waarom niet? Hoe kun je gek zijn op zon jongen? Als mij zoiets zou overkomen (bij een meisje dus) dan zou mijn liefde acuut omslaan in walging en pure minachting.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Dearson het volgende:
.. maar ik ben erg gek op me vriend, wil m niet kwijt..
Gatverdamme zeg wat hoop ik dat dit een fake topic is. Yak... Arme TS.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Dearson, ik krijg toch de indruk dat je vriend misschien wel met zijn moeder naar bed is geweest toen zijn vader is overleden, misschien om haar te troosten...misschien gaan ze nog met elkaar naar bed...
meen me kort geleden een bericht te herinneren dat meer dan de helft van de vrouwen flink buiten de deur neukt terwijl ze een relatie hebben...quote:
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef herzberg het volgende:
het taboe op incest was noodzakelijk in de premoderne samenleving. in de huidige tijd van anticonceptiemiddelen en de afnemende behoefte aan bloedverwantschappen zie ik echter niet in waarom een moeder geen seksuele omgang met haar volwassen zoon zou mogen hebben.
als mijn moeder twintig jaar jonger was geweest zou ik daar serieus over hebben nagedacht.quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?
ik vraag me overigens af wat nu precies jou braakneigingen veroorzaakt. is dat het incest element of is het de theologie?quote:Op zondag 12 september 2010 01:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ach ja een theoloog die waarschijnlijk uit eigen ervaring spreekt?
Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelenquote:Op zondag 12 september 2010 02:10 schreef snakelady het volgende:
Over dat naakt naar de toilet lopen, tja, ik zie er geen probleem in eigenlijk maar bij mijn thuis was naakt heel normaal.
De kussen op de mond, als er geen tong bij komt kijken vind ik dat ook niet zo gek mijn ( stief)vader geef ik altijd 2 kussen op de wang en 1 op de mond, dat is gewoon ons ding en we zijn ook vrij knuffelig.
Maar als je dat niet gewend bent kan ik me voorstellen dat je dat als te close ervaart.
Hij was dronken, dronken mannen spreken de waarheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.quote:Op zondag 12 september 2010 02:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik liep ook naakt naar de toilet of douche. Kan mij wat schelen
Maar mijn moeder vol op de mond zoenen en intiem knuffelen? No way
Ik zoen mijn 2 kleintjes ook op de mond, en knuffel ook graag met ze. Maar ze zijn 4. Ik verwacht er allerminst van dat we dit nog doen als ze pak 'n beet 14 zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.
En we knuffelen enorm veel.
Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.
Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
Kan allemaal wel wezen, maar als je dat soort "uitingen van moederliefde" niet gewend bent en daarquote:Op zondag 12 september 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, nu ik er over nadenk, ik heb 2 dochtertjes, die zijn nog erg jong maar die kus ik ook op de mond, dat is niet bewust maar gewoon zo gekomen.
En we knuffelen enorm veel.
Dat wordt natuurlijk wel veel minder naarmate kinderen ouder worden, maar bij sommige blijft dat wel een beetje zo.
Denk dus totaal niet dat hier iets Incestieus aan de gang is maar dat het puur moederliefde is.
Daarbij is de moeder haar man verloren en de zoon zijn vader, moeder had alleen nog maar haar zoon om liefde aan te geven, dus misschien is dat wel meer geworden dan in de meeste gezinnen, maar zie daar niet meteen iets slechts in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |