Dan zijn met alle respect je oren beter dan je ogen. Thx aan alle anderen die het ook zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je sorry, ik zie écht geen flitsen.
(irritant muziekje onder dat filmpje, trouwens)
Ik durf te zweren dat er zo mensen komen met reacties als: "Oh.. gewoon kortsluiting in bedrading ofzo".quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan zijn met alle respect je oren beter dan je ogen. Thx aan alle anderen die het ook zien.
Is hier 'n andere aannemelijke verklaring voor dan CD ?
WTF kan zulke enorme flitsen veroorzaken dat ze die stofwolken compleet doen oplichten ?
veel te vroeg in de ochtend, wat je zag was beelden opgenomen door een franse camera ploeg toevallig bij fire departement voor docuquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef speknek het volgende:
Ik gok dat zo'n 900.000 mensen dat tweede vliegtuig er ter plaatse in hebben zien vliegen, dus dat wordt wel een heel groot complot.
Mij ook nog niet, behalve dat je wel wat opmerkelijke schade aan oa auto's kunt waarnemen. Vergeet net dat de ingestorte torens aan de andere kant van het gebouw stonden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef polderturk het volgende:
Wat bewijzen de Hess beelden eigenlijk? Dat is voor mij niet helemaal duidelijk.
Tja, bij die 1e impact las ik ook wel 's iets over statische electriciteit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat er zo mensen komen met reacties als: "Oh.. gewoon kortsluiting in bedrading ofzo".
Overigens zijn die flitsen overduidelijk.![]()
Dit kende ik nog nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, bij die 1e impact las ik ook wel 's iets over statische electriciteit.
Wel opmerkelijk dat men dat uit de DVD 'Rudolph Giuliani 9-11 " heeft weggehaald..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de instorting werd dat iets lastiger.
8% van 8 miljoen mensen is nog steeds 640.000quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat blijkt niet zo te zijn. Slechts 8% van de ondervraagden heeft gezegd een vliegtuig te hebben gezien en gehoord. Bron moet ik je nog even verschuldigd blijven.
Kwart voor negen veel te vroeg in de ochtend.........quote:
Hebben ze 8 miljoen mensen ondervraagd dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef speknek het volgende:
[..]
8% van 8 miljoen mensen is nog steeds 640.000
[..]
Kwart voor negen veel te vroeg in de ochtend.........
Ga eens naar New York toe.
Er is een reden dat die aanslag... sorry false flag demolition.... op dat tijdstip plaatsvond.
Mijn steekproef?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef speknek het volgende:
Ik weet de opmaak van je steekproef niet.
Deze was zondag ook al op SBS 6 te zien volgens mij. Morgen om 5 voor 7 op RTL 5 krijg je een complot docu over 9/11quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Kickstart het volgende:
nu op Discovery een 911 docu
1 van de vele die wel zal komen deze dagen maar eens zien of er nieuwe feiten te zien / horen zijn
Kijk alleen al eens goed naar de explosie. Je zou de motor dus moeten zien vliegen. Ik zie wel iets weggeblazen worden, maar dat heeft zeker niet de omvang van een vliegtuigmotor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef robert1989 het volgende:
Na het filmpje in het vorige topic begint de theorie dat er geen vliegtuig in het WTC is gevlogen wel erg echt te lijken. Zeker ook gister (9/11 SBS6) na die opnamen van de motor van het vliegtuig dat daar politie bij stond en dat het bewijsmateriaal was en iedereen moest wegwezen. Mij lijkt ieder geval na zo'n crash dat ook dat kapot is of ieder geval niet in de staat zoals het daar getoond is.
Eind feitquote:September 11, 2001. On that morning, 19 al-Qaeda terrorists hijacked four commercial passenger jet airliners.[2][3] The hijackers intentionally crashed two of the airliners into the Twin Towers of the World Trade Center in New York City, killing everyone on board and many others working in the buildings. Both buildings collapsed within two hours, destroying nearby buildings and damaging others. The hijackers crashed a third airliner into the Pentagon in Arlington, Virginia, just outside Washington, D.C. The fourth plane crashed into a field near Shanksville in rural Pennsylvania after some of its passengers and flight crew attempted to retake control of the plane, which the hijackers had redirected toward Washington, D.C. There were no survivors from any of the flights.
Ik zie flitsen ... maar daar had ik ook wel op gereageerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De topics gaan snel, zeker de tijd van het jaar.
Had in de vorige reeks dit filmpje gepost. Jaren geleden ook al 's maar heb er nog nooit n reactie op gehad , ben ik nou echt de enige die die enorme flitsen ziet (2:35 e.v.) die de complete stofwolken doen oplichten?
bvd voor de reactie.
2:35 e.v.:
Er is toch ook ene Remember [xxx] uitgebracht maar daar was het vliegtuig weggepoetst. ?!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, bij die 1e impact las ik ook wel 's iets over statische electriciteit.
Wel opmerkelijk dat men dat uit de DVD 'Rudolph Giuliani 9-11 " heeft weggehaald..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de instorting werd dat iets lastiger.
Niks feit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:36 schreef Montagui het volgende:
Feit
[..]
September 11, 2001. On that morning, 19 al-Qaeda terrorists hijacked four commercial passenger jet airliners.[2][3] The hijackers intentionally crashed two of the airliners into the Twin Towers of the World Trade Center in New York City, killing everyone on board and many others working in the buildings. Both buildings collapsed within two hours, destroying nearby buildings and damaging others. The hijackers crashed a third airliner into the Pentagon in Arlington, Virginia, just outside Washington, D.C. The fourth plane crashed into a field near Shanksville in rural Pennsylvania after some of its passengers and flight crew attempted to retake control of the plane, which the hijackers had redirected toward Washington, D.C. There were no survivors from any of the flights.
[..]
Eind feit
Etage op etage...quote:
Je kan het dak van het WTC zien... Graag een bron van een hoger gebouw dan het WTC ten tijde van de aanslag in NY. Aangezien je vanaf dat hogere gebouw op het WTC kan kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien dat het mede door het verschil in kwaliteit komt, maar ik meen bij het linkerbeeld ook meer dak te kunnen zien dan bij het rechter.
Volgens mij zijn beide beelden van redelijk veraf gemaakt, links vanuit een helikopter en rechts (zoals al eerder gezegd) van een ander hoog gebouw, maar door de afstand lijkt het alsof beide beelden hetzelfde zijn, terwijl in werkelijkheid er een aanzienlijk hoogteverschil in camerastandpunten zat.
Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen..
Het kost best wel wat tijd om te beseffen hoe bizar 911 was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, mensen kunnen me voor gek verklaren, maar de enige verklaring voor een vliegtuigmotor van een Boeing enkele straten verder op kan zijn: De explosie. Nou sorry, maar daar zijn beelden van en niets dat er op wijst is dat er een volledige motor ter grote van een Toyota Aygo door de lucht wordt geblazen...
Die no-plane theorie die ik zo ongeloofwaardig vond, begint in mijn ogen nu toch wel wat aannemelijker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |