Nou jaaaaa zeg, dan niet hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond
[..]Is dat het gewoon
![]()
[..]
Met mondkapjes voor uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
soberso is zij niksquote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes zonder opsmuk helemaal niet bijzonder(goh schokkend). Nu op 3.
Ja, die liep de voyeur uit te hangen.quote:
Ze praat zo gekquote:
mijne is net opquote:
als je je kind zo noemt trek je bijvoorbaat haar replicatieve kwaliteiten al in twijfel. Beetje domquote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes zonder opsmuk helemaal niet bijzonder(goh schokkend). Nu op 3.
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
En die Kim van HNTM is ook echt zooooooooooooo irritant (nu in expeditie Robinson)
Boefje.quote:
dat maakt mij nou eigenlijk niet zo veel uitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze praat zo gekEn dan bedoel ik niet dat ze Fries is. Gewoon raar.
Niet zo moeilijke woorden manquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
als je je kind zo noemt trek je bijvoorbaat haar replicatieve kwaliteiten al in twijfel. Beetje dom
Dat model van Hollands next top modelquote:
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat model van Hollands next top model
was dat niet dat meisje incombo met dat strafblad ?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en met een dode vriendquote:Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
was dat niet dat meisje incombo met dat strafblad ?
Ik heb ook wel dode vriendenquote:
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2007/KimFeenstra200x150.jpg&t=1]afbeelding ]
ja, die heb ik ook, maar die van haar was vermoord.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook wel dode vriendenOf kon zij er iets aan doen?
ja die jaquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
Niet zo moeilijke woorden manMijn hersens zijn gesmolten ergens begin deze week
Maar ik ben het vast wel met je eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja maar ja maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
ja, die heb ik ook, maar die van haar was vermoord.
haar vriendje-vriend.
Ja, die stemquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
omdat jij van vleesch op de botten houdtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
dautze kroes, kim veenstraf, ehh die andere modelen.
waarom vind ik dat meestal niets.
Nooit gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat kijkt die boosquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2007/KimFeenstra200x150.jpg&t=1]afbeelding ]
Ze praat als een zeurderig kind van 5quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
Nee, daarvoor is ze te traagquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
hear hearquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
jesus mpg..quote:
ervaring mee?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
Die je zo voor de kanis zou meppen? "Hier, heb je een REDEN om te janken"quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn iddquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
wat de neuk is dit voor programma. oh oh cherso. Ik wil terug onder mijn steen.
KIJK NIETquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
hagenezen op gersonicoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Ik ken het niet en zo te horen wil ik dat graag zo houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Neeeeeeeeeeee, das ENGquote:
Ik moet dus nu al huilen bijna hehquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn idd
Nee heh, niet jij ook alquote:Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet dus nu al huilen bijna hehecht. Vergeleken met hullie lijk ik trouwus wel kankah slim gek! boh!
IK PROBEER HET TE NEGEREN!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Oh oh Cherso is waar dat mannetje in de UI's van sommige mensen vandaan komt
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over wie als eerste AIDS heeft en sterft ofzo? Of wie het meeste Soa's kan verzamelen..
wat kijk jij danquote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over wie als eerste AIDS heeft en sterft ofzo? Of wie het meeste Soa's kan verzamelen..
bang dat je niet in de top100 komt te staan >.<quote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.
LALALALALALALALALALALALALALALALA
Ohwjaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.
LALALALALALALALALALALALALALALALA
Melk MAKEN?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OhwjaMaar ik ga zo gewoon melk maken en naar bed
Mag ook?
Ja hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OhwjaMaar ik ga zo gewoon melk maken en naar bed
Mag ook?
Het schijnt dat vrouwen dat kunnen jaquote:
Jawel, maar daar had ik echt eerst een bijna-baby voor nodig hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Het schijnt dat vrouwen dat kunnen ja.
Onder bepaalde omstandigheden dan toch.
Warme anijsmelk inderdaadquote:
Bolle is wel mijn beebiequote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, maar daar had ik echt eerst een bijna-baby voor nodig hoor
Maar die melkt zeker ook welquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
Bolle is wel mijn beebie![]()
Alleen kwam hij wel gewoon uit het asiel..
Wel melk pikken in ieder gevalquote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die melkt zeker ook wel
ik ook.quote:
Quoted For Nageslachtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel melk pikken in ieder geval
Overigens wil ik bij deze graag officieel laten vastleggen, dat als ik kinderen ga produceren die net zo achterlijk zijn als dit volk in dit ding wat zichzelf "tv programma noemt", dat iedereen die hier vandaag op dit moment aanwezig is, het recht heeft om ze keihard in stukjes te hakken of aan flarden te schietenWat een gênante bedoeling zeg.
Mijn beste vak op school?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Overigens wil ik bij deze graag officieel laten vastleggen, dat als ik kinderen ga produceren die net zo achterlijk zijn als dit volk in dit ding wat zichzelf "tv programma noemt", dat iedereen die hier vandaag op dit moment aanwezig is, het recht heeft om ze keihard in stukjes te hakken of aan flarden te schietenWat een gênante bedoeling zeg.
waarvan actequote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveelquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn beste vak op school?
Euh. De pauze, daar was ik erg goed in
OMG.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveel
Maargoed, ik ga lekker naar bed, zodat ik me morgen weer fit de hele dag kan begeven tussen jongeren met problemen
Slaap lekker alvast allemaal!!!![]()
![]()
En eentje had zelfs zijn veterstrikdiploma niet gehaaldquote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveel
Maargoed, ik ga lekker naar bed, zodat ik me morgen weer fit de hele dag kan begeven tussen jongeren met problemen
![]()
Pauzequote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn beste vak op school?
Euh. De pauze, daar was ik erg goed in
Ik heb ooit iemand gezien die zijn veterstrikdiploma op zijn cv had gezet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En eentje had zelfs zijn veterstrikdiploma niet gehaald![]()
Slaap lekker![]()
![]()
omg omg omgquote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand gezien die zijn veterstrikdiploma op zijn cv had gezet.
Ik weet niet wat ik dan erger vind.
Trusten lieffie en tot morgen!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch 'De Tokkies op vakantie'?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Oh oh Cherso is waar dat mannetje in de UI's van sommige mensen vandaan komt
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehadquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch 'De Tokkies op vakantie'?
Niet de moeite waard om te kijken dan.
Ik heb ooit een even lange sollicitatiebrief gezien met een geheel levensverhaal erinquote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehad.
Propvol nietszeggende cursussen.
Kwartetten met SOA'squote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Voor bij de sla?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehad.
Propvol nietszeggende cursussen.
Dan vraag ik me af: Hoe komen zulke organismen aan geld om naar CHerso te vliegen?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Van rtlquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: Hoe komen zulke organismen aan geld om naar CHerso te vliegen?
OMGquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit een even lange sollicitatiebrief gezien met een geheel levensverhaal erin
Nee. Dat dan weer niet.quote:
Je kan toch bij Google gewerkt hebben??quote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
werkervaring: Google
echt gezien op een solbrief
Trustequote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
en ik ben slapen, want de accu is op
Computerervaring: googlequote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch bij Google gewerkt hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |