Helikopter?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:44 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Even terugkomend op het vorige topic.
Dit plaatjes:
[ afbeelding ]
En deze quote:
[..]
Je kan het dak van het WTC zien... Graag een bron van een hoger gebouw dan het WTC ten tijde van de aanslag in NY. Aangezien je vanaf dat hogere gebouw op het WTC kan kijken![]()
Ja tuurlijk een helicopter, dat weet mijn reet ookquote:
OPEN JE OGEN EN KOM IN OPSTAND!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:37 schreef mediacurator het volgende:
Get real people! genoeg is genoeg!
Dat zal niet zomaar gebeuren denk ik zelf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN EN KOM IN OPSTAND!
Natuurlijk niet. Maar de wijze waarop dergelijke nieuwsberichten gebracht worden is niet erg constructief in mijn ogen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Dat zal niet zomaar gebeuren denk ik zelf?
Tja dat is misschien wel zo maar vindt je dat media zelf hun berichten erg onderbouwd? Daar moet je ook maar van uit gaan dat het waar is wat een presentator zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar de wijze waarop dergelijke nieuwsberichten gebracht worden is niet erg constructief in mijn ogen.
Wat is het dan volgens jou? Met termen als "vrij verdacht" en "ik twijfel daar sterk aan" maak je meer dan duidelijk dat jij niet accepteert wat anderen vinden, maar een uitleg wat het dan wél zou moeten zijn volgens jou geeft je niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb nog eens heel goed naar onderstaande beelden zitten kijken hé. Hoe vaker ik dit kijk des te meer bewijs voor C.D. ik ga zien. Nogmaals.. dit filmpje is van de week pas vrijgegeven :
Je ziet in dit filmpje ook wederom een vloeibare metaalsoort uit het gebouw stromen. Precies uit de hoek waar het gebouw het als eerste begeeft. Vrij verdacht in mijn ogen. Mensen denken dat dit aluminium van het vliegtuig is, maar ik twijfel sterk daar aan. Kijk maar eens goed rond 3.05 een hele stroom van dat spul ineens.
Ja, geen controlled demolition dus, dat gedeelte van het gebouw is overduidelijk al aan het instorten, stort al in onder invloed van de zwaartekracht. Totaal onnodig om dat nog op te blazen met explosieven, want ik heb toch het idee dat je zonder daar een uitspraak over te doen toch op hint.quote:Dan op 3.39 zie je onderin, vlak aan de rand van het beeld een flits (een aantal verdiepingen onder de impact zone). Op 3.45 gaat de boel instorten. Let voornamelijk op het bovenste deel van het gebouw dat losraakt. Door de rookwolken heen zie je diverse flitsen!
Wat zou dat moeten zijn dan volgens jou?quote:En dan deze... duidelijk hoorbare explosies en opstijgende rook aan de voet(!!) van de gebouwen:
Ik weet niet wat jij meent te zien, maar ik zie puin wat nat wordt gemaakt.quote:
Haarscherpe observatie robert1989 en toont aan dat je een aantal kilometertjes boven dat andere spulletje uitstijgt qua gezond verstand en intelligentie..quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Tja dat is misschien wel zo maar vindt je dat media zelf hun berichten erg onderbouwd? Daar moet je ook maar van uit gaan dat het waar is wat een presentator zegt.
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het zou gesmolten staal kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou? Met termen als "vrij verdacht" en "ik twijfel daar sterk aan" maak je meer dan duidelijk dat jij niet accepteert wat anderen vinden, maar een uitleg wat het dan wél zou moeten zijn volgens jou geeft je niet.
Door de top tijdens het vallen verder op te blazen bereik je dat het zeker compleet vernietigd is wanneer het beneden aankomt. Dat verklaart dus mogelijk ook de golf van stof.quote:Ja, geen controlled demolition dus, dat gedeelte van het gebouw is overduidelijk al aan het instorten, stort al in onder invloed van de zwaartekracht. Totaal onnodig om dat nog op te blazen met explosieven, want ik heb toch het idee dat je zonder daar een uitspraak over te doen toch op hint.
Het kan net zo goed de zon (die links van het beeld staat, getuige de schaduwen van de rook) zijn, die kortstondig reflecteert in raamglas tijdens de instorting.
Explosies in de gebouwen, wat anders?quote:Wat zou dat moeten zijn dan volgens jou?
De wagens mochten de stad niet uit zo lang er nog stoom vanaf kwam. Autoriteiten stonden geen stomende vrachtwagens in de tunnels toe. Niks asbest dus. Gewoon weken later dus nog flinke hitte.quote:Ik weet niet wat jij meent te zien, maar ik zie puin wat nat wordt gemaakt.
Er zat blijkbaar asbest in het gebouw en dus in het puin.
Zelfs bij klussen in huis is het handig je puin nat te houden.
Zeker bij asbest wil je niet nog meer gebied dan al is besmet ook nog bevuilen, het gebied rond Ground Zero was immers al bedekt onder een dikke laag stof. Als je het puin daarvan weg voert, is het slim om het nat te houden.
zeg maar rustig demonisch slash zionistisch (met uitroeptekens)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar als dit waar is, is de Amerikaanse regering vrij ziek.
Maar aan de andere kant heeft JK ook wel gelijk over het nathouden. Als het niet nat is krijg je alsnog een stofwolk door de stad. Met alle gevolgen voor gezondheid. En je kan weer overnieuw beginnen met schoonmaken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
De wagens mochten de stad niet uit zo lang er nog stoom vanaf kwam. Autoriteiten stonden geen stomende vrachtwagens in de tunnels toe. Niks asbest dus. Gewoon weken later dus nog flinke hitte.
Tuurlijk, maar het punt dat ik wilde maken was de enorme hitte die weken lang aanwezig is geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:38 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft JK ook wel gelijk over het nathouden. Als het niet nat is krijg je alsnog een stofwolk door de stad. Met alle gevolgen voor gezondheid. En je kan weer overnieuw beginnen met schoonmaken.
Het is gewoon allebei
Thks, dat was mijn bedoeling een soortement 911 truth special ter gelegenheid van de 9de herdenkingsdag van 9/11quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehehe.. 9/11 truther verstoord toespraak over koran verbranding.![]()
Mooi verhaal trouwens Mediacurator!![]()
Ik wist trouwens niet dat er ook een Actors Artist and Athletes for 9/11 Thruth was. Bruce Willis zit daar zelfs bij ...![]()
http://www.aaa911truth.com/actors.html
Die concierge is William Rodriguez. Het was overigens kerosine van de vliegtuigen die in de liftkokers naar beneden kwam en op vele vloeren (tot in de kelders) schade aanrichtte.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef grazz het volgende:
Zit nu ook rtl5 te kijken. Moet zeggen dat ik sinds vorig jaar ben gaan twijfelen en op internet het e.a. ben gaan lezen over 9/11, nwo etc. Hoe meer ik lees, hoe meer ik begin te geloven dat de amerikaanse overheid, of de zogenaamde (?) illuminati, hier achter zitten. In films zie je dit gebeuren, maar in het echte leven toch niet...?![]()
Ik snap ook niet hoe 2 hoge gebouwen van het WTC en gebouw 7 zo snel konden instorten. Daarom erg interessant hoe de experts erover denken. Zag gister een filmpje van een conciërge die daar werkte en die hoorde voordat het eerste vliegtuig het gebouw raakte, al een explosie. Er kwam een man naar hem toe waarbij diens huid er deels aflag... Die conciërge werkte daar al jaren en kende het gebouw als geen ander.
Misschien waren het ook wel 'gewoon' Bin Laden and friends..maar dan nog.. er klopt gewoon iets niet
Dat betwist toch niemand, dus wat voor zin heeft het om dat punt nog maar eens te maken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het punt dat ik wilde maken was de enorme hitte die weken lang aanwezig is geweest.
nee, dat kwam omdat er explosies in de kelder plaatsvonden, dat heeft rodriguez zelf gezegd, die kerosine was na de inslag al opgebrand.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:09 schreef gorggg het volgende:
[..]
Die concierge is William Rodriguez. Het was overigens kerosine van de vliegtuigen die in de liftkokers naar beneden kwam en op vele vloeren (tot in de kelders) schade aanrichtte.
Zie hier voor een heleboel getuigenissen van schade rond de liftkokers:
http://forums.randi.org/showpost.php?p=1907291&postcount=40
Niet juist. Uitgebreide analyse van zijn verhaal:quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dat kwam omdat er explosies in de kelder plaatsvonden, dat heeft rodriguez zelf gezegd, die kerosine was na de inslag al opgebrand.
http://video.google.com/videoplay?docid=8536008651248732897#quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef gorggg het volgende:
[..]
Niet juist. Uitgebreide analyse van zijn verhaal:
http://sites.google.com/site/911stories/home
Geloof je dit zelf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:09 schreef gorggg het volgende:
[..]
Die concierge is William Rodriguez. Het was overigens kerosine van de vliegtuigen die in de liftkokers naar beneden kwam en op vele vloeren (tot in de kelders) schade aanrichtte.
Zie hier voor een heleboel getuigenissen van schade rond de liftkokers:
http://forums.randi.org/showpost.php?p=1907291&postcount=40
Dat heb ik al honderd keer gedaan. Niets maar dan ook niets is wat jullie debunkers (deniers) betreft ook maar enigszins vreemd, dus heeft het zin denk je, als ik zeg waarom dat relevant is? Ik laat mensen graag zelf denken en bepaalde dingen dus zelf invullen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef gorggg het volgende:
[..]
Dat betwist toch niemand, dus wat voor zin heeft het om dat punt nog maar eens te maken?
Het zou wat interessanter zijn als je nu eens aangaf waarom je denkt dat dit relevant is, maw waarom dit aangeeft dat er een complot was en hoe de hitte door een dergelijk scenario verklaard kan worden.
Ik heb hem persoonlijk gesproken en hij was heel duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:33 schreef gorggg het volgende:
[..]
Niet juist. Uitgebreide analyse van zijn verhaal:
http://sites.google.com/site/911stories/home
Evil bitch!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef THEFXR het volgende:
Wordt helemaal gek van die rice, met haar kutsmile,die zich alleen maar drukt maakt om telefoontjes!
Je zag ook duidelijk weer de squibs uit tientallen verdiepingen lager gelegen verdiepingen komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:54 schreef THEFXR het volgende:
Het is nu weer goed te zien als de towers gaan, dat de wolken van de core een opwaartse beweging vertonen, rara,hoe kan dat?
Een heel raar verhaal is dat inderdaad het lijkt er op dat men er niet uit mocht..quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Evil bitch!![]()
Maar goed... op de 39ste verdieping was het trappenhuis geblokkeerd. Allemaal buizen en puin die de boel blokkeerden? Het zou door een lift zijn gekomen die door de muur is gekomen, begreep ik uit het lul verhaal.
Denk hier nou eens over na.
Het duidt eerder op explosies lager in de toren, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Een heel raar verhaal is dat inderdaad het lijkt er op dat men er niet uit mocht..
Over Rise wat een eng mens is dat
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Evil bitch!![]()
Maar goed... op de 39ste verdieping was het trappenhuis geblokkeerd. Allemaal buizen en puin die de boel blokkeerden? Het zou door een lift zijn gekomen die door de muur is gekomen, begreep ik uit het lul verhaal.
Denk hier nou eens over na.
ten eerste hoef je dan geen vergunning meer aan te vragen en rekening te houden met omliggende gebouwen. en aangezien de towers aan een dure renovatie toe waren, is het veel goedkoper om ze neer te halen en helemaal als de verzekering meer terugbetaalt, dan dat het silverstein heeft gekost!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef kepler het volgende:
Aan de mensen die in controlled demolition geloven:
Waarom zou dit gedaan zijn? Waarom zou de US-government zo'n nodeloos ingewikkeld plan bedenken? Bedenk eens hoeveel moeite het moet kosten om al die explosieven te plaatsen, iedereen stil te houden, te zorgen dat het niet lijkt op een CD, etc. Was alleen de impact van de vliegtuigen in de toren niet genoeg als excuus voor de oorlog (of andere dingen waarvoor 9/11 als 'excuus' wordt gebruikt)? Waarom zou je als bedenker(s) van zo'n plan zoveel extra risico nemen?
Ik kan prima geloven dat de US van de plannen voor de aanslagen af wist, en ik zou zelfs kunnen geloven dat ze hier en daar geholpen kunnen hebben (bv oogje dicht knijpen bij douane of iets dergelijks). Maar gebouwen opblazen, een raket laten inslaan op het Pentagon... Kom op zegDat is toch onnodig dom risico. Gewoon die terroristen hun plan laten uitvoeren en meer niet, dat is het enige wat ze dan moeten doen.
Het lijkt me dat die verzekering ook wel had uitbetaald als het halve gebouw was uitgebrand. Ik denk dat ze gewoon total loss waren verklaard na deze impactquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ten eerste hoef je dan geen vergunning meer aan te vragen en rekening te houden met omliggende gebouwen. en aangezien de towers aan een dure renovatie toe waren, is het veel goedkoper om ze neer te halen en helemaal als de verzekering meer terugbetaalt, dan dat het silverstein heeft gekost!
voor de rest is het allemaal niet zo makkelijk uit te leggen
Wat is eigenlijk de bron van die afbeelding?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt het onderaan midden overeen met verdieping 39?
NISTquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de bron van die afbeelding?
oke, het gebouw is uitgebrand en dan? maar voor eeuwig laten staan of een dure sloopvergunning aanvragen en een demolition bedrijf inhuren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die verzekering ook wel had uitbetaald als het halve gebouw was uitgebrand. Ik denk dat ze gewoon total loss waren verklaard na deze impact
Welke vergunning heb je het over? En rekening houden met omliggende gebouwen??
Ja, deze vraag stel ik mezelf ook wel eens. Interessante filosofie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef kepler het volgende:
Aan de mensen die in controlled demolition geloven:
Waarom zou dit gedaan zijn? Waarom zou de US-government zo'n nodeloos ingewikkeld plan bedenken? Bedenk eens hoeveel moeite het moet kosten om al die explosieven te plaatsen, iedereen stil te houden, te zorgen dat het niet lijkt op een CD, etc. Was alleen de impact van de vliegtuigen in de toren niet genoeg als excuus voor de oorlog (of andere dingen waarvoor 9/11 als 'excuus' wordt gebruikt)? Waarom zou je als bedenker(s) van zo'n plan zoveel extra risico nemen?
Om bij de filosofische veronderstelling door te filosoferen ...quote:Ik kan prima geloven dat de US van de plannen voor de aanslagen af wist, en ik zou zelfs kunnen geloven dat ze hier en daar geholpen kunnen hebben (bv oogje dicht knijpen bij douane of iets dergelijks). Maar gebouwen opblazen, een raket laten inslaan op het Pentagon... Kom op zegDat is toch onnodig dom risico. Gewoon die terroristen hun plan laten uitvoeren en meer niet, dat is het enige wat ze dan moeten doen.
En natuurlijk moest er ook een Amerikaanse heldendaad in zitten, namelijk flight 93.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, deze vraag stel ik mezelf ook wel eens. Interessante filosofie.
[..]
Om bij de filosofische veronderstelling door te filosoferen ...
2 torens waren al geraakt voordat het pentagon aan de beurt was; dus het pentagon-gedoe was eigenlijk overkill, en WTC-7 ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |