abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86329246
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:22 schreef THEFXR het volgende:
nee, gewoon meer shock and awe!
Dat ja.
pi_86329822
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:22 schreef THEFXR het volgende:
nee, gewoon meer shock and awe!
Nee, nee, nee.

een mens kan veel hebben maar teveel onheil-nieuws in een te kort tijdbestek wekt op de lachspieren.

Ik zal het je toelichten met mijn eigen live versie van 09/11:

Op een vrije dag, op 11 sept 2001 's-middags lees ik in mijn luie stoel een interessant boek uit 1964 over JFK en Lee Harvey Oswald, waarin toch heel duidelijk wordt dat de moord op Kennedy een set-up was, de Warren commission een fake onderzoek, en dat Oswald een patsy was van de Amerikaanse regering. Interessante conspiracy, mooi boek, denk ik bij mezelf.

Dan doe ik de TV aan; ik ben benieuwd naar het weerbericht; maar ik zie een toren in New York in de brand staan; vreemd, dan even later zegt men dat zich een vliegtuig door de 2e toren boort. Paniek; Poetin op de buis, Bush op de buis; Chirac op de buis, CNN op alle zenders, heel de TV-wereld in paniek; opneens is dat boek over JFK en Lee Harvey Oswald niet meer interessant voor mij. Alle zenders hebben het over Bin Laden, en dan weer een bericht... het Pentagon is aangevallen..... Heel de wereld in paniek .... Bush in de schuilkelder etc etc.

Op zo'n moment gaan de stoppen door; ben je net een boek over JFK en Oswald aan het lezen en nou dit...
Even later crasht de zuid-toren, en dan weer later de noord-toren.... dit is teveel voor de TV-kijker.

Op zo'n moment wordt een mens heel nuchter:

WAT EEN POPPEKAST ! :')
pi_86330310
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij was heel duidelijk.
"Seconds after the first massive explosion below in the basement, I hear another explosion from way above,"

Ook hierover:
Rodriguez, swears that he saw Mohald Alshehri, an alleged hijacker of Flight 175, in the World Trade Center in June of 2001.

Bovendien is hij niet de enige:
http://patriotsquestion911.com/survivors.html
Natuurlijk heeft hij dat gezegd. Dat betwist ik niet.
Er waren nog mensen in de WTC-torens. Niemand van deze mensen trekt dezelfde conclusie als Rodriguez, bv. ook niet de mensen die bij hem waren op exact dat moment. Dat staat erg uitgebreid in de link die ik geef. Dat de kerosine via de liftkokers tot explosies leidde op een groot aantal verdiepingen en in de kelder is een vaststaand feit.

Daarenboven kan ik geen enkele reden bedenken voor het nut van explosieven in de kelder. De torens hebben het daar niet begeven.
pi_86330427
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]

Dat heb ik al honderd keer gedaan. Niets maar dan ook niets is wat jullie debunkers (deniers) betreft ook maar enigszins vreemd, dus heeft het zin denk je, als ik zeg waarom dat relevant is? Ik laat mensen graag zelf denken en bepaalde dingen dus zelf invullen. :)
Dan vind je het zeker niet erg om het een 101e keer te doen, want eerlijkgezegd kan ik me niet herinneren hier ooit een ietwat plausibele 'alternatieve' uitleg voor te hebben gelezen.
Dus: wat was dan wel de oorzaak van de hitte in het puin in de weken na de aanslagen?
pi_86331268
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef gorggg het volgende:

[..]

Dan vind je het zeker niet erg om het een 101e keer te doen, want eerlijkgezegd kan ik me niet herinneren hier ooit een ietwat plausibele 'alternatieve' uitleg voor te hebben gelezen.
Dus: wat was dan wel de oorzaak van de hitte in het puin in de weken na de aanslagen?
ok goed, de precieze oorzaak is mij niet duidelijk. Wat wel duiddelijk is, is dat een brand(je) zoals in wtc woeddde, niet veel verschilde van een normale kantoorbrand. De hitte, na de continue bluswerkzaamheden was te hoog voor een normale situatie. In mijn ogen is er dus een extreme energiebron geweest die deze hitte mogelijk maakte.
pi_86331661
een paar mensen wekken mij hier op de lachspieren.Mensen als je niet weet waar je in godsnaam over praat, blijf dan lekker weg uit deze thread.
pi_86331764
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

ok goed, de precieze oorzaak is mij niet duidelijk. Wat wel duiddelijk is, is dat een brand(je) zoals in wtc woeddde, niet veel verschilde van een normale kantoorbrand. De hitte, na de continue bluswerkzaamheden was te hoog voor een normale situatie. In mijn ogen is er dus een extreme energiebron geweest die deze hitte mogelijk maakte.
Ben je het met me eens dat explosieven of thermite absoluut geen betere verklaring geven?
Wat voor externe energiebron, een die te maken heeft met de instorting of een speciale externe energiebron ingezet om het puin warm te houden (wat zou het nut hiervan dan moeten zijn?)?
  zondag 12 september 2010 @ 10:48:16 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86336351
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oke, het gebouw is uitgebrand en dan? maar voor eeuwig laten staan of een dure sloopvergunning aanvragen en een demolition bedrijf inhuren?
Nee, het lijkt me dat men daar dan ook gewoon voor verzekerd is?
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:18 schreef Bankfurt het volgende:

2 torens waren al geraakt voordat het pentagon aan de beurt was; dus het pentagon-gedoe was eigenlijk overkill, en WTC-7 ook..

Toch gebeurde het. Een soort incompetentie in een samenzwering of terreurdaad ?
Ik zie het meer als van: 'We kunnen jullie overal aanvallen als we willen!' of gewoon 'spreid je kansen' :P

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

En natuurlijk moest er ook een Amerikaanse heldendaad in zitten, namelijk flight 93.

Crashsite flight 93 11-09-2001
[ afbeelding ]

Crashsite Tripoli 12-05-2010
[ afbeelding ]

Crashsite Griekenland 14-08-2005
[ afbeelding ]
Er zit natuurlijk een verschil tussen een crash waarbij de piloot het vliegtuig probeert te redden, en een crash waarbij de 'piloot' het vliegtuig bewust de grond in boort met 900 km/u
The line is a dot to you!
  zondag 12 september 2010 @ 10:52:39 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86336429
quote:

[..]

Verschillen normale kantoorbrand:

- Brand veroorzaakt door impact volgetankt passagiers-vliegtuig
- Brand vind plaat op verdieping 70 (ergens in de buurt) waar weinig blusmiddelen te krijgen zijn

Welke extreme energiebron denk jij dat er was dan? Behalve het hele logische kerosine?
The line is a dot to you!
  zondag 12 september 2010 @ 11:02:27 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86336634
Wat ik alleen niet begrijp is waarom die Amerikanen niet gewoon bepaalde zaken weerleggen, met eigen beelden naar buiten komen (bijvoorbeeld bij die vraagtekens m.b.t het Pentagon) om aan te tonen dat ze het verkeerd hebben en ze zo monddood maken.
Beelden zoals in de OP zeggen me niet zoveel verder, maar er zijn zoveel andere vreemde zaken (althans, als je die beelden ziet) gebeurd waarbij men - mits het daadwerkelijk zo gegaan is als ze gemeld hebben - het toch zo kan weerleggen.

Er zitten mij iets teveel vaagheden in bepaalde situaties, maar het is natuurlijk anderzijds ook zo dat die complotfilmpjes veelal bewust het e.e.a manipuleren en andere dingen weglaten om het anders weer te geven, daar ben ik me dan ook wel weer van bewust.
pi_86336831
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:02 schreef Lastpost het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp is waarom die Amerikanen niet gewoon bepaalde zaken weerleggen, met eigen beelden naar buiten komen (bijvoorbeeld bij die vraagtekens m.b.t het Pentagon) om aan te tonen dat ze het verkeerd hebben en ze zo monddood maken.
Beelden zoals in de OP zeggen me niet zoveel verder, maar er zijn zoveel andere vreemde zaken (althans, als je die beelden ziet) gebeurd waarbij men - mits het daadwerkelijk zo gegaan is als ze gemeld hebben - het toch zo kan weerleggen.

Er zitten mij iets teveel vaagheden in bepaalde situaties, maar het is natuurlijk anderzijds ook zo dat die complotfilmpjes veelal bewust het e.e.a manipuleren en andere dingen weglaten om het anders weer te geven, daar ben ik me dan ook wel weer van bewust.
Dat doen de Amerikanen toch?
Ze hebben een aantal sites waar ze conspiracy theorieën weerleggen. Zie bijvoorbeeld deze:
http://www.america.gov/st(...)amfuaK0.2676355.html

Dat het vreemd is dat ze niet meer zaken naar buiten brengen is imo ook niet echt juist. 9/11 moet zeker de dag zijn waarover veruit het meeste info openbaar is gemaakt. En dat gaat tem details die je over erg weinig gebeurtenissen zult vinden. Zoals bv. uren en uren tapes van communicatie van hulpdiensten en NORAD, ruwe data van zwarte doos gegevens, etc. Dat er geen betere beelden over het Pentagon zijn, is simpelweg omdat er geen betere beelden zijn.
pi_86336918
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:20 schreef gorggg het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij dat gezegd. Dat betwist ik niet.
Er waren nog mensen in de WTC-torens. Niemand van deze mensen trekt dezelfde conclusie als Rodriguez, bv. ook niet de mensen die bij hem waren op exact dat moment. Dat staat erg uitgebreid in de link die ik geef. Dat de kerosine via de liftkokers tot explosies leidde op een groot aantal verdiepingen en in de kelder is een vaststaand feit.

Daarenboven kan ik geen enkele reden bedenken voor het nut van explosieven in de kelder. De torens hebben het daar niet begeven.
Niemand ?
Jose Sanchez, Evalle Sweezer, Stephen Evans, Brian Clark, Kevin McNeil , Salvatore Giambanco, etc..

Sommigen trekken dezelfde conclusie, maar namen i.i.g hetzelfde waar. Meerdere explosies.

Ik lees zaken in die link die je plaatste waar ik m'n ?? bij zet.
Hij reist in het gezelschap van "crackpots en hollocaustdeniers ". Slapjes hoor.

Ik kan 'n hele goede reden bedenken voor de explosies in de kelder, en niet alleen in wtc 1 en 2 maar ook in 4.
http://911review.com/motive/gold.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86337085
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:48 schreef kepler het volgende:

Er zit natuurlijk een verschil tussen een crash waarbij de piloot het vliegtuig probeert te redden, en een crash waarbij de 'piloot' het vliegtuig bewust de grond in boort met 900 km/u
Tuurlijk zit daar een verschil in. Maar vind je niet dat er dan wel heel erg weinig wrakstukken zijn? Het een klein kratertje is vergeleken met een Boeing 757?

In dit kratertje...:

...zou dit moeten passen:

Dat zou er dan ongeveer zo uit moeten zien:

Waar zijn de zwaarste en sterkste onderdelen (vliegtuigmotoren)? Brokstukken? Baggage? Stoelen?
Waar is de afdruk van die enorme motoren?

Waarom staat de brandweer er een beetje naar te kijken?
Zou de kerosine niet na moeten branden net als bij het WTC?
Bij het WTC zie je wel foto's van de brokstukken. Waarom bij flight 93 niet?
Waarom mocht de pers niet dichterbij komen?

[ Bericht 2% gewijzigd door FCZwolleZuid op 12-09-2010 11:36:14 ]
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86337411
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niemand ?
Jose Sanchez, Evalle Sweezer, Stephen Evans, Brian Clark, Kevin McNeil , Salvatore Giambanco, etc..

Sommigen trekken dezelfde conclusie, maar namen i.i.g hetzelfde waar. Meerdere explosies.
quote:
South tower, 84th floor. Brian Clark:
There was sort of like a double noise, like a bang, thump. With the second thump everything just fell apart in our room. The first noise was the impact; the second noise was the explosion and the shock wave of the fuel igniting.
http://www.nytimes.com/20(...)rint&position=bottom
quote:
In 2005: “It sounded like a bomb and the lights went on and off,” said Sanchez in the tape recording. “We started to walk to the exit and a huge ball of fire went through the freight elevator. The hot air from the ball of fire dropped Chino to the floor and my hair got burned,” said Sanchez in the tape recording. “The room then got full of smoke and I remember saying out loud ‘I believe it was a bomb that blew up inside the building.’

“I said ‘Chino, let’s go we gotta get out of here.’ But Chino was wounded and told me he needed help. I remember him saying that the hot air came with such force that it broke his leg. We finally went out through another exit and his leg and knee were both broken.”
http://www.prisonplanet.com/Pages/Jul05/120705wtc_blast.html
Voor mensen op het gelijkvloers was de impact 300 meter hoger. Je hebt verder:
1. geluid van impact
2. geluid van explosie van jet fuel doorheen het hele gebouw
3. geluid van beweging gebouw + schade hierdoor door impact

Verder is er nog de snelheid van geluid die verschilt. Verschillende snelheid door de lucht als door staal bijvoorbeeld. Dat mensen > 300 meter lager meer dan 1 geluid horen is dus niet meer dan normaal. Daar heb je geen geheimzinnige explosieven voor nodig.
quote:
Ik lees zaken in die link die je plaatste waar ik m'n ?? bij zet.
Hij reist in het gezelschap van "crackpots en hollocaustdeniers ". Slapjes hoor.
Dat van die holocaustdeniers is mss. niet echt nodig, niettegenstaand het feit dat het uiteraard wel waar is.
pi_86337984
Heyyy een duidelijke leugen van Bush over 9/11:

pi_86338040
Zelfs de rook uit de torens hebben ze zitten bewerken. :{

Gewoon ordinair knippen, plakken en scalen...
pi_86338354
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zelfs de rook uit de torens hebben ze zitten bewerken. :{

Gewoon ordinair knippen, plakken en scalen...
Is idd duidelijk, maar wat is de echte bron van dit filmpje? Ik heb deze nog nooit eerder gezien. Is dit überhaupt ooit wel echt op tv geweest?
  zondag 12 september 2010 @ 12:18:48 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86338424
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Tja dat is misschien wel zo maar vindt je dat media zelf hun berichten erg onderbouwd? Daar moet je ook maar van uit gaan dat het waar is wat een presentator zegt.
daar heb ik nog noóóóít een bronvermelding zien staan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 september 2010 @ 12:26:36 #219
52357 Lambiekje
pi_86338643
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:09 schreef THEFXR het volgende:
Hier nog een nieuw filmpje van een andere orde:
Tja ... een mondkapje was STRIKT verboden te gebruiken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86339014
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Is idd duidelijk, maar wat is de echte bron van dit filmpje? Ik heb deze nog nooit eerder gezien. Is dit überhaupt ooit wel echt op tv geweest?
http://www.911conspiracy.tv/2nd_hit.html

CBS 2nd hit view 3 cropped for Detroit Public tv
  zondag 12 september 2010 @ 12:43:23 #221
52357 Lambiekje
pi_86339166
quote:
Op zondag 12 september 2010 00:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, nee, nee.

een mens kan veel hebben maar teveel onheil-nieuws in een te kort tijdbestek wekt op de lachspieren.

Ik zal het je toelichten met mijn eigen live versie van 09/11:

Op een vrije dag, op 11 sept 2001 's-middags lees ik in mijn luie stoel een interessant boek uit 1964 over JFK en Lee Harvey Oswald, waarin toch heel duidelijk wordt dat de moord op Kennedy een set-up was, de Warren commission een fake onderzoek, en dat Oswald een patsy was van de Amerikaanse regering. Interessante conspiracy, mooi boek, denk ik bij mezelf.

Dan doe ik de TV aan; ik ben benieuwd naar het weerbericht; maar ik zie een toren in New York in de brand staan; vreemd, dan even later zegt men dat zich een vliegtuig door de 2e toren boort. Paniek; Poetin op de buis, Bush op de buis; Chirac op de buis, CNN op alle zenders, heel de TV-wereld in paniek; opneens is dat boek over JFK en Lee Harvey Oswald niet meer interessant voor mij. Alle zenders hebben het over Bin Laden, en dan weer een bericht... het Pentagon is aangevallen..... Heel de wereld in paniek .... Bush in de schuilkelder etc etc.

Op zo'n moment gaan de stoppen door; ben je net een boek over JFK en Oswald aan het lezen en nou dit...
Even later crasht de zuid-toren, en dan weer later de noord-toren.... dit is teveel voor de TV-kijker.

Op zo'n moment wordt een mens heel nuchter:

WAT EEN POPPEKAST ! :')
Als je beleerd bent ... Voor menigeen was dit een eis om verbeterde beveiliging e.d. Niks lachspieren.
  zondag 12 september 2010 @ 12:45:41 #222
52357 Lambiekje
pi_86339240
quote:
Op zondag 12 september 2010 01:06 schreef gorggg het volgende:

[..]

Ben je het met me eens dat explosieven of thermite absoluut geen betere verklaring geven?
Wat voor externe energiebron, een die te maken heeft met de instorting of een speciale externe energiebron ingezet om het puin warm te houden (wat zou het nut hiervan dan moeten zijn?)?
Het nut is om de extreme dikke balken kapot te krijgen. Brand is onmogelijk. Zeker niet met dat zwakbrandende. niks geen gele vlammen e.d. gewoon zwarte rook.
pi_86339478
Mijn god... hoe meer je zoekt, hoe meer fakery er te vinden is:

Die brug op de achtergrond... :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 12:55:54 ]
  zondag 12 september 2010 @ 12:57:36 #224
52357 Lambiekje
pi_86339631
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

http://www.911conspiracy.tv/2nd_hit.html

CBS 2nd hit view 3 cropped for Detroit Public tv
thx voor de link
  zondag 12 september 2010 @ 12:59:28 #225
52357 Lambiekje
pi_86339711
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn god... hoe meer je zoekt, hoe meer fakery er te vinden is:

Die brug op de achtergrond... :o
Heb je wel al die 911 Amateur / 911 Taboo / 911 Octopus en September Clues bekeken. Dat met die rook en met die brug zit ergens in deze docus.
pi_86339802
Brandende auto's en rook uit de kelder van WTC, nog voor de torens instortten?

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 13:11:14 ]
pi_86339838
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je wel al die 911 Amateur / 911 Taboo / 911 Octopus en September Clues bekeken. Dat met die rook en met die brug zit ergens in deze docus.
Heb alleen September Clues gezien, dacht ik.
  zondag 12 september 2010 @ 13:08:22 #228
52357 Lambiekje
pi_86340013
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb alleen September Clues gezien, dacht ik.
911 octopus van anderhalf uur is ook wel verhelderend.

De reeks videos die ik noemde zijn specifieke docus voor het TV-fakery gebeuren.
pi_86340181
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De reeks videos die ik noemde zijn specifieke docus voor het TV-fakery gebeuren.
Dank. Ik zal ze eens gaan kijken! :)
pi_86340523
Geen flight 93 debunkers?

Dat filmpje met die rook. Is daar geen bron van? Want dit is zelf ook nog wel te maken.
pi_86340650
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Geen flight 93 debunkers?

Dat filmpje met die rook. Is daar geen bron van? Want dit is zelf ook nog wel te maken.
Die bron heb ik gegeven... paar posts lager ;)

Kijk ook ff naar dat filmpje met die brug ;)
pi_86341359
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die bron heb ik gegeven... paar posts lager ;)

Kijk ook ff naar dat filmpje met die brug ;)
Die ken ik uit September Clues. Dat die brug die aan de wandel gaat _O-
pi_86341436
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je beleerd bent ... Voor menigeen was dit een eis om verbeterde beveiliging e.d. Niks lachspieren.
met "lachspieren" bedoel ik de toestand, dat de geest bij overdreven voorstellingen direct komt tot de waarheid en inzicht.

Het inzicht dat iets niet klopt, iets raakt uit balans; en dan raakt het lichaam ook uit balans.

De nuchterheid komt direct na deze lichamelijke reactie.

Maar daarvoor moet je het live meemaken en al in de juiste conspiracy stemming zitten (bijv. Lee Harvey Oswald bestuderen).

Mensen vragen aan mij: Goh, wat deed jij op toen 09/11 gebeurde ?

Mijn antwoord: Ik was me net aan het verdiepen in de JFK conspiracy en ik had net daarvoor een Nederlandse TV-uitzending gezien over George W. Bush en Skull & Bones; totdat ik 2 WTC-torens in de brand zag staan.

Al die paniek op die dag en dan vooral dat (live) bericht over die aanval op het Pentagon moet bij ieder nuchter mens het gevoel geven van: "Nee, tot zover, maar deze nonsens slik ik niet".

Maar de meeste mensen hebben geen tijd en geen energie meer om nuchter na te denken; daarom geloven ze alles wat op TV komt; En een oorlogje tegen een Baardmans in een grot in Afghanistan heeft een hoog
entertainment-gehalte: lekker stoer: al die terreurdreigingen, die F-16's en die Tomahawk raketten.

al die fake beelden, al die manipulaties, al die leugens: het interesseert de schapen niets meer.

De blessure van Arjen Robben is voor hen belangrijker dan de toedracht achter 09/11.
pi_86344745
Dat verhaal van Flight 93 is zeker een raar verhaal, geen brokstukken en geen brandweer die de jet-a1 aan het beschuimen is. Raar verhaal.. Ga denk ik morgen is September Clues bekijken..
pi_86347222
quote:

[..]

Nee, kerosine en hitte a.g.v. de brand kan niet; en afkoeling na een gewone brand zorgt eerder voor geleidelijke lagere temperaturen.

Maar deze vraag van j0kkebr0k houdt me al een hele tijd bezig;

de hitte a.g.v. van explosies ? misschien of thermiet ?

Dan iets anders:

langdurige hitte veroorzaakt als bijverschijnsel van een technologie die onbekend (d.w.z. geheim) is ?

1) ACE ?

http://educate-yourself.org/zsl/causeof911steelmelt31mar07.shtml

Ik vermeld het even, ik kan het zelf niet goed beoordelen.

2) Mini-Nukes ?

De gemeten radioactiviteit rond ground Zero zou tot diep in oktober 2001 ver over de toegestane maximale norm zijn geweest.

http://firefightersfor911truth.org/

http://www.flickr.com/photos/38458871@N03/sets/72157618164201423/

http://www.flickr.com/photos/38458871@N03/sets/72157618164201423/

uit: http://www.dailypaul.com/node/93181

maar interessanter lijkt mij:

http://www.henrymakow.com/mini-nukes_were_used_on_9-11.html

3) Tesla-wapens ?

Bijvoorbeeld: de 3rd truth about 09/11 ?

http://www.911thology.com/forum.html

4) Alien technology ?

Interdimensionale besturing ? overige te onderzoeken mogelijkheden etc.
pi_86347488
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

slechte film, komen weinig feiten in voor,erg speculatief.
pi_86348466
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.

Als dit een vuurbal was, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 17:22:15 ]
pi_86349943
Wie heeft hen op het idee gebracht van die digitale manipulaties van de filmbeelden ?

Deze misschien:

http://www.metatech.org/911_conspiracy_world_trade_center.html
pi_86351095
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:

Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.

Wilde toch een keer een lijst maken met al de 9/11 "anomalies" maar word al moe bij het idee

Dan die lijst vergelijken met een lijst anomalies van een vergelijkbaar misdrijf die uiteindelijk wel als zodanig is veroordeelt

De bedoeling vd exercitie is om te achterhalen hoe overtuigend de bewijslast moet zijn om tot een juiste veroordeling te komen

Maar mijn mening zou er in het geval van 9/11 minsten 10x zoveel belastende feiten en bewijsmateriaal zijn verzameld om zelfs aan de meest onredelijke eisen ruimschoots te kunnen voldoen die je zou kunnen stellen aan het bewijslast vraagstuk. Zou denken dat deze al minstens 10x behaald zou moeten zijn inmiddels om tot een veroordeling te komen vergeleken met andere misdrijven die zijn veroordeelt door een oorlogsmisdaden tribunaal

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 12-09-2010 19:00:30 ]
pi_86351961
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

wilde toch een keer een lijst maken met al de 9/11 "anomalies" maar word al moe bij het idee

dan die lijst vergelijken met een lijst anomalies van een vergelijkbaar misdrijf die uiteindelijk wel als zodanig is veroordeelt

de bedoeling vd exercitie is om te achterhalen hoe overtuigend de bewijslast moet zijn om tot een juiste veroordeling te komen

naar mijn mening zou in het geval van 9/11 die bewijslast al minstens 10x behaald zijn inmiddels om tot een veroordeling te komen vergeleken met andere misdrijven die wel zijn veroordeelt door een oorlogsmisdaden tribunaal

[ afbeelding ]
Heb ik ook weleens aan zitten denken, maar daar gaat me veel te veel werk in zitten. Elke dag nog, kom ik nieuwe anomalieën tegen... dus er is geen beginnen aan. :)

In mijn ogen is er ook genoeg bewijslast om de zaak te heropenen.

Enorme stalen balk die 120 meter verderop een gebouw penetreert:

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 19:06:06 ]
pi_86352792
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb ik ook weleens aan zitten denken, maar daar gaat me veel te veel werk in zitten. Elke dag nog, kom ik nieuwe anomalieën tegen... dus er is geen beginnen aan. :)

In mijn ogen is er ook genoeg bewijslast om de zaak te heropenen.
Een aantal mensen zijn van mening dat het wiel helemaal opnieuw uitgevonden zou moeten worden wanneer het over bewijslast gaat.

Althans wanneer je de beredeneringen zo bekijkt die die lui opgooien.

Tevens denken deze dat over andere vrij elementaire dingen als ooggetuigen verklaringen, basis principes van de wetenschap natuurkunde en bouwkunde.

Een ander wiel wat men opnieuw heeft uitgevonden zijn de procedures die altijd standaard zijn volgens een bepaalde protocols die op internationaal niveau overal gelijk zijn wanneer men een onderzoek uitvoert bij een vliegramp.

Wat daar het meest ongebruikelijke van was en onmiddellijk te binnen schiet is natuurlijk het wegwerken van potentieel bewijs materiaal door deze af te voeren en verschepen naar smelterijen in de V.S. China en India terwijl het onderzoek zelf nog gaande was en terwijl men in de V.S. ruimte zat heeft om dat ergens netjes op te slaan en archiveren..

Hetzelfde geldt voor een onderzoek naar criminele feiten, gelden tevens bepaalde protocols voor, valt onder de wetenschap criminologie waarschijnlijk of een sub-wetenschap daarvan.

Weet namelijk niet wanneer men eerder een dader al heeft veroordeelt alvorens degelijk onderzoek is gedaan naar de strafbare feiten, Osama in dit geval

Weet ook niet bij hoeveel vliegtuigkapingen de kapers zelf de besturing van het vliegtuig over genomen hebben ten einde het vliegtuig ergens te laten crashen.

Op 911 zou dat in totaal 4 keer zijn gebeurt op een dag, nog een record waarschijnlijk zoals de 3 gebouwen die instorten.

Nooit voor gekomen door brand, op 911 3 keer op een dag.

Hoe raar moet iets zijn voordat je er vraagtekens bij mag plaatsen zonder bedient te worden denigrerende sneers zoals paranoïde en ga zo maar door.

Wanneer je al die dingen naast elkaar legt krijg je waarschijnlijk in beeld wat het verschil is tussen een echt onderzoek en een namaak onderzoek om een black ops (geheime psy ops vd veiligheidsdiensten) te camoefleren

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 12-09-2010 19:40:45 ]
pi_86358316
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een aantal mensen zijn van mening dat het wiel helemaal opnieuw uitgevonden zou moeten worden wanneer het over bewijslast gaat.

Althans wanneer je de beredeneringen zo bekijkt die die lui opgooien.

Tevens denken deze dat over andere vrij elementaire dingen als ooggetuigen verklaringen, basis principes van de wetenschap natuurkunde en bouwkunde.

Een ander wiel wat men opnieuw heeft uitgevonden zijn de procedures die altijd standaard zijn volgens een bepaalde protocols die op internationaal niveau overal gelijk zijn wanneer men een onderzoek uitvoert bij een vliegramp.

Wat daar het meest ongebruikelijke van was en onmiddellijk te binnen schiet is natuurlijk het wegwerken van potentieel bewijs materiaal door deze af te voeren en verschepen naar smelterijen in de V.S. China en India terwijl het onderzoek zelf nog gaande was en terwijl men in de V.S. ruimte zat heeft om dat ergens netjes op te slaan en archiveren..

Hetzelfde geldt voor een onderzoek naar criminele feiten, gelden tevens bepaalde protocols voor, valt onder de wetenschap criminologie waarschijnlijk of een sub-wetenschap daarvan.

Weet namelijk niet wanneer men eerder een dader al heeft veroordeelt alvorens degelijk onderzoek is gedaan naar de strafbare feiten, Osama in dit geval

Weet ook niet bij hoeveel vliegtuigkapingen de kapers zelf de besturing van het vliegtuig over genomen hebben ten einde het vliegtuig ergens te laten crashen.

Op 911 zou dat in totaal 4 keer zijn gebeurt op een dag, nog een record waarschijnlijk zoals de 3 gebouwen die instorten.

Nooit voor gekomen door brand, op 911 3 keer op een dag.

Hoe raar moet iets zijn voordat je er vraagtekens bij mag plaatsen zonder bedient te worden denigrerende sneers zoals paranoïde en ga zo maar door.

Wanneer je al die dingen naast elkaar legt krijg je waarschijnlijk in beeld wat het verschil is tussen een echt onderzoek en een namaak onderzoek om een black ops (geheime psy ops vd veiligheidsdiensten) te camoefleren
De laatste dagen hoor je ook nog maar weinig van de deniers hier. Zouden ze tot de conclusie zijn gekomen dat we gelijk hebben? Er zijn in de afgelopen 2 draadjes namelijk weer heel veel goede bewijzen neergelegd...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 september 2010 @ 22:21:22 #244
52357 Lambiekje
pi_86362630
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef robert1989 het volgende:
Dat verhaal van Flight 93 is zeker een raar verhaal, geen brokstukken en geen brandweer die de jet-a1 aan het beschuimen is. Raar verhaal.. Ga denk ik morgen is September Clues bekijken..
Sept Clues behandeld f93 niet.
pi_86362797
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar, ze hebben toch een bandana gevonden. :')
pi_86364786
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oké sorry verkeerd gelezen.. Maar denk dat ik zeker nog ga bekijken wat hier nog allemaal in gemeld wordt. (staat natuurlijk ook al hier want Lambiekje, J0kkeBr0k en mediacurator posten gelukkig voor iedereen hier alles _O_ )
pi_86365534
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:

Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen :')

Nog wat beelden van flight 93 met getuigen:
Deze beelden zijn na 9/11 niet meer uitgezonden op tv.
Filmpje met duidelijke foto's.

Kom op debunkers waar is jullie flight 93 verhaal :Y)
pi_86365775
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Oké sorry verkeerd gelezen.. Maar denk dat ik zeker nog ga bekijken wat hier nog allemaal in gemeld wordt. (staat natuurlijk ook al hier want Lambiekje, J0kkeBr0k en mediacurator posten gelukkig voor iedereen hier alles _O_ )
....maar ik lieg niet ;)

Maar goed... zelf heb ik het gevoel dat er op korte of redelijk korte termijn nog wel opzienbarende zaken aan het licht gaan komen. Dit omdat er nu natuurlijk een berg aan nieuw filmpjes en foto's onder druk zijn vrijgekomen. Daarnaast zoekt AE911Truth.org als niet eerder de publiciteit en probeert de 'gewone' man middels allerlei media te bereiken. Ik denk (hoop) dat men nu eindelijk eens wakker gaat worden en er een nieuw onafhankelijk onderzoek wordt afgedwongen waarbij alle vragen die nog open staan op een serieuze en eerlijke manier onderzocht gaan worden. Denk dat de wereld daar wel recht op heeft, na alles wat er onder het mom van 9/11 is gebeurd.
pi_86366382
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen :')

Nog wat beelden van flight 93 met getuigen:
Deze beelden zijn na 9/11 niet meer uitgezonden op tv.
Filmpje met duidelijke foto's.

Kom op debunkers waar is jullie flight 93 verhaal :Y)
Ach.. het is gewoon weer wachten op non-argumenten en linkjes naar "bewijzen" dat er wel degelijk wrakstukken zijn gevonden. De foto's die je dan te zien gaat krijgen zijn afbeeldingen van wrakstukken zonder dat je ziet WAAR ze zijn genomen. Je ziet alleen gras en een wrakstuk. Of je ziet een plastic zak waar "exhibit nr. xxx" op staat en waar dan een paspoort of een bandana in zit.
pi_86367077
even een vraagje,

In hoeverre hebben zich Nederlandse bouwkundigen geroerd in de media hierover (CD) ?

Afgezien van die ene documentaire bij de TU Delft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')