Sure...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt niet, er lopen vast meer mensen rond die tijdens een eerste date hun tafelgenoot bekogelen met bestek.
Weet het zeker
testen? ik ben de komende week iedere avond beschikbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt niet, er lopen vast meer mensen rond die tijdens een eerste date hun tafelgenoot bekogelen met bestek.
Weet het zeker
Nee leuk berichtje op OkC van een erg leuk uitziende man uit New York.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:41 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou wil ik het toch graag weten, hoezo New York? verliefd op een vakantie liefje?
half 11 morgenochtendquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:47 schreef brunette82 het volgende:
dan ben je nu ook vooral op tijd 3rdrockof het moet half 12 zijn
Nee ik ben sneuquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wel erg dat dit topic zo hard loopt op een zaterdagavond... Allemaal niks beters te doen blijkbaar
Nee, inderdaad. Maar ik ben dan ook niet single.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wel erg dat dit topic zo hard loopt op een zaterdagavond... Allemaal niks beters te doen blijkbaar
ooooooooooooooh??quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee leuk berichtje op OkC van een erg leuk uitziende man uit New York.
wat doe je hier dan? scheer je weg uit het sneuesinglestopicquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar ik ben dan ook niet single.
OkCupid.comquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ooooooooooooooh??maar de watte? de okC? wuuuuuuut?
Wil jij testen of je bestek naar mijn hoofd kan gooien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
testen? ik ben de komende week iedere avond beschikbaar
ik ga een filmmarathon bezoeken van half 11 tot 23uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:56 schreef brunette82 het volgende:
[..]
oeps dat had ik niet verwacht
damn, ik vond het nog wel zo briljant bedachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wil jij testen of je bestek naar mijn hoofd kan gooien?![]()
Bedankt voor het vriendelijke aanbod, maar nee dank je
LOTR ofzo? Harry Potter? Welke films duren zo lang? En wie neem je mee als je date?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga een filmmarathon bezoeken van half 11 tot 23uurtja, je bent filmliefhebber of je bent het niet
Edoch, ook in [Singles] post ik reeds.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
wat doe je hier dan? scheer je weg uit het sneuesinglestopic
ik bijt niet en je kunt altijd nog 3 rijen verderop gaan zittenquote:Op zondag 12 september 2010 00:04 schreef brunette82 het volgende:
als ik in de buurt was, was k met je mee gegaan...![]()
(grote bek nu, maar ik heb de smoes nu dat ik niet dichtbij ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |