Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat
quote:UPC maakt het mogelijk voor klanten om via een mobiele website hun dvr te programmeren. De mobiele site toont de programmering via de UPC TV Guide, waarna de gebruiker een herinnering of opnamemogelijkheid kan instellen.
De website m.tvgids.upc.nl was woensdagavond en donderdagochtend al even in de lucht, maar zou maandag op de IBC-beurs in Amsterdam officieel worden aangekondigd, schrijft Piet Boon op zijn weblog. De mobiele site toont zenders, video on demand-aanbod en een tv-gids.
Wie inlogt met zijn Mijn UPC-account kan via de UPC TV Guide herinneringen voor aankomende televisieprogramma's instellen. Belangrijkste noviteit is echter dat de gebruiker via de site zijn dvr opdracht kan geven programma's op te nemen. Een rode lijn onder de naam geeft aan of de gebruiker een programma gaat opnemen, maar de dienst kan ook een notificatie sturen.
UPC gaf de elektronische programmagids begin augustus een update om opname op afstand mogelijk te maken. Vorig jaar maakte de kabelaar al bekend te werken aan een iPhone-applicatie die opnamemogelijkheden op afstand biedt.
quote:
quote:
quote:
Ja, daar met die perv ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat waar?zit in je de SC te lurken?
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, Frontpage. Zolang daar nog mensen als Stefan en Djeez dingen mogen posten wordt dat echt niks
Dat dusquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, Frontpage. Zolang daar nog mensen als Stefan en Djeez dingen mogen posten wordt dat echt niks
Ze kunnen beter een 'truukje' doen dat wel werktquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.
Hoezo werkt het niet? Te weinig views?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een 'truukje' doen dat wel werkt
Dan moeten ze gewoon de blog en FP samen voegen. De Blog is nu te traag en langzaam en teveel 'Oh goh, dit stond gister al op Dumpert' om echt te volgen. De FP is gewoon te versplinterd, serieus nieuws, soms hele lappen tekst over serieuze items, en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren wasquote:Op donderdag 9 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een beetje het ''truukje'' van FOK! moet zijn, ze moeten geen NU.nl willen zijn.
Het is non-nieuws, en flauw geschrevenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo werkt het niet? Te weinig views?
Die vrouw was uit Michiganquote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon de blog en FP samen voegen. De Blog is nu te traag en langzaam en teveel 'Oh goh, dit stond gister al op Dumpert' om echt te volgen. De FP is gewoon te versplinterd, serieus nieuws, soms hele lappen tekst over serieuze items, en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren was
Ja, maar dat maakt toch niet uit als het genoeg views krijgt?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Het is non-nieuws, en flauw geschreven
Niet alles overigens
Is dat de doelstelling dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt toch niet uit als het genoeg views krijgt?
Als je veel views hebt per maand vinden veel mensen het blijkbaar leuk? En het gaat erom wat de gros van de mensen vindt?quote:
Die is zo gay.quote:
Nee. Als je veel views heb hebben veel mensen het gezien. Wat ze er van vonden lees je daar niet aan af.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je veel views hebt per maand vinden veel mensen het blijkbaar leuk?
Dat zou wel het uitgangspunt moeten zijn.quote:En het gaat erom wat de gros van de mensen vindt?
Ja maar je snapt dat als veel mensen en veel van de zelfde mensen elke maand terugkomen ze het blijkbaar leuk vinden?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Als je veel views heb hebben veel mensen het gezien. Wat ze er van vonden lees je daar niet aan af.
[..]
Dat zou wel het uitgangspunt moeten zijn.
Dam tot Damloop?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Oh afzien zometeen. Ik moet 15 kilometer lopen
Succesquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
en daarna weer zo'n Djeez posts over een vrouw van 45 uit Oregon die een ongeluk kreeg terwijl ze al rijdend haar ex-man pijpte en haar eigen doos aan het scheren was
Oeh, succes, zet hem op!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom ook steeds terug, en vind het alleen maar achteruit gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat als veel mensen en veel van de zelfde mensen elke maand terugkomen ze het blijkbaar leuk vinden?
Ja maar warom?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wandeling, niet het hardlopen hoor
Ja, nou ja..omdat het kan...quote:
Neem een taxiquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Nee sorry, ik ben vanavond lekker aan het etenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Komen jullie me opzoeken in het ziekenhuis?
In Amsterdam heb je toch ook die dingen, goffer hoe heten ze nou, ehm.. Tennessee Williams schreef er een toneelstuk over.. TRAMS!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, nou ja..omdat het kan...
nou ja dat zeg ik maar ik denk niet dat het kan
Met het gezelschap moet dat toch lukken?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wandeling, niet het hardlopen hoor
Hahaha ja di etrams ja, ik ken ze welquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je toch ook die dingen, goffer hoe heten ze nou, ehm.. Tennessee Williams schreef er een toneelstuk over.. TRAMS!
Ja, zekerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met het gezelschap moet dat toch lukken?![]()
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook zin in wandelen. Binnenkort weer.
Veel succes Poezelquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zeker![]()
Tot later misschien. Fijine avond nog enBenny succes met je broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Volkens mai ben iek verliefddd.. (maar nu echt)
Wie????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Een jongen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje. Heb het geduld niet om het er lang onder te houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je de kraan goed laten stromen?
Doe even iets meer dan een beetje, anders kan het nog vervelend worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje. Heb het geduld niet om het er lang onder te houden.
Ligt aan het contact. Maar dat kun jij beter inschatten. Ik haat het branderige gevoel dat je na uren nog kunt voelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Hoezo vervelend? Wat dan? Gewoon een blaartje toch.
Oh, ik vind dat weird enough wel fijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt aan het contact. Maar dat kun jij beter inschatten. Ik haat het branderige gevoel dat je na uren nog kunt voelen.
Failquote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Twitter ik dat ik Bryan Adams vreselijk vind en ze het niet meer op 3FM moeten draaien, twittert Coen Swijnenberg terug dat het toch echt Aerosmith was.
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Twitter ik dat ik Bryan Adams vreselijk vind en ze het niet meer op 3FM moeten draaien, twittert Coen Swijnenberg terug dat het toch echt Aerosmith was.
Die kun je inderdaad beter aan mij gevenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Pfffffffff, pannenkoeken gebakken, vulling gemaakt, en niet eens voor mij
Goeie woordspelingquote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Maar is toch niet eng Patje, laat het gewoon over je heen komen.(die jongen dan)
Oh meisje, jij bent een echt sletje he!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Maar is toch niet eng Patje, laat het gewoon over je heen komen.(die jongen dan)
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aardappel kip en sperciebonen!
:333quote:Op donderdag 9 september 2010 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh meisje, jij bent een echt sletje he!
Sjaniekwa!
Rijst kip/kerriequote:
Op dit moment zie ik allemaal dus echt niet meer zitten. Het is bij ons vaak zo dat we de negatieve ipv de positieve dingen meemaken. En ik voel me zo fucking machteloosquote:Op donderdag 9 september 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lieve Benny. Echt dikke kut dit, maar blijf geloven in de goede afloop. Dat doen wij ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |