Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
quote:UPC maakt het mogelijk voor klanten om via een mobiele website hun dvr te programmeren. De mobiele site toont de programmering via de UPC TV Guide, waarna de gebruiker een herinnering of opnamemogelijkheid kan instellen.
De website m.tvgids.upc.nl was woensdagavond en donderdagochtend al even in de lucht, maar zou maandag op de IBC-beurs in Amsterdam officieel worden aangekondigd, schrijft Piet Boon op zijn weblog. De mobiele site toont zenders, video on demand-aanbod en een tv-gids.
Wie inlogt met zijn Mijn UPC-account kan via de UPC TV Guide herinneringen voor aankomende televisieprogramma's instellen. Belangrijkste noviteit is echter dat de gebruiker via de site zijn dvr opdracht kan geven programma's op te nemen. Een rode lijn onder de naam geeft aan of de gebruiker een programma gaat opnemen, maar de dienst kan ook een notificatie sturen.
UPC gaf de elektronische programmagids begin augustus een update om opname op afstand mogelijk te maken. Vorig jaar maakte de kabelaar al bekend te werken aan een iPhone-applicatie die opnamemogelijkheden op afstand biedt.
quote:
quote:
quote:
Ja, daar met die perv ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat waar?zit in je de SC te lurken?
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, Frontpage. Zolang daar nog mensen als Stefan en Djeez dingen mogen posten wordt dat echt niks
Dat dusquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, Frontpage. Zolang daar nog mensen als Stefan en Djeez dingen mogen posten wordt dat echt niks
Ze kunnen beter een 'truukje' doen dat wel werktquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.
Hoezo werkt het niet? Te weinig views?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een 'truukje' doen dat wel werkt
Dan moeten ze gewoon de blog en FP samen voegen. De Blog is nu te traag en langzaam en teveel 'Oh goh, dit stond gister al op Dumpert' om echt te volgen. De FP is gewoon te versplinterd, serieus nieuws, soms hele lappen tekst over serieuze items, en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren wasquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.
Het is non-nieuws, en flauw geschrevenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo werkt het niet? Te weinig views?
Die vrouw was uit Michiganquote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon de blog en FP samen voegen. De Blog is nu te traag en langzaam en teveel 'Oh goh, dit stond gister al op Dumpert' om echt te volgen. De FP is gewoon te versplinterd, serieus nieuws, soms hele lappen tekst over serieuze items, en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren was
Ja, maar dat maakt toch niet uit als het genoeg views krijgt?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Het is non-nieuws, en flauw geschreven
Niet alles overigens
Is dat de doelstelling dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt toch niet uit als het genoeg views krijgt?
Als je veel views hebt per maand vinden veel mensen het blijkbaar leuk? En het gaat erom wat de gros van de mensen vindt?quote:
Die is zo gay.quote:
Nee. Als je veel views heb hebben veel mensen het gezien. Wat ze er van vonden lees je daar niet aan af.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je veel views hebt per maand vinden veel mensen het blijkbaar leuk?
Dat zou wel het uitgangspunt moeten zijn.quote:En het gaat erom wat de gros van de mensen vindt?
Ja maar je snapt dat als veel mensen en veel van de zelfde mensen elke maand terugkomen ze het blijkbaar leuk vinden?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Als je veel views heb hebben veel mensen het gezien. Wat ze er van vonden lees je daar niet aan af.
[..]
Dat zou wel het uitgangspunt moeten zijn.
Dam tot Damloop?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Oh afzien zometeen. Ik moet 15 kilometer lopen
Succesquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren was
Oeh, succes, zet hem op!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom ook steeds terug, en vind het alleen maar achteruit gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat als veel mensen en veel van de zelfde mensen elke maand terugkomen ze het blijkbaar leuk vinden?
Ja maar warom?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wandeling, niet het hardlopen hoor
Ja, nou ja..omdat het kan...quote:
Neem een taxiquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Nee sorry, ik ben vanavond lekker aan het etenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Komen jullie me opzoeken in het ziekenhuis?
In Amsterdam heb je toch ook die dingen, goffer hoe heten ze nou, ehm.. Tennessee Williams schreef er een toneelstuk over.. TRAMS!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, nou ja..omdat het kan...
nou ja dat zeg ik maar ik denk niet dat het kan
Met het gezelschap moet dat toch lukken?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wandeling, niet het hardlopen hoor
Hahaha ja di etrams ja, ik ken ze welquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je toch ook die dingen, goffer hoe heten ze nou, ehm.. Tennessee Williams schreef er een toneelstuk over.. TRAMS!
Ja, zekerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met het gezelschap moet dat toch lukken?![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook zin in wandelen. Binnenkort weer.
Veel succes Poezelquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
Tot later misschien. Fijine avond nog enBenny succes met je broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volkens mai ben iek verliefddd.. (maar nu echt)
Wie????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Een jongen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje. Heb het geduld niet om het er lang onder te houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je de kraan goed laten stromen?
Doe even iets meer dan een beetje, anders kan het nog vervelend worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje. Heb het geduld niet om het er lang onder te houden.
Ligt aan het contact. Maar dat kun jij beter inschatten. Ik haat het branderige gevoel dat je na uren nog kunt voelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Hoezo vervelend? Wat dan? Gewoon een blaartje toch.
Oh, ik vind dat weird enough wel fijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt aan het contact. Maar dat kun jij beter inschatten. Ik haat het branderige gevoel dat je na uren nog kunt voelen.
Failquote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Twitter ik dat ik Bryan Adams vreselijk vind en ze het niet meer op 3FM moeten draaien, twittert Coen Swijnenberg terug dat het toch echt Aerosmith was.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Twitter ik dat ik Bryan Adams vreselijk vind en ze het niet meer op 3FM moeten draaien, twittert Coen Swijnenberg terug dat het toch echt Aerosmith was.
Die kun je inderdaad beter aan mij gevenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Pfffffffff, pannenkoeken gebakken, vulling gemaakt, en niet eens voor mij
Goeie woordspelingquote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Maar is toch niet eng Patje, laat het gewoon over je heen komen.(die jongen dan)
Oh meisje, jij bent een echt sletje he!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Maar is toch niet eng Patje, laat het gewoon over je heen komen.(die jongen dan)
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aardappel kip en sperciebonen!
:333quote:Op donderdag 9 september 2010 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh meisje, jij bent een echt sletje he!
Sjaniekwa!
Rijst kip/kerriequote:
Op dit moment zie ik allemaal dus echt niet meer zitten. Het is bij ons vaak zo dat we de negatieve ipv de positieve dingen meemaken. En ik voel me zo fucking machteloosquote:Op donderdag 9 september 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lieve Benny. Echt dikke kut dit, maar blijf geloven in de goede afloop. Dat doen wij ook!
Nee dat iddquote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet echt even niet wat ik kan zeggen Benny, ik wil je ook niet nog verdrietiger/emotioneler maken dan je nu al bent.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2010 19:59:28 ]
Ik zit hier letterlijk krom van het lachen. Mijn familie ook.quote:
Maakt niet uit... zou ik ook hebben. Ik ben allang blij dat ik ergens een beetje afleiding door heb/kan hebben.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet echt even niet wat ik kan zeggen Benny, ik wil je ook niet nog verdrietiger/emotioneler maken dan je nu al bent.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit hier letterlijk krom van het lachen. Mijn familie ook.
Ik heb Draadstaal nooit goed gekeken, geen idee waarom.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe typetjes van Koningsbrugge en Van der Ven. Zo jammer dat ze Fred en Ria niet mee kunnen nemen.
Opvallend.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb Draadstaal nooit goed gekeken, geen idee waarom.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Ik kreeg traantjes in me ogen toen ik dit las...PM en dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja Koefnoen vind ik fenomenaal.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opvallend.Moet jij zeker kunnen waarderen.
Met een sinaasappel of citroen oké, maar druifquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk druiven eten![]()
Spuit opeens het sap in m'n oog
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
'avond!
Wat een kutdag
ik wilde me boos melden, maar toen ik dit las, laat ik dat maar. Benny, Lucht je hart zoveel als je wilt, Op onze steun kun je rekenen, maar probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is. Je broertje heeft dat nodig en voelt jouw positieve energie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte man ook aan je ouders![]()
En dit klinkt misschien raar maar als je wilt praten sta ik daar ook open voor
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Draadstaal is echt leuker.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Koefnoen vind ik fenomenaal.
Post maar gewoon zoals je normaal ook doet hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik wilde me boos melden, maar toen ik dit las, laat ik dat maar. Benny, Lucht je hart zoveel als je wilt, Op onze steun kun je rekenen, maar probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is. Je broertje heeft dat nodig en voelt jouw positieve energie.
Sterkte man ook aan je ouders![]()
En dit klinkt misschien raar maar als je wilt praten sta ik daar ook open voor
Dat lijkt me sterk, maar ik ga het zien.quote:
Heb jij geen sappige druiven dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met een sinaasappel of citroen oké, maar druif?
Wel meloenen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb jij geen sappige druiven dan?
Pics van je grote, sappige meloenen.quote:
nah ik ben alweer over mijn frusstratie heen dus de emo is dan alweer van de berichten af.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Post maar gewoon zoals je normaal ook doet hoor
Dankjewel... en dat geldt ook voor de reacties die hierboven staan. Jullie zijn lief
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics van je grote, sappige meloenen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics van je grote, sappige meloenen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ http://data.kijkditnou.nl/misc/dynimg/borsten_fruitvorm.jpg&t=1]afbeelding ]
Zulke tetten zijn dus echt verre van mooiquote:Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Het gaat toch over de meloenen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zulke tetten zijn dus echt verre van mooi
Ohw, die andere meloenenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat toch over de meloenen?
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
Ooohw... Oh Oh Cherso is ook vandaag
Ze hangen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
wel even bij de les blijven hequote:
Ik heb niks met draadstaal. Fred & Ria zijn niet grappig. Koefnoen is niet altijd geweldig maar vind ik wel leukerquote:
Anders slingert ze meteen de stofzuiger aan.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat Kally het maar niet horen
zo goedkoop krijg je der vast een soa mix bijquote:
Zit je echt totaal op een andere frequentie.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb niks met draadstaal. Fred & Ria zijn niet grappig. Koefnoen is niet altijd geweldig maar vind ik wel leuker.
Dankjequote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi klote Benny![]()
Ben je eigenlijk nooit bang dat het je zelf ook kan overkomen? Of is dat niet im Frage?
Ik zie geen kaartje?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kijk maar. Kaarte zit er nog op.
Ik zit op de lange golfquote:Op donderdag 9 september 2010 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit je echt totaal op een andere frequentie.
Wat ligt ie zedelijk met de beentjes over elkaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry, ik had zijn kop vanmiddag afgehakt en kippensoep van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat is meer kip in soep.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry, ik had zijn kop vanmiddag afgehakt en kippensoep van gemaakt.
[ afbeelding ]
Doe eens.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Zal ik eens een pittig kapsel nemen.
Ik doe het.quote:
Als je nooit meer sex wilt hebben. Doenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ja, ik weet niet of je broertjes aan hetzelfde lijden / leden en of dat iets erfelijks is misschien. Vandaarquote:
Ik wil eerst je huidige kapsel checken, dus na 16 oktober weet je wel wat je moet doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Doe maar neitquote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mits foto's.quote:
Vismeet. Als die ooit komt.quote:
quote:
wel man op die watermeloen van die blonde kipquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
Een winkel in Zeeland.
[ afbeelding ]
Een winkel in Zeeland.
[ afbeelding ]
Wat flauwquote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef pgrferrari het volgende:
Een winkel in Zeeland.
[ afbeelding ]
En een kippige bermudabroek.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij pittig kapsel hoort ook pittig hoedje.
Een winkel in Zeeland.
[ afbeelding ]
Met lammige kniekousjes.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een kippige bermudabroek.
Ik zie het.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel man op die watermeloen van die blonde kip
Een winkel in Zeeland.
[ afbeelding ]
Waarom? Is ie weer vreemdgegaan.quote:
ben bang van welquote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat smelten hè? Als je het op de post naar Nederland doet.
Ik denk niet dat ie het met opzet heeft gedaan. Ik bedoel, er zijn natuurlijk betere programma's op de buis maar je kunt het hem niet kwalijk nemen weetje.quote:
is gewoon een sukkel hoe hij zich gedraagt ;') Ze nu hij weet, dat hij niet de vader isquote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom? Is ie weer vreemdgegaan.
Welke?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk ook ER
Toch maar wel... en maar hopen dat die trut er snel uitgaat
Kim Feenstra.quote:
Sergio!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
ow en die dikke isDie leider.... nu in beeld
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Saar praat altijd alsof ze standaard een lul in d´r bek heeft.
Nee Sergio is de gangmaker en opperlolbroek.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die geen ene flikker doet.... is dat sergio ja ?
Ze heeft wel wat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Saar praat altijd alsof ze standaard een lul in d´r bek heeft.
Syfillis?quote:
Nee hoor ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Sergio bedoel ik.... ik vind dat echt een eikel
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Regina en Pieter Storms in Peking Express een paar jaar geleden, dat was humor. Hebben jullie dat gezien?
Nee, Wat was er zo grappig?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Regina en Pieter Storms in Peking Express een paar jaar geleden, dat was humor. Hebben jullie dat gezien?
stoot mijn teenquote:
Ze botsten constant, Regina kon die kerel wel schieten. En toen ging ie ook nog rondbanjeren in z'n grote herenslip. Ze bleef echter toch redelijk netjes, zoals Regina gewoon is.quote:
deed zeer hoorquote:
geen idee, zal wel weer poepstars of een ander net zo onzinnig programma zijn waarbij de onderklasse van de maarschappij zich voor lul mag zettenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef Koen66 het volgende:
waar hebben we het allemaal over hier
Heeft Zwitserland eigenlijk ook zoveel van dat soort programma's ?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, zal wel weer poepstars of een ander net zo onzinnig programma zijn waarbij de onderklasse van de maarschappij zich voor lul mag zetten
Ik wil wel een keer in de Peking Expres met Bellaquote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze botsten constant, Regina kon die kerel wel schieten. En toen ging ie ook nog rondbanjeren in z'n grote herenslip. Ze bleef echter toch redelijk netjes, zoals Regina gewoon is.
Je kan toch wel vooraan ZITTEN met die teen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef crv het volgende:
Wel jammer dat ik mijn vooraanstaande positie kwijt ben hier
Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef Koen66 het volgende:
waar hebben we het allemaal over hier
zelfde shitquote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft Zwitserland eigenlijk ook zoveel van dat soort programma's ?
Duitsland heeft ze zeker wel, maar van de Zwitsers hoor je hier maar bar weinig
Hmmm hier staat natuurlijk weer iets anders opquote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Koentjuh
We kijken Expeditie Robinson.... en daarna Oh Oh Cherso
Lijkt me echt vet.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer in de Peking Expres met Bella![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Koentjuh
We kijken Expeditie Robinson.... en daarna Oh Oh Cherso
quote:
Oooooooooh wat lekkerquote:
geen idee, maar de koude massa hat wel een redelijke smaakquote:Op donderdag 9 september 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oooooooooh wat lekkerLukt het een beetje?
Als aids een stem was...quote:
Fokmeetquote:
Oh ik vind die ingrediënten kiekjes zo leukquote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, maar de koude massa hat wel een redelijke smaak
De ingredienten
[ afbeelding ]
quote:
Hey Koenquote:
de breiquote:Op donderdag 9 september 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind die ingrediënten kiekjes zo leukNjam ijs
Oh ik maak zo vaak hele reportages terwijl ik kookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind die ingrediënten kiekjes zo leukNjam ijs
Rtl 5 Ex. Rob.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk geen tv, maar ik bep gewoon meeWelke zender kijken jullie?
Moet je showenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik maak zo vaak hele reportages terwijl ik kook
JAwel, maar op een andere dag meestal.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Zenden ze dit ook uit in Vlaanderen?
quote:
Staat het nu te wachten tot het kloar is of ist al kloar?quote:
quote:
Yup, maar op een andere dag dacht ikquote:Op donderdag 9 september 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Zenden ze dit ook uit in Vlaanderen?
Misschienquote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces gaat gij ook naar den miet?
quote:
Zou leuk zijn.quote:
Laat Benny, laatquote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar op een andere dag dacht ik
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
JAwel, maar op een andere dag meestal.
Zo zag ik 2 weken terug ''my name is'' op vrijdag op VTM, terwijl het op zaterdag op RTL4 was
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ff 3 kleine pannekoekjes opwoarmen
Beterschapquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga de laptop uitzetten
Voel me niet zo heel erg lekker opeens
KusjesMisschien tot straks
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat heeft ie.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n typisch brabants accent ook?
Als het lukt qua agenda wil ik komen, lijkt me wel leukquote:
nee wachten, moet 35 minuten draaien, nu nog 6quote:Op donderdag 9 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat het nu te wachten tot het kloar is of ist al kloar?
quote:
sinds het voorjaar heb ik (nog niet illegaal) canaldigitaalquote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je daar eik iets qua NL kanalen die je kunt ontvangen crv (schotel?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |