je snijd selectief steeds mijn posts af, kan het ook wat evenwichtiger?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:20 schreef senesta het volgende:
Kunnen jullie het gekat niet via PM, mail of postduif doen of zo?
Dan kunnen we het hier gewoon weer over FB hebben
Nee niet selectief.. FB is voor al uw complimenten over de moderatie en vragen over de invulling van een topic.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je snijd selectief steeds mijn posts af, kan het ook wat evenwichtiger?
http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/herzl/index.cfm
Nee, ik had gevraagd om het hier weer gewoon over FB te hebben en dat negeer je.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je snijd selectief steeds mijn posts af, kan het ook wat evenwichtiger?
http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/herzl/index.cfm
Wat ik met de link wil zeggen is dat tegen mensen die ongehinderd al vele jaren zwart mogen noemen wit geen onkruid is opgewassenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik had gevraagd om het hier weer gewoon over FB te hebben en dat negeer je.
Dit is een FB topic en het komt steeds voller te staan met allemaal persoonlijke bashes en commentaar op elkaar..
En dus eigenlijk wat Bastard zegt.
Edit: Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben is wat je met dat linkje wil zeggen....
Ja het is makkelijk argumenteren wanneer je zelf de antwoorden kunt wissen, maar jij kunt dat niet bevatten want jou gevoel van rechtvaardigheid is gecorrumpeerdquote:Op donderdag 16 september 2010 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ik had gevraagd om het hier weer gewoon over FB te hebben en dat negeer je.
Dit is een FB topic en het komt steeds voller te staan met allemaal persoonlijke bashes en commentaar op elkaar..
En dus eigenlijk wat Bastard zegt.
Edit: Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben is wat je met dat linkje wil zeggen....
Ik begrijp echt helemaal niets van wat je zegt maar ik heb helemaal niets tegen jou of tegen wie dan ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wat ik met de link wil zeggen is dat tegen mensen die ongehinderd al vele jaren zwart mogen noemen wit geen onkruid is opgewassen
en partijdige scheidsrechters ook niet...
Je doet heel serieus over mijn posts terwijl ik heb aangegeven dat een 911 discussie te voeren op basis van alleen plaatjes niet fair is
en ook niet dat jij zoveel stampij wil maken tegen mij om jou o.a. daar op te attenderen is niet fair
Ik heb geen antwoorden gewist die betrekking hadden op iets dat hier in FB werd behandeld, ik heb een op de persoon spelend gesprek tussen jou en een andere user gewist omdat dat hier offtopic is en gewoon niet hoort. En omdat ik al gevraagd had om daar mee op te houden.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:04 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja het is makkelijk argumenteren wanneer je zelf de antwoorden kunt wissen, maar jij kunt dat niet bevatten want jou gevoel van rechtvaardigheid is gecorrumpeerd
Dit bijvoorbeeld, waarom iemand die ook gewoon zijn visie geeft zo aanspreken?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je liegt, het is allemaal een leugen, alles wat met de officiële verklaringen over 9/11 te maken heeft
niet alleen dat fotootje waar jij over zit te neuzelen
9/11 is een grootschalig project omdat NWO een grootschalig project is
Omdat:quote:Op donderdag 16 september 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, waarom iemand die ook gewoon zijn visie geeft zo aanspreken?
Hij redeneert een beetje zoals Lambiekje dat doet: zodra hij een idee in zich opneemt voert-ie dat gelijk tot de uiterste consequentie door. Vandaar dus ook de beweringen dat alles een leugen is en dat grootse gebeurtenissen noodzakelijkerwijs grootse oorzaken moeten hebben. Het is fundamentalisme van de dommen.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Terecht het volgende:
Je houdt er een goed-kwaad schema op na om simpel van te worden.
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, waarom iemand die ook gewoon zijn visie geeft zo aanspreken?
Of dit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je begrijpt totaal niet wat ik bedoel, want dat blijkt gewoon uit je antwoord. Ik zeg juist dat de man te overdreven geëmotioneerd is ten opzichte van alles en iedereen om hem heen. Eerst constateer ik de vreemde contouren bij de man, dan observeer ik de gezichten in de menigte en dan gaan ineens dingen opvallen. Net als dat je kunt zien dat mensen acteren als je naar een film kijkt, zie ik dat hier iets niet aan klopt. Dat het niet conform werkelijkheid is. Observation is het sleutelwoord hier. Jammer dat jij het niet ziet, maar ik had ik niet verwacht dat iemand als jij het überhaupt zou kunnen zien.
Mja dat viel mij ook op.. er heerst een grote frustratie onderhand over het niet kunnen overtuigen van de ander, "hij moet toch hetzelfde zien als mij, anders is hij blind" .. en door dat zo te posten haal je gewoon de fun weg van het posten en lezen. Want ja daar moet weer op ingegaan worden.. enzoverder.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef senesta het volgende:
Maar goed, even de knuppel in het hoenderhok gooiend. Er word ook graag op in gesprongen en terug gebashed. Als er niet op in word gegaan en er zou een mod op geattendeerd worden dan zou de impact op het topic ook veel minder zijn.
En niet alles hoeft ook aangepakt te worden natuurlijk, in een heftige discussie kan er altijd wel eens heftig gereageerd worden en we zijn niet van suikerwater hier. Maar ik sta er versteld van hoe het hier de gesprekken steeds overheerst.
Om een vrije discussie over 9/11 mogelijk te maken moet je dan alleen de ontkenners aan het woord laten?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik begrijp echt helemaal niets van wat je zegt maar ik heb helemaal niets tegen jou of tegen wie dan ook.
Jij mag net zo goed jouw mening en ideeen kwijt in het 9/11 topic, graag zelfs!
Maar die ruimte bieden we anderen ook. En dan zien we het liefst ook een topic zonder continue persoonlijke sneren.
Als jij gaat sneren dwing je anderen in de verdediging en die gaan zich verweren waardoor een topic keer op keer uitloopt in gebash over en weer.
Zowel Bastard als ik hebben al een paar gevraagd om daarmee te stoppen en je gaat er gewoon mee door. Uiteindelijk worden er dan posts aangepast of gewist ja. Het is mijn taak om het posten voor iedereen zo leuk mogelijk te houden.
Gebash of andere mensen de mond proberen te snoeren met "Ik ben god" draagt niets bij aan het onderwerp.
[..]
Ik heb geen antwoorden gewist die betrekking hadden op iets dat hier in FB werd behandeld, ik heb een op de persoon spelend gesprek tussen jou en een andere user gewist omdat dat hier offtopic is en gewoon niet hoort. En omdat ik al gevraagd had om daar mee op te houden.
Ik denk dat mijn gevoel voor rechtvaardigheid prima is maar daar mag je best anders over denken hoor
Fijn dat je toegeeft dat het lukraak roepen dat slachtoffers, foto's, beeldmateriaal en ander bewijsmateriaal die je niet zo goed uitkomen gefaked zijn weinig constructief is. Ik veracht nl de anti-intellectuele houding die daarmee gepaard gaat.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:31 schreef mediacurator het volgende:
je hebt natuurlijk niet veel aan kilometers bewijs materiaal die zomaar ontkend kunnen worden alsof het niets is
Ik zeg toch juist dat iedereen de ruimte zou moeten hebben om zijn visie te geven? Ik vind het alleen vreemd dat mensen het nodig vinden om hun punt extra kracht te geven door een ander onderuit te schoppen of neer te halen, het voegt niets toe behalve een helehoop gezeur.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Om een vrije discussie over 9/11 mogelijk te maken moet je dan alleen de ontkenners aan het woord laten?
De laatste hebben geen argumenten en doen haast niets anders doen dan ridiculiseren en twijfels te uiten over de hersens inhoud van complott-denkers
Vervolgens steeds weer opnieuw beweren dat er iets aan het en gezichtsvermogen mankeert van de complott-denkers iets mankeert?
Ik heb voor zover ik weet helemaal niets verboden.quote:en waarom het theologische aspect van 9/11 ook verbieden?
noem jij dat dan leuk?
Dat mag best besproken worden en ook best betwijfeld worden, niets mis meequote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Fijn dat je toegeeft dat het lukraak roepen dat slachtoffers, foto's, beeldmateriaal en ander bewijsmateriaal die je niet zo goed uitkomen gefaked zijn weinig constructief is. Ik veracht nl de anti-intellectuele houding die daarmee gepaard gaat.
Even een serieuze vraag want ik begrijp bnw vaak niet goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat mag best besproken worden en ook best betwijfeld worden, niets mis mee
Als je het veracht dan is BNW denk ik geen fijne plaats om te lezen voor jou.
Ik wil het ook niet verbieden hoor, ik wilde aangeven dat de lopende discussies in de 9/11 reeks nergens toe leiden omdat er niet op basis van enige logische ratio geargumenteerd wordt. Ik reageer niet voor niets vrijwel niet meer in de 9/11 topics, weinig trek om de huidige kneuzenkermis (nofi) te gaan voeden.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat mag best besproken worden en ook best betwijfeld worden, niets mis mee
Als je het veracht dan is BNW denk ik geen fijne plaats om te lezen voor jou.
Ja daar ga je al.. ook al is het NOFI heb je het toch moeten zeggen. Hoe verwacht je dan een normale discussie als jeje discussiepartners niet serieus neemt?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet verbieden hoor, ik wilde aangeven dat de lopende discussies in de 9/11 reeks nergens toe leiden omdat er niet op basis van enige logische ratio geargumenteerd wordt. Ik reageer niet voor niets vrijwel niet meer in de 9/11 topics, weinig trek om de huidige kneuzenkermis (nofi) te gaan voeden.
Zo som je het wel aardig op jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef oompaloompa het volgende:
Niemand lijkt het echter helemaal te weten.
hmm grenzen of regels misschien niet, maar de discussie word vaak in twee verschillende werelden gevoerd die natuurlijk elke keer weer met elkaar botsen, omdat ze elkaar gewoon totaal niet begrijpen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo som je het wel aardig op ja
Dus eigenlijk zeg je, er moeten nog duidelijkere grenzen worden opgetrokken? Duidelijke regels?
Voor een deel ligt dat aan de OP en aan de TS denk ik.. wat wil hij/zij met het topic doen, word er iets ter discussie gesteld, ga er dan op in. Ligt er een onderbouwde claim en wil de poster deze spiegelen aan andere, ga er dan respectvol op in.
Met duidelijke OP, heb je het halve werk al gedaan, mods weten beter hoe te modden in een topic. Geeft de TS er de brui aan, laat hij zich gaan in sneers omdat hij teveel tegenwind krijgt, zijn loss.
Ik had gedacht dat het zo meer kans zou hebben om te blijven staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar ga je al.. ook al is het NOFI heb je het toch moeten zeggen.
Niet, daarom doe ik er ook niet aan mee op dit moment.quote:Hoe verwacht je dan een normale discussie als jeje discussiepartners niet serieus neemt?![]()
Eens. Wellicht ten overvloede (maar toch!quote:Nogmaals, ik begrijp dat het frustrerend kan wezen om de ander niet te kunnen overtuigen maar soms moet je denken dat de ander niet wil horen en je er bij neerleggen, geen energie aan verspillen dan.
Het is dan ook een lastig onderwerp, niemand kan het echt aantonen, maar meeste bewijslast ligt bij degene die claimen dat het anders is gegaan als dat de meerderheid denkt wmb, als dat bewijs je niet overtuigd heeft.. dan niet
Je had dat "nofi" wel weg kunnen laten.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet verbieden hoor, ik wilde aangeven dat de lopende discussies in de 9/11 reeks nergens toe leiden omdat er niet op basis van enige logische ratio geargumenteerd wordt. Ik reageer niet voor niets vrijwel niet meer in de 9/11 topics, weinig trek om de huidige kneuzenkermis (nofi) te gaan voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |