IK PROBEER HET TE NEGEREN!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Oh oh Cherso is waar dat mannetje in de UI's van sommige mensen vandaan komt
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over wie als eerste AIDS heeft en sterft ofzo? Of wie het meeste Soa's kan verzamelen..
wat kijk jij danquote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over wie als eerste AIDS heeft en sterft ofzo? Of wie het meeste Soa's kan verzamelen..
bang dat je niet in de top100 komt te staan >.<quote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.
LALALALALALALALALALALALALALALALA
Ohwjaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
Nee. Het gaat hier over koffie en thee.
LALALALALALALALALALALALALALALALA
Melk MAKEN?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OhwjaMaar ik ga zo gewoon melk maken en naar bed
Mag ook?
Ja hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
OhwjaMaar ik ga zo gewoon melk maken en naar bed
Mag ook?
Het schijnt dat vrouwen dat kunnen jaquote:
Jawel, maar daar had ik echt eerst een bijna-baby voor nodig hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Het schijnt dat vrouwen dat kunnen ja.
Onder bepaalde omstandigheden dan toch.
Warme anijsmelk inderdaadquote:
Bolle is wel mijn beebiequote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, maar daar had ik echt eerst een bijna-baby voor nodig hoor
Maar die melkt zeker ook welquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
Bolle is wel mijn beebie![]()
Alleen kwam hij wel gewoon uit het asiel..
Wel melk pikken in ieder gevalquote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die melkt zeker ook wel
ik ook.quote:
Quoted For Nageslachtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel melk pikken in ieder geval
Overigens wil ik bij deze graag officieel laten vastleggen, dat als ik kinderen ga produceren die net zo achterlijk zijn als dit volk in dit ding wat zichzelf "tv programma noemt", dat iedereen die hier vandaag op dit moment aanwezig is, het recht heeft om ze keihard in stukjes te hakken of aan flarden te schietenWat een gênante bedoeling zeg.
Mijn beste vak op school?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Overigens wil ik bij deze graag officieel laten vastleggen, dat als ik kinderen ga produceren die net zo achterlijk zijn als dit volk in dit ding wat zichzelf "tv programma noemt", dat iedereen die hier vandaag op dit moment aanwezig is, het recht heeft om ze keihard in stukjes te hakken of aan flarden te schietenWat een gênante bedoeling zeg.
waarvan actequote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |