Waarom toch steeds die anglicismen? Wat is er mis met Hoogwaardig Openbaar Elektrisch Railvoertuig?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb ik Duitsland ook al wel eens gehad met die Baureihe 425 (waar de Slt ja van is afgeleid). Slechts twee-drie meter gereden vanaf beginpunt Essen Hbf, en *pats* de zekering eruit. Trein kapot. Dat was de kortste treinreis die ik ooit heb gemaakt, denk ik.
O ja, is er voor de 'slet' ook al een plausibele hele naam bedacht? Ik pleit voor Sprinter Light Electric Train.
Aldus dr. Flitsquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom toch steeds die anglicismen? Wat is er mis met Hoogwaardig Openbaar Elektrisch Railvoertuig?
Daar is mis mee, dat OV voor Openbaar Vervoer staat en het dus Hoogwaardig Openbaar Elektrisch Railvervoersmiddel moet zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom toch steeds die anglicismen? Wat is er mis met Hoogwaardig Openbaar Elektrisch Railvoertuig?
Mag je op de boot zelf weten of je in de trein blijft zitten of niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef ThePianoMan het volgende:
Hier wat PORNO voor jullie!![]()
[ afbeelding ]
Dat is heel vet ja, heb ik ook eens gedaan. Met een driebaks dieseltje wat als EuroCity reedquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb in de ICE gezeten van Kopenhagen naar Hamburg, daarbij ging de hele ICE in een ferry; zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Tot zover mijn bijdrage
Nee je moet eruit. Veiligheidsvoorschrift.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Mag je op de boot zelf weten of je in de trein blijft zitten of niet?
Wat is dan het nut ervan dat de trein op de boot mee gaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet eruit. Veiligheidsvoorschrift.
de Denen zijn erg aardig, heb geen één keer moeten reserveren voor de ICE van DSB. De Italianen daarentegen.. wat een volk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is heel vet ja, heb ik ook eens gedaan. Met een driebaks dieseltje wat als EuroCity reedaltijd propvol en natuurlijk reserveringsplichtig. Op de boot moet iedereen dan de trein uit, en kan je even een half uurtje wat gaan eten of zo. Breekt de rit wel lekker, want het is een smerig lang end
Hoe moeten we anders aan de overkant komen? In de dock uit de trein stappen en vervolgens er in lopen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat is dan het nut ervan dat de trein op de boot mee gaat?
Kun je tussen die rijtuigen wisselen onderweg of zijn ze afgesloten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:22 schreef bork het volgende:
Vanaf dit weekend gaat de heimwee express naar Maarn en niet meer naar Hilversum![]()
Als het goed is rijdt wel het onderstaande setje weer![]()
[ afbeelding ]
Sprinter Light Emission Train is/was sowieso de oorspronkelijke benaming.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja, is er voor de 'slet' ook al een plausibele hele naam bedacht? Ik pleit voor Sprinter Light Electric Train.
Dat is precies het doel van de proef. Op papier past het allemaal precies, maar hoe gaat het allemaal in de praktijk. Als ze dus vertragingen hebben, dan weet je dat er knelpunten zijn. Deze kunnen dan gesignaleerd en waar mogelijk opgelost worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef James1988 het volgende:
Handig, dat ETMET... maar er zijn wel veel (kleine) vertragingen, of ligt dat aan mij? +13, +7, +4... allemaal vertragingen die ik al voorbij heb zien komen.
Of afgeschoven op "ja maar werkzaamheden in Utrecht"quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is precies het doel van de proef. Op papier past het allemaal precies, maar hoe gaat het allemaal in de praktijk. Als ze dus vertragingen hebben, dan weet je dat er knelpunten zijn. Deze kunnen dan gesignaleerd en waar mogelijk opgelost worden.
Toen ik er mee reed kon het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je tussen die rijtuigen wisselen onderweg of zijn ze afgesloten?
1x een minimale kierquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, technisch kan het wel dusOf moest je een stukje door de buitenlucht?
Ik had eentje die 144 km/h bereikte, tussen Breukelen en Abcoude.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef Socios het volgende:
Dat al die sletjes maar gauw afgeragd mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |