ik heb helemaal geen zin in modzijn daar maar ze moeten wel wat losser worden met hun gekik en gebanquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wordt je ook moderator daar seven.....moderator op zijn chat zijn is hellemaal niet bijzonder hoor...zolang je hem maar lang genoeg naar de mond praat ..ben je het zo.
maar vooral niet tegen hem in gaan he dan wordt het nooit wat.
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan, dat heb ik helemaal gemist.
Oh gaan de mods nu ook al beginnen gezellie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.
Moet ook kunnen, gefeliciteerd Oop, we zijn er blij meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt er vanavond eentje extra op de overwinning van Ajax
[ afbeelding ]
Verbaast me niks, ik zie m zo zittenquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Makkelijke vraag voor Oop over auto's: deze heet Reliance Robin. Oop heeft er zelf in gereden
[ afbeelding ]
Met oma naast hem en zijn schoonmoeder achterinquote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik zie m zo zitten
Nieuw overhemd?quote:
Gaat ie daar als taget staan dan...en kunnen zijn hart en vaten dat wel aan dan ..niet te vergeten zijn darmen .en zijn diabetes problemen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aangezien Opaatje een darttoernooi heeft, is er vanavond helaas geen uitzending.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |