Nou jaaaaa zeg, dan niet hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond
[..]Is dat het gewoon
![]()
[..]
Met mondkapjes voor uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
soberso is zij niksquote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes zonder opsmuk helemaal niet bijzonder(goh schokkend). Nu op 3.
Ja, die liep de voyeur uit te hangen.quote:
Ze praat zo gekquote:
mijne is net opquote:
als je je kind zo noemt trek je bijvoorbaat haar replicatieve kwaliteiten al in twijfel. Beetje domquote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes zonder opsmuk helemaal niet bijzonder(goh schokkend). Nu op 3.
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
En die Kim van HNTM is ook echt zooooooooooooo irritant (nu in expeditie Robinson)
Boefje.quote:
dat maakt mij nou eigenlijk niet zo veel uitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze praat zo gekEn dan bedoel ik niet dat ze Fries is. Gewoon raar.
Niet zo moeilijke woorden manquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
als je je kind zo noemt trek je bijvoorbaat haar replicatieve kwaliteiten al in twijfel. Beetje dom
Dat model van Hollands next top modelquote:
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat model van Hollands next top model
was dat niet dat meisje incombo met dat strafblad ?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en met een dode vriendquote:Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
was dat niet dat meisje incombo met dat strafblad ?
Ik heb ook wel dode vriendenquote:
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2007/KimFeenstra200x150.jpg&t=1]afbeelding ]
ja, die heb ik ook, maar die van haar was vermoord.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook wel dode vriendenOf kon zij er iets aan doen?
ja die jaquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
Niet zo moeilijke woorden manMijn hersens zijn gesmolten ergens begin deze week
Maar ik ben het vast wel met je eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja maar ja maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
ja, die heb ik ook, maar die van haar was vermoord.
haar vriendje-vriend.
Ja, die stemquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
omdat jij van vleesch op de botten houdtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
dautze kroes, kim veenstraf, ehh die andere modelen.
waarom vind ik dat meestal niets.
Nooit gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij is VRESELIJK!!!!!!!!Met d'r mond dicht gaat het nog, maar die stem!
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat kijkt die boosquote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2007/KimFeenstra200x150.jpg&t=1]afbeelding ]
Ze praat als een zeurderig kind van 5quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
Nee, daarvoor is ze te traagquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit gehoord eigenlijkZe zou het goed doen in een viskraam begrijp ik?
hear hearquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
jesus mpg..quote:
ervaring mee?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij van vleesch op de botten houdt![]()
Die je zo voor de kanis zou meppen? "Hier, heb je een REDEN om te janken"quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze praat als een zeurderig kind van 5
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn iddquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
wat de neuk is dit voor programma. oh oh cherso. Ik wil terug onder mijn steen.
KIJK NIETquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
hagenezen op gersonicoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Ik ken het niet en zo te horen wil ik dat graag zo houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Neeeeeeeeeeee, das ENGquote:
Ik moet dus nu al huilen bijna hehquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat schijnt iets heel verschrikkelijks te zijn idd
Nee heh, niet jij ook alquote:Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet dus nu al huilen bijna hehecht. Vergeleken met hullie lijk ik trouwus wel kankah slim gek! boh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |