Waarom?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Huisarts is er... broertje wordt zo opgehaald door ambu, om naar ziekenhuis te gaan
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
Huisarts is er... broertje wordt zo opgehaald door ambu, om naar ziekenhuis te gaan
Ach, is een beetje lastig en vervelend. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen. We zijn het wel een beetje gewend.. al was het nu wel een tijdje geleden.quote:
Ja maar blijft toch altijd naar, zelfs als je het gewend bent:{quote:Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, is een beetje lastig en vervelend. Maar het zal uiteindelijk wel goed komen. We zijn het wel een beetje gewend.. al was het nu wel een tijdje geleden.
Liever (nu) niet... ik kan je hoogstens later een PM sturen, maar nu ff nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar blijft toch altijd naar, zelfs als je het gewend bent:{
Wat heeft hij eigenlijk of wil je het daar niet over hebben?
Logischquote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liever (nu) niet... ik kan je hoogstens later een PM sturen, maar nu ff niet
Daaromquote:Op donderdag 9 september 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
We maken wat mee hier in de sc de laatste tijd. gek, maar ook fijn, dat dat allemaal zo kan
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADquote:Op donderdag 9 september 2010 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
We maken wat mee hier in de sc de laatste tijd. gek, maar ook fijn, dat dat allemaal zo kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ll draagt oogpotloodquote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom
Maar goed... weer over op de leukere dingen?
Wat eten we vanavond?
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN TAL SC INDERDAADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Dat kan geil zijn.quote:
Het begint met de F en eindigt op riet.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom
Maar goed... weer over op de leukere dingen?
Wat eten we vanavond?
Dat ken ik niet. Ik ken wel iets dat begint met Pa en eindigt op tat.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het begint met de F en eindigt op riet.
favoriet?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het begint met de F en eindigt op riet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ken wel iets dat begint met Pa en eindigt op tat.
PaHetisfrietverrektekutAt?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gister in college ging het over logistiek. Dat er altijd toegevoegde waarde is, of het nou dienstverlening, service, of productie is.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega zat te slapen op het toilet
noquote:Op donderdag 9 september 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik zat al op rietsoorten te Googelen
Bij de kut.quote:
Heuj, ik wens geen kut genoemd te worden, vuile sloerie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |