Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveelquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn beste vak op school?
Euh. De pauze, daar was ik erg goed in
OMG.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveel
Maargoed, ik ga lekker naar bed, zodat ik me morgen weer fit de hele dag kan begeven tussen jongeren met problemen
Slaap lekker alvast allemaal!!!![]()
![]()
En eentje had zelfs zijn veterstrikdiploma niet gehaaldquote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de vraag "welke diplomas heb je" was er maar 1 met een VMBO diploma (die dan ook meteen dacht dat het de knapste prestatie ooit was geloof ik). 1!! van de.. teveel
Maargoed, ik ga lekker naar bed, zodat ik me morgen weer fit de hele dag kan begeven tussen jongeren met problemen
![]()
Pauzequote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn beste vak op school?
Euh. De pauze, daar was ik erg goed in
Ik heb ooit iemand gezien die zijn veterstrikdiploma op zijn cv had gezet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En eentje had zelfs zijn veterstrikdiploma niet gehaald![]()
Slaap lekker![]()
![]()
omg omg omgquote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand gezien die zijn veterstrikdiploma op zijn cv had gezet.
Ik weet niet wat ik dan erger vind.
Trusten lieffie en tot morgen!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch 'De Tokkies op vakantie'?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Oh oh Cherso is waar dat mannetje in de UI's van sommige mensen vandaan komt
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehadquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
Dat is toch 'De Tokkies op vakantie'?
Niet de moeite waard om te kijken dan.
Ik heb ooit een even lange sollicitatiebrief gezien met een geheel levensverhaal erinquote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehad.
Propvol nietszeggende cursussen.
Kwartetten met SOA'squote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
Gaat dit over wie als eerste AIDS heeft en sterft ofzo? Of wie het meeste Soa's kan verzamelen..
Voor bij de sla?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
Zo heb ik ook ooit een cv van 7 pagina's a4 onder ogen gehad.
Propvol nietszeggende cursussen.
Dan vraag ik me af: Hoe komen zulke organismen aan geld om naar CHerso te vliegen?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Van rtlquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af: Hoe komen zulke organismen aan geld om naar CHerso te vliegen?
OMGquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit een even lange sollicitatiebrief gezien met een geheel levensverhaal erin
Nee. Dat dan weer niet.quote:
Je kan toch bij Google gewerkt hebben??quote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
werkervaring: Google
echt gezien op een solbrief
Trustequote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
en ik ben slapen, want de accu is op
Computerervaring: googlequote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch bij Google gewerkt hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |