abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86292021
Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please. :?
pi_86292151
Volgens mij ben jij diegene die jaloers is.
Jemig zeg het is zijn moedertje voor mannen ligt dat toch altijd anders dan voor meiden?
Meiden bellen vaak dagelijks met hun moedertje,...nou je vriend doet het zo met zijn moedertje...
soms is er een band...die bijzonder is.
Wees blij.
Een man die lief is voor zijn moeder is ook lief voor zijn vriendin..althans meestal wel :P
Snollebolt
pi_86292253
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij ben jij diegene die jaloers is.
Jemig zeg het is zijn moedertje voor mannen ligt dat toch altijd anders dan voor meiden?
Meiden bellen vaak dagelijks met hun moedertje,...nou je vriend doet het zo met zijn moedertje...
soms is er een band...die bijzonder is.
Wees blij.
Een man die lief is voor zijn moeder is ook lief voor zijn vriendin..althans meestal wel :P
Ja, die mening, maar dan diapositief.

Dit klinkt walgelijk klef. Spoort niet helemaal.
Ik ga naar huis.
pi_86292488
vind het best wel ziek dat contact tussen je vriendje en zijn moeder, volgens mij ligt ie snachts zelfs naakt naast z'n moeder in bed als ik zo je verhaal lees
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:35 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86292509
Het is wel heel erg klef.

Je moet je eens afvragen of je die vriend wel wil.
Het lijkt er op alsof je een soort 3e wiel aan een wagen bent.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:03:39 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86292827
Ik zou zo'n vriend (En ma) echt niet moeten :X

Maargoed.. dat is aan jou die keuze. Hij zal nooit voor jou kiezen en haar uit zijn leven bannen. En het zal zo te horen ook neit minder worden, want het is van beide kanten klef.

Succes!!
pi_86293602
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
pi_86295758
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
pi_86295887
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:

[..]

Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
Maar om dat nou op die manier te uiten....
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:11:28 #10
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86295974
Dit is meer iets voor sexverhalen.nl
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:12:26 #11
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86296019
Volgens mij overdrijft ts enorm
Snollebolt
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:14:36 #12
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86296112
Wat een ranzig topic trouwens :')
pi_86296336
Halloo angel nog wat (sorry)waarom doe je zo vijandig!
Ik zit dit niet uit mn duim te zuigen!
Ik zet dit neer omdat ik ermee zit! en kijk of k afvies kan krijgen ofzo .
Moet ik er wat van zeggen tegen mn vriend?
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Misch zakt t vanzelf wel ? weet ik veel!
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
pi_86296392
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
Hij hangt ook aan haar....moederskindje into extremes.
pi_86296404
TS ik snap dat je dit too much vindt. Ik werd er ook een beetje ontoepasselijk van toen ik het las...
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_86296616
Mensen die hier serieus op reageren :')
pi_86296731
Pff gelukkig zijn er ook mense die leuk en normaal reageren..
Heb dit nog nooit gedaan op zon forum. ik startte dit echt alleen omdak er erg mee in me maag zit.
pi_86296735
Gadverdamme, dat is echt niet gezond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:28:52 #19
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86296760
quote:
Ik doe niet vijandig ben je mal!
Ik fok en dan moet je dat doen op zijn fokssssss...toch?

Maar goed ik bedoel alleen te zeggen dat als jij dit niet gewend bent van huis uit, dat jij dit misschien heel raar kunt vinden, maar zij vinden dat dus totaal niet.
Kijk het op de mond zoenen tjah? Beetje vaag wel maar goed sommige mensen doen dat?
Weet ik veel ik zou me daar nooit druk over maken,...jij denkt iets...jij voelt iets geks in wat je ziet.
Ik zie het niet.

Ben er niet bij nml.
Wat vermoed je dan incest oid? Of zijn het gewoon hele warme mensen?
Kan ook...denk niet dat er iets fout zit oid, sommige mensen zitten zo in elkaar en anderen anders hehe...den logica gewoon.
Het is aan jou of je daar mee om kunt gaan...dus
Ts kan er niet mee omgaan... :s)
Snollebolt
pi_86296821
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Dearson het volgende:
Pff gelukkig zijn er ook mense die leuk en normaal reageren..
Heb dit nog nooit gedaan op zon forum. ik startte dit echt alleen omdak er erg mee in me maag zit.
Ok, serieus dan..

Je schoonma is een MILF...en die heeft je vriendje(haar toyboy) geadopteerd.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:31:11 #21
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_86296865
Ik zou er niet echt gelukkig van worden inderdaad als mijn vriend zo klef met zijn moeder zou zijn. Ik heb een hele goede band met mijn moeder verder, maar dit gaat toch wel wat ver.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_86297043
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:35:23 #23
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86297072
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.
Elvis Presley zei dat ook hoor :)
Snollebolt
pi_86297148
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Die spoorde (spoort :')) sowieso niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86297174
Ooh oke sorry, ik heb dit nog nooit gedaan haha.
Nee ik vermoed geen incest!!
Maar ik kan er zoals jij zegt gewoon niet zo goed mee omgaan dat hij zooo close is..
It freaks me out!
En mensen noemen mij welles knuffel dus als ik te ver vindt gaan geloof me dan gaat t best ver..
pi_86297240
ik neem aan dat TS niet overdrijft dan vind ik het gedrag ook wel te ver gaan, zeker met combi kus op de mond.

klinkt alsof ze beiden iets niet goed hebben verwerkt en er nogal een erg vreemd en oedipuseus gedrag vertonen.

is er niet iemand van de directe familie van hun die je kunt benaderen?
bijvoorbeeld peettantes/ooms die er veel contact mee hebben en wellicht ook opeens zien dat het vreemd is
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:39:37 #27
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86297250
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed. Elvis Presley lijkt me ook de ideale echtgenoot :') :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:40:06 #28
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86297270
Maar dit klinkt echt niet normaal, ik werd bijna misselijk toen ik het las. Op de mond zoenen, naaktlopen, ma eerste plaats, huilen, drama, stoken van ma over vreemdgaan. Je alarmbellen gaan niet voor niks af.

Je kan er nooit op gokken dat mensen veranderen dus als je dit niet kan accepteren dan moet je wegwezen. Simple as that.
pi_86297415
Hey lucasdewit, nee de enige die daar komen zijn haar 2 zussen en die komen onder zijn werktijd..
Voor de rest heeft ze zeg maar euh..geen leven.. ze werkt 4dagen komt thuis, kijkt tv en gaat naar bed..
Dus ik ben echt de enige die t allemaal van dichtbij meemaakt..
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:44:47 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86297441
Op de mond zoenen is nog niet zo heel vreemd. Doe ik ook wel eens met m'n pa (al is dat er meestal 1 :') )
Maar het naaktlopen en al het andere daar zou ik niet aan moeten denken. :X
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:47:37 #31
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297570
Niks aan de hand joh, als hij z'n moeder zou geven, of zijn moeder hem :'), dan had hij jou niet nodig gehad natuurlijk...
pi_86297689
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Dearson het volgende:
Hey lucasdewit, nee de enige die daar komen zijn haar 2 zussen en die komen onder zijn werktijd..
Voor de rest heeft ze zeg maar euh..geen leven.. ze werkt 4dagen komt thuis, kijkt tv en gaat naar bed..
Dus ik ben echt de enige die t allemaal van dichtbij meemaakt..
tja, iets zinnigs hierover zeggen is wel heel moeilijk, voor hetzelfde geld valt het wel mee, deden ze dat altijd al en is je vriendje een uber moederskindje maar het komt gewoon wel erg ziek over...

ik krijg gewoon de indruk dat de dood van man en vader zo'n dergelijke impact heeft gehad dat ze het niet verwerkt hebben op een normale manier.
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug en zoon word nog closer met zijn moeder.
krijg het idee dat er steeds minder barrieres komen totdat ze bij elkaar in bed eindigen :r

date die moeder ook niet? avondje stappen met vriendinnen? praten ze wel over hun vader/man of is dat een erg moeilijk onderwerp?
pi_86297767
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Op de mond zoenen is nog niet zo heel vreemd. Doe ik ook wel eens met m'n pa (al is dat er meestal 1 :') )
Maar het naaktlopen en al het andere daar zou ik niet aan moeten denken. :X
naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoor
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:53:28 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297851
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef lucasdewit het volgende:

[..]

naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoor
Ligt er natuurlijk aan wat TS met zoenen bedoeld
pi_86297894
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug.. Ja Lucas dit zegt ze ook erg vaak..
Je lijkt zoveel op je pa..
Maar ze praten wel gewoon over zn vader ja dat wel..
Ze date niet en gaat niet uit nee... Dat vondt ik dus ook al erg erg vreemd..
pi_86297981
Nee jongens zonder tong.. als dat er OOK nog ers bij kwam!! hahah
pi_86297982
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij overdrijft ts enorm
en
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Dearson het volgende:
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug.. Ja Lucas dit zegt ze ook erg vaak..
Je lijkt zoveel op je pa..
Maar ze praten wel gewoon over zn vader ja dat wel..
Ze date niet en gaat niet uit nee... Dat vondt ik dus ook al erg erg vreemd..
En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.

Vrouwen zoals TS zijn 9 van de 10 keer verantwoordelijk voor ruzies binnen families. Ik zie het bij mijn schoonfamilie, diverse broers en zussen praten niet meer met elkaar omdat de echtgenoten/s zitten te stoken. :r

Ga eens wat meer met je schoonmoeder in gesprek TS. Probeer eens achter die facade te kijken, wat die vrouw bezig houdt, wat haar gedachten zijn, misschien dat je dan niet zo achterdochtig hoeft te doen.

[ Bericht 71% gewijzigd door fratsman op 10-09-2010 23:06:32 ]
pi_86298030
Stel een triootje voor en kijk of hij hapt, en trek dan je conclusie.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_86301117
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please. :?
Yeah, right :')
pi_86301200
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

en
[..]

En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.

Vrouwen zoals TS zijn 9 van de 10 keer verantwoordelijk voor ruzies binnen families. Ik zie het bij mijn schoonfamilie, diverse broers en zussen praten niet meer met elkaar omdat de echtgenoten/s zitten te stoken. :r

Ga eens wat meer met je schoonmoeder in gesprek TS. Probeer eens achter die facade te kijken, wat die vrouw bezig houdt, wat haar gedachten zijn, misschien dat je dan niet zo achterdochtig hoeft te doen.
^O^
Snollebolt
pi_86303069
Tja, dat kan hypothetisch zo gegroeid zijn over de jaren. Maar daar kun jij niets aan veranderen, dat moet vanuit hem komen. Pas als hij zich los wil maken kan ie loskomen van haar. Als je hem aan zn verstand probeert te praten dat het ziek is, kiest hij altijd voor haar en verdedigt het.
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:43:56 #42
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86305939
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

en
[..]

En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, <heel verhaal>
Zoen jij je moeder ook meerdere malen achter elkaar op de mond? Gaat jouw moeder ook huilen op een feestje en roep jij dan met een slok op tegen je vriendin dat je moeder altijd op nr 1 staat? Loop jij ook naakt tegen je moeder op, gaat jouw moeder ook dramatisch doen als je een weekje weg gaat met je vriendin, suggereert jouw moeder ook opgetogen dat je vreemd kan gaan?

Een sterke band is 1 ding maar er zijn grenzen, dit klinkt als een optelsom van dingen die de grenzen voor TS (en de meeste mensen) in ieder geval overschrijdt... en nu moet TS volgens jou gaan achterhalen wat moeder beweegt? Ze is geen psycholoog, ze wil gewoon een normale relatie zonder dit soort gekkigheden en heeft daarbij wél grenzen. Lijkt me niet meer dan normaal.

Ik snap trouwens niet dat je niet onwijs afknapt op je vriend TS. Als mijn vriend zou uitroepen dat ma altijd op 1 staat na haar 10 keer op de mond te hebben gekust zou ik in ieder geval geen zin hebben in een potje onbevangen sex. :')
pi_86306364
Overwegend zonnig dat is precies wat ik bedoel!! Wauw iemand die het snapt..
Natuurlijk was dat een afknapper.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:48:14 #44
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86306517
Tja, dan kan je maar 1 ding doen. Tegen hem zeggen wat je dwars zit en dan kijken of hij er iets mee doet. Als er niet binnen aanzienlijke tijd wat verandert dan moet je er maar mee leren leven of weg gaan.
pi_86306736
Ja je heb gelijk dat moet k dat maar doen..
Ik ga het gewoon erg voorzichtig brengen ,heb een hekel aan ruzie zieje, maar hier zou niemand tegen kunne hoor.
Ze kan ook zulke gemene opmerkingen maken en ik biljf echt aardig tegen haar.
Nou bedankt voor jullie mening! wish me good luck.
pi_86310224
Gewoon met hem gaan praten erover. Helpt dat niet dan gewoon einde verhaal. Je wilt toch geen vriend waar je op de 2e plaats komt? Dit verhaal lijkt erg op mijn broertje en zijn ex. Zij was ook nog ontzettend klef met haar ouders die altijd op de 1e plaats kwamen. Praten hielp niet, dus heeft hij het uitgemaakt. ^O^
pi_86312481
Yup das dan de enige oplossing want hiervan krijg k t aan me hart :N
pi_86312679
quote:
Houdt er dan rekening mee dat je het derde wiel vormt. Als jij je prima voelt in die rol, be my guest. Succes ermee
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86312722
mannen :{
dus
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:27:46 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86313151
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:\
En je vriend aan haar
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
Natuurlijk was dat een afknapper.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
Dan zal je dit moeten accepteren
pi_86317190
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
waarom niet? Hoe kun je gek zijn op zon jongen? Als mij zoiets zou overkomen (bij een meisje dus) dan zou mijn liefde acuut omslaan in walging en pure minachting.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_86321069
Oej lastig hoor.

Ik denk niet dat je hier wat aan kan doen. Het met je vriend erover hebben maar als iemand zo´n moederskindje is dan kom je daar echt niet tussen.

ik denk wel dat je hier heel serieus over na moet denken. Of je het wil accepteren. Ik zou er echt niet mee kunnen leven dat mn schoonmoeder continu in mn relatie zou zitten wroeten.

En de rest wat je beschrijft is gewoon te walgelijk voor woorden.Snap dat je van hem houdt maar kom op trek je mond open en zeg er wat van want dit kan gewoon niet.

Inmiddels al gesprek gehad?
pi_86321250
Dearson, ik krijg toch de indruk dat je vriend misschien wel met zijn moeder naar bed is geweest toen zijn vader is overleden, misschien om haar te troosten...misschien gaan ze nog met elkaar naar bed...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_86321385
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Dearson, ik krijg toch de indruk dat je vriend misschien wel met zijn moeder naar bed is geweest toen zijn vader is overleden, misschien om haar te troosten...misschien gaan ze nog met elkaar naar bed...
Gatverdamme zeg wat hoop ik dat dit een fake topic is. Yak... Arme TS.
pi_86321712
TS klinkt als een kamper en je vriend + die ma zijn net zo erg.
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:39:33 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86322723
Die jongen weet misschien niet beter, dus de vraag is wat je hem kan verwijten... Maar die vrouw. Jikes..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:47:31 #57
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86322953
Maak het gewoon uit als het je zo dwars zit en val hun er niet mee lastig. :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:56:14 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86323301
Tja, misschien is het mij, maar ik vind het niet echt ZO erg.

Dat kussen op de mond, dat vind ik vies. Maar ik heb vaker gezien dat kinderen in Nederland hun ouders op de mond kussen. Volgens mij is dat iets heel normaal in sommige kringen.

Naakt rondlopen in zijn eigen huis. Tja, dat heb ik ook wel eens gedaan. Ik bedoel, het is mijn moeder, die heeft me jarenlang naakt gezien. Ben ik nou de enige persoon die ooit naakt betrapt werd door zijn moeder?

En toen die moeder ging huilen op dat feestje en hij zei dat zijn moeder op nummer 1 staat. Tja misschien wel dom om te zeggen maar zo'n big deal is het toch niet? Als TS en zijn vriend getrouwd was, dan kon ik begrijpen dat het heel slecht was. Maar TS heeft maar 7 maanden met haar vriend, dus sorry, maar in zo'n korte tijd kan je de plaats van zijn moeder niet nemen. Pas wanneer jullie klaar zijn om te trouwen kan je "eisen" dat je op nummer 1 komt.

Tja, als jij het een afknapper vindt moet je weggaan of met hem praten. Je kan hem tenminste vragen om zulke dingen niet te doen als jij er bent.

Maar eerlijk gezegd vind ik dat je overdrijft en misschien een beetje jaloers bent (wat te begrijpen is).

Waar je wel recht op hebt, is om te vragen dat ze buiten jullie relatie blijven. Dus dat ze niet tussen jullie komt zitten wanneer jullie in een discussie zitten, dat ze je vriend niet aanspoort om vreemd te gaan, geen persoonlijke vragen over jullie gaat stellen, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86323624
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef Evie het volgende:
mannen :{
meen me kort geleden een bericht te herinneren dat meer dan de helft van de vrouwen flink buiten de deur neukt terwijl ze een relatie hebben...

ahum kuch kuch HOEREN
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:50:02 #60
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_86325460
heb alle posts eens rustig doorgelezen en moet toch zeggen dat het op mij ook ietswat klef overkomt..moederliefde oke maar zoals TS het beschrijft (mocht dit de hele waarheid zijn).... nope
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_86329253
het taboe op incest was noodzakelijk in de premoderne samenleving. in de huidige tijd van anticonceptiemiddelen en de afnemende behoefte aan bloedverwantschappen zie ik echter niet in waarom een moeder geen seksuele omgang met haar volwassen zoon zou mogen hebben.
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_86331839
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef herzberg het volgende:
het taboe op incest was noodzakelijk in de premoderne samenleving. in de huidige tijd van anticonceptiemiddelen en de afnemende behoefte aan bloedverwantschappen zie ik echter niet in waarom een moeder geen seksuele omgang met haar volwassen zoon zou mogen hebben.
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt? :r
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_86332440
quote:
Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:

[..]

als mijn moeder twintig jaar jonger was geweest zou ik daar serieus over hebben nagedacht.

bijkomstig probleem is dat moederlief niet zo ruimdenkend is als ik, en verkrachting een stuk schadelijker voor relaties is dan incest.
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_86332502
quote:
Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:

[..]

ik vraag me overigens af wat nu precies jou braakneigingen veroorzaakt. is dat het incest element of is het de theologie?
  zondag 12 september 2010 @ 02:10:32 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86333084
Over dat naakt naar de toilet lopen, tja, ik zie er geen probleem in eigenlijk maar bij mijn thuis was naakt heel normaal.
De kussen op de mond, als er geen tong bij komt kijken vind ik dat ook niet zo gek mijn ( stief)vader geef ik altijd 2 kussen op de wang en 1 op de mond, dat is gewoon ons ding en we zijn ook vrij knuffelig.

Maar als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je dat als te close ervaart.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86333119
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:10 schreef snakelady het volgende:
Over dat naakt naar de toilet lopen, tja, ik zie er geen probleem in eigenlijk maar bij mijn thuis was naakt heel normaal.
De kussen op de mond, als er geen tong bij komt kijken vind ik dat ook niet zo gek mijn ( stief)vader geef ik altijd 2 kussen op de wang en 1 op de mond, dat is gewoon ons ding en we zijn ook vrij knuffelig.

Maar als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je dat als te close ervaart.
Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelen :')

Maar mijn moeder vol op de mond zoenen en intiem knuffelen? No way :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 12 september 2010 @ 02:12:38 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86333123
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij was dronken, dronken mannen spreken de waarheid. ;)

En TS kent haar vriend nog niet zo heel lang, zou erg naief zijn van haar om te denken dat ze de belangrijkste persoon in zijn leven is.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 12-09-2010 02:24:00 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 12 september 2010 @ 02:23:36 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86333283
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelen :')

Maar mijn moeder vol op de mond zoenen en intiem knuffelen? No way :{w
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.
En we knuffelen enorm veel.

Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.

Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
  zondag 12 september 2010 @ 02:24:26 #69
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86333299
Ts kan beter een kouwe kikker nemen die een hekel heeft aan zijn moeder heeft ze minder last van der jaloezie!
Snollebolt
pi_86333405
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.

Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.

Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
Ik zoen mijn 2 kleintjes ook op de mond, en knuffel ook graag met ze. Maar ze zijn 4. Ik verwacht er allerminst van dat we dit nog doen als ze pak 'n beet 14 zijn.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 12 september 2010 @ 08:39:37 #71
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_86334953
Heeft je vriend ook broers of zussen? Hoe gaan zij met hun moeder om? Of is hij enig kind, en het enige dat zijn moeder nog heeft na de dood van haar man waardoor zij zich zo op hem projecteert?

Komt hij misschien uit een andere cultuur? (Latino o.i.d.)
  zondag 12 september 2010 @ 08:50:53 #72
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86335033
quote:
Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kan allemaal wel wezen, maar als je dat soort "uitingen van moederliefde" niet gewend bent en daar :r gevoelens bij krijgt dan kan je er niks mee. Reacties als "zo moet je dat niet zien/voelen" zijn dan vrij zinloos. TS kan ook niet helpen hoe ze zich voelt. En er zijn velen die haar gevoelens delen.
  zondag 12 september 2010 @ 09:43:47 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86335460
Er zit niks anders voor haar op om er anders tegen aan te kijken, of om de relatie te verbreken.
Zie eigenlijk echt geen andere optie.
  zondag 12 september 2010 @ 09:49:11 #74
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86335502
Dat hij zijn gedrag een beetje aanpast is geen optie? Hypothetisch dan, ik snap dat je dit niet kan afdwingen.
pi_86335586
volgensmij vond de ts een kus op de mond niet zo'n probleem maar heel veel achter elkaar.

ja dat vind ik ook wel weer een beetje vreemd worden
  zondag 12 september 2010 @ 10:00:40 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86335619
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Vandaag... het volgende:
Dat hij zijn gedrag een beetje aanpast is geen optie? Hypothetisch dan, ik snap dat je dit niet kan afdwingen.
Hypothetisch gezien zeker, maar denk dat hij het als kritiek ziet, ze ruzie krijgen en de relatie met zijn moeder nog hetzelfde blijft.

Tuurlijk zijn ze ook wel iets te close, maar ze hebben samen een groot trauma meegemaakt, iedereen verwerkt dat anders.
pi_86336040
Zoenen op de mond met mijn moeder zou veel te intiem zijn. Dat bewaar ik liever voor het object van mijn romantische liefde.
pi_86339188
Het is niet gezond als een schoonmoeder zich gedraagt als een concurrente. Het is ook niet erg volwassen van de man in kwestie als hij dat laat gebeuren. Tijd dus voor hem om zich hiervan los te maken. En tijd voor die moeder om zich eens te gaan richten op andere mannen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_86349070
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef mane het volgende:
Het is niet gezond als een schoonmoeder zich gedraagt als een concurrente. Het is ook niet erg volwassen van de man in kwestie als hij dat laat gebeuren. Tijd dus voor hem om zich hiervan los te maken. En tijd voor die moeder om zich eens te gaan richten op andere mannen.
Hear hear.

TS, een update graag?
pi_86366299
Als ze lekker is, een trio doen. Niet lekker? Dumpen die handel :r
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  zondag 12 september 2010 @ 23:35:56 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86366738
Iew :{
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86381994
Hello daar ben ik weer ..
Ik heb de reactie's ff doorgelezen..
En ja hij is enig kind en ja ik snap het allemaal wel..
Ik gaf me pa een zoen op zn mond tot mn pubertijd en kan nog steeds erg goed met mn pa.
Ik knuffel en zoen op zn wang,zo koud ben ik echt niet hoor .. Plus hun hebbe ook veel meegemaakt.
En int begin vondt ik het juist leuk dat ze zo 'goed' met elkaar omgaan.
Maar der is gewoon een grens en ik er idd niks aan doen hoe ik me daarbij voel..
En komt er nog ff bij.. want ik zie hier en daar nog steeds de vraag ...overdrijven??
Ik overdrijf echt niet..dit is maar een optelsom van een paar dingen ,heb nie eens alles verteld..
Zal nog 1 favo opmerking van mn schoonmoeder aan jullie vertelle..
Ik zat met er op een verjaardag, kwam t onderwerp over mn exschoonmoeder,of ik die nog welles tegenkwam..
K zeg lachend jah! die hoopt dat t weer aankomt met mn ex.
Zegt ze : nou komt t nog aan?? :|W
K zeg vrouwtje zie jij mij hier niet zitten met JOUW zoon ,natuurlijk komt dat niet aan!
Hoezo kan toch zegt ze weer doodleuk?

Dat is weer zon lekkere.. zij wil mij gewoon niet hebbe, en dan komt hun (in mijn ogen) rare relatie daar nog ers bij..

MAAR ik heb al mn moed bij elkaar geschraapt en er evegoed iets van gezegd..
Over dat naakt lopen zei die :dat was ook niet mn bedoeling..
(al gaf ze moeder daar overduidelijk niet om! Brrr)
En over dat gepoets gezoen en gewrijf en gevriendje met ze moeder werd ie wel pissig maar zei die verder niks en toen ben ik er ook niet meer over begonne..
MAAR ik heb het NOG niet gezien sinds ik t heb gezegd....
En ze doen nog steeds NORMAAL leuk tegen elkaar dus geen ruzie...
Die opmerkingen vondt ie WEL te ver gaan en hij heeft er achteraf al ruzie om gehad met haar omdat ze zo negatief over ons was.. (vertelde die nou pas)
En als ze nog 1 keer iets zegt gaat ie er wat van zeggen.

Dus wat heb ik nou geleerd: zwijgen is goud maar praten kan ook goud waard zijn!!
En de baksteen in mn maag ben ik mooi kwijt ;)
Ben wel blij dak deze topic had gestart had er wel ff andere mense voor noddig zieje!
pi_86382404
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:42 schreef Dearson het volgende:
Hello daar ben ik weer ..
Ik heb de reactie's ff doorgelezen..
En ja hij is enig kind en ja ik snap het allemaal wel..
Ik gaf me pa een zoen op zn mond tot mn pubertijd en kan nog steeds erg goed met mn pa.
Ik knuffel en zoen op zn wang,zo koud ben ik echt niet hoor .. Plus hun hebbe ook veel meegemaakt.
En int begin vondt ik het juist leuk dat ze zo 'goed' met elkaar omgaan.
Maar der is gewoon een grens en ik er idd niks aan doen hoe ik me daarbij voel..
En komt er nog ff bij.. want ik zie hier en daar nog steeds de vraag ...overdrijven??
Ik overdrijf echt niet..dit is maar een optelsom van een paar dingen ,heb nie eens alles verteld..
Zal nog 1 favo opmerking van mn schoonmoeder aan jullie vertelle..
Ik zat met er op een verjaardag, kwam t onderwerp over mn exschoonmoeder,of ik die nog welles tegenkwam..
K zeg lachend jah! die hoopt dat t weer aankomt met mn ex.
Zegt ze : nou komt t nog aan?? :|W
K zeg vrouwtje zie jij mij hier niet zitten met JOUW zoon ,natuurlijk komt dat niet aan!
Hoezo kan toch zegt ze weer doodleuk?

Dat is weer zon lekkere.. zij wil mij gewoon niet hebbe, en dan komt hun (in mijn ogen) rare relatie daar nog ers bij..

MAAR ik heb al mn moed bij elkaar geschraapt en er evegoed iets van gezegd..
Over dat naakt lopen zei die :dat was ook niet mn bedoeling..
(al gaf ze moeder daar overduidelijk niet om! Brrr)
En over dat gepoets gezoen en gewrijf en gevriendje met ze moeder werd ie wel pissig maar zei die verder niks en toen ben ik er ook niet meer over begonne..
MAAR ik heb het NOG niet gezien sinds ik t heb gezegd....
En ze doen nog steeds NORMAAL leuk tegen elkaar dus geen ruzie...
Die opmerkingen vondt ie WEL te ver gaan en hij heeft er achteraf al ruzie om gehad met haar omdat ze zo negatief over ons was.. (vertelde die nou pas)
En als ze nog 1 keer iets zegt gaat ie er wat van zeggen.

Dus wat heb ik nou geleerd: zwijgen is goud maar praten kan ook goud waard zijn!!
En de baksteen in mn maag ben ik mooi kwijt ;)
Ben wel blij dak deze topic had gestart had er wel ff andere mense voor noddig zieje!
Mooi man. Eerst deden ze het openlijk en nu alles stiekem.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_86383541
Blij dat het beter gaat. Sterkte ermee!
pi_86383978
Nou ik ben er meetstal wel bij..
Hij heeft t namelijk vrij druk met zn werk en als tijd over heeft en ik er dus.. veel ruimte om stiekem te kleffe is er niet echt,alleen als ze gaan eten dan..
Maar dan vindt ik t al minder erg... want dan hoef ik tenminste geen kotsbak te pakken...
En hij heeft normaal wel een boxer aan alleen toen niet.. want ja ik was er haha..
Maar hij trekt nou braaf zn boxer aan als ie naar benede gaat..
Soms moet je iemand gewoon confrontere met een erge harde waarheid denk ik.. maar ik wacht t juiche nog ffies af hoor..
pi_86501178
Over dat naakt rondlopen, lekker belangrijk. Dat zoenen op de mond en intiem gedrag is wel een beetje eng natuurlijk ja :r
Als je daar niet tegen kan (kan ik me zo voorstellen) dan moet je hem voor de keuze stellen: of hij doet dat niet meer of je verlaat hem :P weet je gelijk hoe belangrijk je bent .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_86577211
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg wat hoop ik dat dit een fake topic is. Yak... Arme TS.
Rustig nou maar. Dat 90% van de mensen het "vies" vinden, wil niet zeggen dat het geen bestaand psychish fenomeen is, wat in de oudheid al bekend was: namelijk het oedipus complex. Wat TS volgens mij gewoon moet doen is professionele hulp zoeken.Er zijn een heleboel capabele mensen die psychologie gestudeerd hebben en die je goed raad kunnen geven met wat je wel en niet moet doen. Probeer in het begin trouwens niet anderen erbij te betrekken, maar puur naar jezelf te kijken: Je moet eerst leren om te accepteren hoe de vriend en zijn moeder in elkaar zitten en dan een manier leren om er mee om te gaan. Veranderen zal waarschijnlijk nooit lukken..., en in ieder geval niet op korte termijn en niet in de mate waarin je dat wenst.
pi_86583422
Waarom moet ze dat perse leren te accepteren?
Game on!
pi_86583906
Ze kan het ook uitmaken. Ik geef alleen aan dat accepteren een veel makkelijkere oplossing biedt. Dan heb ik het over het accepteren van de afwijking. Over het gedrag kun je veel beter praten. Iets zeggen als: Ik begrijp dat je heel close bent met je moeder, maar moet je haar nou altijd op haar mond zoenen? Gaat dat niet wat ver? Zoiets...
pi_86592240
bah, wat een enge gast is dat vriendje van je zeg, ts :r

ik moest gelijk hieraan denken: Moeder vingert en tongt dochter (14)

vader overleden > hij neemt rol van vader over

>_>

waarom blijf je bij zo'n rare gek?
pi_86593599
Zulke mensen hebben hulp nodig en geen gevangenisstraf... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')