Hello daar ben ik weer ..
Ik heb de reactie's ff doorgelezen..
En ja hij is enig kind en ja ik snap het allemaal wel..
Ik gaf me pa een zoen op zn mond tot mn pubertijd en kan nog steeds erg goed met mn pa.
Ik knuffel en zoen op zn wang,zo koud ben ik echt niet hoor .. Plus hun hebbe ook veel meegemaakt.
En int begin vondt ik het juist leuk dat ze zo 'goed' met elkaar omgaan.
Maar der is gewoon een grens en ik er idd niks aan doen hoe ik me daarbij voel..
En komt er nog ff bij.. want ik zie hier en daar nog steeds de vraag ...overdrijven??
Ik overdrijf echt niet..dit is maar een optelsom van een paar dingen ,heb nie eens alles verteld..
Zal nog 1 favo opmerking van mn schoonmoeder aan jullie vertelle..
Ik zat met er op een verjaardag, kwam t onderwerp over mn exschoonmoeder,of ik die nog welles tegenkwam..
K zeg lachend jah! die hoopt dat t weer aankomt met mn ex.
Zegt ze : nou komt t nog aan??
K zeg vrouwtje zie jij mij hier niet zitten met JOUW zoon ,natuurlijk komt dat niet aan!
Hoezo kan toch zegt ze weer doodleuk?
Dat is weer zon lekkere.. zij wil mij gewoon niet hebbe, en dan komt hun (in mijn ogen) rare relatie daar nog ers bij..
MAAR ik heb al mn moed bij elkaar geschraapt en er evegoed iets van gezegd..
Over dat naakt lopen zei die :dat was ook niet mn bedoeling..
(al gaf ze moeder daar overduidelijk niet om! Brrr)
En over dat gepoets gezoen en gewrijf en gevriendje met ze moeder werd ie wel pissig maar zei die verder niks en toen ben ik er ook niet meer over begonne..
MAAR ik heb het NOG niet gezien sinds ik t heb gezegd....
En ze doen nog steeds NORMAAL leuk tegen elkaar dus geen ruzie...
Die opmerkingen vondt ie WEL te ver gaan en hij heeft er achteraf al ruzie om gehad met haar omdat ze zo negatief over ons was.. (vertelde die nou pas)
En als ze nog 1 keer iets zegt gaat ie er wat van zeggen.
Dus wat heb ik nou geleerd: zwijgen is goud maar praten kan ook goud waard zijn!!
En de baksteen in mn maag ben ik mooi kwijt
Ben wel blij dak deze topic had gestart had er wel ff andere mense voor noddig zieje!