ik heb helemaal geen zin in modzijn daar maar ze moeten wel wat losser worden met hun gekik en gebanquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wordt je ook moderator daar seven.....moderator op zijn chat zijn is hellemaal niet bijzonder hoor...zolang je hem maar lang genoeg naar de mond praat ..ben je het zo.
maar vooral niet tegen hem in gaan he dan wordt het nooit wat.
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan, dat heb ik helemaal gemist.
Oh gaan de mods nu ook al beginnen gezellie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze iemand een beetje grof vond, en toen werd ze even helemaal afgemaakt door een mod.
Moet ook kunnen, gefeliciteerd Oop, we zijn er blij meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop drinkt er vanavond eentje extra op de overwinning van Ajax
[ afbeelding ]
Verbaast me niks, ik zie m zo zittenquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Makkelijke vraag voor Oop over auto's: deze heet Reliance Robin. Oop heeft er zelf in gereden
[ afbeelding ]
Met oma naast hem en zijn schoonmoeder achterinquote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik zie m zo zitten
Nieuw overhemd?quote:
Gaat ie daar als taget staan dan...en kunnen zijn hart en vaten dat wel aan dan ..niet te vergeten zijn darmen .en zijn diabetes problemen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Aangezien Opaatje een darttoernooi heeft, is er vanavond helaas geen uitzending.
[ afbeelding ]
Ik hou ook niet van bietjes...blehquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vandaag (we schrijven 17.51 uur) nog geen enkel bietje op !!!!!
[ afbeelding ]
alwaar opa niet al te veel ziet in verband met de schaarse aanwezigen, mede veroorzaakt door zijn bangeile onderhondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
Na wat schunnigheden kijkt opa trots naar zijn scherm.
[ link | afbeelding ]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:09 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
alwaar opa niet al te veel ziet in verband met de schaarse aanwezigen, mede veroorzaakt door zijn bangeile onderhonden
"horenzienenzwijgen mot lekker zwijgen", aldus Oop!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.
Heb je niet veel aan natuurlijk ..het is de bedoeling dat je account vol met chatters zit..
Maar dat zit er bij snor niet in of je moet een ongeloofelijke slijmbal zijn die hem altijd maar naar zijn bek meepraat.
dat bedoel ik nou ...snor lekker pech voor jou dat zal niet gaan gebeuren,zak maar lekker in de je weet wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"horenzienenzwijgen mot lekker zwijgen", aldus Oop!
LOL nu krijgt een andere chatter de schukd wat ik hier typ....quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
Pb zit of op de stream van die ouwe sjaggo of op Cam4. What a live.
ik heb de indruk dat opa geen leuke gesprekken wil op zijn chatbox hij vermaakt zich blijkbaar best met zijn blauwe regelteven, of hij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Op het moment 2 vieuwers en 3 mods ..en 19 ustreamers maarja dat zijn geen chatters maar lurkers zoals PB het noemd.
Heb je niet veel aan natuurlijk ..het is de bedoeling dat je account vol met chatters zit..
Maar dat zit er bij snor niet in of je moet een ongeloofelijke slijmbal zijn die hem altijd maar naar zijn bek meepraat.
Wie dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
LOL nu krijgt een andere chatter de schukd wat ik hier typ....
Wat een loser is het toch he!!!
En toch nog de tijd gehad om de auto te wassen, de tuin te doen, een was weg te strijken en souvlaki te maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef beequeen het volgende:
Pb zit of op de stream van die ouwe sjaggo of op Cam4. What a life.
Je bent een heule flinke meidquote:Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En toch nog de tijd gehad om de auto te wassen, de tuin te doen, een was weg te strijken en souvlaki te maken.
Kan ik m'n tijd goed indelen of niet?
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....quote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat opa geen leuke gesprekken wil op zijn chatbox hij vermaakt zich blijkbaar best met zijn blauwe regelteven, of hij snapt er echt helemaal niets van
De beste man heeft de hele dagen de tijd om eens wat dingen uit te zoeken. Misschien moet hij dat maar eens gaan doen en wat minder zijn oren laten hangen naar bepaalde mensen.Zelf het heft in handen nemen dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Oop zit helaas klem onder zijn Mods inderdaad, ik heb het geprobeerd maar ik ben bang dat die ouwe het slachtoffer is van zijn eigen beveiliging en geen idee meer heeft wat goed is voor zijn chatbox....Succes verder...
Ja, goed nieuws! hij is er toch en geeft duocommentaar met Oop jr!!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef spuitje het volgende:
Net even gekeken, maar hij is er gewoon hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |