Datingsites, maar was voor mij niet zo een succes dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef brunette82 het volgende:
maar hoe tref je die date's dan? hier of gewoon op de datings sites?
Beidequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef brunette82 het volgende:
maar hoe tref je die date's dan? hier of gewoon op de datings sites?
Als je iemand nog echt helemaal niet kent, kun je inderdaad beter iets gaan drinken of gewoon ergens afspreken en een stukje wandelen (hoe sneu dat ook klinkt). Niet meteen helemaal iets plannen, als je diegene dan niet leuk vindt, dan zit je daar maar mee opgescheept voor een paar uur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:19 schreef kieskleurig het volgende:
Maakt het voor jullie wat uit als jullie een eerste date plannen of je die date op internet hebt leren kennen of niet?
Het lijkt mij eerlijk gezegd toch vreselijk als je een hele middag iets gepland hebt en je (internet)date enorm tegen blijkt te vallen. Dan is de eerste keer even ergens iets drinken toch veel fijner/veiliger?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:18 schreef brunette82 het volgende:
ik vond er eentje wel leuk hier, maar het erge is, ik weet niet eens zijn username![]()
(maar die is/was popi jopie volgens mij, dus dan denk ik al, laat maar)
Mijn eerste (internet)date sinds lange tijd was een etentje. Op zich duurt een etentje wel wat langer (minimaal 2 uur) maar de tijd gaat normaliter wel vrij snel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:19 schreef kieskleurig het volgende:
Maakt het voor jullie wat uit als jullie een eerste date plannen of je die date op internet hebt leren kennen of niet?
Het lijkt mij eerlijk gezegd toch vreselijk als je een hele middag iets gepland hebt en je (internet)date enorm tegen blijkt te vallen. Dan is de eerste keer even ergens iets drinken toch veel fijner/veiliger?
Is ongezelligheid nog het minst gevaarlijke op een eerste date in een restaurantquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
Mijn eerste (internet)date sinds lange tijd was een etentje. Op zich duurt een etentje wel wat langer (minimaal 2 uur) maar de tijd gaat normaliter wel vrij snel.
Toch zou ik dit niet snel weer doen, juist vanwege het risico dat het totaal niet gezellig kan zijn... iets drinken is dan de veilige oplossing
Jammer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef brunette82 het volgende:
nee niet in dit topic, ergens anders, het is alweer even geleden
New Yorkquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef brunette82 het volgende:
ach, er zal toch wel meer leuke kerels rondlopen, toch??? alleen, waar zijn ze?
Ik denk niet dat die er zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef brunette82 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef brunette82 het volgende:
Dat geldt alleen voor dates met jou!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is ongezelligheid nog het minst gevaarlijke op een eerste date in een restaurant![]()
Oh, nee sorry dan kan ik je helaas niet helpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:32 schreef brunette82 het volgende:
Ja, hallo! Wel in nederland graag
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef brunette82 het volgende:
Echt niet, er lopen vast meer mensen rond die tijdens een eerste date hun tafelgenoot bekogelen met bestek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor dates met jou!
Groningen is waarschijnlijk minder ver dan New York.quote:
Nee, maar serieus... lekker belangrijk wat andere mensen daarvan vinden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Voor jou niet, voor mij wel.
Sure...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt niet, er lopen vast meer mensen rond die tijdens een eerste date hun tafelgenoot bekogelen met bestek.
Weet het zeker
testen? ik ben de komende week iedere avond beschikbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt niet, er lopen vast meer mensen rond die tijdens een eerste date hun tafelgenoot bekogelen met bestek.
Weet het zeker
Nee leuk berichtje op OkC van een erg leuk uitziende man uit New York.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:41 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou wil ik het toch graag weten, hoezo New York? verliefd op een vakantie liefje?
half 11 morgenochtendquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef brunette82 het volgende:
dan ben je nu ook vooral op tijd 3rdrockof het moet half 12 zijn
Nee ik ben sneuquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wel erg dat dit topic zo hard loopt op een zaterdagavond... Allemaal niks beters te doen blijkbaar
Nee, inderdaad. Maar ik ben dan ook niet single.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wel erg dat dit topic zo hard loopt op een zaterdagavond... Allemaal niks beters te doen blijkbaar
ooooooooooooooh??quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee leuk berichtje op OkC van een erg leuk uitziende man uit New York.
wat doe je hier dan? scheer je weg uit het sneuesinglestopicquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar ik ben dan ook niet single.
OkCupid.comquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ooooooooooooooh??maar de watte? de okC? wuuuuuuut?
Wil jij testen of je bestek naar mijn hoofd kan gooien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
testen? ik ben de komende week iedere avond beschikbaar
ik ga een filmmarathon bezoeken van half 11 tot 23uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:56 schreef brunette82 het volgende:
[..]
oeps dat had ik niet verwacht
damn, ik vond het nog wel zo briljant bedachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wil jij testen of je bestek naar mijn hoofd kan gooien?![]()
Bedankt voor het vriendelijke aanbod, maar nee dank je
LOTR ofzo? Harry Potter? Welke films duren zo lang? En wie neem je mee als je date?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga een filmmarathon bezoeken van half 11 tot 23uurtja, je bent filmliefhebber of je bent het niet
Edoch, ook in [Singles] post ik reeds.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat doe je hier dan? scheer je weg uit het sneuesinglestopic
ik bijt niet en je kunt altijd nog 3 rijen verderop gaan zittenquote:Op zondag 12 september 2010 00:04 schreef brunette82 het volgende:
als ik in de buurt was, was k met je mee gegaan...![]()
(grote bek nu, maar ik heb de smoes nu dat ik niet dichtbij ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |