abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86297240
ik neem aan dat TS niet overdrijft dan vind ik het gedrag ook wel te ver gaan, zeker met combi kus op de mond.

klinkt alsof ze beiden iets niet goed hebben verwerkt en er nogal een erg vreemd en oedipuseus gedrag vertonen.

is er niet iemand van de directe familie van hun die je kunt benaderen?
bijvoorbeeld peettantes/ooms die er veel contact mee hebben en wellicht ook opeens zien dat het vreemd is
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:39:37 #27
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86297250
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Elvis Presley zei dat ook hoor :)
Oh, dan is het goed. Elvis Presley lijkt me ook de ideale echtgenoot :') :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:40:06 #28
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86297270
Maar dit klinkt echt niet normaal, ik werd bijna misselijk toen ik het las. Op de mond zoenen, naaktlopen, ma eerste plaats, huilen, drama, stoken van ma over vreemdgaan. Je alarmbellen gaan niet voor niks af.

Je kan er nooit op gokken dat mensen veranderen dus als je dit niet kan accepteren dan moet je wegwezen. Simple as that.
pi_86297415
Hey lucasdewit, nee de enige die daar komen zijn haar 2 zussen en die komen onder zijn werktijd..
Voor de rest heeft ze zeg maar euh..geen leven.. ze werkt 4dagen komt thuis, kijkt tv en gaat naar bed..
Dus ik ben echt de enige die t allemaal van dichtbij meemaakt..
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:44:47 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86297441
Op de mond zoenen is nog niet zo heel vreemd. Doe ik ook wel eens met m'n pa (al is dat er meestal 1 :') )
Maar het naaktlopen en al het andere daar zou ik niet aan moeten denken. :X
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:47:37 #31
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297570
Niks aan de hand joh, als hij z'n moeder zou geven, of zijn moeder hem :'), dan had hij jou niet nodig gehad natuurlijk...
pi_86297689
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Dearson het volgende:
Hey lucasdewit, nee de enige die daar komen zijn haar 2 zussen en die komen onder zijn werktijd..
Voor de rest heeft ze zeg maar euh..geen leven.. ze werkt 4dagen komt thuis, kijkt tv en gaat naar bed..
Dus ik ben echt de enige die t allemaal van dichtbij meemaakt..
tja, iets zinnigs hierover zeggen is wel heel moeilijk, voor hetzelfde geld valt het wel mee, deden ze dat altijd al en is je vriendje een uber moederskindje maar het komt gewoon wel erg ziek over...

ik krijg gewoon de indruk dat de dood van man en vader zo'n dergelijke impact heeft gehad dat ze het niet verwerkt hebben op een normale manier.
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug en zoon word nog closer met zijn moeder.
krijg het idee dat er steeds minder barrieres komen totdat ze bij elkaar in bed eindigen :r

date die moeder ook niet? avondje stappen met vriendinnen? praten ze wel over hun vader/man of is dat een erg moeilijk onderwerp?
pi_86297767
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:44 schreef Cue_ het volgende:
Op de mond zoenen is nog niet zo heel vreemd. Doe ik ook wel eens met m'n pa (al is dat er meestal 1 :') )
Maar het naaktlopen en al het andere daar zou ik niet aan moeten denken. :X
naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoor
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:53:28 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297851
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef lucasdewit het volgende:

[..]

naakt rondlopen vind ik normaler dan uitgebreid je moeder op de mond zoenen hoor
Ligt er natuurlijk aan wat TS met zoenen bedoeld
pi_86297894
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug.. Ja Lucas dit zegt ze ook erg vaak..
Je lijkt zoveel op je pa..
Maar ze praten wel gewoon over zn vader ja dat wel..
Ze date niet en gaat niet uit nee... Dat vondt ik dus ook al erg erg vreemd..
pi_86297981
Nee jongens zonder tong.. als dat er OOK nog ers bij kwam!! hahah
pi_86297982
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij overdrijft ts enorm
en
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Dearson het volgende:
moeder ziet (te)veel van haar man in zoon terug.. Ja Lucas dit zegt ze ook erg vaak..
Je lijkt zoveel op je pa..
Maar ze praten wel gewoon over zn vader ja dat wel..
Ze date niet en gaat niet uit nee... Dat vondt ik dus ook al erg erg vreemd..
En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.

Vrouwen zoals TS zijn 9 van de 10 keer verantwoordelijk voor ruzies binnen families. Ik zie het bij mijn schoonfamilie, diverse broers en zussen praten niet meer met elkaar omdat de echtgenoten/s zitten te stoken. :r

Ga eens wat meer met je schoonmoeder in gesprek TS. Probeer eens achter die facade te kijken, wat die vrouw bezig houdt, wat haar gedachten zijn, misschien dat je dan niet zo achterdochtig hoeft te doen.

[ Bericht 71% gewijzigd door fratsman op 10-09-2010 23:06:32 ]
pi_86298030
Stel een triootje voor en kijk of hij hapt, en trek dan je conclusie.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_86301117
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please. :?
Yeah, right :')
pi_86301200
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

en
[..]

En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, date ook niet, en heeft ook tot nu toe geen behoefte aan een nieuwe man in haar leven. Ze is alles voor mijn broer en mij en we staan ook altijd voor haar klaar en vice versa. Mijn vriendin is een paar weken na het overlijden van mijn vader in mijn leven gekomen, en zij heeft er altijd begrip voor op kunnen brengen dat ik altijd voor mijn moeder klaarsta.

Vrouwen zoals TS zijn 9 van de 10 keer verantwoordelijk voor ruzies binnen families. Ik zie het bij mijn schoonfamilie, diverse broers en zussen praten niet meer met elkaar omdat de echtgenoten/s zitten te stoken. :r

Ga eens wat meer met je schoonmoeder in gesprek TS. Probeer eens achter die facade te kijken, wat die vrouw bezig houdt, wat haar gedachten zijn, misschien dat je dan niet zo achterdochtig hoeft te doen.
^O^
Snollebolt
pi_86303069
Tja, dat kan hypothetisch zo gegroeid zijn over de jaren. Maar daar kun jij niets aan veranderen, dat moet vanuit hem komen. Pas als hij zich los wil maken kan ie loskomen van haar. Als je hem aan zn verstand probeert te praten dat het ziek is, kiest hij altijd voor haar en verdedigt het.
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:43:56 #42
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86305939
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

en
[..]

En dus? Mijn moeder is ook al 10 jaar weduwe, <heel verhaal>
Zoen jij je moeder ook meerdere malen achter elkaar op de mond? Gaat jouw moeder ook huilen op een feestje en roep jij dan met een slok op tegen je vriendin dat je moeder altijd op nr 1 staat? Loop jij ook naakt tegen je moeder op, gaat jouw moeder ook dramatisch doen als je een weekje weg gaat met je vriendin, suggereert jouw moeder ook opgetogen dat je vreemd kan gaan?

Een sterke band is 1 ding maar er zijn grenzen, dit klinkt als een optelsom van dingen die de grenzen voor TS (en de meeste mensen) in ieder geval overschrijdt... en nu moet TS volgens jou gaan achterhalen wat moeder beweegt? Ze is geen psycholoog, ze wil gewoon een normale relatie zonder dit soort gekkigheden en heeft daarbij wél grenzen. Lijkt me niet meer dan normaal.

Ik snap trouwens niet dat je niet onwijs afknapt op je vriend TS. Als mijn vriend zou uitroepen dat ma altijd op 1 staat na haar 10 keer op de mond te hebben gekust zou ik in ieder geval geen zin hebben in een potje onbevangen sex. :')
pi_86306364
Overwegend zonnig dat is precies wat ik bedoel!! Wauw iemand die het snapt..
Natuurlijk was dat een afknapper.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:48:14 #44
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86306517
Tja, dan kan je maar 1 ding doen. Tegen hem zeggen wat je dwars zit en dan kijken of hij er iets mee doet. Als er niet binnen aanzienlijke tijd wat verandert dan moet je er maar mee leren leven of weg gaan.
pi_86306736
Ja je heb gelijk dat moet k dat maar doen..
Ik ga het gewoon erg voorzichtig brengen ,heb een hekel aan ruzie zieje, maar hier zou niemand tegen kunne hoor.
Ze kan ook zulke gemene opmerkingen maken en ik biljf echt aardig tegen haar.
Nou bedankt voor jullie mening! wish me good luck.
pi_86310224
Gewoon met hem gaan praten erover. Helpt dat niet dan gewoon einde verhaal. Je wilt toch geen vriend waar je op de 2e plaats komt? Dit verhaal lijkt erg op mijn broertje en zijn ex. Zij was ook nog ontzettend klef met haar ouders die altijd op de 1e plaats kwamen. Praten hielp niet, dus heeft hij het uitgemaakt. ^O^
pi_86312481
Yup das dan de enige oplossing want hiervan krijg k t aan me hart :N
pi_86312679
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
Houdt er dan rekening mee dat je het derde wiel vormt. Als jij je prima voelt in die rol, be my guest. Succes ermee
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86312722
mannen :{
dus
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:27:46 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86313151
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:\
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
En je vriend aan haar
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
Natuurlijk was dat een afknapper.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
Dan zal je dit moeten accepteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')