Waarom?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Huisarts is er... broertje wordt zo opgehaald door ambu, om naar ziekenhuis te gaan
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Huisarts is er... broertje wordt zo opgehaald door ambu, om naar ziekenhuis te gaan
Ach, is een beetje lastig en vervelend. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen. We zijn het wel een beetje gewend.. al was het nu wel een tijdje geleden.quote:
Ja maar blijft toch altijd naar, zelfs als je het gewend bent:{quote:Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, is een beetje lastig en vervelend. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen. We zijn het wel een beetje gewend.. al was het nu wel een tijdje geleden.
Liever (nu) niet... ik kan je hoogstens later een PM sturen, maar nu ff nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar blijft toch altijd naar, zelfs als je het gewend bent:{
Wat heeft hij eigenlijk of wil je het daar niet over hebben?
Logischquote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liever (nu) niet... ik kan je hoogstens later een PM sturen, maar nu ff niet
Daaromquote:Op donderdag 9 september 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
We maken wat mee hier in de sc de laatste tijd. gek, maar ook fijn, dat dat allemaal zo kan
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADquote:Op donderdag 9 september 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
We maken wat mee hier in de sc de laatste tijd. gek, maar ook fijn, dat dat allemaal zo kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ll draagt oogpotloodquote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom
Maar goed... weer over op de leukere dingen?
Wat eten we vanavond?
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Dat kan geil zijn.quote:
Het begint met de F en eindigt op riet.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom
Maar goed... weer over op de leukere dingen?
Wat eten we vanavond?
Dat ken ik niet. Ik ken wel iets dat begint met Pa en eindigt op tat.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het begint met de F en eindigt op riet.
favoriet?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het begint met de F en eindigt op riet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ken wel iets dat begint met Pa en eindigt op tat.
PaHetisfrietverrektekutAt?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gister in college ging het over logistiek. Dat er altijd toegevoegde waarde is, of het nou dienstverlening, service, of productie is.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega zat te slapen op het toilet
noquote:Op donderdag 9 september 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik zat al op rietsoorten te Googelen
Bij de kut.quote:
Heuj, ik wens geen kut genoemd te worden, vuile sloerie.quote:
Dat is toch lekker.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heuj, ik wens geen kut genoemd te worden, vuile sloerie.
Daar is dit forum op gebouwd.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Het is best triest dat de Patat-Friet-discussie iedere dag voorbij komt
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister in college ging het over logistiek. Dat er altijd toegevoegde waarde is, of het nou dienstverlening, service, of productie is.
Iemand "ja dit herken ik niet van mijn werksituatie"
dus die docent vraagt waar hij werkt... "Uhmm bij de deelgemeente".
Dus de docent; "ah okay, dus dan is het nu officieel dat ambtenaren dus ECHT niks doen en nul toegevoegde waarde hebben"
Ik zou je ook 19 ofzo schatten.quote:
Benny sterktequote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liever (nu) niet... ik kan je hoogstens later een PM sturen, maar nu ff niet
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou je ook 19 ofzo schatten.
Nee hoor ik ben daar wel eens geweest… en ik vond er geen reet aanquote:
Daar vond ik het zeker wel gezellig… maar ook niet mooi ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
Miauw en Bella zaten eens te denken, wat ze jou zouden schenken
Misschien een brief met wat wit poeder, misschien een doodsbedreiging aan je moeder
Een cadeautje voor aan de muur? Of toch een autobom, die zijn niet eens zo duur!
Foto und stem.quote:
Omdat men 2x de helft van de dag aan patat/friet denktquote:Op donderdag 9 september 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Het is best triest dat de Patat-Friet-discussie iedere dag voorbij komt
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien heeft LL nog wat crèmepjes voor je.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien heeft LL nog wat crèmepjes voor je.
Ik dacht mijn episch volwassen gedrag.quote:
Ik eis een onderzoekquote:Op donderdag 9 september 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat men 2x de helft van de dag aan patat/friet denkt
Nee, dat Habbo gebeuren bracht dat weer wat omlaag.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Ik dacht mijn episch volwassen gedrag.
hoe oud ben je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Ik dacht mijn episch volwassen gedrag.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat Habbo gebeuren bracht dat weer wat omlaag.
Aanstaande zondag 17.quote:
Habboquote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat Habbo gebeuren bracht dat weer wat omlaag.
Vuile bobba.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zowaar eens is met deze jongeman
Wil je c-.ammen?quote:
Wtf, neequote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Deze?
http://www.habbo.nl/home/%3Dbobba%3D
De tong van je schoen? Of bedoel je nestels?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
Hoe noem je dat flappie van je schoen? Daar heb je zo'n apart woord voor, maar die weet ik niet
Veel plezierquote:
Succes.quote:
Tong dacht ikquote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
Hoe noem je dat flappie van je schoen? Daar heb je zo'n apart woord voor, maar die weet ik niet
Flappie het konijnquote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
De tong... nestels zijn de veters toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De tong van je schoen? Of bedoel je nestels?
Het harde uiteinde van een veter jaquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tong... nestels zijn de veters toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tongquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
De tong... nestels zijn de veters toch?
Pheneas and Ferbquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De harde uiteinde van een veter ja.
quote:
Dat was gister?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand trouwens die Puberruil gezien met Antje en Afra? Ik wist niet dat er nog zo'n mensen waren die negers écht haten.Wat een wijven.
Het is op zich een best grappig aflevering.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister?
Ik had er over gehoord... moet 'm ook ff kijken
je hebt het al zo druk natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik moet dozen gaan inpakken. Helemaal geen zin in.
Als 3% van de tweets over Justin Bieber gaan dan kan je ook best wel daar vertellen dat je moet schijten hoorquote:
Ik moet even naar de wc, een Justin Bieber leggen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als 3% van de tweets over Justin Bieber gaan dan kan je ook best wel daar vertellen dat je moet schijten hoor
Correctie: Ik vind dat twitter daar niet voor is. Net zo min als dat gezeik over Justin Bieber.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als 3% van de tweets over Justin Bieber gaan dan kan je ook best wel daar vertellen dat je moet schijten hoor
3,000000000000000000000000000000000000000001%quote:Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet even naar de wc, een Justin Bieber leggen.
Zo kom je wel over de 3%.
Ja.indd.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je hebt het al zo druk natuurlijk
Niet haten op Marianne.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik klikte op JJH's 'social icons'
http://www.last.fm/user/J_J_H
Die laatste geluisterde... zeg me dat het niet zo is
Maar wel Coldplay Yellowquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet even naar de wc, een Justin Bieber leggen.
Zo kom je wel over de 3%.
Ik ben heel divers qua muzieksmaak.quote:
Klinkt lekker in elk geval.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
HeerlijkPasta met kipstukjes in een basilicum sausje
Neen, meer om je nog meer op de kast te jagen, maar dat schiet niet echt op.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat nummer wat je nu luistert voor mij bedoelt JJH?
kom op zin maken!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik moet dozen gaan inpakken. Helemaal geen zin in.
Dat wil ik ook op mijn iPod Touch, maar ik krijg dat er niet op.quote:
Dan moet je de firmware updaten. Sowieso moet je een betaalde versie hebben wil je op mobile devices kunnen luisteren hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik ook op mijn iPod Touch, maar ik krijg dat er niet op.
Geeft hij aan de je een nieuwere versie firmware moet hebben
Mariannequote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ohw...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je de firmware updaten. Sowieso moet je een betaalde versie hebben wil je op mobile devices kunnen luisteren he
En bedankt, Benny Nijman in mn hoofdquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Spotify dus ook als je het op je iPod wil luisterenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw...
Ik kan mijn firmware wel updaten maar dat kost geld
Hehequote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt, Benny Nijman in mn hoofd
Meest gedraaid op mijn Ipodquote:
Hoe moeten wij je Twitter lezenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meest gedraaid op mijn Ipod![]()
Wie mijn Tweets leest wist dat misschien al![]()
Zo, ik heb gewerkt
Ja!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij je Twitter lezen
Miauw, kijk eens hoe ik er gister bijliep in Amsterdam:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meest gedraaid op mijn Ipod![]()
Wie mijn Tweets leest wist dat misschien al![]()
Zo, ik heb gewerkt
Oh, heb je die zeer exclusieve uitnodiging niet ontvangenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij je Twitter lezen
Teringhard.quote:
Hoe tof.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw, kijk eens hoe ik er gister bijliep in Amsterdam:
Dit had ik mee:
[ afbeelding ]
En zo liep ik dus rond
[ afbeelding ]
En echt, je wilt niet weten hoeveel mensen gaan lachen/wijzen/foto's maken!![]()
Ik zei al tegen een vriendin, je wordt al vrolijk van ballonnen kopen en uit gaan delen denk ik
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, heb je die zeer exclusieve uitnodiging niet ontvangen
Kut is het alweer de negende...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
donderdag 9 september 2010 @ 14:24:24
Hebben we een tijd-thingy vandaag of mis ik iets?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
donderdag 9 september 2010 @ 14:24:24
Nee, ik behoor niet tot de zeer exclusief Miauw-incrowd blijkbaarquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, heb je die zeer exclusieve uitnodiging niet ontvangen
Ging je gewoon uitdelen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit had ik mee:
[ afbeelding ]
En zo liep ik dus rond
[ afbeelding ]
En echt, je wilt niet weten hoeveel mensen gaan lachen/wijzen/foto's maken!![]()
Ik zei al tegen een vriendin, je wordt al vrolijk van ballonnen kopen en uit gaan delen denk ik
"Mogguh" roepen om 14:30quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we een tijd-thingy vandaag of mis ik iets?
Je bevestigd zo alleen maar het vooroordeel wat veel mensen over ambtenaren hebben.quote:
+1quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik behoor niet tot de zeer exclusief Miauw-incrowd blijkbaar
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit had ik mee:
[ afbeelding ]
En zo liep ik dus rond
[ afbeelding ]
Ah, bij mij weer?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
+1
Samen van een flat springen? Myr gaat vast ook wel mee
Ja nou het voelt net als de ochtendquote:
Wat leuk Tomboquote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit had ik mee:
[ afbeelding ]
En zo liep ik dus rond
[ afbeelding ]
Nee, maar dat wil ik nu wel een keer doenquote:
Weggevlogenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit had ik mee:
[ afbeelding ]
En zo liep ik dus rond
[ afbeelding ]
Oh nee, die smsjes voldoenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt mijn Tweets niet nodig
Oh nou daar lig ik niet zo wakker van hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bevestigd zo alleen maar het vooroordeel wat veel mensen over ambtenaren hebben.
Wat leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik nu wel een keer doen
Een vriendin was afgestudeerd, en we hadden 10 ballonnen met cadeautjes eraan voor haar mee
Als er gesprongen word doe ik altijd mee natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
+1
Samen van een flat springen? Myr gaat vast ook wel mee
Wat liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een vriendin was afgestudeerd, en we hadden 10 ballonnen met cadeautjes eraan voor haar mee
Ik vind deze mooierquote:
Wat leuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik behoor niet tot de zeer exclusief Miauw-incrowd blijkbaar
Hey halloquote:
Balonnen uitdelen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... Ik vond powerpuff leuker eigenlijk
Tja nou... dan heb je pech?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... Ik vond powerpuff leuker eigenlijk
Shopzequote:
Waar ik liep op de foto? Kan bestquote:Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Was dat op de Nieuwezijds Voorburgwal?
Lekker in de pc met leco, lekker beautysallonetje, lekker chanelletje, lekker bakkie doen.quote:
En dan met een knuffel, zoals die actie van een tijd terugquote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balonnen uitdelen?
Ik wil meedoen
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker in de pc met leco, lekker beautysallonetje, lekker chanelletje, lekker bakkie doen.
Ja, lijkt me echt tofquote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Balonnen uitdelen?
Ik wil meedoen
Jij stoere voetballert, hoe kan dat nou? Bang dat hij knapt?quote:
Jaaaa!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan met een knuffel, zoals die actie van een tijd terug![]()
FREE HUGS
Prima!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt tof
Gewoon op de dam ofzo
Ah even gecheckt, de Doelenzaal zit hier niet ver vandaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar ik liep op de foto? Kan best
De uitreiking was in de doelenzaal, en daarna zaten we in de Beiaard
Ik dacht al, straks heb je me gezien!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah even gecheckt, de Doelenzaal zit hier niet ver vandaannou ja niet dat het wat uitmaakt ofzo maar je was dus in de buurt
![]()
Oh De Beiaard is wel leuk
Kattenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft een nieuw plekje ontdekt. Naast de bank op een dekentje.Ik hoor em telkens spinnen.
Liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft een nieuw plekje ontdekt. Naast de bank op een dekentje.Ik hoor em telkens spinnen.
Spinnen is zo liev.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief
Heb je mijn poesje(s) nog gezien
Nee, jij hebt haar natuurlijk nog als kitten gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Mips is geen kleintje meer he?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt haar natuurlijk nog als kitten gezien
Ohai!
[ afbeelding ]
Awwww.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt haar natuurlijk nog als kitten gezien
Ohai!
[ afbeelding ]
ik vind het geluid hard en eng, en hij voelt zo bah aanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij stoere voetballert, hoe kan dat nou? Bang dat hij knapt?
Je maakte geen grapje?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het geluid hard en eng, en hij voelt zo bah aan
Ja uiteraard. Als je ergens een tas hebt staan ofzo dan zit ze er binnen no time in. Of als de kast op een kier staat. Of als je een keukenkastje open doet. Of de badkamer open laat, dan vind je vaak ook vrij snel dit monster van Loch Ness in het bad;quote:Op donderdag 9 september 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awwww.Tis nogsteeds een schatje.
Is ze nog zo'n boefje?
Dat is wel net even iets verder. Ik zit tussen de Nieuwmarkt en het Waterlooplein.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al, straks heb je me gezien!
En ik zit normaal (nu) vlak bij de Westerkerk, dat is dan zeker ook niet heel ver?
Oeeehquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Als je ergens een tas hebt staan ofzo dan zit ze er binnen no time in. Of als de kast op een kier staat. Of als je een keukenkastje open doet. Of de badkamer open laat, dan vind je vaak ook vrij snel dit monster van Loch Ness in het bad;
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Als je ergens een tas hebt staan ofzo dan zit ze er binnen no time in. Of als de kast op een kier staat. Of als je een keukenkastje open doet. Of de badkamer open laat, dan vind je vaak ook vrij snel dit monster van Loch Ness in het bad;
[ afbeelding ]
Jij houdt die kitten echt zo vast alsof het iets vies is, KILL IT WITH FIRE!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed ze heeft nu dus een nieuwe hobby;
[ afbeelding ]
Andere poes zieken
En het was zo veelbelovend, ze was zo lief;
[ afbeelding ]
/Einde poezenspam
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom groeien ze zo snel.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere poes zieken
[ afbeelding ]
/Einde poezenspam
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere poes zieken
[ afbeelding ]
/Einde poezenspam
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Andere poes zieken
[ afbeelding ]
/Einde poezenspam
Ik ookquote:
Mijn laatste kitten is van 18 jaar geledenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En de oude dan weer weg doen, nieuwe, oude weg doen, nieuwe
Wow, mijn kat wegdoen. Dat is echt wel het laatste wat ik zou doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wij nemen meestal katten uit het asiel, maar mijn stiefmoeder fokte toevallig met katjes. En die nestjes met kittens waren echt te lief.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn laatste kitten is van 18 jaar geleden
Ik loop steeds tegen "oude" katten aan
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn laatste kitten is van 18 jaar geleden
Ik loop steeds tegen "oude" katten aan
Huh?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je bent nog niet echt wakker he?quote:
Nee hoorquote:
Jahoor, ik ben wel wakker, ik lees erin wat jij in regel 2 zegt, maar het zal wel regel 3 zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt wakker he?
Kitten nemen, als ze oud zijn anders huisje zoeken, kitten nemen, als ze oud zijn ander huisje zoeken, etc. etc.
En het is een grapje. Denk ik. Hoop ik
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent nog niet echt wakker he?
Kitten nemen, als ze oud zijn anders huisje zoeken, kitten nemen, als ze oud zijn ander huisje zoeken, etc. etc.
En het is een grapje. Denk ik. Hoop ik
Vriendin van mij nam over een jaar verspreid 4 kittens in huis. Maar eentje was doodziek, wilde niet eten. En ze wisten gewoon niet eens hoe ze er mee moesten omgaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik vind de katten die ik in huis haal ook altijd meteen lief hoor
Maar ik denk elke keer; volgende keer een kitten, is ook wel weer leuk
Maar dan zit ik in FF...
Wat voor katten heb je? Heb je een plaatje?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoordat zou ik echt nooit doen.
Ik heb mijn katten nu al 6 en 5 jaar
Nee, dat is stom idd...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin van mij nam over een jaar verspreid 4 kittens in huis. Maar eentje was doodziek, wilde niet eten. En ze wisten gewoon niet eens hoe ze er mee moesten omgaan.Neem dan geen kittens. Heb een prakje gemaakt voor het beestje en het at meteen. Logisch dat het harde brokjes niet eet, ookal staat er "kitten" op de zak.
Kittens zijn geweldig maar er gaat best veel tijd inzitten, in het opvoeden. Nee kitten, niet in de plantenbak, nee kitten, niet in het gordijn, nee kitten, uit de koelkastquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik vind de katten die ik in huis haal ook altijd meteen lief hoor
Maar ik denk elke keer; volgende keer een kitten, is ook wel weer leuk
Maar dan zit ik in FF...
4 in een jaar van hebberigheid zekerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin van mij nam over een jaar verspreid 4 kittens in huis.
Nah, ze kwamen ze wel toevallig tegen, dochter vond het leuk, andere dochter wilde ook, daarna vonden ze een nestje met zieke katjes bij iemand en die wilde ze "redden". Maar ik vind het een behoorlijke faal als je dan niet eens er voor kan zorgen. Het had echt 2 weken niet gegeten.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
4 in een jaar van hebberigheid zeker
Orihimequote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Avey het volgende:
Ik krijg ook een kitten over een weekje ofzo
Ik neem dan wel een foto
Ja maar jij bent een goeie poezenmoedervaderquote:
Uh-huhquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb 2 poesjes... willen jullie foto zien?
Daar ga je al... "dochter vond het leuk, andere wilde ook". Mensen die voor de kinderen aan een dier beginnen dat mislukt 9 van de 10 keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ze kwamen ze wel toevallig tegen, dochter vond het leuk, andere dochter wilde ook, daarna vonden ze een nestje met zieke katjes bij iemand en die wilde ze "redden". Maar ik vind het een behoorlijke faal als je dan niet eens er voor kan zorgen. Het had echt 2 weken niet gegeten.
Ik moest googlen en snap het nog steeds niet.quote:
Eigenlijk ben ik wel een hopeloos zacht ei ja. Zeker met Mips toen ze nog klein was jaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk ben je ook een poezenmannetje LL
Avey's UI is Inoue Orihime, een character uit Bleach.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest googlen en snap het nog steeds niet.
O oké.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Avey's UI is Inoue Orihime, een character uit Bleach.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb 2 poesjes... willen jullie foto zien?
quote:
Wat een leuk duo en dat veegje op de neus bij de rechterquote:
Dat zou je niet zeggen op de foto hoe je haar vast houdtquote:Op donderdag 9 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel een hopeloos zacht ei ja. Zeker met Mips toen ze nog klein was ja
Hoe vetquote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
Bella![]()
http://www.piterwilson-toys.com
quote:
Wa en bakkes.quote:
quote:
Jeetjequote:
Die ogen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn poezen
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ditis mijn hond Kyra
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
[ afbeelding ]
Joris?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn poezen
Nee toen had ik nog zoiets van 'What is this furry thing I'm holding'quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen op de foto hoe je haar vast houdt, maar je was zeker aan het kroelen en net als de foto gemaakt wordt kukelt ze van je hand?
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn poezen
Mooooie ogenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Een van mijn poezen
Dat doet die altijd.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij/Hij kijkt een beetje boos?
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |