abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86292021
Haii mensen
Misch is dit onderwerp al erg standaard en veel geschreven maar wou echt ff weten wat ander ervan vinden..
De vader van mijn vriend is 5 jaar geleden overleden, mijn vriend van 22 woont dus al zolang alleen met zijn moeder.
Hij heeft 3 jaar geleden 2 jaar een vaste relatie gehad en daarna niet meer. Wij zijn nu 7 maanden samen..
Ik zag op t begin al dat ze erg close waren en dat vondt ik wel schattig.. Ik ben zelf ook best close met me ouders..
Maar des te vaker ik daar was des te meer kreeg ik van dat "schattige' te zien.
De eerste keer dat ik mn wenkbrauw ff optrok was toen we haar kwamen opzoeken op een feestje.
Mijn vriend sprong over tafel om zijn moeder heel heel erg lang vast te houden en te zoenen
op haar mond...
en opnieuw en opnieuw en opnieuw..
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
Ik hield maar gewoon me mond..
Thuis gaat zoonlief naar de plee en laat de deur open ..gaat douche en laat de deur open..
Elke keer als hij uit zn werk komt ktrijgt mams een zoen op mond ,als hij gaat een zoen..
Ze bemoeien zich verschrikkelijk met elkaar over vanalles..
De eerste keer dat ik me mond heb opgehaald was toen mijn vriend Naakt(ja naakt) naar benede liep naar de wc.
Moeders moest ook en loopt zo tegen naakt zoonlief aan!!
Toen ik vroeg aan haar op subtiele wijze en met een gekke bek wat ze hiervan vondt zegt ze :wat maakt dat nou uit...
En dat was het moment dat ik erg erg misselijk werd en mn maag 5 rondjes draaide..
En het werd allleen maar erger..
Mn vriend ging eerst op vak met zn vrienden 2 weken, daarna ging ik een week met m weg .
Ze had met het afscheid voor die 2 weken geen traan gelaten..
Begint ze toch te huilen dat we in de deuropening staan!
En hij gaat haar toch trooste ! zoen op de mond,opnieuw opnieuw en opnieuw met de woorden ik ben toch zo weer terug vriendje!
En moet ik het nog hebben over haar opmerkingen.. laatst hadde we een meningsverschil en zaten midden in de nacht te praten.. komt ze zo beneden binne storme en gaat naast ons zitte!
Ik was overduidelijk erg ongemakkelijk en dit merkte ze ook.. \
De volgende dag stond ik bovenaan de trap en hoorde ze praten..
Het ging als volgt: wat was er nou met haar gister?? hadde jullie ruzie ?? waarop mijn vriend zei nee ik had geen ruzie ,t was gewoon een meningverschil..
Zegt mn schoonmoeder doodleuk en enthousiast.. Ben je vreemd geweest? natuurlijk reageert mijn vriend erg gechokeert waarop ze weer antwoord: Hoezo kan toch?
Dit zijn nog maar en paar voorbeelden van hun relatie en haar opmerkingen tegeover mij..
Ik vindt dit niet schattig meer en weet niet wat ik ermee moet.
Ze is overduidelijk erg jaloers en ziet haar zoon meer als haar man
En t ligt toch echt niet aan mij ,heb hiervoor 4 jaar een relatie gehad en kon lezen en schrijven met mn exschoonmoeder.ze begint zelfs te huilen as ik haar tegenkom..
En nou vragen ik aan jullie. Wat is jullie mening hierover?
En als jullie wel vinden dak er gewoon mee moet deale.. Tips please. :?
pi_86292151
Volgens mij ben jij diegene die jaloers is.
Jemig zeg het is zijn moedertje voor mannen ligt dat toch altijd anders dan voor meiden?
Meiden bellen vaak dagelijks met hun moedertje,...nou je vriend doet het zo met zijn moedertje...
soms is er een band...die bijzonder is.
Wees blij.
Een man die lief is voor zijn moeder is ook lief voor zijn vriendin..althans meestal wel :P
Snollebolt
pi_86292253
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Volgens mij ben jij diegene die jaloers is.
Jemig zeg het is zijn moedertje voor mannen ligt dat toch altijd anders dan voor meiden?
Meiden bellen vaak dagelijks met hun moedertje,...nou je vriend doet het zo met zijn moedertje...
soms is er een band...die bijzonder is.
Wees blij.
Een man die lief is voor zijn moeder is ook lief voor zijn vriendin..althans meestal wel :P
Ja, die mening, maar dan diapositief.

Dit klinkt walgelijk klef. Spoort niet helemaal.
Ik ga naar huis.
pi_86292488
vind het best wel ziek dat contact tussen je vriendje en zijn moeder, volgens mij ligt ie snachts zelfs naakt naast z'n moeder in bed als ik zo je verhaal lees
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:35 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86292509
Het is wel heel erg klef.

Je moet je eens afvragen of je die vriend wel wil.
Het lijkt er op alsof je een soort 3e wiel aan een wagen bent.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:03:39 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_86292827
Ik zou zo'n vriend (En ma) echt niet moeten :X

Maargoed.. dat is aan jou die keuze. Hij zal nooit voor jou kiezen en haar uit zijn leven bannen. En het zal zo te horen ook neit minder worden, want het is van beide kanten klef.

Succes!!
pi_86293602
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:49 schreef Dearson het volgende:
Hij kwam vervolgens beetje aangeschoten naar me toe en zei dat ze alles voor m was en altijd nummer 1 zou blijven..
WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
pi_86295758
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

WTF? Dat zeg je toch niet tegen je vriendin. Als je nooit de belangrijkste persoon kan worden voor de gene met wie je je leven wil delen, dan lijkt het mij einde verhaal.
Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
pi_86295887
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:

[..]

Moederliefde is heel normaal, de 1 heeft het alleen wat (of veel) meer dan de ander.
Maar om dat nou op die manier te uiten....
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:11:28 #10
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86295974
Dit is meer iets voor sexverhalen.nl
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:12:26 #11
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86296019
Volgens mij overdrijft ts enorm
Snollebolt
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:14:36 #12
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86296112
Wat een ranzig topic trouwens :')
pi_86296336
Halloo angel nog wat (sorry)waarom doe je zo vijandig!
Ik zit dit niet uit mn duim te zuigen!
Ik zet dit neer omdat ik ermee zit! en kijk of k afvies kan krijgen ofzo .
Moet ik er wat van zeggen tegen mn vriend?
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Misch zakt t vanzelf wel ? weet ik veel!
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
pi_86296392
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Hij heeft wel gezegd dat hij erg gek op mij is en wil me echt niet kwijt., dus misch dat dat kan?
Ik kan de relatie toch niet stuk laten gaan omdat mn schoonmoeder hangt aan mn vriend?
Hij hangt ook aan haar....moederskindje into extremes.
pi_86296404
TS ik snap dat je dit too much vindt. Ik werd er ook een beetje ontoepasselijk van toen ik het las...
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_86296616
Mensen die hier serieus op reageren :')
pi_86296731
Pff gelukkig zijn er ook mense die leuk en normaal reageren..
Heb dit nog nooit gedaan op zon forum. ik startte dit echt alleen omdak er erg mee in me maag zit.
pi_86296735
Gadverdamme, dat is echt niet gezond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:28:52 #19
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86296760
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef Dearson het volgende:
Ik doe niet vijandig ben je mal!
Ik fok en dan moet je dat doen op zijn fokssssss...toch?

Maar goed ik bedoel alleen te zeggen dat als jij dit niet gewend bent van huis uit, dat jij dit misschien heel raar kunt vinden, maar zij vinden dat dus totaal niet.
Kijk het op de mond zoenen tjah? Beetje vaag wel maar goed sommige mensen doen dat?
Weet ik veel ik zou me daar nooit druk over maken,...jij denkt iets...jij voelt iets geks in wat je ziet.
Ik zie het niet.

Ben er niet bij nml.
Wat vermoed je dan incest oid? Of zijn het gewoon hele warme mensen?
Kan ook...denk niet dat er iets fout zit oid, sommige mensen zitten zo in elkaar en anderen anders hehe...den logica gewoon.
Het is aan jou of je daar mee om kunt gaan...dus
Ts kan er niet mee omgaan... :s)
Snollebolt
pi_86296821
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Dearson het volgende:
Pff gelukkig zijn er ook mense die leuk en normaal reageren..
Heb dit nog nooit gedaan op zon forum. ik startte dit echt alleen omdak er erg mee in me maag zit.
Ok, serieus dan..

Je schoonma is een MILF...en die heeft je vriendje(haar toyboy) geadopteerd.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:31:11 #21
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_86296865
Ik zou er niet echt gelukkig van worden inderdaad als mijn vriend zo klef met zijn moeder zou zijn. Ik heb een hele goede band met mijn moeder verder, maar dit gaat toch wel wat ver.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_86297043
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:06 schreef Rewiinded het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:35:23 #23
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86297072
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat moederliefde niet normaal is. Alleen als je tegen je vriendin zegt dat je moeder altijd nummer 1 zal blijven, tja.. Dan is er toch geen toekomst? Laat hem dan lekker voor altijd bij zn moedertje blijven wonen.
Elvis Presley zei dat ook hoor :)
Snollebolt
pi_86297148
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Elvis Presley zei dat ook hoor :)
Die spoorde (spoort :')) sowieso niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86297174
Ooh oke sorry, ik heb dit nog nooit gedaan haha.
Nee ik vermoed geen incest!!
Maar ik kan er zoals jij zegt gewoon niet zo goed mee omgaan dat hij zooo close is..
It freaks me out!
En mensen noemen mij welles knuffel dus als ik te ver vindt gaan geloof me dan gaat t best ver..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')