thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook wel leukquote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....Succes verder...
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook wel leuk
Ik heb ses gevraagd om bij opa te informeren wat die ban nou betekend daar maar dat heeft niet geholpen dus, wat een gek zooitje ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahaha
oke, maar kon niks van een gezellig feestje ontdekken hoor bij Opa, heb alleen ff gezegt dat AJAX heus wel gaat winnenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij opa Heks, dubbel commentaar op het voetbal daar, dussss...
Moet ik voor je meeduimen dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar kon niks van een gezellig feestje ontdekken hoor bij Opa, heb alleen ff gezegt dat AJAX heus wel gaat winnen
Sorry jôh.. maar je schijnt Oop ergens toch net even te brutaal aangepakt te hebben...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik heb ses gevraagd om bij opa te informeren wat die ban nou betekend daar maar dat heeft niet geholpen dus, wat een gek zooitje ik snap er niets meer van
nee natuurlijk niet maar ook bij die kattenchat die er onder zit lag ik er na 10 seconden uit en daar kom ik al nooit! hebben ze daar onderling afspraken om nieuwe te weren of zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Sorry jôh.. maar je schijnt Oop ergens toch net even te brutaal aangepakt te hebben...Maar dat zou inmiddels allang opgeheven moeten zijn.. of heb je stiekum die lelijke skreeuwpapagaai van 'm vermoord?
Tsja, dat is wel een punt.... die mods mogen doen wat ze willen blijkbaar zonder toestemming van de eigenaar van de stream! Vraag me niet hoe dat kan maar het gebeurd...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar ook bij die kattenchat die er onder zit lag ik er na 10 seconden uit en daar kom ik al nooit! hebben ze daar onderling afspraken om nieuwe te weren of zo?
wiem is er wel af en toe, ik heb daar ook wel muziek aangevraagd, niet vaak maar in iedergeval wordt er niet gekikt zoals bij die andere tweequote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
thx voor de hulp maar bij opa en de katten kom ik nog steeds niet op de chat, maar laat maar verder bij peter en wiem is het ook
Bij Wiem? Die is er toch nooit? Of vind jij het gezellig in je uppie? :-)
Ook al zou ik geen ban meer hebben, dan nog heb ik niet de behoefte daar nog te reageren. Ben klaar met die man.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren maar 2 bans bij opa, jij en bq dus Spuit pak je kans!!! hahahaha
Heb geen ban en daar reageren? Nope...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook al zou ik geen ban meer hebben, dan nog heb ik niet de behoefte daar nog te reageren. Ben klaar met die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |