel uit van wat Opa op zijn stream meemaakt, dus óprotten met zuur commentaar!
Dus het was toch aaan mijn adres? Geeft niks hoor , hebt een btje gelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarschijnlijk aasde ze zelf op die vacature van Mod en nu heeft Ses 'm net voor haar neus weggepikt.quote:
Ik heb duidelijk een IP-nummer gemist blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh.....ga lekker MODderen op die chat...
Oop zegt nog altijd Voetbal Insite. Waarschijnlijk kijkt hij op zondag ook nog steeds naar Sport in Beeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat heet tegenwoordig Voetbal International, PB.
tis die sessessesquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aasde ze zelf op die vacature van Mod en nu heeft Ses 'm net voor haar neus weggepikt.
Ben nog nooit ingelogd daarquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een IP-nummer gemist blijkbaar...
Een kick duurt een paar seconden een ban duurt net zo lang als dat de mod het beliefd..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:55 schreef SeventhDay het volgende:
Ik kan nog steeds niet terug bij opa en die andere hoe lang duurt dat kikke daar?
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kick duurt een paar seconden een ban duurt net zo lang als dat de mod het beliefd..
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...quote:
moet ik even vragen voor je??quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
Dat weet je dus niet. Een chat zonder regels dus. Betekent afwachten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
hoe weet ik dan of ik er weer op kan?
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaienquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal... Naar de Pin Up Club keek ook niemand...
Als er cirkeltjes staan te draaien heeft dat, volgens mij, niks te maken met een ban.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
zit niet veel anders op denk ik al die chats staan cirkeltjes te draaien
Ik moest altijd stiekem op de kamer van mijn zusje kijkenquote:
ok balen chanelquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
ik ook niet maar dat geeft niet ik vraag wel iemand andersquote:
snorrie`s bannetje stelde ook niet veel voor gisteren..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
En als er wat grove woorden vallen? Pas je terplekke aan, zeg er niks over want je krijgt vanalles over je heen...van een mod en dat alles wordt onder de mantel des mods/opaa's weer goedgeluld.
Wat valt me 1 persoon ontiegllijk tegen!
weet je chan,quote:
Het zijn de afzonderlijke chats San, dat zal nooit samenkomen...echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:18 schreef san39 het volgende:
[..]
weet je chan,
zozonde altijd die chats met mods heb t nu voor 3e x(andere chats als die) ofzow gezien chatters en mods lijken niet samen te gaan he,tenminste niet altijd zondezonde
Iets meer dan 3 hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maar voorlopig zitten er maar 3 vieuwers op zijn chat de rest zit op SIO
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...
2 mods ingelogd is prima ..maarja ik vind het niet erg hoor..
Zeker ook een punt, die moderators zouden eens op moeten zoeken wat de naam moderator betekend!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
moderators moeten gewoon niet mee chatten dat is al....en zeker niet met 5 mods onder elkaar gaan chatten..dan verdwijnen de gewone chatters ...
2 mods ingelogd is prima ..maarja ik vind het niet erg hoor..
ik blijf Altijd bij mezelf hangen chanel,waar ik wil lezen en reageren doe ik totdat ik het zat benquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Keuzes maken, zoals ik die heb gedaan, dat werkt. Hou niet van mensen die overal tusen blijven hangen, dat is het antwoordt!
volgens mij maken die mods daar allemaal vriendjes weer mods die andere er weer af gooie voor de lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker ook een punt, die moderators zouden eens op moeten zoeken wat de naam moderator betekend!!!
Dat zijn geen vieuwers PB zijn ustreamers wil niets zeggen ..nu er diverse sites zijn waar de chats zijn gebundeld krijg je een verkeerd beeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 hoor
[ afbeelding ]
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef san39 het volgende:
[..]
ik blijf Altijd bij mezelf hangen chanel,waar ik wil lezen en reageren doe ik totdat ik het zat ben
Een groot zooitje van ik maak die ff mod, lang leve de lolquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
volgens mij maken die mods daar allemaal vriendjes weer mods die andere er weer af gooie voor de lol
Op chats en fora zitten meestal meer lurkers dan actieve deelnemers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Dat zijn geen vieuwers PB zijn ustreamers wil niets zeggen ..nu er diverse sites zijn waar de chats zijn gebundeld krijg je een verkeerd beeld.
Vieuwers zijn de chatters en daar draaid de stream op
lurkers die op 4 chats tegelijk kijken dan zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op chats en fora zitten meestal meer lurkers dan actieve deelnemers.
jaja opa heeft er wel lol in hij zou zijn mods eens beter moeten aanpakkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
Oh, when the saints go marchin in![]()
[ link | afbeelding ]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?quote:
Nee daar heb ik het niet over Moots, heb het trouwens wel gezien en vond dat ook niet normaal, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?
Is daar een zinnig commentaar op te geven dan...die roeptoeter houd zijn gemak wel daar in de states.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Zou Oop vanavond de toespraak van Wilders nog gaan volgen en van commentaar voorzien
Ja, ja, maar het gaat in dit geval natuurlijk om het commentaar van Oop. Ik hoorde dat, dat met het laatste debat best hilarisch wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Is daar een zinnig commentaar op te geven dan...die roeptoeter houd zijn gemak wel daar in de states.
Anders komt het nooit tot CDA VVD en laffe gedoogsteun PVV...of snor zou moeten roepen dat het allemaal kiezersbedrog is natuulijk LOL ..want dat is wat Wilders heeft gedaan zijn kiezers belazerd.. mijn stem had ie in iedergeval niet!!
commentaar geven óp opa is nog leuker maar dat vond een mod de laatste keer van nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, maar het gaat in dit geval natuurlijk om het commentaar van Oop. Ik hoorde dat, dat met het laatste debat best hilarisch was
Waar ging dat over dan, dat heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je het het over Panflos die even flink uitgescholden werd door een mod? En daarna min of meer als schuldige werd aangewezen?
Als je goed je best doet wordt je ook moderator daar seven.....moderator op zijn chat zijn is hellemaal niet bijzonder hoor...zolang je hem maar lang genoeg naar de mond praat ..ben je het zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
commentaar geven óp opa is nog leuker maar dat vond een mod de laatste keer van niet
ik heb helemaal geen zin in modzijn daar maar ze moeten wel wat losser worden met hun gekik en gebanquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wordt je ook moderator daar seven.....moderator op zijn chat zijn is hellemaal niet bijzonder hoor...zolang je hem maar lang genoeg naar de mond praat ..ben je het zo.
maar vooral niet tegen hem in gaan he dan wordt het nooit wat.
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan, dat heb ik helemaal gemist.
Oh gaan de mods nu ook al beginnen gezellie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.
Moet ook kunnen, gefeliciteerd Oop, we zijn er blij meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt er vanavond eentje extra op de overwinning van Ajax
[ afbeelding ]
Verbaast me niks, ik zie m zo zittenquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Makkelijke vraag voor Oop over auto's: deze heet Reliance Robin. Oop heeft er zelf in gereden
[ afbeelding ]
Met oma naast hem en zijn schoonmoeder achterinquote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik zie m zo zitten
Nieuw overhemd?quote:
Gaat ie daar als taget staan dan...en kunnen zijn hart en vaten dat wel aan dan ..niet te vergeten zijn darmen .en zijn diabetes problemen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aangezien Opaatje een darttoernooi heeft, is er vanavond helaas geen uitzending.
[ afbeelding ]
Ik hou ook niet van bietjes...blehquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vandaag (we schrijven 17.51 uur) nog geen enkel bietje op !!!!!
[ afbeelding ]
alwaar opa niet al te veel ziet in verband met de schaarse aanwezigen, mede veroorzaakt door zijn bangeile onderhondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
Na wat schunnigheden kijkt opa trots naar zijn scherm.
[ link | afbeelding ]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:09 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
alwaar opa niet al te veel ziet in verband met de schaarse aanwezigen, mede veroorzaakt door zijn bangeile onderhonden
"horenzienenzwijgen mot lekker zwijgen", aldus Oop!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.
Heb je niet veel aan natuurlijk ..het is de bedoeling dat je account vol met chatters zit..
Maar dat zit er bij snor niet in of je moet een ongeloofelijke slijmbal zijn die hem altijd maar naar zijn bek meepraat.
dat bedoel ik nou ...snor lekker pech voor jou dat zal niet gaan gebeuren,zak maar lekker in de je weet wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"horenzienenzwijgen mot lekker zwijgen", aldus Oop!
LOL nu krijgt een andere chatter de schukd wat ik hier typ....quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
Pb zit of op de stream van die ouwe sjaggo of op Cam4. What a live.
ik heb de indruk dat opa geen leuke gesprekken wil op zijn chatbox hij vermaakt zich blijkbaar best met zijn blauwe regelteven, of hij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.
Heb je niet veel aan natuurlijk ..het is de bedoeling dat je account vol met chatters zit..
Maar dat zit er bij snor niet in of je moet een ongeloofelijke slijmbal zijn die hem altijd maar naar zijn bek meepraat.
Wie dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
LOL nu krijgt een andere chatter de schukd wat ik hier typ....
Wat een loser is het toch he!!!
En toch nog de tijd gehad om de auto te wassen, de tuin te doen, een was weg te strijken en souvlaki te maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
Pb zit of op de stream van die ouwe sjaggo of op Cam4. What a life.
Je bent een heule flinke meidquote:Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En toch nog de tijd gehad om de auto te wassen, de tuin te doen, een was weg te strijken en souvlaki te maken.
Kan ik m'n tijd goed indelen of niet?
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....quote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat opa geen leuke gesprekken wil op zijn chatbox hij vermaakt zich blijkbaar best met zijn blauwe regelteven, of hij snapt er echt helemaal niets van
De beste man heeft de hele dagen de tijd om eens wat dingen uit te zoeken. Misschien moet hij dat maar eens gaan doen en wat minder zijn oren laten hangen naar bepaalde mensen.Zelf het heft in handen nemen dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....Succes verder...
Ja, goed nieuws! hij is er toch en geeft duocommentaar met Oop jr!!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
Net even gekeken, maar hij is er gewoon hoor.
thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook wel leukquote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....Succes verder...
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook wel leuk
Ik heb ses gevraagd om bij opa te informeren wat die ban nou betekend daar maar dat heeft niet geholpen dus, wat een gek zooitje ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahaha
oke, maar kon niks van een gezellig feestje ontdekken hoor bij Opa, heb alleen ff gezegt dat AJAX heus wel gaat winnenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij opa Heks, dubbel commentaar op het voetbal daar, dussss...
Moet ik voor je meeduimen dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar kon niks van een gezellig feestje ontdekken hoor bij Opa, heb alleen ff gezegt dat AJAX heus wel gaat winnen
Sorry jôh.. maar je schijnt Oop ergens toch net even te brutaal aangepakt te hebben...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik heb ses gevraagd om bij opa te informeren wat die ban nou betekend daar maar dat heeft niet geholpen dus, wat een gek zooitje ik snap er niets meer van
nee natuurlijk niet maar ook bij die kattenchat die er onder zit lag ik er na 10 seconden uit en daar kom ik al nooit! hebben ze daar onderling afspraken om nieuwe te weren of zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Sorry jôh.. maar je schijnt Oop ergens toch net even te brutaal aangepakt te hebben...Maar dat zou inmiddels allang opgeheven moeten zijn.. of heb je stiekum die lelijke skreeuwpapagaai van 'm vermoord?
Tsja, dat is wel een punt.... die mods mogen doen wat ze willen blijkbaar zonder toestemming van de eigenaar van de stream! Vraag me niet hoe dat kan maar het gebeurd...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar ook bij die kattenchat die er onder zit lag ik er na 10 seconden uit en daar kom ik al nooit! hebben ze daar onderling afspraken om nieuwe te weren of zo?
wiem is er wel af en toe, ik heb daar ook wel muziek aangevraagd, niet vaak maar in iedergeval wordt er niet gekikt zoals bij die andere tweequote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook
Bij Wiem? Die is er toch nooit? Of vind jij het gezellig in je uppie? :-)
Ook al zou ik geen ban meer hebben, dan nog heb ik niet de behoefte daar nog te reageren. Ben klaar met die man.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahaha
Heb geen ban en daar reageren? Nope...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook al zou ik geen ban meer hebben, dan nog heb ik niet de behoefte daar nog te reageren. Ben klaar met die man.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij moet hij ook eens langs de KNO arts!![]()
Jahquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
![]()
Zit nog te wachten om een cap te kunnen maken van zn vingermond uurtje
ik lig hier gestrekt om je commentaar hahahahquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij moet hij ook eens langs de KNO arts!![]()
Dat was jou dus ook opgevallen, hij zit als een peutertje op zijn vinger te sabbelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
![]()
Zit nog te wachten om een cap te kunnen maken van zn vingermond/mondvinger uurtje
Hij is een dure voor de zorgverzekering. Gelukkig rookt hij niet. Of moet ik jammer zeggen? Die ¤ 0,30 die mevrouw Snorremans straks extra moet gaan betalen voor een pakje vloeien rechtstreeks in de staatskas. Om het tekort terug te dringen. En maar roepen dat roken ngezond is en rokers moeten stoppen. Maar wat zou het betekenen voor de staatskas als echt alle rokers van vandaag op morgen zouden stoppen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef danaqui het volgende:
Opa is naar de dokter geweest vandaag.
Zoals ik het goed begreep heeft opa ijzer tekort en donkere ontlasting
Hij moet 5 oktober, kan ook 4 zijn, naar het ziekenhuis weer.
Over een paar jaar gaat wie ongezond leeft een hogere bijdragen betalen..dus probleem met de longen ..en gerookt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hij is een dure voor de zorgverzekering. Gelukkig rookt hij niet. Of moet ik jammer zeggen? Die ¤ 0,30 die mevrouw Snorremans straks extra moet gaan betalen voor een pakje vloeien rechtstreeks in de staatskas. Om het tekort terug te dringen. En maar roepen dat roken ngezond is en rokers moeten stoppen. Maar wat zou het betekenen voor de staatskas als echt alle rokers van vandaag op morgen zouden stoppen?
Over een paar jaar zijn alle ouwe ongezonde mensen zoiezo al dood....quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:23 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaat wie ongezond leeft een hogere bijdragen betalen..dus probleem met de longen ..en gerookt.
Kassa zelf de kosten betalen..veel zuipen en gedotterd moeten worden Kassa zelf de rekening betalen.
Nieuwe lever nodig en u was een stevige drinker ...wacht maar een poosje eerst wordn de mensen geholpen die een transplantatie nodig hebben door een andere reden dan Drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee kunst 90% van de rellen worden door hemzelf gestartquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt flink gestookt en gereld op de diverse chats, maar Oop laat zich de kaas niet van het brood eten.
[ afbeelding ]
Men kan jou van alles verwijten, maar een overschot aan realiteitszin niet..quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:57 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee kunst 90% van de rellen worden door hemzelf gestart
Zijn er nu echt nog mensen, behalve jij, die daar op zitten te wachten? kan het me nauwelijks voorstellen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebbers: de wedstrijd Feyenoord - Ajax is morgen ook live te volgen met commentaar van Opaatje op http://www.opaatje.tk/
Oop zal deze voetbalklassieker uiteraard op geheel eigen wijze voorzien van commentaar.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen verschil.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa doet een Kabouter Plop-imitatie![]()
[ afbeelding ]
????? Was dit nu weer?quote:Op zondag 19 september 2010 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.vinkentouw.tk/
Nieuwe link van SIO
het perfecte diner voor iemand die binnenkort gedotterd moet worden! Kunnen ze deze vetrestjes gelijk mee opruimenquote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Etenstijd: patat met saté
[ afbeelding ]
Ja jammer dat jij daar ook toe behoorquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
Ja opa wel... jammer dat de meesten hier dat niet zijn
Spuit 11 geeft modder.... Er is hier niet 1 iemand die kan zeggen dat ik niet recht door zee ben!quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja jammer dat jij daar ook toe behoor
Beetje hog van de toren blazen vandaag geregistreed hier met 3 posten al gelijk oordelen..quote:Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Spuit 11 geeft modder.... Er is hier niet 1 iemand die kan zeggen dat ik niet recht door zee ben!
wat jij wiltquote:
Ja hoor spuitje maar als ik aangevallen wordt dan reageer ik terug waar het staatquote:Op maandag 20 september 2010 17:39 schreef spuitje het volgende:
Pfff...........kunnen jullie die onderlinge kleinzielige ruzietjes niet uitvechten op 1 van die vele chats? Zijn er onderhand meer dan genoeg denk ik!
Kunnen we hier gezellig verder praten over Snorremans die morgen in het ziekenhuis wordt verwacht geloof ik.
De lever? Nee tochquote:Op maandag 20 september 2010 17:39 schreef spuitje het volgende:
Kunnen we hier gezellig verder praten over Snorremans die morgen in het ziekenhuis wordt verwacht geloof ik.
Tja soms gaat het wel eens verkeerd he kan je zo hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
Vier op een rij omdat imand niet kan quoten of zijn eigen quote wijzigen.![]()
Eik is het om te
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
Ja opa wel... jammer dat de meesten hier dat niet zijn
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeurquote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef SeSeSeS het volgende:
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..![]()
Gezellig...quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeur.
Piet, maak je niet druk. Hij moet gedotterd worden zeg tie, maar hij eet regelmatig patat, kroketten en saté. Dat spoelt hij weg met 12 halve liters bier per dag( kunnen ook pijpjes zijn, /care). Gezondheid.quote:
Een beetje jammer van de mislukte entree.quote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..![]()
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.quote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, maak je niet druk. Hij moet gedotterd worden zeg tie, maar hij eet regelmatig patat, kroketten en saté. Dat spoelt hij weg met 12 halve liters bier per dag( kunnen ook pijpjes zijn, /care). Gezondheid.
Oh, dan zwijg ik maar. Ik heb geen stream aan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een garpje is.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.
Jij ook al niet? nou dan zijn we inderdaag gauw uitgeluld...quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan zwijg ik maar. Ik heb geen stream aan.
Wel jammer als duizende die vorm van leven aan gaan houden ..de zorgverzekering weer omhoog gaat.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we nog de katten, een hond en een géénPeter om naar te kijken!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De streamverslaafden moeten afkicken. Morgen is Oop in het ziekenhuis voor een catheterisatie. De stream gaat dus 24 uur op zwart.
Tja of langer als het mis gaat..hoe moet het dan ..vroeg naar bed dan krijgen we misschien nog een geboortegolf.quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De streamverslaafden moeten afkicken. Morgen is Oop in het ziekenhuis voor een catheterisatie. De stream gaat dus 24 uur op zwart.
Off topicquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje jammer van de mislukte entree.
Meestal stel je jezelf eerst even netjes voor, acclimatiseert een beetje om te kijken hoe de stemming is en gaat dan pas vol in de aanval. Dit was toch eigenlijk niet de moeite van het registreren waard.
T0nja!!!quote:
Ja en ik had nog wel 4 op een rijquote:Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij is het bootje hier omgeslagen, het wordt triester en triester het hele zooitje.
komt hier nog van alles uitvechten, Pietje haalt allemaal posten weg, echt dacht echt alles al gehad te hebben maar het bootje zinkt en zinkt.
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
Pietje is pro ouwe sjaggo. Dan krijg je dit.
Wat mij betreft verdwijnt deze hele reeks. Die gast is het zout in de pap niet waard. En dan bedoel ik die ouwe sjaggo hè!!!!!
Zo is dat Pietje , oprotten met die ouwe meuk!quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.
Gelijk heb je Pietje... Heb alweer bijna spijt dat ik lid ben geworden dus ben ik snel weer weg ook hier...quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.
een echte RLs die wel leuk is om te volgen?quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zo is dat Pietje , oprotten met die ouwe meuk!Maak het weer gezellig hier.. met ehh.. dinges, enzo!
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppeldequote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
een echte RLs die wel leuk is om te volgen?
quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppelde
Denk 't niet, die hebben we met z'n alle tot het bot toe afgebrandt... die gaat het niet nog es doen!quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppelde
Ga je gang. Ik ken pullup als een beschaafde user en schoot even uit zijn slof, net zoals die ouwe sjaggo regelmatig uit zijn slof schiet met nog ergere verwensingen. Maar die gaan aan je adres voorbij omdat je de stream niet volgt. Geeft niet hoor, maar kom hier dan ook niet modden alsof je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
He jammer ...als ie nou en kalekop laat maken en een snor aanplak..een aquarium 2 stoelen en een bank in die kroeg zet..daar de hele dag gaat zitten met een biertje ...hoeft ie voor de rest niets te doen dan ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Denk 't niet, die hebben we met z'n alle tot het bot toe afgebrandt... die gaat het niet nog es doen!
quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zozo. jij durft Toverkol... illegale plaatjes plaatsen hé?quote:
goed hequote:Op maandag 20 september 2010 19:05 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zozo. jij durft Toverkol... illegale plaatjes plaatsen hé?
Dat ligt er aan hoelang ze leven...quote:Op maandag 20 september 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he![]()
ben je nu trots op me of hoe zit dat
Pietje mag me dankbaar wezen, heb toch een mooie bezem voor hem gevonden waar hij heerlijk mee kan vegen, en anders pakt hij mijn bezem maarquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoelang ze leven...
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik ken pullup als een beschaafde user en schoot even uit zijn slof, net zoals die ouwe sjaggo regelmatig uit zijn slof schiet met nog ergere verwensingen. Maar die gaan aan je adres voorbij omdat je de stream niet volgt. Geeft niet hoor, maar kom hier dan ook niet modden alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Ik ben er klaar mee! Pb en consorten zullen deze kutreeks vast volbaggeren.
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!
Jaja, dat is die inmiddels wereldberoemde persoonlijke Klik-OprotteMod van Oop..quote:Op maandag 20 september 2010 19:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..
Zelf gaat ie door het slijk om zijn ban van een chat af te krijgen ..hij schoot bekant in krokedillen tranen.
Maar bij hem de 4 blijven geband
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.quote:Op maandag 20 september 2010 19:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..
Excuses waarvoor eigenlijk? Dat ze geen opafan is?quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Hij zeg net dat BQ gestoord is ...de got of the ustream chatquote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Excuses waarvoor eigenlijk? Dat ze geen opafan is?
Hij huppelt anders wel heel makkelijk over al zn eigen idiote uitspraken heenquote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.
Tja PB en daar zit hem wat mij betreft nu net de kneep. Ook ik heb een ban bij Snorremans. En zou hem dus een PB moeten sturen met mijn excuses? Maar excuses voor wat?? Die man maakt alles en iedereen voor van alles en nog wat uit.Politici, voetballers, nieuwslezers, jij en ik, maakt allemaal geen donder uit. Als je iets zegt of schrijft wat Snorremans niet zint krijg je onder uit de zak.quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!
Ach, da's natuurlijk ook een kwestie van actie/reactie.quote:Op maandag 20 september 2010 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij huppelt anders wel heel makkelijk over al zn eigen idiote uitspraken heen
Nee, maar hij verwacht wel dat anderen over zijn botte uitspraken heenstappen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.
Tunnel visie noemen ze dat toch...quote:Op maandag 20 september 2010 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij huppelt anders wel heel makkelijk over al zn eigen idiote uitspraken heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |