Ja, die mening, maar dan diapositief.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij ben jij diegene die jaloers is.
Jemig zeg het is zijn moedertje voor mannen ligt dat toch altijd anders dan voor meiden?
Meiden bellen vaak dagelijks met hun moedertje,...nou je vriend doet het zo met zijn moedertje...
soms is er een band...die bijzonder is.
Wees blij.
Een man die lief is voor zijn moeder is ook lief voor zijn vriendin..althans meestal wel
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
Maar om dat nou op die manier te uiten....quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
Hij hangt ook aan haar....moederskindje into extremes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Halloo angel nog wat (sorry)waarom doe je zo vijandig!
Ik zit dit niet uit mn duim te zuigen!
Ik zet dit neer omdat ik ermee zit! en kijk of k afvies kan krijgen ofzo .
Moet ik er wat van zeggen tegen mn vriend?
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Misch zakt t vanzelf wel ? weet ik veel!
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
Ik doe niet vijandig ben je mal!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Halloo angel nog wat (sorry)waarom doe je zo vijandig!
Ik zit dit niet uit mn duim te zuigen!
Ik zet dit neer omdat ik ermee zit! en kijk of k afvies kan krijgen ofzo .
Moet ik er wat van zeggen tegen mn vriend?
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Misch zakt t vanzelf wel ? weet ik veel!
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
Ok, serieus dan..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Dearson het volgende:
Pff gelukkig zijn er ook mense die leuk en normaal reageren..
Heb dit nog nooit gedaan op zon forum. ik startte dit echt alleen omdak er erg mee in me maag zit.
Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
Elvis Presley zei dat ook hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.
Die spoorde (spoortquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Elvis Presley zei dat ook hoor
Oh, dan is het goed. Elvis Presley lijkt me ook de ideale echtgenootquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Elvis Presley zei dat ook hoor
tja, iets zinnigs hierover zeggen is wel heel moeilijk, voor hetzelfde geld valt het wel mee, deden ze dat altijd al en is je vriendje een uber moederskindje maar het komt gewoon wel erg ziek over...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Dearson het volgende:
Hey lucasdewit, nee de enige die daar komen zijn haar 2 zussen en die komen onder zijn werktijd..
Voor de rest heeft ze zeg maar euh..geen leven.. ze werkt 4dagen komt thuis, kijkt tv en gaat naar bed..
Dus ik ben echt de enige die t allemaal van dichtbij meemaakt..
naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Op de mond zoenen is nog niet zo heel vreemd. Doe ik ook wel eens met m'n pa (al is dat er meestal 1)
Maar het naaktlopen en al het andere daar zou ik niet aan moeten denken.
Ligt er natuurlijk aan wat TS met zoenen bedoeldquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef lucasdewit het volgende:
[..]
naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoor
enquote:
En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Dearson het volgende:
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug.. Ja Lucas dit zegt ze ook erg vaak..
Je lijkt zoveel op je pa..
Maar ze praten wel gewoon over zn vader ja dat wel..
Ze date niet en gaat niet uit nee... Dat vondt ik dus ook al erg erg vreemd..
Yeah, rightquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
en
[..]
En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.
Vrouwen zoals TS zijn 9 van de 10 keer verantwoordelijk voor ruzies binnen families. Ik zie het bij mijn schoonfamilie, diverse broers en zussen praten niet meer met elkaar omdat de echtgenoten/s zitten te stoken.
Ga eens wat meer met je schoonmoeder in gesprek TS. Probeer eens achter die facade te kijken, wat die vrouw bezig houdt, wat haar gedachten zijn, misschien dat je dan niet zo achterdochtig hoeft te doen.
Zoen jij je moeder ook meerdere malen achter elkaar op de mond? Gaat jouw moeder ook huilen op een feestje en roep jij dan met een slok op tegen je vriendin dat je moeder altijd op nr 1 staat? Loop jij ook naakt tegen je moeder op, gaat jouw moeder ook dramatisch doen als je een weekje weg gaat met je vriendin, suggereert jouw moeder ook opgetogen dat je vreemd kan gaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
en
[..]
En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, <heel verhaal>
Houdt er dan rekening mee dat je het derde wiel vormt. Als jij je prima voelt in die rol, be my guest. Succes ermeequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
En je vriend aan haarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:\
Dan zal je dit moeten accepterenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
Natuurlijk was dat een afknapper.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
waarom niet? Hoe kun je gek zijn op zon jongen? Als mij zoiets zou overkomen (bij een meisje dus) dan zou mijn liefde acuut omslaan in walging en pure minachting.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
Gatverdamme zeg wat hoop ik dat dit een fake topic is. Yak... Arme TS.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Dearson, ik krijg toch de indruk dat je vriend misschien wel met zijn moeder naar bed is geweest toen zijn vader is overleden, misschien om haar te troosten...misschien gaan ze nog met elkaar naar bed...
meen me kort geleden een bericht te herinneren dat meer dan de helft van de vrouwen flink buiten de deur neukt terwijl ze een relatie hebben...quote:
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef herzberg het volgende:
het taboe op incest was noodzakelijk in de premoderne samenleving. in de huidige tijd van anticonceptiemiddelen en de afnemende behoefte aan bloedverwantschappen zie ik echter niet in waarom een moeder geen seksuele omgang met haar volwassen zoon zou mogen hebben.
als mijn moeder twintig jaar jonger was geweest zou ik daar serieus over hebben nagedacht.quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?
ik vraag me overigens af wat nu precies jou braakneigingen veroorzaakt. is dat het incest element of is het de theologie?quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?
Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelenquote:Op zondag 12 september 2010 02:10 schreef snakelady het volgende:
Over dat naakt naar de toilet lopen, tja, ik zie er geen probleem in eigenlijk maar bij mijn thuis was naakt heel normaal.
De kussen op de mond, als er geen tong bij komt kijken vind ik dat ook niet zo gek mijn ( stief)vader geef ik altijd 2 kussen op de wang en 1 op de mond, dat is gewoon ons ding en we zijn ook vrij knuffelig.
Maar als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je dat als te close ervaart.
Hij was dronken, dronken mannen spreken de waarheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.quote:Op zondag 12 september 2010 02:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelen
Maar mijn moeder vol op de mond zoenen en intiem knuffelen? No way
Ik zoen mijn 2 kleintjes ook op de mond, en knuffel ook graag met ze. Maar ze zijn 4. Ik verwacht er allerminst van dat we dit nog doen als ze pak 'n beet 14 zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.
En we knuffelen enorm veel.
Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.
Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
Kan allemaal wel wezen, maar als je dat soort "uitingen van moederliefde" niet gewend bent en daarquote:Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.
En we knuffelen enorm veel.
Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.
Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
Hypothetisch gezien zeker, maar denk dat hij het als kritiek ziet, ze ruzie krijgen en de relatie met zijn moeder nog hetzelfde blijft.quote:Op zondag 12 september 2010 09:49 schreef Vandaag... het volgende:
Dat hij zijn gedrag een beetje aanpast is geen optie? Hypothetisch dan, ik snap dat je dit niet kan afdwingen.
Hear hear.quote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef mane het volgende:
Het is niet gezond als een schoonmoeder zich gedraagt als een concurrente. Het is ook niet erg volwassen van de man in kwestie als hij dat laat gebeuren. Tijd dus voor hem om zich hiervan los te maken. En tijd voor die moeder om zich eens te gaan richten op andere mannen.
Mooi man. Eerst deden ze het openlijk en nu alles stiekem.quote:Op maandag 13 september 2010 14:42 schreef Dearson het volgende:
Hello daar ben ik weer ..
Ik heb de reactie's ff doorgelezen..
En ja hij is enig kind en ja ik snap het allemaal wel..
Ik gaf me pa een zoen op zn mond tot mn pubertijd en kan nog steeds erg goed met mn pa.
Ik knuffel en zoen op zn wang,zo koud ben ik echt niet hoor .. Plus hun hebbe ook veel meegemaakt.
En int begin vondt ik het juist leuk dat ze zo 'goed' met elkaar omgaan.
Maar der is gewoon een grens en ik er idd niks aan doen hoe ik me daarbij voel..
En komt er nog ff bij.. want ik zie hier en daar nog steeds de vraag ...overdrijven??
Ik overdrijf echt niet..dit is maar een optelsom van een paar dingen ,heb nie eens alles verteld..
Zal nog 1 favo opmerking van mn schoonmoeder aan jullie vertelle..
Ik zat met er op een verjaardag, kwam t onderwerp over mn exschoonmoeder,of ik die nog welles tegenkwam..
K zeg lachend jah! die hoopt dat t weer aankomt met mn ex.
Zegt ze : nou komt t nog aan??![]()
K zeg vrouwtje zie jij mij hier niet zitten met JOUW zoon ,natuurlijk komt dat niet aan!
Hoezo kan toch zegt ze weer doodleuk?
Dat is weer zon lekkere.. zij wil mij gewoon niet hebbe, en dan komt hun (in mijn ogen) rare relatie daar nog ers bij..
MAAR ik heb al mn moed bij elkaar geschraapt en er evegoed iets van gezegd..
Over dat naakt lopen zei die :dat was ook niet mn bedoeling..
(al gaf ze moeder daar overduidelijk niet om! Brrr)
En over dat gepoets gezoen en gewrijf en gevriendje met ze moeder werd ie wel pissig maar zei die verder niks en toen ben ik er ook niet meer over begonne..
MAAR ik heb het NOG niet gezien sinds ik t heb gezegd....
En ze doen nog steeds NORMAAL leuk tegen elkaar dus geen ruzie...
Die opmerkingen vondt ie WEL te ver gaan en hij heeft er achteraf al ruzie om gehad met haar omdat ze zo negatief over ons was.. (vertelde die nou pas)
En als ze nog 1 keer iets zegt gaat ie er wat van zeggen.
Dus wat heb ik nou geleerd: zwijgen is goud maar praten kan ook goud waard zijn!!
En de baksteen in mn maag ben ik mooi kwijt![]()
Ben wel blij dak deze topic had gestart had er wel ff andere mense voor noddig zieje!
Rustig nou maar. Dat 90% van de mensen het "vies" vinden, wil niet zeggen dat het geen bestaand psychish fenomeen is, wat in de oudheid al bekend was: namelijk het oedipus complex. Wat TS volgens mij gewoon moet doen is professionele hulp zoeken.Er zijn een heleboel capabele mensen die psychologie gestudeerd hebben en die je goed raad kunnen geven met wat je wel en niet moet doen. Probeer in het begin trouwens niet anderen erbij te betrekken, maar puur naar jezelf te kijken: Je moet eerst leren om te accepteren hoe de vriend en zijn moeder in elkaar zitten en dan een manier leren om er mee om te gaan. Veranderen zal waarschijnlijk nooit lukken..., en in ieder geval niet op korte termijn en niet in de mate waarin je dat wenst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:52 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg wat hoop ik dat dit een fake topic is. Yak... Arme TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |