Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please.