Heb alleen September Clues gezien, dacht ik.quote:Op zondag 12 september 2010 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je wel al die 911 Amateur / 911 Taboo / 911 Octopus en September Clues bekeken. Dat met die rook en met die brug zit ergens in deze docus.
911 octopus van anderhalf uur is ook wel verhelderend.quote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb alleen September Clues gezien, dacht ik.
Dank. Ik zal ze eens gaan kijken!quote:Op zondag 12 september 2010 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
911 octopus van anderhalf uur is ook wel verhelderend.
De reeks videos die ik noemde zijn specifieke docus voor het TV-fakery gebeuren.
Die bron heb ik gegeven... paar posts lagerquote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Geen flight 93 debunkers?
Dat filmpje met die rook. Is daar geen bron van? Want dit is zelf ook nog wel te maken.
Die ken ik uit September Clues. Dat die brug die aan de wandel gaatquote:Op zondag 12 september 2010 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die bron heb ik gegeven... paar posts lager
Kijk ook ff naar dat filmpje met die brug
met "lachspieren" bedoel ik de toestand, dat de geest bij overdreven voorstellingen direct komt tot de waarheid en inzicht.quote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je beleerd bent ... Voor menigeen was dit een eis om verbeterde beveiliging e.d. Niks lachspieren.
Nee, kerosine en hitte a.g.v. de brand kan niet; en afkoeling na een gewone brand zorgt eerder voor geleidelijke lagere temperaturen.quote:Op zondag 12 september 2010 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ok goed, de precieze oorzaak is mij niet duidelijk. Wat wel duiddelijk is, is dat een brand(je) zoals in wtc woeddde, niet veel verschilde van een normale kantoorbrand. De hitte, na de continue bluswerkzaamheden was te hoog voor een normale situatie. In mijn ogen is er dus een extreme energiebron geweest die deze hitte mogelijk maakte.
slechte film, komen weinig feiten in voor,erg speculatief.quote:Op zondag 12 september 2010 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
911 octopus van anderhalf uur is ook wel verhelderend.
De reeks videos die ik noemde zijn specifieke docus voor het TV-fakery gebeuren.
Wilde toch een keer een lijst maken met al de 9/11 "anomalies" maar word al moe bij het ideequote:Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:
Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.
Als dit een vuurbal was, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
Heb ik ook weleens aan zitten denken, maar daar gaat me veel te veel werk in zitten. Elke dag nog, kom ik nieuwe anomalieën tegen... dus er is geen beginnen aan.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
wilde toch een keer een lijst maken met al de 9/11 "anomalies" maar word al moe bij het idee
dan die lijst vergelijken met een lijst anomalies van een vergelijkbaar misdrijf die uiteindelijk wel als zodanig is veroordeelt
de bedoeling vd exercitie is om te achterhalen hoe overtuigend de bewijslast moet zijn om tot een juiste veroordeling te komen
naar mijn mening zou in het geval van 9/11 die bewijslast al minstens 10x behaald zijn inmiddels om tot een veroordeling te komen vergeleken met andere misdrijven die wel zijn veroordeelt door een oorlogsmisdaden tribunaal
[ afbeelding ]
Een aantal mensen zijn van mening dat het wiel helemaal opnieuw uitgevonden zou moeten worden wanneer het over bewijslast gaat.quote:Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens aan zitten denken, maar daar gaat me veel te veel werk in zitten. Elke dag nog, kom ik nieuwe anomalieën tegen... dus er is geen beginnen aan.
In mijn ogen is er ook genoeg bewijslast om de zaak te heropenen.
De laatste dagen hoor je ook nog maar weinig van de deniers hier. Zouden ze tot de conclusie zijn gekomen dat we gelijk hebben? Er zijn in de afgelopen 2 draadjes namelijk weer heel veel goede bewijzen neergelegd...quote:Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een aantal mensen zijn van mening dat het wiel helemaal opnieuw uitgevonden zou moeten worden wanneer het over bewijslast gaat.
Althans wanneer je de beredeneringen zo bekijkt die die lui opgooien.
Tevens denken deze dat over andere vrij elementaire dingen als ooggetuigen verklaringen, basis principes van de wetenschap natuurkunde en bouwkunde.
Een ander wiel wat men opnieuw heeft uitgevonden zijn de procedures die altijd standaard zijn volgens een bepaalde protocols die op internationaal niveau overal gelijk zijn wanneer men een onderzoek uitvoert bij een vliegramp.
Wat daar het meest ongebruikelijke van was en onmiddellijk te binnen schiet is natuurlijk het wegwerken van potentieel bewijs materiaal door deze af te voeren en verschepen naar smelterijen in de V.S. China en India terwijl het onderzoek zelf nog gaande was en terwijl men in de V.S. ruimte zat heeft om dat ergens netjes op te slaan en archiveren..
Hetzelfde geldt voor een onderzoek naar criminele feiten, gelden tevens bepaalde protocols voor, valt onder de wetenschap criminologie waarschijnlijk of een sub-wetenschap daarvan.
Weet namelijk niet wanneer men eerder een dader al heeft veroordeelt alvorens degelijk onderzoek is gedaan naar de strafbare feiten, Osama in dit geval
Weet ook niet bij hoeveel vliegtuigkapingen de kapers zelf de besturing van het vliegtuig over genomen hebben ten einde het vliegtuig ergens te laten crashen.
Op 911 zou dat in totaal 4 keer zijn gebeurt op een dag, nog een record waarschijnlijk zoals de 3 gebouwen die instorten.
Nooit voor gekomen door brand, op 911 3 keer op een dag.
Hoe raar moet iets zijn voordat je er vraagtekens bij mag plaatsen zonder bedient te worden denigrerende sneers zoals paranoïde en ga zo maar door.
Wanneer je al die dingen naast elkaar legt krijg je waarschijnlijk in beeld wat het verschil is tussen een echt onderzoek en een namaak onderzoek om een black ops (geheime psy ops vd veiligheidsdiensten) te camoefleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sept Clues behandeld f93 niet.quote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef robert1989 het volgende:
Dat verhaal van Flight 93 is zeker een raar verhaal, geen brokstukken en geen brandweer die de jet-a1 aan het beschuimen is. Raar verhaal.. Ga denk ik morgen is September Clues bekijken..
Oké sorry verkeerd gelezen.. Maar denk dat ik zeker nog ga bekijken wat hier nog allemaal in gemeld wordt. (staat natuurlijk ook al hier want Lambiekje, J0kkeBr0k en mediacurator posten gelukkig voor iedereen hier allesquote:
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groenquote:Op zondag 12 september 2010 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog zoiets:
Alle ruiten van de lobby van 1 van de torens lagen er uit. Volgens het officiële verhaal kwam dit door een enorme vuurbal die door de liftschacht naar beneden raasde. Nu vraag ik me af waarom de vuurbal de lobby uitkoos en niet gewoon verder de kelder in trok. De liftschacht hield immers niet op bij de lobby.
Als dit een vuurbal was, waar zijn dan de brand- en schroeiplekken?
....maar ik lieg nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Oké sorry verkeerd gelezen.. Maar denk dat ik zeker nog ga bekijken wat hier nog allemaal in gemeld wordt. (staat natuurlijk ook al hier want Lambiekje, J0kkeBr0k en mediacurator posten gelukkig voor iedereen hier alles)
Ach.. het is gewoon weer wachten op non-argumenten en linkjes naar "bewijzen" dat er wel degelijk wrakstukken zijn gevonden. De foto's die je dan te zien gaat krijgen zijn afbeeldingen van wrakstukken zonder dat je ziet WAAR ze zijn genomen. Je ziet alleen gras en een wrakstuk. Of je ziet een plastic zak waar "exhibit nr. xxx" op staat en waar dan een paspoort of een bandana in zit.quote:Op zondag 12 september 2010 23:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Het plafond is nog akelig wit en de plantjes groen
Nog wat beelden van flight 93 met getuigen:
Deze beelden zijn na 9/11 niet meer uitgezonden op tv.
Filmpje met duidelijke foto's.
Kom op debunkers waar is jullie flight 93 verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |